Serge Meij 22-12-2020

Echt supermakkelijk mijn bestelling geplaatst en met apple pay kunnen betalen. Binnen een half uur al een ophaalbeticht ontvangen en eenmaal bij het ophaalpunt ook keurig geholpen. Topservice in deze bizarre tijden.

Beste Serge Meij,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle ophaalservice.

Dick 22-12-2020

eenvoudig en overzichtelijke website tevens ondanks corona lockdown snelle levering

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Nico Ouwerkerk 22-12-2020

Ondanks de Corona-crisis werd het door mij bestelde product 2 dagen later ( zoals in de bestelling was aangegeven ) door DHL bezorgd. Wat ons betreft perfecte service - toppie toppie - speciaal omdat we om ons heen te horen kregen, dat mensen dagen lang en zelfs tot na de Kerst op hun bestelling moesten wachten.

Beste Nico Ouwerkerk,

Hans 22-12-2020

Heel fijn dat ze in deze tijd zo snel producten kunnen leveren! Ook bij afhalen goede service en snel geholpen.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaal- en levering service.

Marijke 22-12-2020

snelle service en veel waar voor je geld, enige is dat contactformulier op de website het ordernummer niet herkend.

Beste Marijke,

Henk Roovers 22-12-2020

Ik ben een vaste klant bij BCC, voor grote en kleine aankopen.
De reden is : betaalbaar, betrouwbaar en komt gemaakte afspraken na.
Dus ook in de toekomst is BCC mijn winkel.

Beste Henk Roovers,

Bedankt voor jouw review over onze services. Wat leuk dat je een van onze vast klanten bent! Graag weer tot ziens!

Johan 22-12-2020

Geweldig mooi op tijd geleverd en dat in corona tijd top en de tab A7 doet naar verwachting mooi en snel tablet.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en veel plezier met de aankoop.

Jocelyne 22-12-2020

Onwijs aardige bezorgers die tot de woonkamer mijn bestelling hebben gebracht. Ruim van tevoren aangegeven welke dag ze zouden komen en ongeveer twee dagen van tevoren een tijdvak van 2 uur doorgegeven. Daarnaast belden de bezorgers nog even toen ze er bijna waren zodat er niks mis kon gaan. Ontzettend tevreden, volgende keer weer!

Beste Jocelyne,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Nellie van Leeuwen 22-12-2020

Wij kiezen voor BCC, omdat het een prettige zaak is met heel prettig en kundig personeel.

Beste Nellie van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Jan dam 22-12-2020

Ik heb bij deze winkel (Bcc lisse) een tv gekocht die achteraf niet naar mijn zin was en een belletje en kon hem zo omruilen voor een ander. Vandaar dat ik daar nu ook mijn soundbar sony heb gekocht goede service.

Beste Jan dam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

m.v.d.zanden 22-12-2020

We hebben een droger besteld ... bij aflevering hebben ze nog piepschuim achter gelaten ...
een paar dagen na der hand bleek dit niet meer te werken.
nu is de droger opgehaald en het geld is nog niet terug betaald . Er wordt niet teruggebeld en er blijkt ook nog eens een fout gemaakt te zijn .

Beste m.v.d.zanden,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak met de levering van de droger. Kun je het ordernummer doorgeven?

Adriana De Groot 22-12-2020

Ik heb bewust gekozen om bij BCC te bestellen en gebruik te maken van hun eigen DHL afhaalpunt. Zo kreeg ik zekerheid over een garantstelling van het kerstkado voor mijn zwager. Click and collect is een geweldige service, helemaal in deze rare tijd van lockdown in combinatie met kerst. Op een veilige manier een goede aankoop kunnen doen. Oriëntatie op de website was voldoende, duidelijk en helder. Aan de deur bij het ophalen was het veilig en het personeel vriendelijk en attent. Bedankt BCC voor het bieden van deze fijne service.

Beste Adriana De Groot,

Bedankt voor jouw review over onze Click & Collect service.

Carola 22-12-2020

Afgelopen weekend bestelling geplaatst van een smarttv. Kon gelijk de bezorgdatum kiezen. Avond vooraf aan de levering een tijdsblok van 12-14 doorgekregen per bericht en mail. 10 minuten voor levering gebeld door de bezorger. Vriendelijke en beleefde man. Werd netjes overhandigd, hield een coronaproof afstand en was duidelijk in de betaling, het factuur wat per mail wordt toegestuurd en het advies om minimaal 2 weken de doos te bewaren voor als er iets mocht zijn met de smarttv. Topservice!!

Beste Carola,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorger.

Christel 22-12-2020

Ondanks lockdown, toch de spullen kunnen kopen die ik wilde. Click en collect
Sittard. 's Avonds bestellen en 's morgens ophalen. Geen file maar gewoon lekker ruim parkeren

Beste Christel,

Bedankt voor jouw review over onze ophaalservice.

Yvonne 22-12-2020

Echt fantastisch. Zo snel geleverd. Ongelooflijk goede service! besteld op donderdagavond en zaterdagmorgen al geleverd. En dat in deze hele drukke tijd.

Beste Yvonne,

RobS 22-12-2020

Een mooie prijs, goed ingepakt en snelle levering. Zelfs in deze corona tijd !

Beste RobS,

Fairtje 22-12-2020

Online een koelvriescombinatie besteld. Webshop genoeg filtermogelijkheden zodat ik snel de keus kon maken en dat scheelt ellendelang zoeken en/of door de bomen het bos niet meer zien.
Op donderdagmiddag rond 15u besteld en kon gelijk de volgende dag al geleverd worden. Heel blij mee zeker omdat ik dat niet verwacht had de week voor de kerst met alle maatregelen omtrent Covid-19. In de avond een sms ontvangen waarin een specifieker tijdvak van 2 uur werd aangegeven hoe laat ik de bezorging kon verwachten. Op de dag zelf werd ik een kwartiertje van tevoren nog gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam. Heel fijn deze service!
Kortom, alles was goed: overzichtelijke webshop, keuze, prijs, leveringsmogelijkheden, bezorging en de vriendelijkheid van de bezorger.

Beste Fairtje,

Bedankt voor jouw review oer onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Patricia V. 22-12-2020

Overzichtelijke site met alle specificaties van de laptop helder opeen rij. Daardoor kon ik snel een keuze maken. Daarna kon ik het snel ophalen, nu met de lockdown is het weer allemaal even anders, maar dat pakken ze goed op bij BCC. Kortom, top geregeld.

Beste Patricia V.,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Pieter 22-12-2020

Al langer op zoek naar een haier koelvries combinatie en bij bcc de beste prijs, super snelle afwikkeling en snelle levering door correct bcc personeel
Gewoon goed.

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

geen idee wat hiermee bedoeld wordt! 22-12-2020

Smartphone toestel door de Consumentenbond geadviseerd als goed en bij BCC het voordeligst, makkelijk te bestellen en snel geleverd met inzicht in het leveringsproces. Wat wil je nog meer!
Dat het toestel werkt en daar mee ben ik aan de slag gegaan en nog niet klaar.

Beste,

Bedje 22-12-2020

Helaas geen fysiek bezoek aan de winkel, maar wel een virtueel bezoek aan de webwinkel. Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat het gekozen product bij BCC goedkoper was.

Beste Bedje,

Bedankt voor jouw review.

Tommy Van Erp 22-12-2020

Supersnelle beschikbaarheid na click en collect. Altijd vriendelijk personeel, tijd voor een praatje en vaste klanten worden ontzettend en merkbaar gewaardeerd. Onze eerste keus voor electronica in Oss.

Beste Tommy van Erp,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Rilana 22-12-2020

Koelkast besteld en laten leveren en installeren. Vriendelijke jongens en ze belden 5min vooraf dat ze er waren wat ik erg prettig vond.
Koelkast werd op de aangegeven datum tussen de aangegeven tijden geleverd.

Beste Rilana,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke installateurs.

Sander 22-12-2020

BCC heeft een duidelijke webshop met meestal scherpe prijzen waarbij de prijs van de concurrentie goed in de gaten gehouden wordt en waar nodig gevolgd wordt. Daarmee altijd het vertrouwen dat je niet te veel betaald.
Er is meteen duidelijk wanneer een product wel of niet direct geleverd kan worden. En de bij mijn laatste bestellingen is dit ook elke keer gestand gedaan. Vandaag besteld, morgen geleverd.

Er wordt bezorgd door DHL waar ik normaliter geen groot fan van ben. Maar gedurende de afgelopen feestdagen bleek DHL het beter voor elkaar dan PostNL en was ik juist blij dat BCC bezorgd met DHL. Wederom mijn bestelling de volgende dag binnen. (Aangezien het een gourmetstel voor kerst was , extra blij met de betrouwbare levering)

Bij mijn laatste bestelling was het product in de originele doos verstuurd i.t.t. eerdere bestellingen. Hoewel het product voldoende beschermd was in deze doos, was het netter geweest deze even te verpakken.

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review en feedback. Veel plezier met de Kerst gourmet!

Selma 22-12-2020

Het is een heel groot BCC winkel in Buitenveldert met 3 verdiepingen. Je kan kan makkelijk met de tram 5 naar de winkel hij stop vlak voor de BCC winkel en als met je auto komt krijg je nog een gratis blauwe zone kaart van de BCC winkel dus gerust kunt u 2 uur lustig winkelen bij de BCC. En BCC heeft genoeg personeel die je snel kan helpen dus je wacht niet veel.
Trouwens ze geven veel aandacht aan u welke keuze u gaat maken. Personeel is Top!
Ik had wasmachine gekocht die kwam op tijd en makkelijk hebben de bezorger uitgepakt en geïnstalleerd. Wasmachine specificatie wat bij hoort als beschrijving klopt helemaal het is gewoon Top!

Beste Selma,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam Buitenveldert.

Kees 22-12-2020

Supersnelle levering van een uitstekende seniorentelefoon. Goed verpakt thuis bezorgd.
Deze Gigaset E560A Duo is niet overal te koop. Gelukkig wel in het uitgebreide assortiment van BCC

Beste Kees,

Eugene 22-12-2020

Producten informatie is duidelijk via telefonisch contact goed over en weer gecommuniceerd,en vooral ook de aflevering op tijd bezorgd en vooral in deze drukke periode.

Beste Eugene,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Ronald 22-12-2020

Besteld in de kerstdrukte. Vanwege garantie gekozen voor bedrijf wat ook winkel heeft. Bestelling ging goed en bezorging snel

Beste Ronald,

Floris 22-12-2020

De reden voor BCC goed aanbod prijs kwaliteit niet kunnen vinden in andere online winkels. Via een andere grote online shop ook besteld terug gestuurd wegens onvoldoende kwaliteit.
Bij BCC was het direct leverbaar snel bezorgt goed verpakt en deugdelijke kwaliteit voor de prijs die gevraagd werd.

Beste Floris,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Hans Jansen 22-12-2020

BCC Spijkenisse is heel goed bereikbaar en ik ben deskundig geholpen door de medewerker die er goed de tijd oor nam.

Beste Hnas Jansen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

C 21-12-2020

Na plaatsing komen we tot de conclusie dat de verkeerde vaatwasser is geleverd, terwijl we onze twijfels hadden geuit. Verder lekte er een slang.
Bij vervanging weer een lekkende slang. Gelukkig waren ze nog net niet vertrokken.
Medewerkers wel vriendelijk.
Lange levertijd, maar begrip hiervoor het was een drukke tijd.

Beste C,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak bij levering van de vaatwasser. Als we het goed begrijpen is het probleem inmiddels wel verholpen.

Ellen 21-12-2020

Alle winkels gingen helaas dicht door alle coronamaatregelen. Ik wilde heel graag een cadeautje voor mijn moeder voor de kerst omdat ze veel voor ons klaar heeft gestaan. En toen was daar BCC, die uiteraard had wat ik nodig had! Een ipad, en nog supersnel verstuurd en geleverd. Ik ben helemaal blij, en ik denk mijn moeder met de kerst ook. Bedankt voor de service!

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met geven!

Klaas 21-12-2020

Ik zocht een zilver/witte iPad 8 2020.
Deze was alleen bij BCC te verkrijgen in de webshop.
Ook de prijs was de laagste van dit moment.
De levering ging vrij snel gezien de hectische tijden voor kerst.

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Melati 21-12-2020

Erg makkelijk en gebruiksvriendelijke site
Netjes met steeds update berichten op tijd afgeleverd tijdens de kerstdrukte

Beste Melati,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

MB 21-12-2020

Snelle levering ondanks de moeilijkheden rondom Corona momenteel. Pakketje zou na 1 werkdag al geleverd worden maar kreeg keurig een berichtje dat het 1 dagje later werd.

Beste MB,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Brecht 21-12-2020

Laatste keer online een nespresso apperaat besteld, ondanks alle drukte op dit moment prima op tijd geleverd en in de tussentijd goed op de hoogte gehouden. Mijn keuze om het apparaat hier te kopen was op basis van een eerdere aankoop bij de BCC in Hengelo, hier werd ik ook prima en eerlijk geholpen waar ik in plaats van 70 euro voor een cadeau maar 20 euro kwijt was.

Beste Brecht,

Bedankt voor jouw review over onze services. Geniet van de koffie! ☕

Dani 21-12-2020

Een super snelle service
1 telefoontje en ze blijven aan de lijn tot je hebt wat je zocht
En super vriendelijk personeel

Beste Dani,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service en vriendelijke medewerkers.

IL 21-12-2020

Goede service, goed op de hoogte gehouden en snelle levering van het product

Beste IL,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Els Groeneweg 21-12-2020

Ze kwamen een Philips 4K Ultra HD TV 50PUS7555/12 en een TCL soundbar TS-7010 Alto 7+ brengen.
Echt goed geregeld, we kregen een bezorg deel van 2 uur tussen 13.30 en 15.30 uur. Ze kwamen al om 13.15. De spullen moesten bij ons naar de 2e etage en dat was snel gebeurt. Ook werd er nog informatie door gegeven hoe we het beste de TV uit konden pakken en ook dat we het beste de doos minimaal 2 weken konden bewaren voor het geval er iets met de TV gebeurde, Na het tekenen de mannen bedankt en ze Fijne feestdagen gewenst,

Bij BCC een goede service

Wil nog aanvullen dat we eerder deze week ook een Game voor de PS4 hadden besteld en deze echt snel thuis kwam ondanks dat het met bestellen bij al de bedrijven toch erg druk is

Beste Els Groeneweg,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Jelle 21-12-2020

Vanwege slechte WiFi in het huis heb ik een Netgear Orbi router aangeschaft. Hierbij heb ik wederom gekozen voor BCC. De levering was snel en de prijs is scherp in vergelijking met andere aanbieders. Service heb ik op dit product niet nodig gehad, maar hiermee heb ik bij eerdere aankopen positieve ervaringen gehad.

Beste Jelle,

Stuiver 21-12-2020

Wij waren op zoek naar ons 'perfecte' koffiemachine en die hebben we uiteindelijk gevonden via BCC.
Bestelling plaatsen ging soepel, geldt ook voor de betaling. Om de bestelling af te halen bij de vestiging in Hoogeveen verliep probleemloos. Vriendelijk personeel die de bestelling mee gaf, kostte slechts enkele minuten.

Beste Stuiver,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

C 21-12-2020

Online bestelling geplaatst en vervolgens na de ontvangstbevestiging mijn product gaan afhalen aan de 'winkel buiten balie'.
Medewerker bij afhaalbalie had 1 taak.... ja dat zou je denken. 1 klant, ik dus. Zijn drive op dat moment was niet de klant maar een glasplaat en rvs paal in de winkel schoon te poetsen. Oké ik snap je het niet druk hebt maar uhhhh. Zijn collega attendeerde hem erop dat er een klant was, ja dat wist hij. #datdus #prioriteit
Netjes gewacht en heb mijn pakket in ontvangst genomen. Aan de medewerker wil ik adviseren om een beroepskeuzetest te doen. Wellicht is een carriere switch een goed idee.
Elke klant is er 1 :-)

Succes ermee!

Beste C,

Jorgen 21-12-2020

Perfecte service, afspraken, ondanks drukke tijd, prima nagekomen. Helemaal top!

Beste Jorgen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

s. v.d. Bosch hellevoetsluis 21-12-2020

De site is zeer duidelijk, prijs kwaliteitsaanduiding was goed verzorgd.
de levering heeft snel plaats gevonden. shapo

Beste s. v.d. Bosch hellevoetsluis,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

G. Vosman 21-12-2020

Fijne winkel die tegen een concurrerende prijs goede artikelen verkoopt.
Ik had een Netgear Orbi RBK753 Mesh syteem besteld die zeer snel geleverd werd.

Beste G. Vosman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Daphinately 21-12-2020

Bestelling zondagavond gedaan, meteen maandagochtend rond 9.00 uur bericht dat ik de bestelling kon afhalen. Op afhaaladres goed geregeld; duidelijk, snel en vriendelijk. Zeer prettige koopervaring in deze rare coronatijd.

Beste Daphinately,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

E. van Halm 21-12-2020

Vandaag een tablet van Lenovo besteld bij BCC in Amersfoort. Een half uurtje later kreeg ik een mailtje dat ik deze al kon ophalen. ik werd geholpen door een aardige medewerkster van het filiaal, alles was netjes geregeld volgens de voorschriften. BCC Amersfoort is mijn favoriete witgoed- en elektronicazaak in Amersfoort, altijd vriendelijk, groot assortiment en mooi ruim opgezet.

Beste E. van Halm,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Kees 21-12-2020

Bar slechte service, verkopers die je extra garantie proberen te verkopen waar je in de praktijk erg weinig aan hebt
Winkel :Hoorn

Beste Kees,

Martin 21-12-2020

Prima website, makkelijk zoeken.
Op de site staat dat de oude apparatuur wordt meegenomen.
Dit klopt niet DHL kon de oude apparatuur niet meenemen.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze website. Wat vervelend dat DHL het oude apparaat niet heeft meegenomen. Dit had wel gemoeten. Mocht je dat alsnog willen, dan kun je bellen met onze klantenservice en kunnen we dit in orde maken.

Tiny van Terheijden 21-12-2020

Mooie uitstraling van de winkel en deskundig personeel en uitleg over de producten, daarnaast staat vriendelijkheid daar hoog in het vaandel.
Zeker een aanrader ook mbt garantie en zekerheid, en voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten.
BCC staat voor ons op nummer 1.

Beste Tiny van Terheijden,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.