Ruud Pilon 06-07-2019

We hadden een nieuwe printer nodig. We kregen prima voorlichting en uitleg, waarbij gewezen werd op de kosten van inkt-cartridges. Daardoor kozen we voor de Epson ET-2726. Iets duurder maar in het gebruik veel voordeliger, dus uiteindelijk goedkoper.

Sylvia 06-07-2019

Ruim assortiment, goed geprijsd en het allerbelangrijkst leuk personeel. Winkel is landelijk verspreid, dat is handig voor bereikbaarheid en ruilen.

Allard 06-07-2019

We zijn netjes geholpen met een koffiezetapparaat en een tablet. Medewerkers namen de tijd en kwamen ondanks dat het redelijk druk was niet gehaast over.

Gulikers 06-07-2019

Het is niet de eerste keer dat wij bij Bcc in Beek een product kopen. De bediening is altijd vriendelijk en zijn niet opdringerig. Ze geven goede en voldoende en eerlijke tekst en uitleg over het product.

Corrie 06-07-2019

Fijne winkel met vriendelijk personeel die met je meedenkt.
Artikel was bij de concurrent goedkoper, prijs werd aangepast. Komen zeker hier weer terug.

willems 06-07-2019

snelle levering, s'-avonds besteld volgende dag al in huis, suppppppeeeeeer!

Jeroen mannak 06-07-2019

Filiaal Alexandrum, super geholpen door de medewerker...goede product informatie gekregen, zelfs het product live afgespeeld

Juriën 06-07-2019

Artikel had zelfde prijs als andere winkels. Voordeel was dat bezorgmoment gekozen kon worden per dag en tijdstip! Op dag zelf wordt nog specifieker moment doorgegeven.
Daarnaast betrouwbare partij
Vriendelijk bezorgpersoneel

Steph 06-07-2019

Goede adviezen in de winkel, één aankoop bleek niet geïnstalleerd te kunnen worden in mijn huis. Dit is goed opgelost en kon zonder gedoe retour gebracht worden. Bezorgers erg vriendelijk en behulpzaam. Goede levering.

San 06-07-2019

Prima wasmachine voor een mooi prijsje...maakt geen lawaai bij het centrufugeren.bij de vorige had ik de neiging om het dakraam open te zetten zodat hij kon opstijgen😆als je vragen hebt dan word je snel geholpen (app)de bezorging verliep prina en was snel geplaatst..de machine is handig in gebruik zonder teveel toeters en bellen erop

Marion 06-07-2019

Kobo e-reader reageerde nergens meer op,van alles geprobeerd om te resetten,niets hielp,ik ga er even bij vertellen dat de e-reader niet was gevallen,een behulpzame verkoper van BCC Den bosch kwam ons helpen en vertelde dat het beeldscherm waarschijnlijk kapot is.ze deden hier helemaal niet moeilijk over,ik kon gewoon een nieuwe uit zoeken,deze e-reader zat nog in de garantie,ik wil hiermee zeggen,perfect geholpen,perfect opgelost zonder gezeur.
BCC bedankt.

Simone Jacobs 06-07-2019

Op ons gemak rond kunnen kijken. En hulp toen het vraagteken op ons gezicht af te lezen was. Product werd zelfs geopend en getest zodat we echt zeker waren van onze aankoop.
We zijn goed en vriendelijk te woord gestaan. In en uit zonder verdere poespas.
Echt heerlijk winkelen zo.

Bas 06-07-2019

Goed geholpen door aardige medewerkers! Daarnaast product dat we nodig hebben kunnen kopen voor zeer aantrekkelijke prijs!

Ton&Josephine 06-07-2019

Wij worden altijd heel goed geholpen bij BCC Veenendaal, ook de after-sales is onovertroffen

Kasper 06-07-2019

Fijne winkel. Geïnteresseerd personeel. Veel kennis in huis. Behulpzaam. Ruime keuze.
Mogelijkheden van het product worden duidelijk uitgelegd.
Tv werd goed uitgelegd.

Van der Linden 06-07-2019

Gasfornuis gekocht. Vandaag geleverd, keurige bezorgers, brachten het fornuis tot in de keuken, namen de oude mee. Op de afgesproken tijd, hoe fijn!

MP 06-07-2019

BCC geeft een duidelijke en eerlijke beschrijving van het product (in mijn geval een laptop). Het product wordt snel geleverd en de verpakking is stevig en betrouwbaar. De communicatie is helder, er worden mails gestuurd wanneer de bestelling is bevestigd en het pakket verstuurd wordt. Daarnaast bieden ze garantie, dit is natuurlijk altijd fijn bij een nieuw apparaat.

C. Baboelal 06-07-2019

BCC online valt goed te shoppen, maar niet alles wat op website staat klopt, dus voordat je iets koopt bel met ze en informeer of alles klopt. Wij hebben vorig week een amerikaanse koelkast besteld online de allerbeste/duurste bezorg-service als optie gekozen. Krijg je 2jochies voor de deur die komen leveren, en zo een groot en zware ding moeten tillen naar 1e etage. Logisch dat ze dan even zelf schrikken en zonder het te proberen gelijk nee zeggen. Neem je contact op met de klantenservice dan wordt er na een gesprek/en overleg van 30min toch een besluit genomen, mevrouw onze bezorgers zijn expert en weten dat het niet kan.... WAAROM zetten jullie allerlei opties op de website, hoe jullie het kunnen aanpakken om zo een apparaat op de etage kunnen bezorgen. Deuren ontkoppelen en dan tillen naar boven dat stond er duidelijk bij, niets probeert en dan gelijk zeggen dit kan niet.

Ik als teleurgestelde klant moest hun terug sturen, omdat ze mijn bestelling niet nasr boven konden/wilden brengen. Ik had ook nog jullie allerbeste service gekozen iot de 3 opties.

Ik vind als klant dat als je iets verkoopt en er goed geld voor vraagt dat je ook de service/verantwoordelijkheid moet kunnen nemen als bedrijf dat alles gewoon goed bezorgd wordt en gehandeld wordt naar wat er staat op jullie website!!!

Verder zou het wel goed gaan neem ik aan met de andere verkopen. Dus hoop dat mensen mijn bericht lezen en goed informeren qls ze een amerikaanse koelkast kopen bij BCC. Het is geen klein ding dus let er even op!
Officiële reactie van BCC 08-07-2019

Beste heer/mevrouw Baboelal,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Christine 06-07-2019

Verkoper dacht met ons mee ivm prijsgarantie , heel prettig en vakkundig advies. Top

Lia Soeters 06-07-2019

BCC Oosterhout is in mijn woonplaats en heeft een kundig team waar wij altijd goed worden geïnformeerd over hetgeen we willen aanschaffen. Als ergens de prijs lager is wordt deze meteen aangepast.

Jan 06-07-2019

Kreeg goed advies en uitleg over het product.
Verkoper was vriendelijk en niet bezig het product op te dringen

Yvonne 06-07-2019

We waren eerst bij een winkel in de buurt geweest maar vonden dat we hier niet echt goed te woord werden gestaan en zijn toen vervolgens door gereden naar de vestiging van BCC op de Loosduinseweg in Den Haag waar we geweldig werden opgevangen, m’n moeder is 86! de jonge man die ons hielp haalde gelijk een stoel voor m’n moeder en heeft de apparaten geweldig uitgelegd en dacht ook goed mee met m’n moeder, het was in een woord geweldig! Toen de aflevering, en die was wederom subliem, erg vriendelijk en niets was te veel, ik zou zeggen chapeau!

natasja 06-07-2019

Mijn koelkast ging kapot op een zaterdagavond, na kort op internet gezocht te hebben ben ik op een zondag naar de bcc in vlaardingen gegaan. Ruime keuze aan koelkasten, maar met het juiste advies heb ik een prachtige Samsung koelkast besteld. Deze werd donderdag bezorgd en ze namen de oude mee. Super blij en tevreden!! Voortaan koop ik al mijn spullen bij BCC!!

Marcel klein overmeen 06-07-2019

Prijs was oké daarom besteld bij Bcc
Teleurstellend was de aflevering.
Product werd ingepakt afgeleverd, controle was niet mogelijk.
Verpakkings materiaal werd niet meegenomen.
Ga eens bij coolbleu kijken hoe zij afleveren

Tineke v weegberg 05-07-2019

Ik ging altijd Harense smid BCC heeft overgenomen en ze hebben vriendelijk personeel en ze helpen je goed en luisteren goed dus perfect voor mij

RHordijk 05-07-2019

Perfecte en vriendelijk personeel, weten voldoende om je te informeren over het te aan te schaffen product, mailtje als je bestelling is aangekomen om afgehaald te worden. top bedrijf

Ingenbleek 05-07-2019

Deze winkel is altijd onze eerste keuze, omdat het personeel vriendelijk is, maar ook goed kan informeren over wat wij willen kopen. Wij komen er graag en hebben er al veel gekocht.
De site is wel bezocht, maar online een keuze maken ligt ons niet zo. Dat ligt niet aan de kwaliteit van de site, maar aan ons.

Ron 05-07-2019

Fijne overzichtelijke winkel met scherpe prijzen !
En personeel dat kennis van zaken heeft over de uitgestalde produkten.

Dicky 05-07-2019

Een geweldige afhandeling door BBC van een klacht over een Philips-scheerapparaat. Een paar dagen voor het verlopen van de tweejaarsgarantie zonder probleem een nieuw apparaat ontvangen. Mijn eerstvolgende aankoop zal zeker bij BBC zijn.

Sab 05-07-2019

Duidelijke infomatie en ik ben goed en eerlijk ingelicht.
Prijs was ook nog eens het laagst. Verschil van 200 euro.

Mitch 05-07-2019

Ik heb gekozen voor BCC omdat ze over een groot assortiment beschikken, wanneer ik een vraag heb over een product krijg ik goed advies. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Alex 05-07-2019

Vriendelijke medewerker die ons goed de verschillen kon vertellen tussen de verschillende soorten en merken tv's. Uiteindelijk met een mooie samsung tv naar huis gegaan.

Min 05-07-2019

Mooie winkel ik ben hier netjes en goed geholpen
Goede en duidelijke uitleg over het product

Anneke Oosterwoud 05-07-2019

Na de bestelling goed op de hoogte gehouden over de bevestiging van mijn bestelling en de levering. Op de dag van de levering een tijdsvak van 2 uren gekregen en de bestelling werd meteen in het eerste uur geleverd. De bezorgers hebben netjes een kwartier van tevoren gebeld. Twee aardige jongemannen die de wasmachine naar de tweede verdieping hebben gedragen. Waar de een de wasmachine aansloot, legde de andere het e.e.a. uit. Al met al heeft de bezorging minder dan 10 minuten geduurd, top!

Fred 05-07-2019

Ruime keuze en leuke mensen fijne bediening en zeker niet onbelangrijk de service en de uitleg over een product en hele vriendelijke verkopers.

marijke van der heiden 05-07-2019

ik vind het hele fijne shop ook toen we het geleverde beschadigd binnen kregen...een grote koelvries combinatie .. werd er niet moeilijk gedaan en aangeboden om of een bedrag terug te krijgen maar wij kozen ervoor om apparaat om te ruilen ..was wel even slikken nog eens 3 dagen zonder koelkast maar we hebben het gered 😏

Gert en Marjo Wink-Huisman 05-07-2019

De rustige omgeving en de rust waarmee Robert ons hielp was voor ons een verademing. Daarnaast de vasthoudendheid waarmee hij ons probleem oploste geeft ons vertrouwen in BCC.

Guido 05-07-2019

BCC Vlaardingen is een winkel waar alles overzichtelijk is opgesteld en dito ingedeeld. Het personeel is vakkundig en is klantgericht! Men laat de klant eerst rustig rondkijken voordat men die benadert

Paul van oost 05-07-2019

Mooie nette winkel
Goede verkoper veel kennis van het product

Prijs is oke
Service is prima

Valerie 05-07-2019

Deze winkel heeft een zeer goede service.
Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe mobiele telefoon. Ik kwam in eerste instantie voor een nokia 6 maar ben uiteindelijk voor de xiaomi a2 lite gegaan. Doordat de verkoper echt de tijd nam om dingen uit te leggen over het nog onbekende merk voor mij heb ik een toestel gevonden wat veel beter bij mijn wensen past dan het toestel waar ik eigenlijk voor kwam.

Olaf 05-07-2019

BC is zeer aan te bevelen ze geven er goede tekst en uitleg en is goed koper als mediamarkt ik ben er echt goed over te praten

Leroy 05-07-2019

Goede website en service, duidelijk, snel. Zou alleen wel graag bij een DHL afhaal punt kunnen leveren om af te halen i.p.v. eerst naar thuis adres.

M.Poesls 05-07-2019

Steeds meer kom ik terug van on-line kopen als het over huishoudelijke apparaten gaat. Bij de BBC winkel (gelukkig bijna om de hoek) kan ik altijd binnenlopen om advies te vragen. Door het persoonlijke contact krijg dan ook advies dat aangepast is aan mijn persoonlijke omstandigheden (b.v. mijn eenpersoons huishouden) .Toen ik mij ging oriënteren over een nieuwe wasmachine omdat de klep van mijn huidige machine was afgebroken, keek een van de verkopers in zijn computer en vertelde mij dat ik nog de aanvullende garantie had aanschaft en een nieuwe dus niet nodig (was ik totaal vergeten) en twee dagen later werd ik gebeld door de fabrikant voor een reparatie afspraak. Wat een service.

Paul 05-07-2019

overzichtelijke winkel, prima verkoopster, goede adviseuse, correcte afhandeling.

André van der Vliet 05-07-2019

Goed en deskundig advies. Alles word goed uitgelegd en er wordt alle tijd voor je genomen

André van der Vliet 05-07-2019

Frans en Paula Voncken 05-07-2019

Begrijpt het probleem van een 93- jarige bij het kopen van een vaste telefoon, die duidelijk moet zijn, grotere toetsen, met Nederlandse gebruiksaanwijzing op schrift, ( niet via computer) vookeurtoetsen en voicemail !
Helemaal geslaagd!

Daneron 05-07-2019

Had een Skullcandy METHOD WIRELESS BLACK laat in de avond besteld, deze was in de dichtstbijzijnde winkels niet voorradig maar online was deze gratis de volgende werkdag in de ochtend bezorgd..toppie

Liebherr vriezer Apeldoorn 05-07-2019

Alles helemaal goed geregeld het enige verbeterpunt wat ik kan aangeven is afleveringstijdstip aanmelden midden in de nacht is niet zo handig. Verder alles prima verzorgd.

Gerdaton 05-07-2019

Vriendelijke en deskundige uitleg in de winkel BCC Hengelo. Heel goede bezorgservice. Snel, goede tijdsaanduiding bezorgtijd via bericht en telefoon. Uiteindelijk viel bij de kassa ook nog de prijs € 50 mee.