Jorgen 21-12-2020

Perfecte service, afspraken, ondanks drukke tijd, prima nagekomen. Helemaal top!

Beste Jorgen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

s. v.d. Bosch hellevoetsluis 21-12-2020

De site is zeer duidelijk, prijs kwaliteitsaanduiding was goed verzorgd.
de levering heeft snel plaats gevonden. shapo

Beste s. v.d. Bosch hellevoetsluis,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

G. Vosman 21-12-2020

Fijne winkel die tegen een concurrerende prijs goede artikelen verkoopt.
Ik had een Netgear Orbi RBK753 Mesh syteem besteld die zeer snel geleverd werd.

Beste G. Vosman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Daphinately 21-12-2020

Bestelling zondagavond gedaan, meteen maandagochtend rond 9.00 uur bericht dat ik de bestelling kon afhalen. Op afhaaladres goed geregeld; duidelijk, snel en vriendelijk. Zeer prettige koopervaring in deze rare coronatijd.

Beste Daphinately,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

E. van Halm 21-12-2020

Vandaag een tablet van Lenovo besteld bij BCC in Amersfoort. Een half uurtje later kreeg ik een mailtje dat ik deze al kon ophalen. ik werd geholpen door een aardige medewerkster van het filiaal, alles was netjes geregeld volgens de voorschriften. BCC Amersfoort is mijn favoriete witgoed- en elektronicazaak in Amersfoort, altijd vriendelijk, groot assortiment en mooi ruim opgezet.

Beste E. van Halm,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Kees 21-12-2020

Bar slechte service, verkopers die je extra garantie proberen te verkopen waar je in de praktijk erg weinig aan hebt
Winkel :Hoorn

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Martin 21-12-2020

Prima website, makkelijk zoeken.
Op de site staat dat de oude apparatuur wordt meegenomen.
Dit klopt niet DHL kon de oude apparatuur niet meenemen.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze website. Wat vervelend dat DHL het oude apparaat niet heeft meegenomen. Dit had wel gemoeten. Mocht je dat alsnog willen, dan kun je bellen met onze klantenservice en kunnen we dit in orde maken.

Tiny van Terheijden 21-12-2020

Mooie uitstraling van de winkel en deskundig personeel en uitleg over de producten, daarnaast staat vriendelijkheid daar hoog in het vaandel.
Zeker een aanrader ook mbt garantie en zekerheid, en voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten.
BCC staat voor ons op nummer 1.

Beste Tiny van Terheijden,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Kaan 21-12-2020

Makkelijk te begrijpen, duidelijke kleuren en vooral veel no-nonsense bewoordingen die het makkelijk maken om tot bestelling over te gaan.

Beste Kaan,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Marco 21-12-2020

Uitstekende service en de bestelling zonder problemen kunnen plaatsen op de site.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Dennis van de laar 21-12-2020

Ik heb met de aan koop via internet goede service gehad en besloten om het product te kopen en een super goede thuisbezorgd gehad zeer snel nogmaals top

Beste Dennis van de laar,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service met de levering.

Huub Warmerdam 21-12-2020

Super goede service en goede kwaliteit hielden zich uitstekend aan de corona maatregelingen en deden zo hun best met de dingen ze kunnen doen wat zeer gewaardeerd bij mij

Beste Huub Warmerdam,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Kat Hendriks 21-12-2020

Bosch stofzuiger aangeschaft. Perfecte zuigkracht. Klantenservice hebben zeer vriendelijk geholpen bij het maken van de juiste keuze. Heb 2 honden en was dus op zoek naar een goede stofzuiger. Nou ik heb hem gevonden en wil nooit meer een ander!! Super service bij de klantenservice van BCC zeker in coronatijd!! Snelle levering ook. Zaterdag besteld en maandag al aan het stofzuigen.

Beste Kat Hendriks,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

DR Stam 21-12-2020

alles keurig Netjes geregeld, vrijdag een AEG vaatwasser online besteld . En vandaag maandag bezorgt en nog gratis geïnstalleerd. Ik was al bbc fan , maar nu helemaal !
Een 10 is voor de almachtige ; dus een vette 9 wil ik wel geven 👍🏽🙏🏽

Beste DR Stam,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van ons installatie team.

Patrick 21-12-2020

Heb bij BCC Bergen op Zoom een soundbar gekocht.
Ben goed voorgelicht met een kopje kofie erbij.
Leuke personeel in omgang en goede service

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Linda 21-12-2020

Heel tevreden met de snelle service! Zag en hoorde alleen maar om me heen dat bestellingen door de extreme drukte vanwege de lockdown niet meer vóór de kerst geleverd konden worden. Gelukkig wél door BCC! Gisteren besteld en vanochtend al geleverd door DHL. Top!

Beste Linda,

Wim 21-12-2020

Snelle levering zelfs op zondag. Goed verpakt en de elektrische deken werkt perfect.

Beste Wim,

Nvds 21-12-2020

Goede service! Van het weekend een stoom stijltang besteld en kon hem op maandag direct ophalen in de winkel. Er was een coronaproof afhaalbali gerealiseerd.

Beste Nvds,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Edwin 21-12-2020

In deze coronatijd subliem meegedacht om tot een oplossing te komen. Ben ook nog bezig met een vaatwasser en diverse andere zaken. BCC is voor ons al jaren de perfecte zaak! Zeer veel kennis en enorm service gericht.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Barry 21-12-2020

BCC heeft een fijne webshop en de prijzen zijn concurrerend met andere aanbieders ook het afleveren ging vlot en simpel

Beste Barry,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

M.P. van Zeijl 21-12-2020

11 november hebben mijn vriendin en ik een oven besteld met een levertijd van 3 weken.
Na 4 weken (dat is dus al te laat) kreeg ik een mail met het verzoek een bezorgafspraak te maken. Na een bezorgafspraak gemaakt te hebben op 10 december heb ik een volledige dag thuis moeten wachten zonder resultaat. Na vervolgens ZELF contact opgenomen te hebben met BCC, kreeg ik te horen dat de bestelde oven überhaupt niet op voorraad was. Best knap al zeg ik het zelf. Daarbij kreeg ik te horen dat de oven op 15 december binnen zou komen op hoofdkantoor, 'maar ze konden niks garanderen' aldus BCC.

15 december bleef een bericht van BCC uit. Vervolgens heb ik wederom ZELF op 16 december contact op moeten nemen met het bedrijf. Het product bleek nog steeds niet op voorraad, maar er zou voor het einde van de week contact met me worden opgenomen voor een bezorgafspraak in de huidige week. U raadt het al, ik heb weer zelf moeten bellen. Uiteindelijk een ander model moeten bestellen, omdat de gewenste oven nog steeds niet op voorraad was.

Vandaag zou er dan toch eindelijk een oven geleverd worden. Al grappend 'eerst zien dan geloven' werd er vandaag zowaar aangebeld. Wat bleek? De oven stond niet in de vrachtwagen... HOE DAN!?

Bijna 6 weken na bestelling nog steeds geen oven óf duidelijkheid wanneer we deze wel krijgen.

'Fijne kerstdagen zonder oven gewenst!' - BCC

Beste M.P. van Zijl,

Bedankt voor jouw review. Dit is wel een heel vervelende situatie. Excuses hiervoor. We hebben contact gehad met het filiaal en gevraagd of zij je zo snel mogelijk kunnen bellen.

Saskia 21-12-2020

Wegens de coronasluiting van de winkels heb ik tegen mijn priciepe in besteld via de webshop. Maar omdat het artikel duurder was dan elders heb ik gebruik gemaakt van de livechat om te vragen hoe ik dat kon regelen. De beste man vertelde mij dat ik dat via hem kon regelen en zo geschiede. Alles via de chat kunnen regelen. Vandaag volgens afspraak is het product bezorgd. Helemaal te vreden.

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Paul Verhoef 21-12-2020

We hebben onze bestelling een dag later binnen gekregen, naar we kregen wel netjes een bericht van ze dat ze ivm de drukke tijd ons pakje een dag later bezorgd zou worden. Dat vonden wij wel heel erg netjes van ze. Dus vandaar een dikke 10 want ondanks de drukke tijd nemen de klant serieus.

Beste Paul Verhoef,

Anniet 21-12-2020

Ik kocht een wasmachine en had hulp van de medewerker op de chat. De volgende dag werd de wasmachine gebracht. Ik kreeg een tijdsindicatie en een halfuur voordat “Kobus en Rinus” voor de deur verschenen belden ze me
nog even op. Ideaal en op tijd. Ze hebben de machine keurige geïnstalleerd en als service de droger er weer op geplaatst.
Super service en een prima mooie AEG machine !
Dank

Beste Anniet,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Wubje 21-12-2020

Prima shop, overzichtelijke site en goede product informatie.
Snel te bestellen en snel leverbaar.
Alleen deze keer heeft de vervoerder DHL er 3 dagen over gedaan door drukte veroorzaakt door de corona, en tot mijn verbazing op zondag geleverd.
Dank U.

Beste Wubje,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Van Schaik 21-12-2020

Zoals altijd prima in orde bij BCC. No nonsens bedrijf dat keurig op tijd levert wat je besteld hebt.
Handig dat er al een sticker bij zit voor een evt. retour.

Beste Van Schaik,

E.H Boulachioukh 21-12-2020

de levering is soepel gegaan . de edewerkers hebben aan de afspraken gehouden.
de installatie is ook goed gegaan.
complimenten voor de service

Beste E.H. Boulachioukh,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Savelkoul 21-12-2020

Duidelijk in informatie verstrekken. Netjes bevestiging ontvangen van het bestelde. Netjes leverafspraak bevestigd en nagekomen.

Beste Savelkoul,

Bedankt voor jouw review.

Maud Crombag 21-12-2020

Snelle levering en zeer tevreden over het bestelde artikel, wat wil je nog meer!

Beste Maud Crombag,

BCC - wasmachine Bosch WAXH2M00NL 21-12-2020

we zijn super blij met deze wasmachine van Bosch,
gaat heel veel wasgoed in, heel droog eruit en heel geruisloos.
voor bedrijf staat 'ie iedere dag aan, Blij met de keuze

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Corrie Janson 21-12-2020

De advisering door de verkoper in de winkel van BCC was prima. Goede voorlichting over product en informatie over bezorging. Daadwerkelijke bezorging verliep ook volledig volgens afspraak. Prettig dat even vóór de bezorging nog gebeld werd dat men er aankwam.
Goede communicatie, geen irritaties, dat is zo fijn!!!

Beste Corrie Janson,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel medewerker en bezorgers.

koffielover 21-12-2020

De Melitta koffie machine kwam als beste uit de test dus ging ik op zoek welke winkel deze machine verkocht. Zo kwam ik uit bij BCC want die waren veruit de goedkoopste. Ik bestelde online, kon (ondanks corona) het apparaat ophalen en zat de volgende dag aan een heerlijk kopje koffie. Dank BCC

Beste koffielover,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

R.E. van der Heide 21-12-2020

In de drukte voor kerst een Nespresso-machine besteld en binnen 5 dagen in huis. De website is overzichtelijk, makkelijk om een bestelling te plaatsen en je wordt keurig op de hoogte gehouden over de bezorging van je bestelling! De doos waarin het werd geleverd had wellicht iets kleiner gemogen, meer dan de helft was gevuld met luchtkussens. Had nog niet eerder bij jullie besteld, maar tot dusver een uiterst positieve ervaring!

Beste R.E. van der Heide,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

C. Coumans 21-12-2020

Hele fijne winkel . Heb op korte temijn 2 aankopen gedaan .omline .Een friteuse , meteen de dag erna in huis . Volgende aankoop was een wasmachine , ook online , hele fijne service , avond te voren een mail gekregen over de levertijd en de dag erna 10 min voor aankomst , netjes bellen dat ze onderweg zijn . Bezorgers droegen allebei een mondkapje . Nieuwe wasmachine naar de zolder gedragen en aangesloten .Oude en verpakkingsmatriaal ook weer netjes meegenomen .Echt top !

Beste C. Coumans,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen!

Linda 21-12-2020

Wat een vriendelijk bezorg personeel
Ik ben netjes gebeld een kwartier voordat ze mijn wasmachine kwamen bezorgen en aansluiten
Ik kreeg de oude machine niet los gekoppeld en de heren hebben dit netjes opgelost
Ze liepen de trap op en af met de nieuwe en oude wasmachine en waren super voorzichtig
Echt super tevreden en heel erg vriendelijk geholpen

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Fons 21-12-2020

Producten staan goed beschreven. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden over de levering. Ook wanneer dag later wordt ivm problemen. Netjes

Beste Fons,

black& Decker kruimeldief 21-12-2020

voordeel ; nette ,snelle en vlekkeloze levering zo vlak voor kerst.
voordeel ; zo straks zijn de naaldjes ** van de kerstboom ,..1..2..3.. .weg..

nadeel : product omschrijving komt niet overeen met functie apparaat.
Gelukkig kan ik zo af en toe uit de box denken
en gebruik ik mijn "kruimel"-dief ook voor de **

Beste,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Gringo 21-12-2020

Bcc veenendaal heeft mij 2 x een samsung rb36t602dsa koelvrieskast geleverd.
Beide teruggehaald vanwege het harde bromgeluid. 50db.
Netjes omgeruild voor een stille liebher cp 4313-22.
Heerlijk stil 35db.
Goede service!!

Beste Gringo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Patrick 21-12-2020

Besteld art op tijd binnen, goed verpakt, op de aangegeven tijdstip en volgens verwachting. Enige minpunt was dat DHL dit pakket op de stoep bij het begin van de oprit neerkwakt i.p.v. aanbellen of bij de voordeur neerleggen. Ik was blij dat het niet permanent geleend was of had geregend. Maar dat had niets te maken met BCC.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat DHL op deze wijze de pakketten bezorgd. Excuses daarvoor.

Kevin 21-12-2020

Nog nooit een probleem gehad met BCC. Nu weer een probleemloze bestelling en levering.
Keurig gecommuniceerd dat het een dag later kwam.
Top.

Beste Kevin,

FrankR 20-12-2020

Topproducten & aanbiedingen met goede garantie en service en snelle levertijd !

Beste FrankR,

Bedankt voor jouw review.

Manouk 20-12-2020

Super snelle levering. En dat zelfs op zondag! Blij met me hoes. Zat netjes verpakt.

Beste Manouk,

Teuta 20-12-2020

Beste BCC,
Ik heb voor deze shop gekozen omdat , het een voordelig en goede winkel is. En het personeel is ook erg vriendelijk. Alles klopt volgens de afspraken. En we zijn erg tevreden over deze winkel.

Daaniiie1988 20-12-2020

Duidelijke webshop, ik had ook nog een vraag over het product en werd super snel te woord gestaan over de chat, heel fijn :)

De levering was iets vertraagd, maar ik kreeg echt meteen een e-mail met uitleg en ook een sms, super klantvriendelijk en vriendelijk.

Beste Daaniiie1988,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en chatservice.

SvdV 20-12-2020

De site is goed te vinden en ook het artikel dat je zoekt is snel te vinden .en dan ook nog een snell3 l3vering ondanks de kerstdagen .Een echte AANRADER BCC

Beste SvdV,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Levering op tijd 20-12-2020

Snelle levering van de bestelling. Goede communicatie over de status.
Ondanks de drukke Corona tijd levering slechts een dagje later (op zondag!) dan in de planning stond. Pakket werd bezorgd op het tijdstip dat track en trace aangaf, top! Zeer tevreden.

Arie 20-12-2020

BCC is bij mij bekend als een zeer betrouwbare verkoper van goede producten. Ook in de fysieke BCC-winkel in mijn woonplaats Hellevoetsluis ben ik altijd zeer goed geholpen door vriendelijk personeel met uitmuntende product- kennis. Daarom viel mijn keuze op BCC.

Beste Arie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Emperor 20-12-2020

Makkelijk online bestellen, direct bevestiging mail, met daarin track And trace. Door drukte kon DHL niet de volgende dag bezorgen. Direct een mail van BCC gekregen hierover. Perfect !

Lady 20-12-2020

Duidelijk, prima service en tijdig bericht van gewijzigde bezorging.
Aangeschaft artikel keurig en zorgvuldig verpakt.

Arco 20-12-2020

Prima op de hoogte gehouden van de levering. Door de drukte werd dit 1 dag later, maar binnen de geplande bezorgtijd binnen.