Johan 10-07-2019

Mijn keuze op BCC is omdat ik hier zeer persoonlijk geholpen wordt al jaren! Veel beter dan bij de "gigantische" M&M formule daar was ik al snel genezen, tuurlijk ga je er es kijken omdat het toen nieuw was! Maar vanaf dat ik op mezelf woon koop ik al bij BCC super service! Ik wou destijds een nieuwe tv, zag er een bij BCC in het schap staan, had ervoor gespaard dus wou hem mee toevallig dit toestel ff niet op voorraad wat zei de verkoper neem deze mee zodra de nieuwe er is ruil je hem om, dan heb je nu een tv en straks ook nieuw uit de doos je krijgt een belletje als hij er is
Ik superblij!! En dat is nog maar een voorbeeld van een mooie service die nog steeds bestaat
Eergisteren een vriezer besteld heb vakantie dus dacht ik maak gebruik van de bezorgservice top!
Oké hij zou wat in het midden van de dag komen dus mijn plannen aangepast in de morgen wat doen daarna thuis voor de vriezer en in de middag weer op pad krijg ik een berichtje dat de bezorgers vertraging hebben van anderhalf uur daar gaan mijn plannen van de middag, een kort belletje en het was geregeld, sterker nog ze kwamen zelfs wat eerder dus had nog meer aan mijn middag!!! Proficiat wat ik zeg de service bestaat nog steeds!! Al meer dan 30 jaar voel ik de goede service!! Blij met BCC!

Chf struijer 10-07-2019

Ik vind het een bedrijf waarop je op een eerlijke en professionele manier wordt geholpen. Daarbij is het nog goed en betaalbaar ook.

Paul 10-07-2019

Koop er al meer dan 10 jaar. Vriendelijk personeel, over het algemeen deskundig advies. Van harte aanbevolen!

Eline 09-07-2019

Prima elektronicaketen met een duidelijke website en ook een overzichtelijke winkel. Het aanbod e-readers in de winkel was enigszins beperkt (daarom een 9 score 😉), maar degene waar ik naar op zoek was, was aanwezig (zoals ik al had gezien op de site). Ik had 'm natuurlijk ook kunnen laten bezorgen (boven €20 gratis), maar wilde 'm diezelfde dag nog inpakken voor de vakantie. Medewerkers hebben verstand van zaken, dus werd ik goed geholpen.
Verdere pluspunten: Laagste prijsgarantie (prijs kan ter plekke worden aangepast) en VVV-bonnen worden geaccepteerd.
Aanrader!

Wilco Baas 09-07-2019

Lekker snelle levering en geen bezorgkosten
Duidelijk internet site beter dan die van Mediamarkt

Rob 09-07-2019

Overzichtelijke winkel, de staf is vriendelijk en behulpzaam en geeft goed advies, alleen jammer dat mijn product daar niet meer aanwezig was, maar uitermate snel en correct bezorgd.

M. Kock 09-07-2019

Ruime, goed gesorteerde winkel met overzicht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en heeft goede kennis van de producten. Daarnaast is de prijs zeer concurrerend. Bezorgkosten zijn gratis en een prima follow-up met de afgegeven tijdsindicatie. Ook de bezorgers waren zeer vriendelijk. We waren iets te laat thuis maar ook hier maakten de bezorgers geen probleem van. Kortom prima service.

Anita 09-07-2019

Zeer goede service vriendelijk personeel ook al koop je niets en vraag je vaak om advies toch altijd weer

JoKo 09-07-2019

De verkoopster was vriendelijk en deskundig. Helaas was de levertijd 1 week langer dan voorspeld.

I.M.Prehn 09-07-2019

BCC heeft een ruim aanbod in m.n. electronica. De bediening geeft goede info en heel belangrijk, het zijn vriendelijke mensen. De Miele stofzuiger die wij kochten was scherp geprijsd. Conclusie; fijn winkelen bij BCC.

Michel 09-07-2019

Ik vind de shop prima, geen opmerkingen erover. Afspraak t.a.v. de bezorging is ook goed geregeld en de bezorgers zijn hartstikke vriendelijk. Tevens is de prijs ook prima in orde. Zou een ieder het aanraden. Tot de volgende koopmoment dan maar. Mvg, Michel D.

paul wijtsma 09-07-2019

precies geleverd op afgeschreven datum en tijd, aardige en vooral professionele bediening in de winkel.
ook veel keuze in merken in de winkel, niet de aller goedkoopste maar voor ons de prettigste winkel.

Piet 09-07-2019

Bij BCC een koelvriescombinatie en kookplaat gekocht, eerst zelf op de webshop mijn keuze gemaakt daarna naar de winkel geweest in Tilburg voor persoonlijk advies. Goed en deskundig geholpen in een prachtige winkel met volop keus Ook keurig en op tijd alles volgens afspraak bezorgd en ingebouwd.
Je betaald ook nooit meer dan bij andere winkels (laagste prijsgarantie) en de service is uitstekend zoals het hoort, dus bij een volgende aankoop is mijn keuze snel gemaakt. BCC natuurlijk.
Een tevreden klant.

Pieter 09-07-2019

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen.
Gaan er regelmatig heen voor onze aankopen.

Mattie88 09-07-2019

Gistermiddag besteld en nu heb ik hem in huis super goed kunnen volgen en alles naar behoren super

Evan 09-07-2019

Deze winkel zat het dichtsbij mijn huis en ik weet dat het een goede winkel is. Verder werd ik goed geholpen. Toen het product niet in de winkel bleek te zijn gaf de medewerker mij de ootie om het thuis te laten bezorgen. Dat was erg prettig. Ook was hij erg vriendelijk. Goede service.

Loes en Dirk 09-07-2019

Wij zijn ontzettend tevreden met BCC dit omdat ze altijd ontzettend veel keus hebben en voor ieders wat wils , en wat we gezocht hebben wij dankzij BCC gevonden en nog voor een lagere prijs als bij andere winkels en online shops , dus daarom kopen wij graag bij BCC dus vandaar dat BCC en dikke vette 10 krijgt.

ron abbink 09-07-2019

Niet zo een grote mega store maar voldoende keus en vakkundige medewerkers dus gewoon een prima winkel

Lia 09-07-2019

Fijne winkel met nog de ouderwetse aanpak,dus geen haast en gestress maar duidelijke uitleg waar de tijd voor genomen word.Verleden keer hetzelfde dus geen eenmalige actie,echt Super!! Dankjewel Diane

Mario 09-07-2019

Ik ben al meerdere keren goed geholpen in deze winkel (laptop, oven, accessoires). Vriendelijk personeel die er de tijd voor neemt, goede informatie geeft en me rustig laat kiezen. Prijzen overeenkomstig met online winkels.

Jack 09-07-2019

Je word goed en snel geholpen, en krijg zeer goede uitleg over het product.

credo 09-07-2019

Goede service en klantvriendelijk verkopers met kennis met wat hun verkopen

Nienke 09-07-2019

Super service, keurig op tijd, super snel bezorgd. Nu nog even installeren!

Nel 09-07-2019

Ben zeer tevreden over deze webshop alles is dnel en soepel verlopen.
Zeer mooie wasmachine, werd netjes gebracht en geinstalleerd en de oude machine werd netjes meegenomen. Alles werd netjes uitgelegd, ben een zeer tevrede klant.

C en M 09-07-2019

al jaren klant- ook dichtbij te zien in Makado. website was alleen niet up to date qua voorraadbeheer...waardoor we uiteindelijk 1maand hebben moeten wachten op levering vaatwasser... Het was weer met de hand de afwas doen..haha wel zo gezellig samen met de handjes in het sop..

Richard Smeets 09-07-2019

Fijn om een nieuwe koel/vriescombinatie te kunnen kopen met een lager budget. Weliswaar met wat deukjes , maar die neem ik dan maar voor lief omdat hij verder nog nieuw is. Goede communicatie van BCC en ze houden je continue en direct op de hoogte van het hele afleverproces.

Angelique 09-07-2019

Fijne webshop, loopt makkelijk door het proces heen. Levering zoals beloofd op volgende dag. Prima!

Lous 09-07-2019

Prima begeleiding/ advies bij aankoop. Heldere communicatie over verdere afhandeling/ levering.
Installatie snel en goed.

Minpunt: gekocht een inbouwijskast. Moest links draaiende deur zijn. Daarvoor werd meerprijs in rekening gebracht ( blijkt overigens door andere elektrozaken ook te gebeuren)
In geen enkele advertentie zie je deze meerprijs vooraf staan.

C. 09-07-2019

Ik ben zeer tevreden hoe ik geholpen werd, zal zeker terug voor mijn volgende aankoop.

A. v. E. 09-07-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding m.b.t. het aangeschafte product.
Bezorging verliep prima, helemaal volgens afspraak.

Rob 09-07-2019

Wij wilden onze koelkast in de garage vervangen. Zoals gebruikelijk wederom deskundig en vooral eerlijk advies gekregen, oa mbt de omgevingstemperatuur (kennelijk kan de gemiddelde koelkast niet functioneren onder 10 graden) en een bewuste keuze gemaakt. In de "sale" stond ook nog eens deze koelkast met een mini deukje en ging er 100 euro vanaf. Top toch?!

Ayten 09-07-2019

Ik heb een tv besteld. Bij BCC was hij het goedkoopst. En werd de volgende dag geleverd. Echt goed!

Martha 09-07-2019

Ik heb via internet besteld en had nog wel wat vragen? mijn vragen werden professioneel en vriendelijk beantwoord . Snelle levering. I

whoeier 09-07-2019

De winkel ingewandeld met het idee om een nieuwe tv te kopen, eigenlijk in de lijn van de al bestaande tv ( Philips van 9 jaar oud) maar uiteindelijk weggegaan met een Sony Bravia.

Personeel stond ons vriendelijk te woord en waren uiterst behulpzaam

WS 09-07-2019

Fijne winkel. Het is makkelijk om snel de juiste spullen te vinden. Filters zijn goed maar zouden iets kunnen worden uitgebreid. Goed assortiment en snelle levering.

Frans 09-07-2019

Snelle goede service en goede uitleg. Goede en vriendelijke service en personeel

Sander 09-07-2019

De chat via de site van BCC werkt perfect. Prima advies en je kunt meteen ook een bestelling plaatsen. Datum van aflevering kan gekozen worden, ook in het weekend. In de nacht voor de leverdatum wordt het tijdvak bekend gemaakt van levering. Alles prima verlopen, volgens afspraak. Oude machines opgehaald, nieuwe geplaatst en getest.
Daarnaast is het prijsniveau ook interessant.

Hox 09-07-2019

Goed assortiment en bovenal uitstekend geholpen door vriendelijk personeel dat goed op de hoogte was van het betreffende artikel

Magdalena Manca 09-07-2019

Vandaag 8-7-2019 bij BCC in Helmond geweest met mijn dochter ze had een laptop nodig voor op het voort gezet onderwijs ik had geen enkel idee wat ik moest kopen of de juiste is wat ze er mee kan en wat ze nodig heeft vandaag veel wijzer geworden mooie Laptop gekocht , school programma excel. , words powerpoint , antivirus , en super verzekering zo wij zijn klaar voor haar aankomende 4 jaar ze is goed voorbereid. En dit allemaal te danken aan de medewerker (...) die werkzaam is bij BCC in Helmond super verkoper legt alles super goed uit heeft veel idee en mogelijkheden houd met heel veel dingen rekening zodat je zeker niets vergeet zoals ,programma s verzekering ,antivirus ,
Jammer dat Essent geen korting kon geven op mijn laptop omdat ik al een lage maandelijkse termijn betaal vis ik jammer genoeg naast de 150€ korting
Het was een super dure aanschaf maar met een Medewerker als (...) uit BCC Helmond heb ik er alle vertrouwen in We zijn super goed geholpen klant vriendelijk en meedenkend tot een mooi resultaat Nogmaals (...) bedankt voor al u super hulp en klantvriendelijkheid echt top we zijn tevreden mensen

M.Huisintveld 08-07-2019

Bij BCC heb ik een vaatwasser gekocht, online gekocht maar ook dan is de service heel goed, ik woon in Twello, en ook daar heeft BCC bezorgd, de oude machine en meegenomen, en de nieuwe vaatwasser aangesloten, echt klasse. Ik koop alles altijd alles bij BCC, en ben nog nooit ontevreden geweest, en is er wat altijd een oplossing.

Ivon 08-07-2019

Omdat mijn stofzuiger na 14 jaar stuk was moest ik een nieuwe. Ik loop graag bij BCC binnen in Helmond omdat je direct geholpen word, ze de tijd voor je nemen en dat je heel deskundig advies kan verwachten! Medewerker had mij de verschillende stofzuigers uitgelegd en goed naar mijn wensen geluisterd. Hij had direct een goede stofzuiger (AEG) voor mij gepakt en hij zette deze voor mij aan zodat ik kon horen hoe geruisloos hij is met goede zuigkracht. Ik had eigenlijk een lager budget in gedachten maar hij had me heel erg overtuigd dat ik aan deze een degelijke stofzuiger heb waar ik weer jaren plezier van kan hebben! :)
Eenmaal thuis direct uitgepakt en getest en ik ben enorm blij met deze keuze! Dankjewel

Nuni 08-07-2019

Beste BCC ik vondt het site heel goed waarom want je kan makkelijk spullen kiezen hoge kwaliteit voor laagste prijs vindt ik ook goed echt een prima site Ik had een Wasmachine bestelt via het site alles was netjes in orde alles was ook op tijd de dag van de bezorger hun hebben het zelf aangesloten dus jij hoeft niks te doen echt een goede service 👍🏾Tot snel weer

Nathalie 08-07-2019

Een volgende keer komen wij weer graag naar de BCC in de Makado te Beek. Op ons verzoek werden wij meteen geholpen door een vriendelijke medewerker, die duidelijk know how had. Tel daarbij op, dat bij de BCC ook nog eens het gewenste product (een gsm) goedkoper was, dat maakte van ons een dik tevreden klant!

Gonnie Milder 08-07-2019

Deze winkel is goed overzichtelijk met producten en heel goed verzorgd ingericht.
Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze zeer klantvriendelijk zijn en echt de tijd voor je nemen ondanks eventuele drukte. Goede uitleg over product en er is altijd wel wat extra ‘s bij je aankopen te regelen. Ik geef een 10 voor personeel en winkel. Een woord gewoon TOP.

Karin 08-07-2019

Eerste bestelling via de website van bol.com. Overzichtelijke web shop, snelle levering zoals beloofd, prima te volgen via track and trace. Op juiste tijdstip bezorgd. Product voldeed volledig aan verwachting! Kortom; als alles klopt is een 10 m.i. als waardering op zijn plaats!

Jara 08-07-2019

Ik werd echt ontzettend goed geholpen in BCC Lelystad. Het was een vrolijk ontvangst en ik ging ook weer vrolijk weg. Leuk, eerlijk personeel.

A.c. Korthout 08-07-2019

Vriendelijke verkopers, gelijk aan de koffie, verkopers met verstand van de producten en een goed en bruikbaar advies omtrent de te verkopen produkten, petje af.

Jeanne 08-07-2019

Fijne winkel, goede gratis parkeergelegenheid, grote w winkel met veel keus, geweldig personeel en de goedkoopste in de hele omgeving!

rini wildeman 08-07-2019

goede en snelle service zowel in de winkel als tijdens de installatie van de apparatuur

Niels 08-07-2019

BCC heeft me enorm verbaasd in zowel prijs als service. Aanvankelijk heb ik mijn superzuinige koelkast en vaatwasser puur op prijs geselecteerd, en besteld met inbouw service.

Bij aankomst constateerde de mensen van BCC dat het frontpaneel van mijn vaatwasser te lang was (en dus verzaagd moest worden) en het frontpaneel van mijn koelkast door midden gezaagd moest worden omdat het een koelvriescombinatie is. Dit was mijn fout en dus ter plekke afgesproken dat BCC later terug kwam voor de frontpanelen.

Zelf de panelen op maat gemaakt en een kleine week later was BCC er weer, ze hebben uitgebreid de tijd genomen om de panelen netjes te monteren en de apparatuur helemaal af te stellen en af te werken met de bijgeleverde kapjes en rubbers.

Top ervaring!