Juul Baars en petra Overeem 15-07-2019

En dan is ineens je TV kapot. Daar zit je dan. Je zult de Tour en Wimbledon missen.
Dus dan maar naar BCC omdat we niet van online-kopen houden. Maar bah, de BCC in onze stad is dicht. Even kijken en gelukkig is ie in Almere open. Om 12 uur precies stond ik er voor de deur. In de winkel wat rondgelopen om te kijken. Toen een heel aardige man aangesproken die mij in een prettig gesprek tot een uiteindelijke keus bracht. Even afrekenen bij een hele leuke verkoopster en naar huis. Om 14.00 hadden we weer TV..
Dank BCC
Ik geef jullie vanwege de gezelligheid en effectiviteit een 9.. gewoon omdat ik nooit tienen geef.

Eric 15-07-2019

Goede servicegerichte winkel. Laagste prijsgarantie kunnen toepassen waardoor ik wist dat ik een goede prijs had. Levering was in overleg en zeer snel geleverd. Ik heb daarnaast nog nooit zo snel een wasmachine twee etages omhoog zien gaan. Volgend product ga ik zeker bij BCC kopen!

Carmen 15-07-2019

Top!!! ‘S avonds erachter komen dat de droger kapot is. 21:30 een nieuwe besteld en vanmorgen om 8:15 stond er al een nieuwe droger te draaien!

Jolanda 15-07-2019

De keuze voor BCC had een prijstechnische reden. Daarna persoonlijk contact gezocht per telefoon zodat we het juiste type zouden bestellen. Helaas lukte dit pas in tweede instantie omdat de eerste geadviseerde vaatwasser bij levering niet bleek te passen. Echter maakte de vriendelijkheid, service en vakkundige installatie daarna alles weer goed.

gewoonBB 15-07-2019

Goede betalingsmogelijkheden. Vaak goedkoper dan andere sites of vergelijkbaar maar dan met snellere en betere service.

Ton 14-07-2019

Fijn personeel wat goed op de hoogte is en keurig advies geeft voor een prijs die op internet niet hoger ligt.

Fam. Heijdendael 14-07-2019

Hele fijne winkel. Werden door de medewerker fijn geholpen en hij werd oprecht enthousiast van onze blijdschap het juiste surround systeem gevonden te hebben. Hij stelde zelfs voor om even mee te lopen naar de auto.

Sherlon 14-07-2019

Ik kwam binnen met een kapotte bluetooth speaker om het te laten repareren. Maar de winkelbediende was zo aardig om me te vertellen dat waarschijnlijk het bedrag om het te laten repareren veel duurder zou zijn dat de aankoopprijs. Hij adviseerde mij om naar hun collectie bluetooth speakers te gaan kijken OF het zelf laten repareren ergens anders. Heb ik zijn advies genomen en ben gaan kijken. Hij kwam een minuut later naar mij toe en verwees naar de nieuwe BOSE speakers. Er was geen demo speaker nog open dus hij opende speciaal voor mij de doos om de speaker samen met mij te testen. Het bleek een super goeie speaker te zijn. Geluid was van hoog kwaliteit en de prijs was heel goed. Ik tevreden natuurlijk met de prijs/kwaliteit verhouding en heb meteen besloten om de speaker te kopen.
Ik koop altijd mijn elektronica bij BCC puur voor hun goede service. Je wordt als klant heel goed gewaardeerd!

Bert 14-07-2019

Ik had een scheerapparaat nodig en had niet veel tijd. Door een vakkundige verkoper met uitstekend advies stond ik 15 minuten later tevreden weer buiten. Na het inleveren van mijn Freebees hoefde ik bijna niets bij te betalen. Super!!! Daar hou ik van.

Ruud 14-07-2019

Er was niet alles aanwezig dus toen bestelling annuleren was al betaald en daarna iets anders. Dat was jammer!

Jo Eyck 14-07-2019

Goede deskundige informatie bij de aankoop van een combi was-droogmachine.
Correcte afspraak leverdatum van de monteur voor het plaatsen.
Als onverwacht toetje, hulp bij proefdraaien.
Oude wasmachine en droger werden kosteloos mee genomen. Beter kan het niet.

SiBad 14-07-2019

Goed geholpen. Verkoper was vriendelijk en had op al mijn vragen een antwoord.

Enrico 14-07-2019

Nieuwe televisie gekocht. Deze was helaas niet op voorraad. De medewerker heeft hem voor ons besteld en de bezorging was al op maandag. Bestelling was op zaterdag. Tevreden over onze aankoop en de snelle bezorgservice.

Alwin 14-07-2019

Beste aanbieding via de webshop, en snelle levering zoals geadverteerd. Product goed vepakt geleverd.

rrb 14-07-2019

Na onze eerste ervaring in de winkel, die zeer aangenaam was, was winkelen met BCC de slechtste ervaring die we ooit hebben gehad. Het bedrijf nam de oude koelkast niet mee, belde niet om op te volgen, miste 4 afspraken die gepland waren voor het ophalen van de oude koelkast, verontschuldigde zich niet één keer totdat we geëscaleerd naar een supervisor en uiteindelijk 3 weken nodig had om te nemen de nieuwe koelkast weg, en dan niet totdat ik had naar de weken moeten gaan. We bestelden graag een andere koelkast bij CoolBlue die alles afleverde en de oude koelkast weghaalde binnen 24 uur.

Beste Rrb,

Wat vervelend om te horen dat het zoveel moeite heeft gekost voor jou om je oude koelkast opgehaald te krijgen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

rrb 24-07-2019

Hallo en goedemiddag. Ik denk dat je zal alles vinden onder 001249233. Bedankt.

klaas 14-07-2019

Mooie overzichtelijke winkel in Amsterdam Oostpoort. Makkelijk te bereiken met fiets en (openbaar) vervoer. Sinds de opening klant van dit filiaal en van BCC. Ruime keuze in artikelen en prettige benadering van het personeel in de winkel. Meerdere malen een aankoop gedaan. Goede en duidelijke uitleg over en afhandeling van de aankoop.

Stefan 14-07-2019

De medewerker was er vriendelijk en behulpzaam. Nam goed de tijd om mij te helpen.

H. Martens 14-07-2019

Prima geholpen, goed advies gehad. Vriendelijk en bekwaam personeel.
Levering volgens afspraak op de afgesproken tijd.
Nette, aardige bezorgers.

Ad Hellings 14-07-2019

Wij hebben ons georiënteerd op de aankoop van een nieuwe tv. Vanwege het enorme aanbod en nieuwe technologieën hadden we besloten om ons in de BCC winkel te laten voorlichten. De winkel is erg overzichtelijk voldoende tv's (niet teveel waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet) om de verschillen te zien en ervaren. We zijn uitermate vriendelijk en deskundig geadviseerd door medewerker Mark. Vanwege de prima informatie zijn we na een week bedenktijd terug gegaan naar deze winkel om onze aankoop te doen. Ondanks dat onze keuze tv op internet ook nog iets goedkoper aangeboden werd.
Resumé; deskundig en vriendelijk geholpen, prima ga zo door.

met vriendelijk groet,
Ad Hellings

Monden 14-07-2019

In de winkel kreeg ik hele fijne hulp en zo heb ik nu een super fijne camera die voldoet aan mijn eisen. Dank jullie wel!

Jopie steijn 14-07-2019

BCC de winkel die staat voor mij op nr 1 of A, B C, en dan vooral de A, gekozen voor samsung tab A .
Ben zeer blij met mijn aankoop, ben geen digi expert, en voel me niet bezwaard om vragen te stellen aan Uw personeel, staan voor mij klaar wat een belangrijk gevoel is.

Rob van de Wiel 14-07-2019

De begeleiding van het probleem met mijn TV en de daaropvolgende acties door de diverse verkopers en de bedrijfsleiding van BCC Oss zijn formidabel geweest. Hulde voor deze winkel van BCC!!

Gertjan Zuur 14-07-2019

Nieuwe huistelefoon gekocht bij de BCC in Hoogeveen. Prima geholpen, snel en vakkundig. In de loop ook nog ff info gevraagd over fototoestellen. Vrijblijvend info verstrekt. Prima, niet aangedrongen op verkoop. Kortom, prima winkel, goede producten, prettig geholpen.

Frytka 14-07-2019

Very fast delivery, and possibility of paying with PayPal . I'm very happy with the
Princess Multi & Sandwich 117002 - Contactgrill
This is exactly what we was need . Tosti and grill are baking very nice.. still must try wafel baking but I'm sure it will be the same good like other 2 options.

Totally recommended!!!

For sure I will more often buying by BCC

Tamas urban 14-07-2019

I was kind and very helpful in working there. the shopping went very easily

Alex 14-07-2019

Goed geholpen bij BCC Hoorn , Tablet gekocht ,dus meteen naar huis om te proberen ,maar helaas kon geen verbinding krijgen met de wifi, modem gereset enz. enz maar helemaal niks
Terug naar de winkel uitgelegd ,en kregen meteen een nieuwe mee , wel eerst daar in de winkel geprobeerd ,top hij deed het ,naar huis en ook weer proberen niks nada helaas
bleek het dus achteraf aan de modem van Ziggo te liggen
En het winkel personeel ingelicht en verteld dat het dus niet aan de tablet lag.

Vriendelijke medewerkers van Bcc uit Hoorn, en bereid dus om een oplossing te vinden / zoeken

b schouten 14-07-2019

verstand van zaken een goede uitleg over het product die dus ook gekocht hebben gewoon door zo doorgaan dan blijft deze zaak teminste in lelystad.

Familie Anne 14-07-2019

We werden bij binnenkomst gevraagd of we hulp wilden of eerst even kijken,we kozen voor kijken en konden altijd ze roepen als we wat wilde weten over het product.
Na wat zelf rondgekeken toch hulp gevraagd en we kregen zeer veel uitleg.
We voelde ons erg op ons gemak en zeer netjes behandeld en uitleg gekregen met humor!

Henk 14-07-2019

We zijn bij BCC Breda geweest. Winkel hangt geen sfeer. Veel personeel maar er was er geen een die ons hulp aanbood. Aankomend bij de kassa zat er niemand. Is dit klantvriendelijk??

Beste Henk,

Wat vervelend om te horen dat je dit gevoel hebt overgehouden bij een bezoek aan onze winkel in Breda. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het (eventuele?) ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag bespreekbaar maken en zien je reactie tegemoet.

Karel 14-07-2019

Aangekochte soundbar volgens afspraak binnen 48 uur in huis. Prijstechnisch zeer concurerent. Geen gedoe en zekerheid boven alles. Nazorg uitstekend wat kan je nog meer wensen. Maw een dikke tien voor BCC.

G. Diepeveen 14-07-2019

Prima, vriendelijk en vakkundig geholpen door een medewerker van filiaal Hellevoetsluis.
Opties werden helder en duidelijk uitgelegd. Bezorging verliep vlekkeloos door vriendelijke bezorgers van BCC.

J.C.M.SPAPENS 13-07-2019

MOOIE OVERZICHTELIJKE WINKEL.VRIENDELIJK EN DESKUNDIG PERSONEEL.
BIJ EEN VOLGENDE AANKOOP ZULLEN WE ZEKER TERUG GAAN.

Thea 13-07-2019

Weet dat je daar altijd goed wordt geholpen.Fijn advies en prima service .Nemen de tijd voor je.Goede uitleg .Geweldig geholpen.

Wim K 13-07-2019

BCC Den Bosch, goed assortiment, kundig en zeer vriendelijk personeel.
Niet opdringerig, maar met verstand van zaken de producten verkopen.
We komen er graag.
Geen behoefte om bij een concurrent/collega winkelier binnen te stappen.
TOP!!

cw schenderling 13-07-2019

mooie ruime winkel personeel is zeer vriendelijk en geven goede informatie over het produkt

Monika Wójcik 13-07-2019

Dit is mijn favoriete winkel omdat het professionele service is. De verkoper helpt en adviseert altijd bij de aanschaf van apparatuur. Het personeel is erg aardig en attent. De winkel is goed gevuld. Er zijn ook korting. Ik hou van winkelen bij de BCC.

Saskia 13-07-2019

Bij BCC in Zutphen zijn we uitstekend geholpen bij de aanschaf van een iPad. De hulp is vriendelijk, toegankelijk en deskundig. Met een heel prettig gevoel de winkel uit gelopen.

Rob van H 13-07-2019

Wij hebben een nieuwe vaatwasser gekocht omdat onze oude stuk gegaan was. In de winkel werden wij al hoed geïnformeerd en men adviseerde ons een andere als wat we eerst wilden hebben. Wijngebied gekozen voor het laten inmeten van de vaatwasser en uiteindelijk kregen we die kosten terug als we de vaatwasser daadwerkelijk kochten.

Ook de montage is gegaan zoals men belooft heeft en is alles netjes achtergelaten en opgeruimd. Ik kan iedereen Aan aanraden.

Imca 13-07-2019

Super goed geholpen. En ook de bezorging was geweldig, complimenten voor de mannen. Dikke pluim BCC.

arean 13-07-2019

wij kopen alles op electronica gebied bij bcc.er wordt nooit moeilijk gedaan over ruilingen dus prima service.Winkel uitdagend ingericht.opgeruimd en netjes.Personeel mag echt wel wat enthousiaster zijn!

Simone 13-07-2019

Vandaag ben ik in de BCC winkel geweest en de service was fantastisch! Op het internet had ik al wat vooronderzoek gedaan, ik was op zoek naar een Canon spiegelreflexcamera om een nieuwe hobby te starten. De winkel was makkelijk bereikbaar met de bus en eenmaal in de winkel aangekomen kon ik de cameras makkelijk en snel vinden. Er kwam meteen een medewerker op me af om te helpen, ik hoefde helemaal niet te wachten. De camera die ik voor ogen had was voorradig en de medewerker heeft advies gegeven, al mijn vragen beantwoord en de camera uit het schap gehaald. Bij de kassa kreeg ik een superenthousiaste uitleg over de camera en de werking en de camera werd meteen helemaal gebruiksklaar gemaakt. Dat was heel fijn want ik weet nog niet veel van spiegelreflexcameras af. Eenmaal thuis kon ik meteen aan de slag met fotos maken. Kortom, een goede leuke en professionele service en een mooie prijs voor het product. Als ik mn hobby nog verder ga uitbreiden en bijvoorbeeld nog een lens of andere cameraproducten wil kopen ga ik zeker terug naar deze winkel. Top!

patrick willems 13-07-2019

na wat problemen met aankoop via webshop met het produkt naar de winkel gegaan zonder vragen werd het produkt weer ingenomen en kreeg de keuze zelfde soort produkt retour of geld terug ik koos na een super goede info van medewerker zelfde soort apparaat met upgrade tegen bijbetaling
tot nog toe geen verdere klachten

Rob 13-07-2019

Snel en vakkundig advies. Verkoper was duidelijk en hulpvaardig. Ondanks het feit dat ik een goedkoop fototoestel uitkoos bleef verkoper mij van alle formatie voorzien. Koop al jaren mijn producten bij BCC.

Arie 13-07-2019

vaste winkel waar we altijd kopen veel plussen en geen minnen tegenover de concurrenten

Carola 13-07-2019

De eerste vraag kan ik u helpen was ik maar dat onderling dan niet communiceert wordt en meteen een tweede vraagt....de derde vraag kwam dan wel op beslissingsmoment maar van iemand die doch dingen na moest vragen hinderde niet en goed en snel geholpen

Thomas 13-07-2019

De verkoper bij BCC heeft ons zeer goed geholpen met advies en acties. Zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Mike 13-07-2019

Goed geholpen met het uitzoeken van een tablet. Duidelijke informatie en vergelijking. Snel geholpen.

Lindsey 13-07-2019

Vanmiddag bij bcc den Bosch geweest ivm aanschaf tablet. We werden vrijwel direct geholpen. Medewerker wist veel over het product te vertellen en nam uitgebreid de tijd. Hele specifieke vragen heeft hij uitgezocht voor ons. Het viel ons op dat er veel medewerkers aanwezig waren, waardoor je snel geholpen wordt. Een groot verschil met de concurrent waar we 1 dag eerder waren en tevens met verkeerde informatie naar huis zijn gestuurd. Ook zijn we bij de Essent medewerker geweest waar bcc mee samenwerkt (leuke acties) , goed geholpen en geïnformeerd. Nam ook uitgebreid de tijd om onze vragen te beantwoorden.

Harry0669 13-07-2019

Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers van BCC in Hulst.Dikke 10! Echter de beloftes om (1) binnen 2 uur op een Whatsapp bericht/vraag te reageren en (2) via telefoonnummer direct een medewerker aan de lijn te krijgen voor een vraag, worden niet waargemaakt.

Beste Harry,

Wat vervelend om te horen dat je langer op ons hebt moeten wachten dan dat wij beloven. Dit is natuurlijk die de bedoeling, sorry!

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Harry 24-07-2019

Natuurlijk: ordernummer is 201907-008541254.

Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste Harry,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek! Mochten er verder vragen zijn, horen wij het natuurlijk graag en kan dat via reviews@bcc.nl.

Fijne dag!

Harry 25-07-2019

Jij ook bedankt voor jouw begrip voor mijn review en voor het fijne telefoongesprek! Fijne dag!

Lisa 13-07-2019

Goed geholpen! Goede service in de winkel. Snelle afhandeling bij de kassa.