Deze score is berekend op basis van 14853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ans 16-07-2019

Ik ben heel erg tevreden over de service van bbc.. waarom.. mooie producten, snelle levering en geweldige service.. ik bestel zeker snel iets weer bij BBC

Steph 16-07-2019

Goed en deskundig geholpen. Helpen je goed tot een keuze maken. Alles netjes optijd bezorgd. Enigste nadeel is dat je pas op de dag zelf de aflever tijd hoort maar bestel graag weer hier

D. 16-07-2019

Ruim 6 weken geleden hebben we een nieuwe televisie gekocht inclusief ophang- en installatieservice. Inmiddels zijn ze al 2x langs geweest omdat de tv steeds schuif gaat hangen en doet het geluid en de afstandsbediening het al 6 weken niet. Het lukt me na 6 weken nog altijd niet om een monteur daarvoor langs te krijgen. Ik word van allerlei richtingen gebeld en gemaild door BCC met verschillende berichten, word van het kastje naar de muur gestuurd of met een kluitje in het riet. En aan het eind van de dag werkt mijn scheefhangende televisie nog steeds niet goed. High service? Het is nog slechter dan low service. Als het niet deze week is opgelost mogen ze de boel komen ophalen en ga ik naar een andere zaak. Formele klacht heb ik ook ingediend maar het maakt ze klaarblijkelijk allemaal niet uit want ook daar hoor ik niks op. Wat een schande. En het ergste van alles is nog dat mijn zoon van 9 maanden heeft geholpen met sparen voor deze nieuwe televisie en hij nu al bijna 2 maanden verdrietig is omdat de nieuwe tv het niet doet.....hartverscheurend.

Beste D,

Wat vervelend om te horen dat de er zoveel problemen zijn met de nieuw TV en dat dit nog steeds niet is opgelost. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag oplossen en zien je reactie tegemoet.

Carola 16-07-2019

Heel overzichtelijke site kan alles lezen over het product bijv hoe zuinig het is in gebruik. De bezorging was heel netjes vantevoren een mail gehad in welk tijd vak ze kwamen en ze belde kwartier van tevoren dat ze er bijna waren.
Netjes neer gezet en aangesloten en oude apparaat mee terug genomen . Bezorgers waren ook heel vriendelijk.

F Vos 16-07-2019

We vinden het een prima winkel goed advies door erg bekwaam personeel de service is zeer goed met snelle bezorging en goede uitleg en precies op tijd bezorgd

A.H.F. 16-07-2019

BCC Sliedrecht is een uitstekende winkel met een grote sortering elektronica.
Bovendien is er voldoende parkeergelegenheid
Wij zijn prettig en vakkundig geholpen

fia 16-07-2019

Ik vind ze goed de mensen zijn hartelijk maken een praatje en leggen iets goed uit ga zo Door

Harm Dessens - Hakkoer 16-07-2019

Eenvoudige en duidelijke website met complete informatie. Snelle levertijd, binnen 15 uur!

Bestelling keurig verpakt en professioneel door DHL afgeleverd.

Peter Wijnants 16-07-2019

Prettige winkel, en dito personeel. Erg hulpvaardig. Valt niet mee tussen al dat postorder geweld. De sfeer is goed en positief. Daar gaat het om. En het valt niet mee om alles op voorraad te hebben. Ik kocht een Kobo erader, die had men gelukkig op voorraad evenals de sleepcover. Tip: als je de winkelvoorraad nu eens 10 euro goekoper maakt, zouden zelfs de krentenwegers niet naar Coolblue gaan. Aan de andere kant: die hebben een goed doordacht serviceniveau.

Monique Post 16-07-2019

BCC in Den Helder is een fijne winkel, en dat komt mede door het personeel, dat vriendelijk, snel en behulpzaam is. Ik koop ook veel via internet, maar als het even kan stap ik naar "mijn" BCC, waar ik vaste gezichten tref die goede uitleg geven en me zo helpen om mijn gedachten te vormen en de juiste keus te maken.

Harry 16-07-2019

Aardige verkoper, volgens mij was zijn naam (..). Goed advies gekregen bij aankoop van een printer. Kom zeker weer naar deze winkel als ik elektronica nodig heb. Ga zo door, well done.

Hans 16-07-2019

Wij hebben een wasmachine gekocht,de keuze voor BCC is al vele jaren onze keuze.Zeker omdat wij alles kopen met de extra garantie van max 7 jaar,voor een kleine meerprijs.De webshop werkt super,de medewerkers van de klantenservice overigens ook.De levertijd zou,door de drukte een dag later zijn.Contact per telefoon met medewerker,en hij zag dat er nog een gaatje was vrijgekomen op de route.Ga ik regelen voor U zei hij.En nog geen 10 seconden later de gecorrigeerde afleverdatum in onze mailbox ..Dat is nou klantenservice.Ook de besteldienst mannen ,zeer vriendelijk,behulpzaam,en correct.Eens BCC,altijd BCC. Wij bevelen iedereen ditbedrijf aan.

V. Hoenderdos 16-07-2019

Prima gigaset. Voldoet prima. Onze vorige set heeft het 12 jaar gedaan. Overzetten van alle nummers werkt ook prima.

Tracy Drenth 16-07-2019

Bij BCC winkel hebben we zo veel hulp gekregen. Wij weten niet welke afwasautomaat wij moeten kopen, maar de medewerker heeft echt professioneel advies gegeven.
Hij heeft ook laten ons zien wat het verschil is tussen de verschillende apparaten.
Aan het einde hebben wij een redelijke goede Bosch merk vaatwasser gekocht ,met 7 jaar garantie en inbouw en aansluiten service. Total kost het alleen maar ongeveer 700 euro.
Na twee dagen is de vaatwasser geïnstalleerd. De monteurs ware bij ons heel vroeg om 8:00am, duurde een half uurtje dat alles klaar gemaakt was.
De vaatwasser werkt super goed. Sterk aanbevolen BCC.

Patrick 16-07-2019

Koelkast en Vrieskast besteld en laten bezorgen, bezorger zou vooraf even bellen maar helaas dus stond ineens op de stoep. Bezorgen tot aan de voordeur dus word niet op zijn plaats gezet tenzij je 80 euro betaald voor het uitpakken en plaatsen. Koelkast en vrieskast word niet met een laadklep gelost maar word zo door de chauffeur uit de wagen getild en op de grond gezet, hoeken van de tempex waren afgebroken, gelukkig werkt alles wel, in de beschrijving staat hoe voorzichtig je met deze spullen moet omgaan bij verplaatsen dus best lomp om zo om te gaan met deze kwetsbare spullen. Zei nog: waarom gebruik je de laadklep niet? Geen tijd, dit gaat sneller was het antwoord.
Tja, lijkt mij geen goede instelling van BCC om zo alles te leveren, slecht voor de spullen en de chauffeur zit binnenkort met een hernia thuis.

Martine 16-07-2019

Er wordt hard gewerkt, dus het was moeilijk iemand te pakken te krijgen. Maar iedereen die we gesproken hebben was vriendelijk, ter zake kundig en vriendelijk.

Jaimy 16-07-2019

Dit is een top winkel! Mijn pakketje kwam heel snel aan. Dit was al de volgende dag na mijn bestelling. Alles werd ook heel duidelijk uitgelegd vanaf het begin van de aankoop tot aan de levering.
Hier zal ik vaker gaan bestellen. Geweldig!

WimW 16-07-2019

Ik kocht de Google mini. Als je het apparaat aansluit op stroom krijg je gesproken instructies dat je een app moet downloaden op je telefoon, en wat je daarna moet doen.
Maaarrr.. die instructies zijn in de FRANSE taal !
Dus dat installeren gaat niet lukken !

Beste WimW,

Wat vervelend om te horen dat jouw Google mini in de franse taal stond ingesteld. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Frans 16-07-2019

Prima hulp personeel kundig en behulpzaam geadviseerde product niet op voorraad maar andere dag netjes aan huis afgeleverd... Top

Paul Hidma 16-07-2019

De website was glashelder. Bewondering voor het afleverteam, die de trap op renden met de wasmachine en hem tegelijk aansloten. Inclusief het draaien van het eerste programma.

Ik 16-07-2019

Goed geholpen vandaag met kopen van mijn Philips tv voor in de tuinkamer. Bedankt

Jacco 15-07-2019

Heb hier (BCC.nl) gisteren een Denon hifi-set besteld omdat de prijs goed was en dat hij de vandaag al geleverd kon worden. Werd zoals beloofd vandaag gebracht. Via mail goed op de hoogte gehouden van de levering (via DHL) en na die tijd ook nog een mail gehad over eventuele vragen, opmerkingen of klachten. Al met al een keurig verzorgd bestelproces, alleen maar positief!

luuk 15-07-2019

goede blender met degelijk uiterlijk. wel zware glazen kan. gezien prijs en motorvermogen niet duur. een prima smoothie in ruim 1 minuut

A. Curvers 15-07-2019

Ik ga vaker naar BCC Alkmaar. Meestal vind ik er wat ik zoek. Ik vind een winkel nog altijd prettiger dan spullen via internet kopen. Hun slogan van de laagste prijs garantie is natuurlijk ook fantastisch. Soms levert nog een voordeeltje op.
Ik blijf hun bezoeken.

Elsa 15-07-2019

Hadden vooraf gekeken op website wat we wilden en of t op voorraad was.Daarna in BBC winkel Breda gekeken hoe tv in t echt eruit zag.Kregen hem mee voor de prijs van mediamarkt en hebben hem ook nog geruild daarna voor een inch groter model.Keurig aangesproken en geholpen ,daarom kopen wij vaker in een BBC winkel.Ook in Oosterhout altyd netjes geholpen.

Diny Spuij 15-07-2019

Werden snel en vooral vriendelijk geholpen. Hadden product al vanuit Spanje besteld. Komen al vele jaren bij BCC toen al op de Winthondtlaan in Utrecht. The Wall was wennen. Gaat nu lopen. Altijd gezellige, vriendelijke sfeer.

Elly 15-07-2019

Ik vindt het een super goede winkel en we werden super goed geholpen
Vriendelijke verkoper top goede uit leg en als we vragen hadden even bellen of langs
Komen we gingen met een goed gevoeg de winkel uit de winkel krijgt van ons een 10

Peter 15-07-2019

Site is toegankelijk. Product op gewenste moment geleverd en voldoet aan verwachtingen. Geslaagde aankoop.

c van dijk 15-07-2019

De shop en de online service waren uitstekend!
Wat mij het meest goed heeft gedaan is de perfectie manier van afleveren. Alles netjes op tijd op de vooraf aangegeven en per telefoon bevestigde manier. Naast het bezorgen is de keramische kookplaat ook geïnstalleerd. De monteurs waren perfect. Veel kennis van zaken en het contact verliep op een zeer plezierige manier.

Roene 15-07-2019

Product was betaalbaar en werd snel geleverd met behulp van DHL. Zondagmiddag besteld en maandagmiddag in huis. Per mail goed op de hoogte gehouden over de status van de verzending.

Karin 15-07-2019

Super dat je hier Freebees kan inleveren zonder gezeur. Tevens duidelijke communicatie en snelle levering.

Peetje 15-07-2019

Prima service
Netjes 20 min van te voren gebeld, dat ze onderweg waren...
En keurig oude apparaat meegenomen,en nieuwe op zijn plaats gezet..met de nodige info voor mijn 78 jarige moeder

Ik weer een blije moeder 👍🏽👍🏽👍🏽

Ralph 15-07-2019

Goede service en optijd geleverd. En ook goed verpakt zodat er geen beschadeging op kon

Bert 15-07-2019

BCC heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk en snel kunt bestellen. De bestelling wordt meestal de volgende dag bezorgd.
Via de mail krijg je het aflever blok van 4 uur zodat je weet wanneer het geleverd wordt.
Kortom een makkelijke en overzichtelijke webshop

H Appel 15-07-2019

Overzichtelijke winkel. Ik wel snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Jan Verhoeven 15-07-2019

We werden vakkundig en snel geholpen. Naast de goede uitleg over de apparaten werden er ook nog andere opties getoond. Deze waren goedkoper of duurder maar werden met de voor- en nadelen tov het gekozen apparaat vergeleken.
Uiterst prettig en plezierig geholpen.

Frans 15-07-2019

Voor elektronica en witgoed, maar ook voor kleinere dingen, gaan wij bijna altijd naar BCC in Arnhem (Meubelboulevaard).Wij wonen in Oosterhout (Gld).
Een fijne winkel, waar je vriendelijk en deskundig wordt geholpen.
Grotere aankopen worden keurig netjes volgens afgesproken tijd afgeleverd.
BCC Arnhem is bij iedereen aan te bevelen.

ymre stoorvogel 15-07-2019

geweldige service! werd netjes gebelt een kwartier voor de bezorgers er waren. vervolgens werd alles netjes aangesloten en uitgelegd. als dit elke keer zo gaat, zal ik niet snel meer ergens anders bestellen.

hedzer de jong 15-07-2019

Nadat ik op de website van BCC al enig voorwerk had gedaan, ben ik naar de BCC winkel in Leeuwarden gegaan voor een persoonlijk advies omtrent onze aankoop van een koel/vries combinatie en een vrieskast. Ik heb goede voorlichting gehad en werd er op gewezen dat we nog korting bij Essent konden krijgen ook! Al met al een goede deal gemaakt.

M.Bakker 15-07-2019

Zondagavond een bestelling geplaatst, levering maandagmiddag. Nog nooit zo snel een webbestelling bezorgd gekregen. Ook de informatie na de bestelling was snel en duidelijk. Alles helemaal top!

SKooijman 15-07-2019

Zeer ontevreden over de Installatieservice van BCC. Bij het inbouwen van onze nieuwe vaatwasser, is het natuurstenen aanrechtblad onherstelbaar beschadigd. Enorme scheur in het blad! Ik hoop dat de Customer Care afdeling van BCC snel contact opneemt voor een passende schadevergoeding. Ik baal hier ontzettend van. Het is geen gezicht, super zonde... Overigens wel tevreden over het de medewerker die mij vooraf adviseerde over welk apparaat ik het beste kon kiezen. Maar de teleurstelling over deze schade is vele malen groter dan mijn blijdschap met de nieuwe vaatwasser :(
Officiële reactie van BCC 24-07-2019

Beste S. Kooijman,

Wat vervelend om te horen dat jouw aanrecht beschadigd tijdens de installatie van de nieuwe vaatwasser. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Is dit ondertussen opgelost door onze customer care afdeling?

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

SKooijman 24-07-2019

Goedemiddag, inmiddels is gelukkig contact opgenomen met mij door de afdeling. Er is een offerte opgevraagd bij een schadeherstelbedrijf en ik heb goede hoop dat BCC de schade netjes af zal handelen. Overigens zeer tevreden met de vaatwasser! Maar hoop ook snel van de schade verlost te zijn.

Beste S. Kooijman,

Mooi om te horen dat er al contact met je is opgenomen! Mocht je hier verder vragen over hebben, dan kun je gerust een email sturen naar reviews@bcc.nl onder vermelding van je ordernummer.

Fijne dag!

Migiel 15-07-2019

Snelle, correcte service.
Duidelijke website waarbij de artikelen alle nodige informatie te vinden is.
Door de duidelijke website was de keuze snel en makkelijk te maken en door de snelle service zal ik absoluut vaker hier bestellen

Jeanette tolk 15-07-2019

Levering keurig op tijd, mail vooraf voor de tijd. Daarna nog tel. Prijs kwaliteit prima. Alleen in winkel zaten er andere dingen in de ijskast als wat er nu in zat. Dat vond ik minder. Het gaat maar over ijsblok houder maar toch.

Bernard de Vries 15-07-2019

Een persoonlijke benadering op een bijzonder prettige wijze. Zeer goed advies gekregen m. b. t. de aankoop.
Ruime keuze , deze doorgesproken op technische mogelijkheden en individueel afgestemd advies.
De klant staat hier centraal.

Dominic van der Snoek 15-07-2019

Ik heb een tv gekocht in de winkel. Ik ben goed geholpen door een medewerker van BCC. Ik was op zoek naar een mooie tv met goed beeldkwaliteit voor een niet al te hoge prijs. De medewerker heeft mij goed op weg geholpen en hij was eerlijk. Hij hield geen verkoop praatje, maar wilde mij oprecht helpen. Ook heel fijn dat ik de tv mag terugbrengen wanneer ik toch denk dat deze niet goed in mijn woonkamer past. Ook daar was de medewerker transparant in. Zo kom ik achteraf niet voor verrassingen te staan. Al met al, fijne winkel!

Connie Rademaker 15-07-2019

Snelle en kundige hulp bij het maken van de keuzes. Keuze uit allerlei prijsklassen. Snelle levering.

Math 15-07-2019

OP zoek naar een nieuwe TV nadat de oude kapot was. Al enig huiswerk verricht. Bij BCC werden we kundig te woord gestaan. De verkoper heeft uitgelegd waar de (prijs-) verschillen in zaten, zonder echt te pushen om iets te kopen. Ook na de koop werd geduldig uitgelegd waar ik bij het aansluiten van de TV op moest letten. Gezamenlijk nog gekeken of de TV elders goedkoper te krijgen was, was niet het geval.

Piet Wehrens 15-07-2019

De levering is correct verlopen wat echter een tegenvaller was dat we de uitgekozen wasmachine niet gekregen hebben en een duurdere machine moesten kopen.
Ondanks dat de verkoper had gezegd dat deze op voorraad was en voor 10 juli zou worden geleverd.
Echter dat bleek niet juist te zijn en kon men niet zeggen of die wasmachine nog wel geleverd zou worden.
Dus moesten we een andere wasmachine kopen want de oude wasmachine was stuk dus we konden niet wachtenm
We hebben veel gekocht bij BCC en dit is nog niet voorgekomen.

E. Lijnsvelt-van Dusseldorp 15-07-2019

BCC is een fijne winkel waar ik voor alles terecht kan - en heeft een uitgebreid assortiment; en waar ik al veel artikelen gekocht heb. Ik word altijd goed geholpen door een aardige verkoper; en krijg dan uitgebreid advies over het te kopen artikel. Ook bij defecten wordt er goed aandacht aan besteed en word ik serieus genomen. En er wordt altijd ruim de tijd genomen. Ik heb alleen maar goede ervaringen.

PW 15-07-2019

Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers, die alle tijd voor je nemen.
Showmodellen, die niet voorradig zijn worden besteld en zijn snel geleverd. Communicatie hierover is adequaat.
Informatie over producten niet altijd helemaal accuraat.