Wm wielders 04-07-2019

Mijn mening is oprecht , ,na een slechte ervaring kwam ik bij bcc terecht voor een wasmachine ,eerst naar de winkel ,vakkundig geholpen ,bezorgen van de machine ,duidelijk,fijne bezorgers ,doen wat ze moeten doen ,contact momenten toffe bezorging, ging allemaal geweldig ga zo door ....

Will 04-07-2019

Het is de persoonlijke behandeling en vriendelijkheid waar je als klant naar uit kijkt . Ze kijken en denken met je mee en vertellen eerlijk dat duurder niet beter hoeft te zijn.

Ron 04-07-2019

Vlotte en kundige bediening, kwaliteit artikelen en gunstig geprijsd; kortom “value for money”.

Marjolein 04-07-2019

Hele goede Hulp en prima advies.
Weten precies waar ze over praten.
Zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk.
Er komt zeker een vervolgbezoek!

Yvonne 04-07-2019

In de winkel zijn we goed geholpen door medewerker John. Hij gaf ons goede adviezen en hielp ons waar nodig, hij was erg vriendelijk. Daardoor hebben we een goede keus kunnen maken wat betreft wasmachine. Echt top!

Wat betreft de levering en plaatsing van de wasmachine: dat ging nogal rommelig. De bezorgers vonden het erg vervelend dat de wasmachine niet op dezelfde verdieping geplaatst kon worden en vonden dat maar "moeilijk". Ook werd er nogal lomp gedaan, dus dat voelde als onprettig. Winkelervaring echt een 10, maar bezorging is onvoldoende.

Ans van de ven 04-07-2019

Kom al jaren bij bcc en voor 100 procent tevredenheid .bediening vriendelijk en hulpvaardig en prijs aantrekkelig ga zo door

Pim 04-07-2019

Ik kom vaker in deze BCC en wat altijd opvalt is de enorm vriendelijke manier waarop je wordt geholpen. Eigenlijk wonderlijk dat zoiets opvalt, zou normaal moeten zijn. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik de meeste apparatuur bij dit filiaal koop.
Ook over de snelheid van levering van bestelde artikelen ben ik zeer tevreden alsmede de kundigheid van het personeel.
Een top-winkel!!!

Blitz 04-07-2019

Howel ik slechts voor een kabel naar BCC Leidschenhage
kwam maar geen idee hoe ik deze moest aanskuiten werd ik hierbij uitstekend geholpen door verkoopmedewerker Ryan die mij haarfijn uitlegde hoe en wat!
Kortom reden te meer om bij de volgende aankoop weer terug te gaan

Michael 04-07-2019

Goed geholpen vriendelijk personeel goed advies blij met me nieuwe telefoon en goedkoper dan bij mediamarkt

Marja 04-07-2019

Meteen en vriendelijk geholpen. Geen lange verkooppraatjes, gewoon duidelijk en goede uitleg op mijn vragen

Jannie van der Schors 04-07-2019

Ik kom hier graag. Koop er eigenlijk al mijn elektronica. Men helpt je snel en goed en is erg vriendelijk. Niets is te veel.

Toos 04-07-2019

Omdat ik met de afgelopen warme dagen een nieuwe ventilator wilde hebben heb ik natuurlijk bij BCC gekeken en deze was ook nog eens de goedkoopste dus was de beslissing snel genomen.
Bestelling gedaan en deze werd keurig de volgende dag bij mij thuis bezorgd zonder dat ik daarvoor extra kosten hoefde te betalen.
Dankjewel BCC en tot de volgende keer.

Lian 04-07-2019

Goed geholpen in de winkel, zeer deskundig advies en prettige benadering.
Het afleveren van de aankoop precies op tijd.
Door twee vrolijke mannen die duidelijk plezier hadden in hun dagtaak.

J 04-07-2019

Goede hulp, aardig personeel en er wordt daadwerkelijk geluisterd naar je wensen in plaats van dat alleen geprobeerd wordt het duurste product te verkopen.

Dick van der Meulen 04-07-2019

Heel deskundig en hulpvaardig personeel in een zeer aantrekkelijk en actueel ingerichte winkel

Arjan 04-07-2019

Snelle bezorging en duidelijke communicatie met een product die aan de verwachtingen voldoet!

Patrick van geest 04-07-2019

Mijn wasmachine was kapot en daarom rond wezen kijken voor een nieuwe.. Uiteindelijk bij Bcc uitgekomen waar ik een prima advies, nette service en goede prijs kreeg. Bleek uiteindelijk ergens anders 50 euro goedkoper te zijn en dat is netjes berekent in de prijs.. Bezorging duurde door drukte iets langer maar ook netjes afgeleverd en aangesloten, ben dus tevreden!

Denise de Bokx 04-07-2019

Ik ben naar BCC Beverwijk gegaan. Ik heb hier al vaker spullen gekocht, maar nog niet eerder zó vriendelijk te woord gestaan als gisteren (3 juli). De verkoopster, Marianne (naar mijn idee) was ontzettend aardig, had verstand van de apparaten, en ze had net een Dolce Gusto in het wit uit de doos gehaald. Het was haar enige, en ze pakte hem met liefde weer in voor ons. Zo tof! Vanmorgen hebben we een heerlijk bakje koffie genoten! Super!

Richard. 04-07-2019

Goed geholpen, juiste informatie, genoeg keuze en ik kom hier graag terug.

BCC maakt het niet waar 04-07-2019

Mijn ervaring is vrij matig. Het bestellen van het product ging prima.
Echter bij telefonisch informeren wordt gezegd dat je gelijk een medewerker aan de lijn krijgt.
Hier klopt dus niets van, want na 10 minuten wachten heb ik maar besloten de verbinding te verbreken. Nog een storend nadeel is dat op de site wordt beloofd dat je oude apparaat door de bezorger wordt meegenomen, wat vervolgens niet mogelijk blijkt te zijn, slechte zaak!
Officiële reactie van BCC 06-07-2019

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat je geen medewerker aan de lijn hebt kunnen krijgen en je oude apparaat niet is meegenomen door de bezorger. Dit is niet de bedoeling, sorry!

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

René. 04-07-2019

Ik vindt het een geweldige shop, ben zeer tevreden en heeft een goede service, en geweldige keuze. Ik zou deze shop iedereen aanbevelen.

Sophie 03-07-2019

Perfecte snelle service van montage van nieuwe vaatwasser. Goede prijs! Ook prettig dat oude machine mee wordt genomen. Monteur liet alles keurig achter. Ook tijdslot dag van te voren en 20 minuten voordat monteur arriveerde door hem gebeld om te informeren. Top!

Hans Luijten 03-07-2019

Heel goed uitleg gehad over fotoprinter en vergelijkingen met meerdere printers .

Carolien 03-07-2019

Ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Ga eigenlijk nooit naar een andere winkel dan BCC

Ivo 03-07-2019

Vandaag me nieuwe Siemens iQ300 koel vriescombinatie bezorgd gekregen.
Super mooi design, ruime opberg mogelijkheid en mooi dat de binnenverlichting heel rustig aangaat.
Koelkast hoor je helemaal niet kwa geluid.
Kan er weer jaren mee vooruit is echt een aanrader kwa prijs kwaliteit verhouding.
En vooral de service van de bcc niet te vergeten zeker goed geholpen met een keuze te maken voor dit model.

Arnoud 03-07-2019

Bij BCC wordt ik altijd goed geholpen, het personeel weet waarover ze praten. Goede service, ook als het een keer fout gaat. Ze hebben kennis van de electronica en kunnen goed vertalen wat jouw wensen zijn naar wat zij je kunnen aanbieden. Prijzen passen ze direct aan als het ergens anders goedkoper is. Prima service. Alle electronica koop ik bij hen !

Dirk 03-07-2019

Zeer goede service. was goed geholpen en kreeg alle uitleg dat nodig was voor alle aankopen.
Bij de tv die ik kocht werd alle wensen vergeleken met verschillende tv's. Zodat ik met de juiste tv naar huis kon gaan. Goede service en snel geholpen, zeker een aanrader!

C. Geldorp 03-07-2019

Wij werden op een fijne manier door een medewerker geholpen. Wij kregen een goede uitleg en toen wij het product kwamen ophalen werd het door dezelfde medewerker naar de auto gebracht en in de auto gelegd..
Met de installatie van het product hadden wij wat moeite en telefonisch werden wij op weg geholpen en de installatie is toen prima gelukt.

Bertlos 03-07-2019

Bij binnenkomst van de winkel komt er een bediende naar me toe en vraagt vriendelijk of hij mij kan helpen. Hij is niet opdringerig en doet wat ik vraag.

Linda 03-07-2019

Ik ben goed geholpen bij BCC Alexandrium. Ik wist ongeveer wat ik zocht, namelijk een Nespresso koffiemachine, maar de medewerker heeft me geholpen in het maken van mijn keuze. Ook hebben ze de prijs van 82 naar 74,99 euro aangepast toen ik aangaf dat hetzelfde apparaat bij een andere winkel die prijs had. Toen had ik direct besloten om hem hier te kopen. Ik moest alleen een medewerker vragen om af te rekenen, omdat niemand mij zag wachten bij de kassa. Verder alles top.

Alette 03-07-2019

De service is echt heel fijn. Ik ben goed te woord gestaan door een medewerkster. Ze was open en eerlijk en zei waar het op stond.
De order voor mijn nieuwe wasmachine was vlot gemaakt telefonisch. En ik werd verder goed op de hoogte gehouden omtrent de order.

van Maurik 03-07-2019

Duidelijke informatie op de site.
Goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling en de aflevering van de machine
Nette en correcte installatie van de machine

John Diebels 03-07-2019

Prettige winkel en vriendelijke verkopers
Die echter niet opdringerig zijn wat door de meeste klanten als positief wordt ervaren.

Annemarie 03-07-2019

Medewerkers vragen netjes of ze je kunnen helpen of dat je nog even rustig zelf rond wilt kijken, dit heb ik als erg prettig ervaren. Indien je vragen had kon je rustig naar een van de medewerkers toelopen en de vraag stellen. Medewerker had voldoende kennis en kon goed de verschillen uitleggen tussen de producten en de voordelen. Daarnaast de juiste extra attributen meegekregen om alles goed te kunnen bevestigen.

M van Hest 03-07-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken bij BCC Hengelo. In een kwartier een wasmachine gekocht. Ik ben erg tevreden over de aankondiging van levering van de wasmachine via e-mail en SMS bericht!

Castor 03-07-2019

Vandaag een Ipad gekocht. Ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Men heeft de inhoud van de oude Ipad overgezet naar de nieuwe.

Ton 03-07-2019

We gaan voor onze electrische apparaten, of het nou witgoed audio of iets anders altijd naar BCC in Veghel.
Altijd de beste prijs, vriendelijk personeel met verstand van zaken. Daardoor sta ik altijd snel en tevreden weer buiten.

Maria 03-07-2019

Product was niet op voorraad in de winkel, maar binnen 3 dagen was het binnen. Nog sneller dan eerder belooft !
Kon eerst goed de accessoires bekijken, voor ik besloot het product te kopen.

E. Nieuwstad 03-07-2019

We worden hier in de winkel altijd vriendelijk geholpen. Het personeel heeft veel kennis van zaken en zijn eerlijk in hun advies.

Kim 03-07-2019

Wasmachine, droger en koelkast besteld en deze later laten leveren, ideaal. Op de dag zelf kregen wij een bericht hoe laat ze de producten kwamen leveren. Alles netjes op z’n plek neergezet en nog uitleg gegeven over het aansluiten. Goed geholpen in de winkel, door deskundig personeel.

Wim 03-07-2019

Online kopen bij BCC is vertrouwd en goed, BCC heeft een duidelijke site en een goede prijs, de levering is netjes en afspraak is afspraak de bestelde artikelen zijn altijd goed verpakt nog nooit heb ik iets beschadigd ontvangen dit vindt ik grote klasse en daarom beveel ik BCC aan als goede leverancier.

Elke 03-07-2019

Ik zocht online een goedkope tablet die wel aan een bepaald aantal voorwaarden voldeed. Ik kwam via Google bij bcc uit. De site was overzichtelijk en ik kon snel de specificaties vinden die ik zocht. Na check bleek de prijs ook nog eens beduidend lager te liggen dan bij bijv bol.com. Verzenden was gratis en meteen al de volgende dag binnen. Aanrader dus!

Syl 03-07-2019

Klantvriendelijk hebben ze niet uitgevonden bij de klantenservice. Na veel bellen en binnen 48 uur te worden terug gebeld wat dus ook niet gebeurde zit ik dus nu 14 dagen met een nieuwe wasmachine van indesit waarmee ik niets kan. Een mail gestuurd waarin doodleuk alleen word op word gereageerd met er komt nu toch iemand. Weer een mailtje eraan gespendeerd dat ze de mail eerst maar eens goed moet lezen en dat een excuus wel van toepassing is. Nou je raad het al niets van dat ze hadden toch een afspraak gepland. Inderdaad hercontrole of de machine goed was geïnstalleerd. Dit waren super aardige jongens maar konden werden niets doen was goed geïnstalleerd. Maar nog steeds niet kunnen wassen nu wachten op een monteur helaas pas over 8 dagen. Lange leve bcc maar niet heus.
Officiële reactie van BCC 06-07-2019

Beste Syl,

Wat vervelend om te horen dat het veel tijd heeft gekost om uiteindelijk een monteur langs te krijgen en dat je daar zelf meerdere malen voor in contact moest komen met ons. Hier willen wij onze excuses voor aanbieden.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Don 03-07-2019

Wasmachine gekocht. Omdat we zeker wilde zijn van plaatsing op zolder en aansluiten door de bezorgers dit even via de chat op de website nagevraagd.
Enorm aardig geholpen door een complete order aan te maken met aantekeningen die voor ons belangrijk waren. Bovendien dankzij extra intern verzoek de wasmachine een paar dagen eerder ontvangen!

Bezorgers waren op tijd (lees: vroeg) en deden hun werk snel en klantvriendelijk.

Absolute aanrader, dank aan Martijn van BCC Deventer.

Linda 03-07-2019

Bij BCC-Buitenveldert werd ik vriendelijk geholpen, ik wist wat ik wilde nl een Vitamix A2500i, die daar in vergelijking met andere sites het goedkoopst is. In eerste instantie zag ik het apparaat niet tussen de andere huishoudelijke merken staan, maar nadat ik een medewerkster aangesproken had, vertelde die mij dat de Vitamix achterin de zaak in een vitrine stond. Het enige wat ik hoefde te doen, was af te rekenen. Daar ik met het OV was, werd de Vitamix zonder bezorg kosten de volgende dag met DHL afgeleverd. Prima service.

Carla 03-07-2019

Goede eerlijke informatie en prijs werd naar beneden aangepast omdat het product elders goedkoper was

Youri 03-07-2019

BCC heeft zeer snelle service. Gisteravond besteld vandaag in huis.
Product is duidelijk omschreven en doet precies wat op de website van BCC staat.
Zeer tevreden klant erbij!!!

A. Smit 03-07-2019

We zijn vandaag naar BCC Sliedrecht geweest. We zijn heel goed geholpen en geadviseerd.
De verkoper heeft ons de verschillen laten zien. En op deze manier hebben wij een voor ons heel goede keuze kunnen maken.

Anna M 03-07-2019

Ik heb onlangs een koelkast besteld bij BCC. Als geheel ben ik positief over de site van BCC en het gemak van het bestellen. Ook was de gratis levering in orde, op tijd en professioneel. Ik dacht 19,95 aansluitingskosten, dat is handig. Maar van een 'aansluiting' door BCC is eigenlijk geen sprake: na 4 uur wachten zelf stekker in het stopcontact steken, waterpas stellen en klaar! Ik kreeg de koelkast al uit de verpakking was de reactie van de jongens van het transport, vandaar! Oké, daar had ik niet bij stilgestaan, maar toch... dan zijn het welbeschouwd 'uitpakkosten' en had ik beter gekozen voor het omzetten van de deur van rechts naar links (29,95) Als het uitpakken voortaan op de site aangegeven staat....? een kleinigheid ;-)

JWB 03-07-2019

Na eerst een tv online gekocht te hebben, en hier ontevreden over te zijn, toch gewoon naar de winkel om de hoek gegaan, BCC Amersfoort!. Vaklui aanwezig, goed verlichte en ruime winkel, prettige sfeer en behulpzame medewerkers. Dit is dus online niet te vinden, hadden wij maar gelijk voor een echte winkel gekozen. Na uitleg, service en hulp een keuze gemaakt en een tv gekocht. Deze is vandaag bezorgd en hangt aan de muur, ook daar prima service. Al met al dus super tevreden over BCC.