Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M van Hest 03-07-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken bij BCC Hengelo. In een kwartier een wasmachine gekocht. Ik ben erg tevreden over de aankondiging van levering van de wasmachine via e-mail en SMS bericht!

Castor 03-07-2019

Vandaag een Ipad gekocht. Ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Men heeft de inhoud van de oude Ipad overgezet naar de nieuwe.

Ton 03-07-2019

We gaan voor onze electrische apparaten, of het nou witgoed audio of iets anders altijd naar BCC in Veghel.
Altijd de beste prijs, vriendelijk personeel met verstand van zaken. Daardoor sta ik altijd snel en tevreden weer buiten.

Maria 03-07-2019

Product was niet op voorraad in de winkel, maar binnen 3 dagen was het binnen. Nog sneller dan eerder belooft !
Kon eerst goed de accessoires bekijken, voor ik besloot het product te kopen.

E. Nieuwstad 03-07-2019

We worden hier in de winkel altijd vriendelijk geholpen. Het personeel heeft veel kennis van zaken en zijn eerlijk in hun advies.

Kim 03-07-2019

Wasmachine, droger en koelkast besteld en deze later laten leveren, ideaal. Op de dag zelf kregen wij een bericht hoe laat ze de producten kwamen leveren. Alles netjes op z’n plek neergezet en nog uitleg gegeven over het aansluiten. Goed geholpen in de winkel, door deskundig personeel.

Wim 03-07-2019

Online kopen bij BCC is vertrouwd en goed, BCC heeft een duidelijke site en een goede prijs, de levering is netjes en afspraak is afspraak de bestelde artikelen zijn altijd goed verpakt nog nooit heb ik iets beschadigd ontvangen dit vindt ik grote klasse en daarom beveel ik BCC aan als goede leverancier.

Elke 03-07-2019

Ik zocht online een goedkope tablet die wel aan een bepaald aantal voorwaarden voldeed. Ik kwam via Google bij bcc uit. De site was overzichtelijk en ik kon snel de specificaties vinden die ik zocht. Na check bleek de prijs ook nog eens beduidend lager te liggen dan bij bijv bol.com. Verzenden was gratis en meteen al de volgende dag binnen. Aanrader dus!

Syl 03-07-2019

Klantvriendelijk hebben ze niet uitgevonden bij de klantenservice. Na veel bellen en binnen 48 uur te worden terug gebeld wat dus ook niet gebeurde zit ik dus nu 14 dagen met een nieuwe wasmachine van indesit waarmee ik niets kan. Een mail gestuurd waarin doodleuk alleen word op word gereageerd met er komt nu toch iemand. Weer een mailtje eraan gespendeerd dat ze de mail eerst maar eens goed moet lezen en dat een excuus wel van toepassing is. Nou je raad het al niets van dat ze hadden toch een afspraak gepland. Inderdaad hercontrole of de machine goed was geïnstalleerd. Dit waren super aardige jongens maar konden werden niets doen was goed geïnstalleerd. Maar nog steeds niet kunnen wassen nu wachten op een monteur helaas pas over 8 dagen. Lange leve bcc maar niet heus.
Officiële reactie van BCC 06-07-2019

Beste Syl,

Wat vervelend om te horen dat het veel tijd heeft gekost om uiteindelijk een monteur langs te krijgen en dat je daar zelf meerdere malen voor in contact moest komen met ons. Hier willen wij onze excuses voor aanbieden.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Don 03-07-2019

Wasmachine gekocht. Omdat we zeker wilde zijn van plaatsing op zolder en aansluiten door de bezorgers dit even via de chat op de website nagevraagd.
Enorm aardig geholpen door een complete order aan te maken met aantekeningen die voor ons belangrijk waren. Bovendien dankzij extra intern verzoek de wasmachine een paar dagen eerder ontvangen!

Bezorgers waren op tijd (lees: vroeg) en deden hun werk snel en klantvriendelijk.

Absolute aanrader, dank aan Martijn van BCC Deventer.

Linda 03-07-2019

Bij BCC-Buitenveldert werd ik vriendelijk geholpen, ik wist wat ik wilde nl een Vitamix A2500i, die daar in vergelijking met andere sites het goedkoopst is. In eerste instantie zag ik het apparaat niet tussen de andere huishoudelijke merken staan, maar nadat ik een medewerkster aangesproken had, vertelde die mij dat de Vitamix achterin de zaak in een vitrine stond. Het enige wat ik hoefde te doen, was af te rekenen. Daar ik met het OV was, werd de Vitamix zonder bezorg kosten de volgende dag met DHL afgeleverd. Prima service.

Carla 03-07-2019

Goede eerlijke informatie en prijs werd naar beneden aangepast omdat het product elders goedkoper was

Youri 03-07-2019

BCC heeft zeer snelle service. Gisteravond besteld vandaag in huis.
Product is duidelijk omschreven en doet precies wat op de website van BCC staat.
Zeer tevreden klant erbij!!!

A. Smit 03-07-2019

We zijn vandaag naar BCC Sliedrecht geweest. We zijn heel goed geholpen en geadviseerd.
De verkoper heeft ons de verschillen laten zien. En op deze manier hebben wij een voor ons heel goede keuze kunnen maken.

Anna M 03-07-2019

Ik heb onlangs een koelkast besteld bij BCC. Als geheel ben ik positief over de site van BCC en het gemak van het bestellen. Ook was de gratis levering in orde, op tijd en professioneel. Ik dacht 19,95 aansluitingskosten, dat is handig. Maar van een 'aansluiting' door BCC is eigenlijk geen sprake: na 4 uur wachten zelf stekker in het stopcontact steken, waterpas stellen en klaar! Ik kreeg de koelkast al uit de verpakking was de reactie van de jongens van het transport, vandaar! Oké, daar had ik niet bij stilgestaan, maar toch... dan zijn het welbeschouwd 'uitpakkosten' en had ik beter gekozen voor het omzetten van de deur van rechts naar links (29,95) Als het uitpakken voortaan op de site aangegeven staat....? een kleinigheid ;-)

JWB 03-07-2019

Na eerst een tv online gekocht te hebben, en hier ontevreden over te zijn, toch gewoon naar de winkel om de hoek gegaan, BCC Amersfoort!. Vaklui aanwezig, goed verlichte en ruime winkel, prettige sfeer en behulpzame medewerkers. Dit is dus online niet te vinden, hadden wij maar gelijk voor een echte winkel gekozen. Na uitleg, service en hulp een keuze gemaakt en een tv gekocht. Deze is vandaag bezorgd en hangt aan de muur, ook daar prima service. Al met al dus super tevreden over BCC.

Mevr. Stokkink 03-07-2019

Ik koop al jaren in de winkel zelf van BCC Woonboulevard Arnhem en wordt daar altijd fijn geholpen door vriendelijk personeel.Ook het mailcontact, voor info loopt prettig. Ik koop niet online.

Happy met BCC 03-07-2019

Wij kopen vrijwel al onze Electronische apparaten bij BCC - Hazerswoude Rijndijk. Gisteren een printer gekocht van 199, 00 Euro. De verkoper herkende ons nog van onze voorlaatste aankoop een jaar geleden...Hij heeft ons goed en snel geholpen en geadviseerd. Vandaag werd de printer thuis afgeleverd en zijn we daarmee teruggegaan naar BCC waar de verkoper ons geholpen heeft om de printer gebruiksklaar te maken, perfecte service, vandaar een 20

Valeriia 03-07-2019

- Products with good value for money. Not overpriced, often even cheaper than to order online.
- Good range of products (I guess, the widest in Terneuzen, at least in terms of blenders)
- Very helpful service. Knowledgeable, friendly, patient.
- Delivery on time.

I bought a blender, very satisfied with all the process from entering the shop to using the blender itself.

Recommend!

Jansen 03-07-2019

Snelle levering. Zondag besteld en maandag al geleverd. Scheerkop voor Braun scheerapparaat was ook het goedkoopst bij BCC. Ook de reinigingscassettes waren goedkoper dan bij andere winkels.

Tholen 03-07-2019

Ik ben er zeer goed behandeld met kopen van een wasmachine een hele vriendelijke man die mij alles super duidelijk uitlegde. Waardoor ik het vertrouwen kreeg ik koop hem.

HL 03-07-2019

Het Bezorgen is perfect geregeld
Maar de vriezer op zijn plaats zetten daarvoor moest ik bij betalen en dat is mijn niet verteld en dat vindt ik wel jammer.

Max de Vos 03-07-2019

Ik vind de BCC winkel in Oss een super fijne winkel met goed overzicht over de spullen. Ook zijn alle medewerkers super klantvriendelijk. Ben altijd fijn geholpen. Met vriendelijke groet. Max de Vos

wimromijn 03-07-2019

voor mij was het heel lang geleden dat ik een aankoop heb gedaan bij BCC.
Nu een wasmachine gekocht via de website en dat ging gemakkelijk en overzichtelijk.
Nu een uur geleden bezorgd met een gemak en vriendelijkheid van de bezorgers. Al met al is het van aankoop tot bezorgen een fijne en tot volle tevredenheid ervaring.
klasse

J. Mol 03-07-2019

Heel aardig geholpen in de winkel. Goed advies gekregen, aankoop was-droogcombinatie gedaan. S'ochtends op de dag van de levering e-mail ontvangen met 2 uur tijdslot over hoe laat ze komen leveren. Leveren en plaatsen snel, professioneel en uiterst vriendelijk. Heel tevreden!

David123 03-07-2019

Prima service, zware diepvrieskist keurig afgeleverd door de bezorgdienst.
Bedankt mannen!!

Kees 02-07-2019

Fouten worden slecht opgelost. Beloofd terug bellen wordt nooit nagekomen. Door systeem fout van hun werd bestelling niet bezorgd. Ik wacht nog op mijn geld terug.
Officiële reactie van BCC 06-07-2019

Beste Kees,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet is bezorgd en je nog wacht op je aankoopbedrag. Hier willen wij onze excuses voor aanbieden.

Rob 02-07-2019

Goed geholpen door vriendelijk en kundig personeel.
Heb voor deze winkel gekozen omdat ie dicht in de buurt voor me is.

Tiberius 02-07-2019

Personeel komt met een open en vriendelijke uitstraling over.
Je voelt je gehoord en men is bereid om je op een prettige manier te helpen

M den Boer 02-07-2019

Het is een fijne winkel en je word vriendelijk te woord gestaan. Hetzelfde artikel was bij de concurent goedkoper en heb het voor dezelfde prijs gekregen. dat is toch superrr

Peter Dane 02-07-2019

Overzichtelijke winkel, veel keuze. Ik werd prettig geholpen door een verkoopmedewerker bij de aanschaf van een externe harddisk van Western Digital - thuis plug and play!

Debbie van der Meij 02-07-2019

Verkoper nam alle tijd om vragen te beantwoorden en welke hij niet wist probeerde hij op te zoeken. Ook van een product, die niet standaard op de site van de leverancier stond heeft hij via collega's de vraag weten te beantwoorden.

wasmachine koper 02-07-2019

het is moeilijk met hen een afspraak te maken over het brengen en plaatsen van de wasmachine. Zij geven je 's morgens pas een tijd, ook al geef je van te voren aan dat je bepaalde tijden gewoon niet thuis kan zijn. Ze willen binnen een dag leveren, maar je hebt dan wel grote kans dat het een paar keer mis gaat.

Helen 02-07-2019

Kom hier vaker, krijg goed en deskundig advies. Zelfs bij mijn ouders ( op leeftijd) die kochten een iPad, alles werd voor ze ingesteld en namen er alle tijd voor. Altijd vriendelijk en nooit teveel

Kees Aangeenbrug 02-07-2019

Keukenmachine online gekocht zondag, met levering maandag.
Inmiddels dinsdagavond nog niets in huis zelfs geen bericht dat het al verzonden is.....
Officiële reactie van BCC 05-07-2019

Beste heer Aangeenbrug,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Frans 02-07-2019

Bij aanschaf van een koptelefoon stopte deze er na 3 weken mee! Zonder enig probleem een andere gekregen, waarbij zelfs gevraagd werd of ik de zelfde nog wilde! Top service!!

Wchris 02-07-2019

Kon niet beter geholpen worden, wasmachine was kapot, had extra verzekering, ging naar de zaak in Den Haag en was zo klaar, kreeg zo nieuwe wasmachine, werd 5 dagen later gebracht, dus een topzaak, raad het iedereen aan.

Sophie 02-07-2019

De levering was zoals beloofd en snel, vriendelijke personeel en goeie service, zeker met laagste prijsgarantie kom ik bij BCC terug.

Top BCC 02-07-2019

Supersnel geleverd, op de site goed te vinden .
Een 9 omdat ze wel de chromeCast hebben maar niet de chromecast audi.

Dave 02-07-2019

Groot aanbod, lage prijzen en volgende dag netjes afgeleverd. Bedankt weer BCC!

Corry 02-07-2019

Bij BCC in Almaar heel goed geholpen aan een wasmachine, duidelijke uitleg en de verkoper was geduldig en vriendelijk.

Jan du Pont 02-07-2019

Eigenlijk heef deze BCC geen beoordeling nodig. Het is altijd een goede bediening., nooit te veel moeite en het assortiment en de prijzen zijn uitstekend.
CHAPEAU.

Frank van Tatenhove 02-07-2019

eenvoudig de Longhi koffiemachine op de website van BCC gevonden, er staat online een goede uitleg over het toestel, besteld en betaald en keurig met DHL thuisbezorgd. Boekje gelezen de koffiemachine Longhi aangesloten, eerste werking uitgevoerd, daarna heerlijke koffie gezet. TOP

Frans van den Boom 02-07-2019

Werd vriendelijk en deskundig geholpen.
Had bij andere winkel goedkoper gezien en kreeg het meteen mee voor de laagste prijs. Dat was helemaal top.

Henny Wenting. 02-07-2019

Goede winkel in Veenendaal. Overzichtelijk en een zeer goede verkoper met verstand van zaken.
Graag tot een volgende keer.

Karin 02-07-2019

Slechte levering. 3 artikelen besteld. 2 ontvangen. 1 week bezig met 3e artikel. Iedere dag een nieuwe smoes. Dan eindelijk komt het. Dus niet weer een dag vertraging. Via whatsapp messenger telefoon contact gehad. Ze grven vaak geen reactie

Wajantonisse 02-07-2019

Wij zijn heel goed en snel geholpen door een vriendelijke medewerkster goede uitleg wij hadden geen beschrijving van de koelkast die word ons toegestuurd snelle levering ook op de camping 40 km verderop klasse bedankt

Max 02-07-2019

Vanaf de aanschaf via de site t/m de aflevering is alles perfect en ruim binnen de afgesproken tijd verlopen. Daarom is de aanschaf van mijn condensdroger tot volle tevredenheid. Bij de aflevering zijn mijn wensen m.b.t. het plaatsen en aansluiten van het apparaat ook vriendelijk en zonder probleem uitgevoerd. Dit laatste ging zo snel, dat ik een fooi vergeten ben. (Sorry)

Johnny 02-07-2019

BCC heeft altijd een goede service, is er iets niet goed, een belletje en ze lossen het voor je op.

Rc Roozeboom 02-07-2019

Heb al eerder iets gekocht bij BCC en kan alleen maar tevreden zijn Nee ik zeg het verkeerd super tevreden zijn. Vriendelijke medewerkers hele nette afhandeling bovendien een sms'je wanneer het product arriveert plus ongeveer een half uur voor die tijd nog eens een telefoontje We zijn onderweg We zijn er over ongeveer zoveel minuten. Voor mij betekent dat gewoon de Best of The Best.