Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.Doodeman 11-07-2019

Oplossingsgericht en zeer vriendelijk. Snelle service. Goede keus om naar BCC te gaan.

Maarten Van Vliet 11-07-2019

Wij hadden na 11 jaar een haperende bosch wasmachine
Hij stopte halwerwege het was programma.
Een nieuwe printplaat vervangen? Is al gauw €400.
Dus wij naar BCC voor een nieuwe wasmachine.
We werden al snel geholpen, en de mederwerker beaamde mijn keuze voor een nieuwe bosch.
Dat hoeft dus niet de hele middag te duren.
We hebben de machine laten bezorgen en dat verliep prima.
Hij werd netjes op de plek gezet en aangesloten.

Horsthuis 11-07-2019

Wij zijn hier super goed geholpen en onze vragen zijn netjes beantwoord. De service was top echt een leuke goede winkel waar ze je geen dingen proberen aan te smeren

Cees 11-07-2019

Vriendelijk en behulpzame winkel medewerkers maar het belangrijkste is de vakbekwaamheid. Hier geen studenten die een centje bij verdienen maar mensen die zich verdiepen in het product wat ze verkopen. Vandaar dat ze je dan ook alles over het product vertellen, ze vertellen zelfs de nadelen. Kortom, de moeite waard om in de winkel te kopen.

E Schoebetr 11-07-2019

Heb HP printer gekocht met cash back korting. In de winkel werd gezegd ga naar onze site en vanaf daar verder.
Blijkt dat je alleen maar cash back korting kunt krijgen als je je aanmeld maar dan ook via de instant ink. en aangeeft hoeveel je print. Anders geen korting. Waardeloze actie. Via internet kunnen ze precies alles van je in de gaten houden en word je inkt toegezonden . Inbreuk op privacy. DIT IS GEEN CASHBACK. Verkoper zal dit ws niet geweten hebben

Aad 11-07-2019

👍Snelle levering, prima prijs., via een prima BCC-site. Keurige bezorging via DHL

L.M. Dormits 11-07-2019

Wij zijn reeds jaren klant bij BCC. en zijn altijd zeer vriendelijk behandelt en aangesproken door het verkopend personeel. Na een zeer goed onderbouwde uitleg door de verkoopster zijn wij tot aankoop over gegaan van een nieuwe wasdroger.

Dirk 11-07-2019

Goed deskundig advies, eerlijke prijzen, goede service, vriendelijk personeel, persoonlijk.

A. van Gaalen 11-07-2019

Bij deze winkel word je zeer vakkundig en netjes geholpen.
Als je een vraag hebt dan kunnen ze er altijd een antwoord op geven.

Es 11-07-2019

Super goed geholpen door Tycho. Zelfs helemaal meegelopen naar de parkeergarage!. Top!
Ook de cassiere was super vriendelijk.

Tries 11-07-2019

Ik ben naar de winkel gegaan en daar werd ik goed geholpen. Duidelijke uitleg over het product en ik kon zelf kiezen werd niet gedwongen om een keuze te maken.

Tessa 11-07-2019

Ik kreeg korting omdat bij de mediamarkt het gewenste model wasmachine in de aanbieding was. Direct via chat geregeld en volgende dag kon nog worden geleverd én boven gebracht en aangesloten. Oude machine mee, alles in 10 min klaar. Op tijd en vriendelijk. Helemaal tevreden

hendrikus b 11-07-2019

Mooie winkel, goede service. We zijn goed geadviseerd. Fijn dat het bezorgd kon worden.

Jaap van der Hulst 11-07-2019

De webshop is overzichtelijk en het bestelproces is duidelijk. Ik koos voor BCC omdat daar de gewenste wasdroger het goedkoopst was.
Ik werd met e-mails goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leveringsproces. Ik kreeg op de dag van levering zowel via e-mail als via een sms het tijdslot van 2 uur waarbinnen de wasdroger geleverd zou worden. Die tijdsaanduiding klopte.
Ook was beloofd dat ik nog een telefoontje zou krijgen wanneer de bezorgers vlakbij waren. Dat laatste is echter niet gebeurd.
Sterke mannen, die bezorgers. De een pakte de oude wasdroger op en de andere zette in zijn eentje de nieuwe bovenop de wasmachine. Ik kon zelfs nog een kapotte laptop meegeven voor de recycling.

Sylvia 11-07-2019

Wordt er een beetje simpel van. Leuk dat jullie schrijven mogen wij het ordernr dit gelijk per mail gedaan maar helaas. Nu onder de reactie gisteren geplaatst dus ben benieuwd. Vandaag uiteindelijk monteur gehad dus dacht nu kan ik wassen en je raadt het al weer helaas .... want hij lekt nog steeds water. Nu maar weer een week wachten. O ja voordat jullie het vragen het ordernr is.Ben diep teleurgesteld en dat is nog zachtjes uitgedrukt
Officiële reactie van BCC 24-07-2019

Beste Sylvia,

Bedankt voor het leuke gesprek en nogmaals excuses voor alle ongemakken.

Alvast een hele fijne verjaardag en mochten er verder nog vragen zijn horen wij dit graag.

Sylvia 24-07-2019

Bedankt voor het bellen alles is gelukkig nu opgelost en leuk dat er nog een bos bloemen aankomt

A Wellens 11-07-2019

Uitstekend geadviseerd en prettig geholpen.
Keuze uit vele modellen Combi Oven,Magnetron
Vlg. Afspraak bezorgd en keurig geinstalleerd
Oude combi meegenomen.

Ferry 11-07-2019

Prima geholpen met de keus en er word goed mee gedacht met de klant. Ik heb al heel veel via BCC gekocht.. altijd even goed geholpen. Bij problemen kan ik altijd terecht bij het personeel of bij de klanten service die lossen het op.

Melvin van Eijk 11-07-2019

De BCC is 1 van de weinige winkels in lelystad waar je nog koffiezetapparaten kan kopen, dat is de reden dat we daar heen gingen. We wisten exact wat we zochten maar niet welk merk, daar werden we uitstekend mee geholpen. Er werdt geen dure Jura machine aangesmeerd, maar er werdt echt gekeken wat wij te besteden hadden. Er werdt ons ook nog op een cash back actie gewezen. Prima zaak, vriendelijk personeel.

sg limmen 11-07-2019

wij zijn altijd ontzettend goed geholpen en de mensen die ons geholpen hebben zijn terzake heel kundig,dus we zijn heel tevrede over BCC

Sara 11-07-2019

Ik heb een wasmachine besteld, en die is snel geleverd, op de afgesproken tijd. De bezorgers hebben de nieuwe wasmachine snel en netjes aangesloten en de oude afgevoerd, en waren bovendien heel behulpzaam en geduldig. Kortom erg prettig dat het allemaal zo makkelijk is gegaan.

T.N Phan 11-07-2019

Een LG side-by-side gekocht in BCC Oss top winkel met top service , vriendelijke, flexibel, deskundig en betrouwbaar.

Magdalena Manca 11-07-2019

Vandaag 8-7-2019 bij BCC in Helmond geweest met mijn dochter ze had een laptop nodig voor op het voort gezet onderwijs ik had geen enkel idee wat ik moest kopen of de juiste is wat ze er mee kan en wat ze nodig heeft vandaag veel wijzer geworden mooie Laptop gekocht , school programma excel. , words powerpoint , antivirus , en super verzekering zo wij zijn klaar voor haar aankomende 4 jaar ze is goed voorbereid. En dit allemaal te danken aan de medewerker Stef die werkzaam is bij BCC in Helmond super verkoper legt alles super goed uit heeft veel idee en mogelijkheden houd met heel veel dingen rekening zodat je zeker niets vergeet zoals ,programma s verzekering ,antivirus ,
Jammer dat Essent geen korting kon geven op mijn laptop omdat ik al een lage maandelijkse termijn betaal vis ik jammer genoeg naast de 150€ korting
Het was een super dure aanschaf maar met een Meder werker als Stef uit BCC Helmond heb ik er alle vertrouwen in We zijn super goed geholpen klant vriendelijk en meedenkend tot een mooi resultaat Nogmaals Stef bedankt voor al u super hulp en klantvriendelijkheid echt top 👌we zijn tevreden mensen 😁mvg M . manca A. Manca

Elfaqih 11-07-2019

Ben super tevreden over de service van bcc ben ook erg goed geholpen in de winkel alles was goed en duidelijk.
volgende dag is de was machine bij mij thuis afgeleverd echt een top top service.
Ik raad iedereen aan om bij bcc producten te kopen

Remco Teijsse 11-07-2019

Super snel!!
Dag na aankoop al draaiend!
Vlot en behulpzaam personeel dikke 👍🤗

Kim 11-07-2019

Zeer makkelijk met bestellen, heel overzichtelijke website. Het bestellen ging heel vlug, ook meteen al te zien wanneer de bestelling geleverd zou worden. Op de dag zelf een mail en sms ontvangen in welk tijdvak de nieuwe wasmachine geleverd zou worden. Makkelijker kan niet, echt een aanrader!

Kim 11-07-2019

Ik vind BCC Barendrecht een nette winkel met fijn personeel. Ik wordt altijd vriendelijk geholpen. Nu was mijn e reader voor de 2e keer stuk en kreeg weer gelijk een nieuwe. Helaas was deze niet op voorraad maar de volgende dag kreeg ik hem thuis. Goed geregeld BCC

Margriet 11-07-2019

Ik ben heel prettig en professioneel geholpen door de verkoper.
Hij luisterde serieus naar mijn vragen en gaf me goed advies.

Hans Buunen 11-07-2019

Prima vakkundige hulp van verkoper die de tijd voor je neemt.
Biedt ook hulp aan bij in bedrijfname apparaat.

Kuijper 11-07-2019

Bestellen on line ging gemakkelijk. Je kon zelf de bezorg dag kiezen. Op de bezorg dag eerst een mail met het tijdsblok. Dan nog een bevestiging per SMS en enkele minuten voordat ze er waren, nog een telefoontje dat ze er bijna waren. Andere leveranciers adverteren uitgebreid met deze methode, maar bij BCC werk dit ook perfect. En dan ook nog vriendelijke bezorgers!

aaqui 11-07-2019

Zeer snelle levering, zonder problemen en netjes in het tijdvak zoals aangegeven.

Familie de Boer 11-07-2019

Duidelijke en onderbouwde uitleg van de onderlinge verschillen tussen de product. Hoorden verschillen die je niet op het internet ontdekt. Kochten ander merk als waar wij voor naar de winkel waren gekomen!

Lorenzo 10-07-2019

Good prices and good delivery service. I don't like the physical shop, but the one online is amazing.

Hans 10-07-2019

Levering op afgesproken dag.
Het product was netjes verpakt.

Goede communicatie via email over levering.

Fatih_Emre 10-07-2019

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Ik moest lamp voor mijn afzuigkap kopen maar ik was voorbeeld vergeten mee te nemen . Ik had niet verwacht dat ik niet ga slagen maar toch geprobeerd . Door deskundige medewerker ben ik toch met een juiste product deur uit gegaan.

Bert Onstenk 10-07-2019

Deskundig advies over onze nieuwe staafmixer. Eerlijke antwoorden en er niet op uit de duurste te verkopen. Een prettig persoon daarnaast.

AdW 10-07-2019

Heb al vaker hier iets gekocht, zie graag wat ik koop en vind persoonlijk contact toch prettiger dan kopen via internet. Mooie is dat je uitgebreid kunt zoeken naar de beste prijs en bij BCC dan hetzelfde betaald en niet via een voor mij onbekende internet leverancier

Inge 10-07-2019

BCC Alkmaar. Onze puber zoon wilde heel graag een e reader en de aardige man in de winkel heeft ons goed geadviseerd. Ivm budget kwamen we uit op een refurbished e- reader waar ook gewoon garantie op zit . Hij heeft goed alles uitgelegd aan hem en we liepen echt tevreden de winkel uit.... nu maar hopen dat puber zoon veel gaat lezen :)

Frits 10-07-2019

Afgelopen maandag een laptop gekocht bij BBC in the wall Utrecht. Zeer vriendelijk geholpen door X, ze gaf duidelijke uitleg en ter plekke heeft ze onderdelen voor ons geïnstalleerd.

Mt Maas 10-07-2019

BCC is een klantvriendelijk bedrijf. Goed advies en service. Vorig haar een nieuwe televisie gekocht met een goed advies. Wij zijn er heel blij mee.
Gisteren een inductie fornuis gekocht en vandaag al afgeleverd. Ook een duidelijke uitleg gekregen met deze aankoop zijn we ook heel blij.

Adequaat 10-07-2019

Snel, deskundig en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een iPad. Zeer tevreden. Liep dan ook met iPad de winkel uit.

Chris De jong 10-07-2019

Ik vind bcc een prettige winkel om apparatuur te kopen , je wordt prettig en met aandacht geholpen .

R. Brinkerink 10-07-2019

We werden vriendelijk en vakkundig geholpen, waardoor we heel snel konden beslissen en binnen ons budget binnen een uur de koop rond hadden.
De wasmachine en droger zijn snel geleverd en de defecte machines werden mee genomen en afgevoerd.

takis 10-07-2019

Aardig personeel. Snel geholpen. Lekker in de buurt en niet verweg in een mall of winkelcentruum ergens buiten de stad. Kan zo naar binnen lopen en snel en effectief geholpen worden.

Lineke 10-07-2019

Kocht printer, die ik zelf niet kon aansluiten. Met laptop en printer naar BCC Hengelo, waar medewerker voor mij met veel geduld de printer op de WiFi heeft aangesloten, zodat ik thuis alleen nog maar het wachtwoord hoefde in te voeren. Chapeau!!

Erik 10-07-2019

Na telefonisch contact, prima geholpen en mij verwezen naar een beter alternatief. Waardoor ik nu voor hetzelfde geld een snellere laptop heb. Top Lelystad!

Carmen 10-07-2019

Ik heb BCC gekozen vanwege de klantvriendelijkheid en je hebt ruime keuze in alle artikelen waar je ook maar naar op zoek bent en is het er niet dan bestellen ze het voor je!

A.W.A van Berkom 10-07-2019

Mooie grote winkel met veel keus .Goed en vriendelijk personeel.
Goede uitleg .
En alles heel overzichtelijk.

Chantal 10-07-2019

De winkel in het Oostpoort Shopping Center bevalt me prima. Het aanbod is breed genoeg in de verschillende categoriën, en vooral: de luxe van prima warenkennis van de medewerkers, gekoppeld aan hun geduld om een klant het een en ander uit te leggen of te demonstreren. En bedenktijd bij een kop koffie in de koffiehoek, zonder pressie maar met oplettendheid. Daar wordt een (ouder) mens blij van.

Lennard.dR 10-07-2019

De medewerkers kennen de producten goed, en kunnen degelijk advies geven. Er zijn echter niet veel medewerkers die voldoende commercieel inzicht hebben. De zaakvoerder en een jongere medewerker, begrijpen goed hoe ze klanten aan zich moeten binden. Prijstechnisch zitten ze goed, vaak checken ze zelfs nog of ergens anders de apparatuur niet goedkoper wordt aangeboden.

F.L. 10-07-2019

Zonder enig gezeur of gezanik werd mijn oude vaatwasser na ruim 6 jaar kosteloos omgeruild toen hij niet meer te repareren viel voor een nieuwe vaatwasser. Ik had destijds in 2013 er 5 jaar extra garantie bij gekocht. Zowel door de winkel als via de site optimaal en vriendelijk geholpen. Bij mijn nieuwe vaatwasser heb ik weer 5 jaar extra garantie genomen. Chapeau BCC !