Mevr. J. Katoen 01-07-2019

Ik vind de winkel top. Het personeel is goed op de hoogte van de artikelen. Ze zijn vriendelijk en geduldig. Goede service. Ik kijk eerst op de website naar wat ik kopen wil en ga dan naar de winkel om het goed te bekijken en, eventueel, aan te schaffen. Ik koop liever in de winkel dan online. Ik wil zien en voelen wat ik koop.

Dirk 01-07-2019

Voorlichting en levering prima in orde, apparaat (Epson printer) voldoet volledig aan de
verwachting.

TinkNL 01-07-2019

We kwamen voor een ventilator. Van degene die ons wel wat leek stond geen showexemplaar in de winkel. In eerste instantie stelde de vriendelijke verkoper voor om 'm thuis uit te proberen, maar dan hadden we weer terug gemoeten in de hitte als het niet goed was en de winkel is niet echt in de buurt (andere plaats). Op ons voorstel er eentje uit te pakken ging hij meteen aan de slag. Betaald met freebies, dat is ook simpel en nu staat de ventilator hier lekker te draaien.

Arjan 01-07-2019

Een goede en snelle service doet aan alle verwachting. Er is veel voorraad waar je uit kunt kiezen en de uitleg is duidelijk.

Tineke Zeilemaker 01-07-2019

De bezorging was perfect 3 aardige mensen die mijn wasmachine plaatsen.
Een min punt de app om 3uur S,nachts
,ik was daar van hellemaal uit mijn slaap .

Michael 01-07-2019

Kocht een mobiele airco unit bij BCC, omdat dit de laatste was kocht ik dus een showmodel.
Eenmaal thuis gekomen bleek dat de afstandbediening er niet bij geleverd was en belde de filiaal op. Behulpzaam en gericht op een oplossing kwam BCC met een voorstel het product terugbrengen en dan het geld van aankopen terug of 50€ tegoed of terugstorten.

Nu gaat het niet om het geld maar het werd zo professioneel opgepakt waar geen aarzeling vanuit BCC in zat.

Heel netjes afgehandeld zelfs de dag erna nog een excuus email gehad ondanks het eigenlijk al afgehandeld was.

Patricia 01-07-2019

Service is goed. Er wordt gedaan wat ze zeggen. Netjes een email wanneer het jou uit komt om te bezorgen. En op de dag zelf midden in de nacht een emailtje en in de ochtend een smsje van hoe laat tot hoe laat ze komen. Wasmachine is aangesloten door de bezorgers en de oude hebben ze netjes mee terug genomen.

Maria 01-07-2019

Ik kom hier graag. Prima advies, goede service en behulpzaam personeel! Bovendien wordt tegen een schappelijk bedrag de wasmachine op driehoog geïnstalleerd!

jan mutsaers 01-07-2019

altijd goede prijzen
goed advies
altijd nette bezorgers die mee denken
heb hier altijd een goed gevoel bij mijn aankopen

Trudy 01-07-2019

Personeel is altijd vriendelijk. Wordt zeer goed geadviseerd en ook bij garantie wordt aandacht aanbesteed. Kortom een prettige winkel om je aankopen te doen.

yolanda Timmermans 01-07-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat zij mijn oude wasmache meenemen en er stond voor 9 uur besteld de volgende dag in huis dat was helaas niet het geval ik heb een week moeten wachten wegens drukte maar alles in verder keurig verlopen 2 mannen kwamen mijn wasmachine bezorgen stelde zich allebei keurig netjes voor waren zeer snel en goed opelkaar ingespeeld de ėėn demonteerde mijn oude wasmachine en de ander maakte de nieuwe wasmachine gebruiksklaar en zij vertelde wat ze deden of gingen doen zij waren zeer beleefd echt ern aanrader en een visite kaartje voor BCC echt 2 toppers ik zou een ieder BCC aanbevelen en krijgen ondanks dat ik een week moest wachten een dikke 10

Joery 01-07-2019

Hele goede service, duidelijke en eerlijke uitleg over de verschillende producten waar ik voor kwam kijken. Zo heb ik dus een totaal andere televisie gekocht dan ik in mijn hoofd had. Hier werd zelfs nog onverwachte extra korting op vertrekt. Zeeuwen en korting, gaan heel goed samen. Het was echter wel redelijk warm in de winkel, geen airconditioning aanwezig. Dat is wel een minpunt voor de winkel, zeker met deze warme weken.

m. de schepper 01-07-2019

monteurs, bleken niet in staat om de vaatwasser fatsoenlijk aan te sluiten, waardoor 3 dagen later de Bosch-monteur het karwei in 10 minuten fikst.
Officiële reactie van BCC 05-07-2019

Beste mevrouw / heer de Schepper,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Daniel 01-07-2019

Nette winkel, overzichtelijk. Genoeg personeel, dat snel en kundig helpt. Ze wist snel in te schatten dat we niet kwamen voor een oriëntatie en snel geholpen wilden worden. Bij de Media-Markt moet je iedere keer zoeken om een personeelslid om je te helpen.

A.J. van Eijsden 01-07-2019

Wij hebben voor BCC Spijkenisse gekozen omdat wij in Spijkenisse wonen. De televisie was leuk geprijsd ten opzichte van andere winkels. De TV konden we gelijk meenemen. We zijn netjes geholpen en kregen goede uitleg over het product. Ook over de nodige randartikelen kregen we duidelijke uitleg over de noodzaak ervan, bv HDMI kabel.

David 01-07-2019

BCC winkel in de buurt, snel geholpen en gericht advies. Geen 'dwingende' verkopers maar laten het initiatief bij de klant waardoor je op je gemak vragen kan stellen en informatie kan inwinnen. Mijn sporthorloge was helaas niet op voorraad (Garmin Vivo 3), jammer maar snel besteld en bezorgd. Bezorging de volgende dag en was te volgen via DHLparcel.nl. Al met al tevreden, ook over mijn sporthorloge.

W. Boer 01-07-2019

Uitstekende service. Ik was niet zo tevreden over mijn router. Die ging vervolgens kapot. In de winkel aangemeld voor reparatie. Maar ook aangegeven dat de router voor mijn situatie niet zo lekker werkte. Toen kreeg ik het geld terug en heb een TP-Link DECO set uit kunnen zoeken die nu in heel mijn huis voor prima WIFI zorgt.

R 01-07-2019

Uiterst vriendelijk geholpen bij de BCC in Oostpoort, Amsterdam. Medewerker heeft een goed advies gegeven over verschillende koffiezetapparaten waarna ik uiteindelijk snel een exemplaar mee kon nemen.

Dita 01-07-2019

Wederom een prettige ervaring bij BCC, een ruime keuze en klantvriendelijke service en een medewerker die meedenkt! Super.

Van Den Berg 30-06-2019

Nadat we in de winkel opzoek waren naar de juiste tv voor in de slaapkamer werden we al snel vriendelijk geholpen door een medewerker van deze BCC vestiging.
Na wat uitleg over de gekozen Sony tv waren we al snel om en gingen we als tevreden naar huis met onze nieuwe tv ....helemaal happy

J.Burgman 30-06-2019

Ik heb een I-pad aangeschaft. Daarbij had ik veel vragen, maar ben uiterst deskundig geholpen door een verkoper. Hij nam echt alle tijd voor ons en heeft alle vragen beantwoord. Eventueel, bij andere vragen achteraf, kunnen we altijd weer bij hem terug komen. Al het personeel was overigens uiterst vriendelijk.

Loes Buylinckc 30-06-2019

Er zijn snel medewerkers beschikbaar op elke afdeling, luisteren naar je wensen en geven info en advies ook kan je ze bij hun voornaam aanspreken net zo prettig.

Nana 30-06-2019

Had mijn koelkast bij de concurrent online gevonden voor een lagere prijs. Omdat ik liever bij BCC wil komen vanwege dat dit voor mij vertrouwd is heeft BCC de prijs voor mij aangepast. Ook het pinnen bij bezorging vond ik fijn.

David 30-06-2019

Goede verkoper, had kennis van zaken. Ik heb mijn product gevonden waarvoor ik kwam.

Glenn 30-06-2019

Top geholpen in de winkel!
Deze meneer wist ontzettend veel over de verschillende wasmachines en droger. Door zijn grote kennis over de producten kon hij ons goed helpen. Ook wist hij veel over de verschillende televisies en soundbar. Het was een ontzettend prettige ervaring. Voor de stofzuifer en strijkijzer gaan we zeker terug!!

johan schouten 30-06-2019

Duidelijke en eerlijke uitleg, uitstekende demo over het product in de winkel.

wally 30-06-2019

goeie winkel vrolijke medewerkers maar product voorraad schiet tekort en als de voorraad op is ook demo model weghalen of merken met uitverkocht.

Marny 30-06-2019

Bij de aankoop van een toetsenbord voor mijn Ipad Pro ben ik uitstekend geholpen en geadviseerd door de verkoper van BCC Beverwijk.

Fred 30-06-2019

Deskundig en prettig personeel, heeft de tijd genomen om e.e.a. naast elkaar te zetten om te vergelijken.
Was tevens een leuke aanbieding voor een overjarig model tv en deze paste precies in onze wensenlijst.
En je weet van te voren dat de prijzen concurrenend zijn.

Solexrijen 30-06-2019

Snel en goed geholpen, gewezen op het feit dat ik misschien deel kan nemen aan een actie van Essent. Medewerker herft dit voor mij gecontroleerd, helaas was dit niet zo.

Eddie 30-06-2019

Elke keer goed geholpen eerst met mij wasdroger,toen met mij wasmachine die ik gelijk nodig had en zelf een paar uur later kwamen brengen.Vrijdag een telefoon besteld en de volgende dag geleverd. Met alles bij elkaar een goede service,goede prijs,en voornamelijk ook goede mensen die luisteren en niet opdringere zijn.

Silvia 30-06-2019

Een dyson v10 stofzuiger gekocht zag bij andere winkels dat hij goedkoper was maar dat was geen probleem kreeg ‘m gelijk mee voor de goedkopere prijs top vind ik dat en ze zijn altijd super vriendelijk.

Anouk 30-06-2019

Wederom een goede service bij de BCC in Arnhem gehad. Duidelijk uitleg en eerlijke aanbevelingen. Erg blij met onze aankoop!

schepers 30-06-2019

Duidelijke uitleg over te verkopen producten. Er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil. Je loopt niet definitie met het duurste product de deur uit.

Maarten 30-06-2019

Voor Bcc gekozen aangezien de prijs hier altijd laag is. Mocht een artikel elders goedkoper zijn word de prijs aangepast. Ik kwam voor een oven en liep de zelfde dag nog met een nieuwe de deur uit. Ook voor mijn toekomstige apparatuur ga ik zeker naar BCC

Stefan 30-06-2019

Vriendelijk personeel. Meedenkend en eerlijk. Breed assortiment, voor iedere doelgroep wat wils.

Bianca 30-06-2019

We werden erg klantvriendelijk geholpen en komen daarom graag weer voor een nieuw apparaat .ook de service was top

G.A.M.van Leeuwen 30-06-2019

Laptop en telefoon gekocht. Wij werden zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door .... in Haarlem-Schalkwijk. Niets was hem teveel een winkel om te onthouden

Thej 30-06-2019

Ik koop al jaren bij BCC. Vriendelijk en deskundig personeel. Voldoende artikelen in de winkel.

Wm 30-06-2019

Geweldige klantenservice en snel geleverd. De klantenservice voelt goed aan waar je mee zit, neemt je serieus en geef je eerlijk en duidelijk antwoord. Hierdoor heb ik een aankoop gedaan waar ik meer dan 100% tevreden over ben.

Anita 22 30-06-2019

Via de website keukenapparatuur besteld..duidelijke site..snelle reactie per mail..fijn telefonisch contact..en uiteindelijke levering was gewoon Top.

jan en jannie douwes 30-06-2019

goede voorlichting goede service nette bezorgers.voor een nette prijs een goed product ,nu nog leren er mee om te gaan.

Hendrik de leeuw 30-06-2019

Super altijd correcte levering en snel van bestelde spullen of goederen en zeer goede kwaliteit

Dave Hillegers 30-06-2019

BCC BEVERWIJK - Klantvriendelijk werd ik meteen goed ontvangen. Eerste instantie gekozen voor de BCC omdat hier de SAMSUNG 65inch LCD hier het goedkoopst was. Na een goede uitleg en met kennis van zaken mij te hebben geholpen aan een nieuwe aanwinst. Ik ging met een goed gevoel de winkel uit. De medewerkers stonden erop mee te lopen naar de auto om de tv in te laden! Wat wil je nog meer? Zeker een aanrader om je elektronica voortaan bij BCC te kopen.

Wil 30-06-2019

Ben erg fijn geholpen bij BCC.
Ook de prijsgarantie die ze hebben wordt netjes nagekomen.
Heb de aankoop, ivm prijsgarantie compleet via whatsapp kunnen regelen.
Werd zelfs nog gebeld of alles in orde is.
Een prima service en behulpzame mensen.
Hieraan zouden andere bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

Jack 30-06-2019

Prima service, goed advies in de winkel denken goed mee wat de beste keuze prijs verhouding is.
Laagste prijs garantie.

Hilde Kroezinga 30-06-2019

Vriendelijke bejegening, deskundig en voldoende advies. Overzichtelijke zaak met nette bediening. Lekker koel tijdens deze warme dagen. Afhandeling van de aankoop uitstekend d.m.v e-mail met rekening.

Anthony 30-06-2019

Hey Ik ben super blij met de aankoop van me google home kan er super veel mee doen dingen vragen als je iets niet weet kan er de tv mee aansturen de hue verlichting en nog veel meer apparaten ik kan er ook lekker muziek mee afspelen en Netflix besturing
En een goede service bij BCC Bergen op zoom
En klantvriendelijk
Groetjes anthony

Anthony Oosterlaag 30-06-2019

Snelle service en was nog goedkoper dan coolblue en andere concurrenten. Top dus!

H Jansen 30-06-2019

Eerlijk in eerlijk. Het was bij BCC Veenendaal even zoeken naar een medewerker die zijn vak verstaat, aangezien er momenteel veel werken die totaal geen verstand van zaken hebben. Maar goed na medewerker gevonden te hebben die zijn vak wel verstaat (Martin Icke ) super goed geholpen en zelfs een hdmikabel te leen gekregen omdat er een monteur bij onze tv moet komen.