A. Curvers 15-07-2019

Ik ga vaker naar BCC Alkmaar. Meestal vind ik er wat ik zoek. Ik vind een winkel nog altijd prettiger dan spullen via internet kopen. Hun slogan van de laagste prijs garantie is natuurlijk ook fantastisch. Soms levert nog een voordeeltje op.
Ik blijf hun bezoeken.

Elsa 15-07-2019

Hadden vooraf gekeken op website wat we wilden en of t op voorraad was.Daarna in BBC winkel Breda gekeken hoe tv in t echt eruit zag.Kregen hem mee voor de prijs van mediamarkt en hebben hem ook nog geruild daarna voor een inch groter model.Keurig aangesproken en geholpen ,daarom kopen wij vaker in een BBC winkel.Ook in Oosterhout altyd netjes geholpen.

Diny Spuij 15-07-2019

Werden snel en vooral vriendelijk geholpen. Hadden product al vanuit Spanje besteld. Komen al vele jaren bij BCC toen al op de Winthondtlaan in Utrecht. The Wall was wennen. Gaat nu lopen. Altijd gezellige, vriendelijke sfeer.

Elly 15-07-2019

Ik vindt het een super goede winkel en we werden super goed geholpen
Vriendelijke verkoper top goede uit leg en als we vragen hadden even bellen of langs
Komen we gingen met een goed gevoeg de winkel uit de winkel krijgt van ons een 10

Peter 15-07-2019

Site is toegankelijk. Product op gewenste moment geleverd en voldoet aan verwachtingen. Geslaagde aankoop.

c van dijk 15-07-2019

De shop en de online service waren uitstekend!
Wat mij het meest goed heeft gedaan is de perfectie manier van afleveren. Alles netjes op tijd op de vooraf aangegeven en per telefoon bevestigde manier. Naast het bezorgen is de keramische kookplaat ook geïnstalleerd. De monteurs waren perfect. Veel kennis van zaken en het contact verliep op een zeer plezierige manier.

Roene 15-07-2019

Product was betaalbaar en werd snel geleverd met behulp van DHL. Zondagmiddag besteld en maandagmiddag in huis. Per mail goed op de hoogte gehouden over de status van de verzending.

Karin 15-07-2019

Super dat je hier Freebees kan inleveren zonder gezeur. Tevens duidelijke communicatie en snelle levering.

Peetje 15-07-2019

Prima service
Netjes 20 min van te voren gebeld, dat ze onderweg waren...
En keurig oude apparaat meegenomen,en nieuwe op zijn plaats gezet..met de nodige info voor mijn 78 jarige moeder

Ik weer een blije moeder 👍🏽👍🏽👍🏽

Ralph 15-07-2019

Goede service en optijd geleverd. En ook goed verpakt zodat er geen beschadeging op kon

Bert 15-07-2019

BCC heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk en snel kunt bestellen. De bestelling wordt meestal de volgende dag bezorgd.
Via de mail krijg je het aflever blok van 4 uur zodat je weet wanneer het geleverd wordt.
Kortom een makkelijke en overzichtelijke webshop

H Appel 15-07-2019

Overzichtelijke winkel. Ik wel snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Jan Verhoeven 15-07-2019

We werden vakkundig en snel geholpen. Naast de goede uitleg over de apparaten werden er ook nog andere opties getoond. Deze waren goedkoper of duurder maar werden met de voor- en nadelen tov het gekozen apparaat vergeleken.
Uiterst prettig en plezierig geholpen.

Frans 15-07-2019

Voor elektronica en witgoed, maar ook voor kleinere dingen, gaan wij bijna altijd naar BCC in Arnhem (Meubelboulevaard).Wij wonen in Oosterhout (Gld).
Een fijne winkel, waar je vriendelijk en deskundig wordt geholpen.
Grotere aankopen worden keurig netjes volgens afgesproken tijd afgeleverd.
BCC Arnhem is bij iedereen aan te bevelen.

ymre stoorvogel 15-07-2019

geweldige service! werd netjes gebelt een kwartier voor de bezorgers er waren. vervolgens werd alles netjes aangesloten en uitgelegd. als dit elke keer zo gaat, zal ik niet snel meer ergens anders bestellen.

hedzer de jong 15-07-2019

Nadat ik op de website van BCC al enig voorwerk had gedaan, ben ik naar de BCC winkel in Leeuwarden gegaan voor een persoonlijk advies omtrent onze aankoop van een koel/vries combinatie en een vrieskast. Ik heb goede voorlichting gehad en werd er op gewezen dat we nog korting bij Essent konden krijgen ook! Al met al een goede deal gemaakt.

M.Bakker 15-07-2019

Zondagavond een bestelling geplaatst, levering maandagmiddag. Nog nooit zo snel een webbestelling bezorgd gekregen. Ook de informatie na de bestelling was snel en duidelijk. Alles helemaal top!

SKooijman 15-07-2019

Zeer ontevreden over de Installatieservice van BCC. Bij het inbouwen van onze nieuwe vaatwasser, is het natuurstenen aanrechtblad onherstelbaar beschadigd. Enorme scheur in het blad! Ik hoop dat de Customer Care afdeling van BCC snel contact opneemt voor een passende schadevergoeding. Ik baal hier ontzettend van. Het is geen gezicht, super zonde... Overigens wel tevreden over het de medewerker die mij vooraf adviseerde over welk apparaat ik het beste kon kiezen. Maar de teleurstelling over deze schade is vele malen groter dan mijn blijdschap met de nieuwe vaatwasser :(
Officiële reactie van BCC 24-07-2019

Beste S. Kooijman,

Wat vervelend om te horen dat jouw aanrecht beschadigd tijdens de installatie van de nieuwe vaatwasser. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Is dit ondertussen opgelost door onze customer care afdeling?

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel als mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

SKooijman 24-07-2019

Goedemiddag, inmiddels is gelukkig contact opgenomen met mij door de afdeling. Er is een offerte opgevraagd bij een schadeherstelbedrijf en ik heb goede hoop dat BCC de schade netjes af zal handelen. Overigens zeer tevreden met de vaatwasser! Maar hoop ook snel van de schade verlost te zijn.

Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste S. Kooijman,

Mooi om te horen dat er al contact met je is opgenomen! Mocht je hier verder vragen over hebben, dan kun je gerust een email sturen naar reviews@bcc.nl onder vermelding van je ordernummer.

Fijne dag!

Migiel 15-07-2019

Snelle, correcte service.
Duidelijke website waarbij de artikelen alle nodige informatie te vinden is.
Door de duidelijke website was de keuze snel en makkelijk te maken en door de snelle service zal ik absoluut vaker hier bestellen

Jeanette tolk 15-07-2019

Levering keurig op tijd, mail vooraf voor de tijd. Daarna nog tel. Prijs kwaliteit prima. Alleen in winkel zaten er andere dingen in de ijskast als wat er nu in zat. Dat vond ik minder. Het gaat maar over ijsblok houder maar toch.

Bernard de Vries 15-07-2019

Een persoonlijke benadering op een bijzonder prettige wijze. Zeer goed advies gekregen m. b. t. de aankoop.
Ruime keuze , deze doorgesproken op technische mogelijkheden en individueel afgestemd advies.
De klant staat hier centraal.

Dominic van der Snoek 15-07-2019

Ik heb een tv gekocht in de winkel. Ik ben goed geholpen door een medewerker van BCC. Ik was op zoek naar een mooie tv met goed beeldkwaliteit voor een niet al te hoge prijs. De medewerker heeft mij goed op weg geholpen en hij was eerlijk. Hij hield geen verkoop praatje, maar wilde mij oprecht helpen. Ook heel fijn dat ik de tv mag terugbrengen wanneer ik toch denk dat deze niet goed in mijn woonkamer past. Ook daar was de medewerker transparant in. Zo kom ik achteraf niet voor verrassingen te staan. Al met al, fijne winkel!

Connie Rademaker 15-07-2019

Snelle en kundige hulp bij het maken van de keuzes. Keuze uit allerlei prijsklassen. Snelle levering.

Math 15-07-2019

OP zoek naar een nieuwe TV nadat de oude kapot was. Al enig huiswerk verricht. Bij BCC werden we kundig te woord gestaan. De verkoper heeft uitgelegd waar de (prijs-) verschillen in zaten, zonder echt te pushen om iets te kopen. Ook na de koop werd geduldig uitgelegd waar ik bij het aansluiten van de TV op moest letten. Gezamenlijk nog gekeken of de TV elders goedkoper te krijgen was, was niet het geval.

Piet Wehrens 15-07-2019

De levering is correct verlopen wat echter een tegenvaller was dat we de uitgekozen wasmachine niet gekregen hebben en een duurdere machine moesten kopen.
Ondanks dat de verkoper had gezegd dat deze op voorraad was en voor 10 juli zou worden geleverd.
Echter dat bleek niet juist te zijn en kon men niet zeggen of die wasmachine nog wel geleverd zou worden.
Dus moesten we een andere wasmachine kopen want de oude wasmachine was stuk dus we konden niet wachtenm
We hebben veel gekocht bij BCC en dit is nog niet voorgekomen.

E. Lijnsvelt-van Dusseldorp 15-07-2019

BCC is een fijne winkel waar ik voor alles terecht kan - en heeft een uitgebreid assortiment; en waar ik al veel artikelen gekocht heb. Ik word altijd goed geholpen door een aardige verkoper; en krijg dan uitgebreid advies over het te kopen artikel. Ook bij defecten wordt er goed aandacht aan besteed en word ik serieus genomen. En er wordt altijd ruim de tijd genomen. Ik heb alleen maar goede ervaringen.

PW 15-07-2019

Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers, die alle tijd voor je nemen.
Showmodellen, die niet voorradig zijn worden besteld en zijn snel geleverd. Communicatie hierover is adequaat.
Informatie over producten niet altijd helemaal accuraat.

Ineke 15-07-2019

Ik ben heel goed geholpen bij de aanschaf van een stofzuiger van Dyson. Eerlijk en oprecht goede uitleg.

Hans 15-07-2019

Ik heb een artikel gekocht bij BCC. Het was prima verpakt en snel geleverd.
Ben zeer tevreden over de levering en afhandeling.

Van Rhee 15-07-2019

Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers. Ze nemen alle tijd voor je.
In ons geval wad het product niet op voorraad en werd er een zeer goed alternatief geboden.
Voor ons geen andere winkel. Voor ons altijd BCC.
Beter dan online winkelen.

R.R. Schuurmans 15-07-2019

Snelle afhandeling van de levering. Prima informatie over bezorgtraject en binnen ééndag geleverd. Camera in prima staat.

Juul Baars en petra Overeem 15-07-2019

En dan is ineens je TV kapot. Daar zit je dan. Je zult de Tour en Wimbledon missen.
Dus dan maar naar BCC omdat we niet van online-kopen houden. Maar bah, de BCC in onze stad is dicht. Even kijken en gelukkig is ie in Almere open. Om 12 uur precies stond ik er voor de deur. In de winkel wat rondgelopen om te kijken. Toen een heel aardige man aangesproken die mij in een prettig gesprek tot een uiteindelijke keus bracht. Even afrekenen bij een hele leuke verkoopster en naar huis. Om 14.00 hadden we weer TV..
Dank BCC
Ik geef jullie vanwege de gezelligheid en effectiviteit een 9.. gewoon omdat ik nooit tienen geef.

Eric 15-07-2019

Goede servicegerichte winkel. Laagste prijsgarantie kunnen toepassen waardoor ik wist dat ik een goede prijs had. Levering was in overleg en zeer snel geleverd. Ik heb daarnaast nog nooit zo snel een wasmachine twee etages omhoog zien gaan. Volgend product ga ik zeker bij BCC kopen!

Carmen 15-07-2019

Top!!! ‘S avonds erachter komen dat de droger kapot is. 21:30 een nieuwe besteld en vanmorgen om 8:15 stond er al een nieuwe droger te draaien!

Jolanda 15-07-2019

De keuze voor BCC had een prijstechnische reden. Daarna persoonlijk contact gezocht per telefoon zodat we het juiste type zouden bestellen. Helaas lukte dit pas in tweede instantie omdat de eerste geadviseerde vaatwasser bij levering niet bleek te passen. Echter maakte de vriendelijkheid, service en vakkundige installatie daarna alles weer goed.

gewoonBB 15-07-2019

Goede betalingsmogelijkheden. Vaak goedkoper dan andere sites of vergelijkbaar maar dan met snellere en betere service.

Ton 14-07-2019

Fijn personeel wat goed op de hoogte is en keurig advies geeft voor een prijs die op internet niet hoger ligt.

Fam. Heijdendael 14-07-2019

Hele fijne winkel. Werden door de medewerker fijn geholpen en hij werd oprecht enthousiast van onze blijdschap het juiste surround systeem gevonden te hebben. Hij stelde zelfs voor om even mee te lopen naar de auto.

Sherlon 14-07-2019

Ik kwam binnen met een kapotte bluetooth speaker om het te laten repareren. Maar de winkelbediende was zo aardig om me te vertellen dat waarschijnlijk het bedrag om het te laten repareren veel duurder zou zijn dat de aankoopprijs. Hij adviseerde mij om naar hun collectie bluetooth speakers te gaan kijken OF het zelf laten repareren ergens anders. Heb ik zijn advies genomen en ben gaan kijken. Hij kwam een minuut later naar mij toe en verwees naar de nieuwe BOSE speakers. Er was geen demo speaker nog open dus hij opende speciaal voor mij de doos om de speaker samen met mij te testen. Het bleek een super goeie speaker te zijn. Geluid was van hoog kwaliteit en de prijs was heel goed. Ik tevreden natuurlijk met de prijs/kwaliteit verhouding en heb meteen besloten om de speaker te kopen.
Ik koop altijd mijn elektronica bij BCC puur voor hun goede service. Je wordt als klant heel goed gewaardeerd!

Bert 14-07-2019

Ik had een scheerapparaat nodig en had niet veel tijd. Door een vakkundige verkoper met uitstekend advies stond ik 15 minuten later tevreden weer buiten. Na het inleveren van mijn Freebees hoefde ik bijna niets bij te betalen. Super!!! Daar hou ik van.

Ruud 14-07-2019

Er was niet alles aanwezig dus toen bestelling annuleren was al betaald en daarna iets anders. Dat was jammer!

Jo Eyck 14-07-2019

Goede deskundige informatie bij de aankoop van een combi was-droogmachine.
Correcte afspraak leverdatum van de monteur voor het plaatsen.
Als onverwacht toetje, hulp bij proefdraaien.
Oude wasmachine en droger werden kosteloos mee genomen. Beter kan het niet.

SiBad 14-07-2019

Goed geholpen. Verkoper was vriendelijk en had op al mijn vragen een antwoord.

Enrico 14-07-2019

Nieuwe televisie gekocht. Deze was helaas niet op voorraad. De medewerker heeft hem voor ons besteld en de bezorging was al op maandag. Bestelling was op zaterdag. Tevreden over onze aankoop en de snelle bezorgservice.

Alwin 14-07-2019

Beste aanbieding via de webshop, en snelle levering zoals geadverteerd. Product goed vepakt geleverd.

rrb 14-07-2019

Na onze eerste ervaring in de winkel, die zeer aangenaam was, was winkelen met BCC de slechtste ervaring die we ooit hebben gehad. Het bedrijf nam de oude koelkast niet mee, belde niet om op te volgen, miste 4 afspraken die gepland waren voor het ophalen van de oude koelkast, verontschuldigde zich niet één keer totdat we geëscaleerd naar een supervisor en uiteindelijk 3 weken nodig had om te nemen de nieuwe koelkast weg, en dan niet totdat ik had naar de weken moeten gaan. We bestelden graag een andere koelkast bij CoolBlue die alles afleverde en de oude koelkast weghaalde binnen 24 uur.
Officiële reactie van BCC 24-07-2019

Beste Rrb,

Wat vervelend om te horen dat het zoveel moeite heeft gekost voor jou om je oude koelkast opgehaald te krijgen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

rrb 24-07-2019

Hallo en goedemiddag. Ik denk dat je zal alles vinden onder 001249233. Bedankt.

klaas 14-07-2019

Mooie overzichtelijke winkel in Amsterdam Oostpoort. Makkelijk te bereiken met fiets en (openbaar) vervoer. Sinds de opening klant van dit filiaal en van BCC. Ruime keuze in artikelen en prettige benadering van het personeel in de winkel. Meerdere malen een aankoop gedaan. Goede en duidelijke uitleg over en afhandeling van de aankoop.

Stefan 14-07-2019

De medewerker was er vriendelijk en behulpzaam. Nam goed de tijd om mij te helpen.

H. Martens 14-07-2019

Prima geholpen, goed advies gehad. Vriendelijk en bekwaam personeel.
Levering volgens afspraak op de afgesproken tijd.
Nette, aardige bezorgers.

Ad Hellings 14-07-2019

Wij hebben ons georiënteerd op de aankoop van een nieuwe tv. Vanwege het enorme aanbod en nieuwe technologieën hadden we besloten om ons in de BCC winkel te laten voorlichten. De winkel is erg overzichtelijk voldoende tv's (niet teveel waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet) om de verschillen te zien en ervaren. We zijn uitermate vriendelijk en deskundig geadviseerd door medewerker Mark. Vanwege de prima informatie zijn we na een week bedenktijd terug gegaan naar deze winkel om onze aankoop te doen. Ondanks dat onze keuze tv op internet ook nog iets goedkoper aangeboden werd.
Resumé; deskundig en vriendelijk geholpen, prima ga zo door.

met vriendelijk groet,
Ad Hellings