Rc Roozeboom 02-07-2019

Heb al eerder iets gekocht bij BCC en kan alleen maar tevreden zijn Nee ik zeg het verkeerd super tevreden zijn. Vriendelijke medewerkers hele nette afhandeling bovendien een sms'je wanneer het product arriveert plus ongeveer een half uur voor die tijd nog eens een telefoontje We zijn onderweg We zijn er over ongeveer zoveel minuten. Voor mij betekent dat gewoon de Best of The Best.

ThomasH 02-07-2019

fijne hulp, aardig en een hoop kennis van zaken. Het advies is klantgericht zodat je als klant een objectieve hulp hebt in je keuze zonder dat je wordt geframed naar bepaalde producten

Remco 02-07-2019

Het was een mooie aanbieding en ik heb goede verhalen over bcc gehoord. Dus ik dacht waarom ook niet en toen heb ik deze goede en praktische laptop aangeschaft.

martin 02-07-2019

de monitor Aoc G2778VQ was "iets" duurder (a €2,50) maar er was de belofte "de volgende dag in huis" (en wat ook klopte)

joke 02-07-2019

Fijne Winkel met personeel die weten waar ze over praten, Ik heb er nu een stofzuiger van bosch gekocht, volgens die meneer was dit haast de beste van de stofzuigers, dus heb ik hem gekocht. werd thuis gebracht en dat koste niks extra dus echt een aanbeveling.

dorothé 02-07-2019

Top service en advies, vanaf de aankoop tot en met de aflevering. Uiterst vriendelijk en deskundige medewerkers die meedenken.

Mcop 02-07-2019

De aircooler die ik ontving week af t.o.v. de afbeelding en omschrijving van degene die ik had besteld op de webshop. Totaal geen probleem om te retourneren en erg handig dat je in een winkel in de buurt kunt afhandelen i.p.v. terug te moeten sturen met de daarbij horende kosten!

Harry 02-07-2019

Genoeg keus in alle producten, vriendelijk en goed personeel met verstand van zaken

NikkiValkenburg 02-07-2019

Heb eerder van BCC laptop's gekocht en mijn ervaringen toen waren ook goed, Ik heb mijn huidige laptop vai de BCC website gekocht, omdat mijn andere al een beetje oud werd. Ik heb hem gister besteld en vandaag binnen gekregen en ben er erg tevreden mee, 2 jaar garantie en geen bloatware van BCC zelf, etc.

Christian 02-07-2019

Super snelle levering en eea voldoet volledig aan de verwachtingen. Top service

Miranda 02-07-2019

Goed en leuk geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe stofzuiger. Op aanraden van de meneer die mij hielp, gekozen voor een stofzuiger van AEG. Een top apparaat, zeker als je 5 huisdieren hebt ;) Ook de (vele) reviews voor deze stofzuiger zijn perfect en hebben me goed geholpen een keuze te maken.

Ben er super blij mee!

Luuk 02-07-2019

Ik kreeg een goede aanbieding voor een Samsung 4k TV en heb besloten deze te kopen.
Ik kreeg keurig netjes een bevestigingsmailtje met alle informatie en de bezorging liep ook vloeiend.
Aardige bezorgers en keurig van tevoren gebeld hoe laat ze aan zouden komen.
Precies de service die je mag verwachten van een elektronica zaak bij een online aankoop.

A 02-07-2019

Voor de eerste keer bij bcc besteld en zeer tevreden! Het ging om een droger die niet op voorraad was maar ik zou per mail op de hoogte gesteld worden. Dit is ook super gegaan, kon vervolgens ook zelf een bezorgdag uitkiezen. De dag van levering krijg je ook tijdig een bericht hoe laat je de droger kunt verwachten. Er word zelfs kort van te voren gebeld. Dus je hoeft niet de hele dag te wachten en weet precies waar je aan toe bent. Dan eenmaal gearriveerd is de droger netjes aangesloten alle bijhorende spullen (denk aan handleiding etc.) afgeleverd. De nodige instructies gekregen en klaar. Het hele proces van bestellen tot geleverd verliep snel en makkelijk. Zal in de toekomst zeer zeker bij bcc blijven bestellen!

kaka 02-07-2019

Heb deze Samsung 4k ultra HD TV 55Q6F QLED TV gekocht met steun en ophang service voor heel goede prijs aangeschaft deze hadden ze niet waterpas opgehangen heb gebeld en met deze service werd de tv binnen een week waterpas afgeleverd met deze service hoeft men niet bang te wezen dat het fout gaat beveel BCC en de schop voor online bestellen zeer zeker bij iedereen aan .

Francien 02-07-2019

Heel erg vriendelijke verkoper, hij heeft mij zeer goed geholpen en was erg aardig en behulpzaam.

marianneke 02-07-2019

makkelijke website....makkelijk betalen vooral met paypal....zo gepiept...mails voor bestelling brengen....telefonisch dat ze er bijna zijn ....tis zo geweldig, daarom CC forever!!

Marise 02-07-2019

Gekozen voor BCC omdat ik altijd tevreden ben geweest over deze keten en ook dit keer ben ik niet teleurgesteld. Goede bestelvoorwaarden, product goed ingepakt, snelle levering, duidelijke communicatie.

Frans Soetens 02-07-2019

Geweldige service, levering mooi op tijd .
Contact via app gehad en ben goed geholpen .
Top winkel

Ricky 02-07-2019

Zeer goed geholpen, juiste uitleg, Dik tevreden en lekkere koffie!!!
Fijne winkel, ruim assortiment

Mik 02-07-2019

Top winkel vd week ben ik er weer :) nog even home cinema set erbij halen dan zijn we klaar

Mart 02-07-2019

Meerdere apparaten al daar gekocht, prima voorlichting en ze nemen de tijd voor je.
Prima service

Richard 02-07-2019

Goede service
Snelle levering ook op de afgesproken tijd
Nette bezorgers
En oude gas fornuis mee terug
Ik koop alleen nog maar bij BCC

Bert Goossens 02-07-2019

Ik ben zeer tevreden over het advies wel ik kreeg bij aankoop van de delonghi dinamica.

Hilde Knijn 02-07-2019

Ik ging advies vragen over elektrisch koken of inductie koken. Ik werd goed voorgelicht ( oa over de niet bestaande noodzaak om voor een 2 zone apparaat een aparte groep in de meterkast te moeten plaatsen, daar was ik benauwd voor) en zeer enthousiast en vriendelijk geholpen. En ik heb de inductie kookplaat meegenomen. Met een gereduceerde prijs voor extra garantie Ik voelde mij zeer goed behandeld.

Ben Janse 02-07-2019

Super BCC op de westzijde
Te Zaandam . Prima geholpen door ervaren personeel (DENNY) als ik het goed beb

Ben Janse 02-07-2019

Na vele website van andere bekeken te hebben, toch bij BCC geëindigd al was het een dag later. Super vriendelijk geholpen weet niet meer precies zijn naam(Denny of zo) Goede uitleg. Zijn wij uitgekomen op een Samsung wasmachine, WW80K5400WW/EN. Perfect geplaatst vriendelijke mensen. Tot nu toe zeer tevreden.

Patrick 02-07-2019

Mooie net verbouwde winkel
Met deskundig en vriendelijk personeel
En altijd de beste prijs garantie 👍🏻

Jet 02-07-2019

Niet te grote winkel alles overzichtelijk en een heel goed en ruim assortiment.
de verkopers leggen alles goed uit en zijn niet opdringerig.
Iets niet op voorraad heb je het de andere dag al in huis top👍🏻

Sebas 02-07-2019

Goede service en vriendelijk personeel en uitstekende prijs en genoeg aanbod.

Cram 02-07-2019

Op zoek naar printer, uitstekend geholpen, klantgericht , kennis......printer gelijk meegenomen, niet verder hoeven zoeken. Top!!!

Islammamdo 01-07-2019

Ruim assortiment, snelle levering en top klantenservice. Al met al een super goede shopervaring!

Rainier 01-07-2019

De site is duidelijk en de levering gaat super snel. Ik heb het product zondag bestelt en maandag al in huis

TonZ 01-07-2019

Mijn zoon wilde een scherm voor zijn PS4 in zijn kamer. In de winkel in Amstelveen werden we geadviseerd door een medewerker die zelf ook gamede. Hij legde uit wat belangrijk was voor een monitor voor gamen. Deze criteria gecombineerd met de wensen qua schermgrootte en prijs in de selectie liet hij een paar mogelijkheden zien op de site van BCC. Hij had het gekozen model niet op voorraad en gaf ons een uitdraai uit de PC. We hebben het scherm gekocht op de site en deze werd keurig afgeleverd met factuur in de mail. Mijn zoon is gelukkig. Wat mij betreft is dit de manier waarop winkeliers hun klanten moeten benaderen. Volgende keer ga ik weer naar BCC voor dit soort aankopen.

Rombout 01-07-2019

Een Miele wasmachine gekocht op 11 juni. Door drukte bij BCC kon deze pas een week later bezorgt worden. We hebben gekozen voor 21 juni. Na een tijdindicatie ontvangen te hebben kwamen ze deze netjes die ochtend leveren. Prima!

De dag erna zag ik dat er water onder de machine stond, en dat dit kwam door de aanvoerslang die druppelde. Ik heb dit gemeld, en ze zouden een monteur sturen. Moesten we wel weer een hele dag rekening mee houden. Een tijdafspraak, ook bij een klacht was niet mogelijk. We hebben maar gekozen voor zaterdag 29 juni. Balen, maar het moet toch opgelost worden.

Helaas gaf de planning aan via de mail dat ze tussen 14:00u en 16:00u zouden komen. Balen met 37 graden...pffff.

Om 16:00u kwamen er 2 jongens aan die bezorgers bleken te zijn. Ze wisten niet wat ze kwamen doen, en konden niets repareren. Ze zijn weggegaan, en het hoofdkantoor zou contact met ons opnemen. Niet meer gebeurt die dag.

Maandag zelf maar gebeld. Lange wachttijd. Verhaal uitgelegd, na lang zoeken konden ze zien dat er niets met de reparatieopdracht gebeurt was. Uiteindelijk blijkt dat BCC zelf niets kan mbt eenvoudige reparaties zoals een externe slang vervangen.

Ze schakelde met door met Miele, waarna ik toch maar door de lange wachttijd online een afspraak heb gemaakt. Eerste afspraak; zaterdag (6 juli) . Ondertussen kunnen dus ongeveer 4 weken niet wassen!!!!

Wat een Waardeloze service van BCC!
Officiële reactie van BCC 05-07-2019

Beste heer/mevrouw Rombout,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Gerard Vugts 01-07-2019

Prima geholpen en goed mee gedacht. Ook nog duidelijke uitleg en advies voor de afzuigkap en super snel geleverd

arjan deijkers 01-07-2019

na een koop van samsung s5 E fout geconstateerd ik was echt niet happy na costemer service gesproken te hebben was ik erg blij ze vertelde mij dat ik per direct een ander nieuw exemplaar kreeg als ik naar de winkel ging in roosendaal waar ik deze heb gekocht na grondige inspectie constateerde de medewerker idd dat er een fabrieksfout in zat ben supper blij met deze aankoop SUPPER BCC ROOSENDAAL HIER WORD IK VROLIJK VAN TOP

Jolanda 01-07-2019

Voor de aanschaf van elektronische apparatuur ga ik het liefst naar een naar een echte winkel, zodat ik me goed kan laten informeren. Ik ga graag naar BCC vanwege het deskundig personeel en eerlijke adviezen. Men houdt echt rekening met mijn wensen en ik heb niet het idee dat ik de duurste producten aangesmeerd krijg. Daarnaast zijn de prijzen vergelijkbaar met volledige online aanbieders. Kortom BCC is voor mij een deskundige betaalbare keuze!

Leon 01-07-2019

De winkel is toegankelijk, veel keuze, goede service en kwaliteit apparatuur.

Ik 01-07-2019

Prima en duidelijke service, geen overbodige verkooppraatjes en opdringerigheid maar gewoon een eerlijk advies. Daarnaast ook nog de garantie om het apparaat terug te mogen brengen als het niet bevalt. Waar vind je dat nog?

Tim 01-07-2019

Goed advies en service. Prettig dat de tijd voor je genomen wordt. Ook heb ik nog niet meegemaakt dat ze niet de voordeligste waren.

Nihal 01-07-2019

Vorige week koelkast gekocht is inmiddels binnen, zeer tevreden over de service, en in de winkel en het bezorg team helpen je graag, ik ben ook echt tevreden met de spullen die ik hier heb gekocht in het verleden en nu nog steeds

Sjef 01-07-2019

BCC heeft voor mij al jaren een goede naam. Website is zelfs voor deze oude digibeet goed te gebruiken. Kon bewuste keuze maken van merk en type. Prijs ook OK. En zondag besteld: maandag afgeleverd.

Ment 01-07-2019

Via de webshop besteld. Laagste prijs op internet. Kon meteen sparen voor euroclix.
Netjes op maandag bezorgd (veel andere winkels leverden pas vanaf dinsdag), keurig door dhl.
Spulletjes goed verpakt en geheel zoals beschreven.
Goede ervaring.

marianne boom 01-07-2019

begin dit jaar voor het eerst bij bcc voor een wasmachine,we werden hartelijk ontvangen en goed geadviseerd welke machine voor ons het beste was.afgelopen week weer naar bcc ondanks verhalen van mensen dat Mediamarkt beter en goedkoper zou zijn.we werden geholpen door een man van de andere afdeling,maar ook deze man nam de tijd voor ons,en zo dus opnieuw tevreden met onze nieuwe aankoop.

Stefan 01-07-2019

Zeer tevreden over de keuzemogelijkheden en de snelle levering, gisteravond besteld en vandaag voor 18.00 keurig afgeleverd!
Top!!!👍🏼

wim 01-07-2019

Beste mensen , zoals altijd waren de mannen weer keurig op tijd die ze door hadden gegeven , ook vriendelijke jongens helaas geen tijd voor een bakje koffie , machine netjes neer gezet en de oude weer mee genomen , kan niet anders zeggen sjapo beste mensen ,ook in de winkel deskundig en vriendelijk personeel.

Bob Verweij 01-07-2019

Winkel prima bereikbaar, genoeg medewerkers. Niet elke medewerker had voldoende kennis van zaken (in dit geval kennis over Chromebooks)

Mark 01-07-2019

Al jaren vaste klant bij bcc beverwijk
Vriendelijk .nemen de tijd voor je .
Ook nu weer goed geholpen

Olav 01-07-2019

Het bestelproces was vrij eenvoudig. Daarnaast was BCC de goedkoopste gemiddeld 40 euro met andere aanbieders. De bezorgen leverden snel en correct.

Wiel 01-07-2019

Snelle levering en producten zijn eventueel gratis te retourneren binnen 30 dagen, top!