Thomas 13-07-2019

De verkoper bij BCC heeft ons zeer goed geholpen met advies en acties. Zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Mike 13-07-2019

Goed geholpen met het uitzoeken van een tablet. Duidelijke informatie en vergelijking. Snel geholpen.

Lindsey 13-07-2019

Vanmiddag bij bcc den Bosch geweest ivm aanschaf tablet. We werden vrijwel direct geholpen. Medewerker wist veel over het product te vertellen en nam uitgebreid de tijd. Hele specifieke vragen heeft hij uitgezocht voor ons. Het viel ons op dat er veel medewerkers aanwezig waren, waardoor je snel geholpen wordt. Een groot verschil met de concurrent waar we 1 dag eerder waren en tevens met verkeerde informatie naar huis zijn gestuurd. Ook zijn we bij de Essent medewerker geweest waar bcc mee samenwerkt (leuke acties) , goed geholpen en geïnformeerd. Nam ook uitgebreid de tijd om onze vragen te beantwoorden.

Harry0669 13-07-2019

Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers van BCC in Hulst.Dikke 10! Echter de beloftes om (1) binnen 2 uur op een Whatsapp bericht/vraag te reageren en (2) via telefoonnummer direct een medewerker aan de lijn te krijgen voor een vraag, worden niet waargemaakt.

Beste Harry,

Wat vervelend om te horen dat je langer op ons hebt moeten wachten dan dat wij beloven. Dit is natuurlijk die de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Harry 24-07-2019

Natuurlijk: ordernummer is 201907-008541254.

Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste Harry,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek! Mochten er verder vragen zijn, horen wij het natuurlijk graag en kan dat via reviews@bcc.nl.

Fijne dag!

Harry 25-07-2019

Jij ook bedankt voor jouw begrip voor mijn review en voor het fijne telefoongesprek! Fijne dag!

Lisa 13-07-2019

Goed geholpen! Goede service in de winkel. Snelle afhandeling bij de kassa.

H.W. Bekker 13-07-2019

Vind de gebruiksvriendelijkheid van de site redelijk tot goed. Er zijn vast nog wel
bepaalde verbeterpunten te bedenken! De levering van het scheerapparaat is
goed gegaan. Gewoon iets rechtstreeks kopen in een fysieke winkel vind
ik het prettigst...Verder.. of men het nu leuk vindt of niet, de trend is denk ik wel
dat er steeds meer online gekocht en verkocht wordt!

José Goffin-Visschers 13-07-2019

De BCC-winkel in winkelcentrum Dukenburg Nijmegen is voor mij op loopafstand bereikbaar. Zodoende is deze locatie voor mij de eerst aangewezene om me er te orienteren wanneer er in mijn huishouden een nieuw apparaat moet worden aangeschaft. Er is een ruime keuze en het bedienend personeel is klantvriendelijk.
De levering is goed voorbereid via e-mail en telefoon en verder prima afgehandeld.
De levering wordt heel goed voorbereid via e

Rob 13-07-2019

Na wat vergelijkingen uitgekomen bij BCC. Online besteld en de volgende dag in huis.
Artikel voldoet volkomen aan mijn verwachtingen. Grote klasse BCC.

Schagen 68 13-07-2019

Goed en vriendelijk geholpen. E- reader stuk net
10 dagen binnen de garantietermijn van 2 jaar.
Kregen keurig het aankoop bedrag terug en konden daardoor een nieuwe uitzoeken.

Stephane Klaver 13-07-2019

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen. Geheel volgens afspraak werd het product geleverd. Tijdens het proces van bestellen tot en met levering goed geïnformeerd. Geen omkijken naar.

Punt van verbeteren : een dag van tevoren informeren over de levertijd ipv de nacht ervoor.

Ramesh 13-07-2019

polite people and helping the customer to their best. I can see very fewer brands and models they selling laptops

Rob 13-07-2019

Bij het aankopen van een nieuwe IPad vinden wij het prettig om dit net zoals de vorige keer, in de BCC winkel te doen. De vorige iPad deed het al sinds 2013 prima maar begon nu kuren te vertonen. We hadden dus wat informatie nodig over de huidige stand van zaken op Apple gebied. En ook nu kregen we prima advies en hebben een mooie nieuwe IPad die het hopelijk weer voor een jaar of 6 prima gaat doen.

Gonnie 13-07-2019

Ik word hier altijd goed en professioneel geholpen. Het assortiment is fijn opgesteld en de keuze is groot genoeg. Ruime winkel met fijn personeel.

Keijzer 13-07-2019

Tv-tje gekocht en aangesloten door de BCC medewerker. Alleen nog de stekker in het stopcontact steken!
Perfect geregeld!

Blije aankopers 13-07-2019

Na wat tegen slagen bij het bestellen van een nieuwe tv voor mijn moeder zijn wij terecht gekomen bij de BCC in Spijkenisse.
Het was mijn snelste aankoop ever! Wij kwamen binnen en binnen 10 min waren wij klaar, zelfs de medwerker die al geruime tijd bij de BCC werkt zei dat hij nog nooit zo'n snelle verkoop had mee gemaakt.
TOP service, snelle bezorging en moeders weer helemaal bij!

Sybe 13-07-2019

De prijzen zijn goed en de levering is uitstekend.
Het apparaat wat stevig verpakt en heeft geen transportschade.
Het apparaat werkt uitstekend.

Ralph Behouden 13-07-2019

Ik ben bijzonder enthousiast over BCC.
Heel prettig geholpen door X op de afdeling witgoed van BCC in Breda.
De verkoper had enorm veel geduld om mij alles wel 20 keer uit te leggen, daar ik nog al erg traag van begrip was, daar ik niet wist waar ik allemaal op moest letten bij een inbouw koelkast.
Zoals o.a. nishoogte, vaste deur of sleepdeur, met of zonder vriesvak, draairichting deur, energie verbruik, geluidsniveau, automatisch ontdooien etc. etc.
Allemaal emotionele zaken, waar je eigenlijk geen erg in hebt als je ineens geconfronteerd bent, dat je bestaande koelkast het ineens begeeft en je heel snel een nieuwe inbouwkoelkast moet aanschaffen ter vervanging.
Werkelijk fantastisch van de verkoper.
Vanmorgen is zojuist de inbouwkoelkast geplaatst.
Werkelijk correct zoals je bij BCC geïnformeerd wordt over de levering, o.a. om 3 uur s'nachts d.m.v. een Email, om 07.00 uur een SMS bericht en vervolgens 10 minuten vóór de levering een telefoontje.
Heel erg prettig, zodat je niet de hele dag maar zit te wachten, wanneer de leverancier eindelijk op komt dagen.
De levering is ook heel vakkundig, prettig, correct, beleefd en snel gedaan door de monteurs, " X en Y".
Werkelijk alle lof voor BCC en de verkoper en monteurs. " CHAPPEAU, CHAPPEAU ".
Werkelijk een hele dikke 10.
Voor eenieder: " BCC beslist een aanrader bij aanschaf van nieuwe apparatuur ".

Jonic 13-07-2019

De BCC webshop is logisch ingedeeld en werkt snel. Zoeken werkt ook goed, iets wat bij veel shops wat te wensen overlaat. Ook de account sectie is doordacht. Aankopen kunt hier bekijken etc. Verder zijn de prijzen prima, en aankopen kun je ook in een "echte" winkel halen.

Geert Oosterhuis 13-07-2019

Bij BCC Hoogeveen word ik altijd goed geholpen, ik raad een ieder aan deze winkel eens te bezoeken. De ontvangst, de vriendelijkheid, de uitleg en de service scoort bij mij een tien. Ook een pluspunt is dat er een deskundige monteur ingeschakeld kan worden bij een aansluiting van bv een computer. Ik ben heel tevreden.

Doubigny 13-07-2019

prima en gebruikersvriendelijk, bezorging super, de heren stelden zichzelf voor (één in opleiding) werd keurig 10 minuten van te voren gebeld. erg tevreden!

J. van de Wall 13-07-2019

Nadat een verkoper vergeten was dat er een aanbetaling van tenminste E. 50 had moeten gedaan worden, bleek de door ons gereserveerde waasdroger van AEG aan een ander verkocht te zijn. Het was de laatste in de serie en daardoor goedkoper. Als compensatie kregen wij de huidige serie van die droger geleverd tegen dezelfde prijs.

Anne 13-07-2019

Wat een superslechte service had een wasmachine besteld deze zou vanmorgen geleverd worden, oude zouden dan meenemen. Wasmachine was uitgepakt maar stelpootje ontbrak, hup wasmachine ging terug in de vrachtwagen en we zouden wel gebeld worden door hoofdkantoor en weg waren ze stonden we daar met onze bek vol tanden en zonder wasmachine, NEVER meer BCC.

Beste Anne,

Wat vervelend om te horen dat jouw wasmachine niet is geleverd doordat het stelpootje ontbrak, ook hadden wij jou sneller kunnen informeren over wat er stond te gebeuren, sorry!

Anne 24-07-2019

Het spijt me zeer, ik ben hier zo boos over dat ik alles heb weggegooid, we hadden regelmatig besteld bij jullie maar dit is heel teleurstellend en we hebben bij een concurrent een nieuwe wasmachine gekocht.
Groetjes Anne-Marie

Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste Anne,

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je boos en teleurgesteld bent geraakt door de situatie. Daarom willen wij het goed met je maken. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je een email naar ons sturen met je contactgegevens. Dat kan via reviews@bcc.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.

E. Eekhuis 13-07-2019

We kiezen vaak voor BCC in verband met het goede advies die zij geven. Ze nemen de tijd voor je en we ervaren het niet als een winkel die veel moet verkopen ivm bijvoorbeeld bonussen. We gaan altijd naar de BCC op de Runshopping in Deventer Colmschate. Ze nemen de tijd, stellen de juiste vragen en geven ook meerdere opties aan. Fijne winkel.

Marjolein 13-07-2019

Prima winkel waar ik leuk en persoonlijk geholpen werd. Zal hier zeker weer komen.

Johan 13-07-2019

Mijn keuze op BCC is omdat ik hier zeer persoonlijk geholpen wordt al jaren! Veel beter dan bij de "gigantische" M&M formule daar was ik al snel genezen, tuurlijk ga je er es kijken omdat het toen nieuw was! Maar vanaf dat ik op mezelf woon koop ik al bij BCC super service! Ik wou destijds een nieuwe tv, zag er een bij BCC in het schap staan, had ervoor gespaard dus wou hem mee toevallig dit toestel ff niet op voorraad wat zei de verkoper neem deze mee zodra de nieuwe er is ruil je hem om, dan heb je nu een tv en straks ook nieuw uit de doos je krijgt een belletje als hij er is
Ik superblij!! En dat is nog maar een voorbeeld van een mooie service die nog steeds bestaat
Eergisteren een vriezer besteld heb vakantie dus dacht ik maak gebruik van de bezorgservice top!
Oké hij zou wat in het midden van de dag komen dus mijn plannen aangepast in de morgen wat doen daarna thuis voor de vriezer en in de middag weer op pad krijg ik een berichtje dat de bezorgers vertraging hebben van anderhalf uur daar gaan mijn plannen van de middag, een kort belletje en het was geregeld, sterker nog ze kwamen zelfs wat eerder dus had nog meer aan mijn middag!!! Proficiat wat ik zeg de service bestaat nog steeds!! Al meer dan 30 jaar voel ik de goede service!! Blij met BCC!

Verheggen 12-07-2019

Wij kwamen binnen met grootte vraagtekens boven ons hoofd hierover zijn we juist geïnformeerd en tevens ook uitleg hoe te installeren gebaseerd op onze situatie. Hierdoor sluit het product nu goed aan op ons huis.
Ik zou zeker weer terug gaan naar BCC Den Helder ... tot snel!

Sandra 12-07-2019

Na een ontzettend slechte ervaring met de klantenservice van BCC die mij verschillende keren verkeerde dingen vertelde en mij van het kastje naar de muur stuurde, uiteindelijk teruggebeld door de manager die mij super goed verder hielp. Daarna voor een nieuwe tv naar BCC Sliedrecht gegaan en daar werd ik ook goed en vriendelijk geholpen!! De winkel ziet er ook netjes uit.
Telefonische klantenservice kan daar zeker wat van leren!!

Deborah 12-07-2019

Erg prettige winkel met genoeg ruimte waarin voldoende keuze aan producten beschikbaar is. Hierdoor kun je producten goed met elkaar vergelijken, waarbij het personeel ook nog eens direct voor je klaarstaat om te adviseren (waar nodig). Producten worden goed beschreven, waarnaast service en klantvriendelijkheid hoog staan!

Bodelier 12-07-2019

Bediening zeer vriendelijk, daar 1 product niet op lager was(kon men wel alvast bestellen) liet men ons een soort gelijk product zien.
Kosten waren hetzelfde, duidelijke tekst van hun uit,en plezierig was het ook nog eens dat ze gepaste grapjes maakten. Dus hebben dit product gekocht wat ze op lager hadden.
Wij gaan graag naar deze winkel terug, en aanbevelingswaard.
Laat het personeel zo,vrolijk opgewekt dan neem ik aan als klant dat het hier om een gezonde werksfeer handeld.
Bedankt voor de fijne toelichting.

Arie de Zeeuw 12-07-2019

Mijn bestelling zou de volgende dag worden bezorgd tussen 11.00 en 15.00 uur. De hele dag stond op track and trace dat de bezorger onderweg was. Hij bleef maar onderweg. Tot om 6 uur track and trace ineens aangaf dat hij de volgende dag tussen 11.00 en 15.00 zou komen. Daar kreeg ik geen melding van. Ik moest zelf steeds op track and trace kijken. De volgende dag weer vanaf 11 uur gewacht. Weer de hond niet uitgelaten, tot om 17.00 mijn bestelling kwam. Zonder enige uitleg. Bezorger wist van niets.

Beste Arie,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling later is geleverd dan dat wij hebben beloofd en dat je hier niet van op de hoogte bent gehouden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Arie de Zeeuw 25-07-2019

Het ordernummer is 201907-004567538

Jan Ligtenberg 12-07-2019

goed overzicht op de site en duidelijke instructies. ook de levering gaat uitstekend.'Ze doen wat ze beloven

Erik 12-07-2019

Via deze site een Miele wasautomaat besteld. Positieve ervaring:
+ Informatieve productbeschrijving
+ Concurrerende prijs;
+ De wasmachine kon al twee dagen na de aankoop bezorgd worden;
+ De avond ervoor werd per mail een tijdsvenster van 3 uur afgesproken, en in de ochtend een SMS met een tijdsvenster van twee uur ontvangen: handig

De aflevering was prima in orde:
+ Kostenloos;
+ De machine wordt buiten uitgepakt, en de oude defecte machine werd weer meegenomen
+ De opstelling was op onze zolder, en werd verzorgd door keurige jonge gasten - die eveneens alles aansloten en de machine voor het eerste gebruik het spoelprogramma lieten doorlopen;
+ Net zo belangrijk: Prima, correct en vriendelijk personeel - die ook een stapje extra hebben gedaan door tevens de wasdroger weer op de machine te plaatsen en alle afvoerslangen hadden geherschikt

Jeroen Staman 12-07-2019

Wij hebben online bij bcc een nieuwe wasmachine gekocht. Uiteraard prijzen vergeleken en ze waren goed geprijsd. Wat ik zelf heel prettig vindt is dat de bcc voor grote apparaten beschikt over een eigen bezorgdienst. vrijwel elke andere aanbieder werkt met 1 bepaalde vervoerder die ook het installatie gedeelte uit voert, maar daarover lees Je niets dan ellende.

De bezorging van Bcc is heel prettig. Een tijdvak van 2 uurtjes, waarbij ze ook nog eens 10 minuutjes van te voren bellen dat ze er bijna zijn. 3 man sterk komt binnen en gaan als de brandweer.
snel, kundig en zeer beleefd.

Ze plaatsen het nieuwe apparaat, nemen alle rommel mee en voeren ook de oude wasmachine af. Wat mij betreft een aanrader, een zeer positieve ervaring

Fam. Reijnen 12-07-2019

Goede winkel met personeel dat met juiste intentie meewerkt om klanten tevreden te stellen.
Hierbij staan goed advies en no nonsens voorop duidelijke taal en goed advies zonder persoonlijke voorkeur.

J.M.Kobus 12-07-2019

Frisse en overzichtelijke winkel met een goede parkeermogelijkheid.
Je wordt vlot, vriendelijk en deskundig geholpen.
Afspraken worden stipt nagekomen op uur en tijd.
Gedurende ons bezoek werd koffie/thee aangeboden.

L. Johan 12-07-2019

Wij kiezen voor BCC omdat het een heel prettige winkel is; goed bereikbaar met parkeergelegenheid onder de winkel.Het assortiment is prima, niet veel te veel keus! Bovendien is het personeel bijzonder behulpzaam, bekwaam en vriendelijk! Een heel fijne winkel dus!

Annabel 12-07-2019

Wij zijn naar BCC gegaan omdat de winkel overzichtelijk is, het personeel vriendelijk en je wordt snel geholpen.

Annabelle 12-07-2019

Duidelijke site, snel bezorgd en de bezorgers waren maar even bezig en hij draaide al!

Alexandra 12-07-2019

Ik word altijd prettig geholpen ook erg fijn dat er dezelfde medewerkers zijn.
Goede uitleg en service groot assortiment.
Ik kom altijd graag in deze winkel.

Hetty Weideveld 12-07-2019

Makkie, Kobo E-reader gevonden. Bestellen online (meerdere aanbieders worden getoond).
Gekozen voor BCC, omdat ik eerder online en in de winkel (Almere) spullen gekocht heb, dus vertrouwd!
De E-reader werd de volgende dag keurig op tijd bezorgd. Ik kan weer verder met lezen

Ericje 12-07-2019

Makkelijk online bestelproces voor iemand die niet veel tijd heeft om naar een winkel te gaan.
Goede service tijdens bezorging.
Al met al een dikke pluim

E.Eijkelenboom 12-07-2019

Uitgebreid assortiment, goed advies ,prettig geholpen en geadviseerd..ruime parkeergelegenheid.

E.Eijkelenboom 12-07-2019

Mevr Oortgijs 12-07-2019

Fijne zaak, goede cervice, Deskundig personeel.
Ik heb een appel ipad gekocht.
Mijn eerst appel iPad is 7 jaar oud geworden, maar nu echt wel op
Ik hoop dat met deze weer 7 jaar ga doen,
Een min puntje. Vind ik Het start klaar maken van de I pad moet je voor betalen,
Ik had het een mooie cervice gevonden als de verkoper het voor mij had gedaan

F. 12-07-2019

Super goed geholpen en een prijs aanpassing gedaan van mijn aankoop omdat hij ergens anders goedkoper was.
Fijn thuis bezorgd en op de plaats aangesloten.

JW 12-07-2019

Deze winkel is het dichtst in de buurt. De winkel ziet er opgeruimd en overzichtelijk uit.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Jan Prins 12-07-2019

Ik heb via de web shop een nieuwe HP computer gekocht .En dat ging zeer gemakkelijk.
Ik kom ook regelmatig in de winkel van BCC , en heb daar een beter gevoel bij dan de Mediamarkt .Ik voel mij er thuis en het personeel is vriendelijk en behulpzaam .
Vandaar raadt ik een ieder aan , om deze winkel te gaan bezoeken .

jdv 12-07-2019

Lekker overzichtelijke webshop met mooie aanbiedingen en vlotte thuisbezorging.

Henk Bronswijk 12-07-2019

Het is gewoon heerlijk zaken doen met deze zaak, zowel in de winkel als op internet.
Ze zeggen eerlijk of het gewenste apparaat op voorraad is en ze zorgen dat het gewenste apparaat op de afgesproken datum geleverd wordt en daarbij krijg je keurig een officiële factuur via de mail.
In de winkel denken de medewerkers van BCC ook met je mee en laten je niet naar buiten lopen met iets wat je eigenlijk niet nodig hebt.
Deze zaak levert topservice.

paul 12-07-2019

Prima overzichtelijke site. Snel mijn keuze kunnen maken. Product gekocht in de winkel in Oss.
Uitstekend geholpen door personeel.