Fam Raymakers 17-07-2019

Winkel is overzichtelijk en netjes ingericht vriendelijk personeel werden snel en goed geholpen, ook de levering van de wasmachine was goed, vriendelijke jongens v.t.v. netjes SMS en email gehad ivm de levering

Samsung wasmachine 17-07-2019

Helemaal naar binnen op de goede plek gebracht en uitleg gekregen. Super blij met deze Samsung wasmachine!

Alie 17-07-2019

Wat een supersnelle levering en keurig verpakt. Goede site. Geen verbeter punten!!

iPad/smartphone koper 17-07-2019

Vriendelijke ontvangst en gedegen voorlichting . Duidelijke uitleg over de aangekochte apparaten en niet opdringerig !

Alice 17-07-2019

Reden deze shop; was de eerste winkel die ik tegenkwam.
Geen personeel zichtbaar in de winkel.
Zelf iemand gezocht, ik vroeg simpele info, dit kon alleen verteld worden nadat het op de computer opgezocht was.
Ja dat kan ik zelf ook. Totaal onkundig personeel heeft mij geholpen.
Bij het afrekenen werd er ook nog gebedeld om een positieve review.
Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste Alice,

Wat vervelend om te horen dat er geen personeel zichtbaar was in de winkel toen je er naar binnen ging en dat je een onkundig gevoel van het personeel kreeg. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Alice Ermes 25-07-2019

M de Jonge 17-07-2019

Prima geholpen met mijn keuze voor een vaatwasser. Duidelijke uitleg en aankoop was zo gedaan. Ook de aflevering verliep vlot, paar minuten van te voren gebeld en keurig op tijd.
Al vaker aankopen gedaan en ook als het elders goedkoper was kreeg ik het keurig voor de aangepaste prijs mee.

Oma Inge 17-07-2019

Duidelijke eenvoudig te bestellen, goed product voor een schappelijke prijs en supersnel goed verpakt in huis!

Donny kaspers 17-07-2019

Jongsleden een vaatwasser besteld bij bcc roosendaal. Hier waren zeer vriendelijke verkopers aanwezig. Ook het team dat de oude vaatwasser kwam demonteren en de nieuwe kwam monteren. Waren zeer precies netjes en klantvriendelijk. Een zeer goede ervaring dus👌

Manuëlla Laport 17-07-2019

Wij zijn tot op heden super tevreden. Via de site hadden wij onze keuze gemaakt en zijn daarna naar de dichtstbijzijnde vestiging gegaan om het product goed te kunnen beoordelen. Wij zijn toen prima geholpen door het personeel aldaar. De bestelling is toen direct in orde gemaakt. Vandaag onze nieuwe combi oven/magnetron binnengekregen. We werden netjes met een email en telefoontje vlak voor de levering op de hoogte gehouden. Top service. Nu genieten van de nieuwe aankoop.

N. Vlegaard 17-07-2019

Zeer netjes geholpen, telefonisch en daarna via de app. Voor de toekomst zal ik zeker weer overwegen om via BCC te bestellen. Pakket was ook netjes de volgende dag binnen.

Geert 17-07-2019

Ik heb mijn product makkelijk kunnen bestellen. De overzichtelijke website gaf mij, door hulp van de aanwezige filters, een goede keuzemogelijkheid. Ik werd door middel van e-mails uitstekend op de hoogte gehouden van het bestelproces. Ik ben meer dan tevreden over mijn aankoop en de service!

Issy 17-07-2019

Snelle levering. Avond ervoor om 21:00 besteld en had mijn airpods de volgende dag al in huis. Verder ook fijn dat BCC een van de weinige webshops is die nog VVV bonnen accepteert!

Gerard 17-07-2019

Door deskundig personeel geholpen en alle tijd gebruikt die nodig was. Zeer aangenaam verrast door zoveel aandacht.

piet soeteman 17-07-2019

zeer goede hulp voor uit kiezen wasmachine en informatie ook extra verzekering genomen op advies van verkoopster

Michel 17-07-2019

Op de site van BCC kan je gemakkelijk zoeken naar het product dat je zoekt en kun je bovendien gemakkelijk producten vergelijken. De koelkast die ik kocht was scherp geprijsd en werd bovendien gratis bezorgd! De bezorging vond plaats in het aangegeven tijdvak, dus prima. Klein puntje van kritiek; de bezorger zou (volgens de mail) even van tevoren bellen, maar dat is niet gebeurd. Voor mij geen probleem, ik had al iemand in stelling gebracht (Was zelf niet thuis), maar ik kan me voorstellen dat hierdoor leveringen vertraging oplopen.. Al met al een echte aanrader om hier je spullen te bestellen!

Cock 17-07-2019

Geweldig geholpen voor onze zoveelste aankoop bij BCC. Goede voorlichting over een nieuwe laptop. Met mooie korting.
Keurig alles vastgelegd op de rekening.

Sara 17-07-2019

Ik ben heel erg tevreden over de personeel van bcc in Eindhoven.
Ik heb mijn hp printer 2 keer terug gebracht voor reparatie Ze konden het niet meer repareren krijg weer een voor de 2 de keer nieuwe hp printer maar had zelf geen vertrouwen meer in hp. Zonder moeilijk doen hebben ze mij een nieuwe printer van een andere merk omgeruild.

Joke 17-07-2019

Prima geholpen met de keuze van een espressomachine.
Een zeer ruim aanbod in de winkel maar de medewerker nam alle tijd voor ons gaf een duidelijke en uitgebreide uitleg om onze keuze te bepalen.
Het ging niet om het verkopen maar om ons te helpen met de keuze voor een apparaat dat aan onze wensen voldoet.

Ad 17-07-2019

Deze week tv gekocht. Na installatie thuis werkte bleutout niet naar behoren. Samen hebben we gekeken naar een oplossing. Ik kon een andere tv uitzoeken of kiezen uit div draadloze koptelefoons. Super goed geholpen. Sjapo

Sharon 17-07-2019

Geqeest naar de BCC te Veghel. Al bij binnenkomst een prettig onthaal van een van de medewerkers. Wij kwamen voor meerdere dingen en werden door de winkel heen door diverse medewerkers benaderd of ze konden helpen, super fijn. Bij het opmaken van de bon dacht de medewerker goed mee in de producten, mooie prijs-kwaliteit verhouding.
1 product kon niet besteld worden, dit hebben zij op zich genomen door contact te leggen met de fabriek om ook daarna voor een 2e keer ons prettig te helpen.
Ondertussen zijn de producten geleverd, prima communicatie en ook hierop alleen maar positieve feedback.
De volgende keer zien ze ons weer terug voor mogelijke andere aankopen.

Goudelsje 17-07-2019

Goede informatie gekregen. Vriendelijke verkoper. Maakte het makkelijk beslissing te nemen welke wasmachine ik moest kopen. Ik vind het prettig persoonlijk advies te krijgen en heb daarom de koop gedaan in de winkel zelf en niet via de website. Ga de website wel gebruiken voor de verdere service van BBC.

Henk van Oordt 17-07-2019

Ter zake kundig personeel en zeer klantvriendelijk.
Aflevering vlot en zonder problemen.

Anouk 17-07-2019

3jaar geleden beko americaanse koelkast gekocht plus verzekering. Deze werd zo heet dat je je handen verbranden. Vandaag kwam beko langs en het onderdeel dat hij dacht dat hij nodig had had hij niet bij. Het is niet verantwoord mevr maar volgende week vrijdag komen we terug. Ik naar bcc roosendaal gereden. Na alles uitgelegd te hebben ging jp het hoofdkantoor bellen. En kwam met de oplossing we mochten nieuwe koelkast uitzoeken bedankt jp bcc roosendaal 👍

Daan 17-07-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat ze in de buurt zitten, en omdat ze een goed aanbod hebben. Maar het belangrijkste is dat ze een goed advies hebben gegeven, zodat ik nu een muis heb gekocht die beter past bij mijn werk (veel op mijn laptop, veel scrollen e.d.). Ik ga nu standaard eerst naar hen toe.

Kiek, een tevreden klant 17-07-2019

ben altijd zeer tevreden over BCC, je vind er alles wat je nodig hebt en voor een scherpe prijs en levering altijd netjes en heel vlot

Jo M 17-07-2019

Hele goede en duidelijke uitleg door vakbekwaam personeel
Zeer professioneel
Goede service en als een bepaald artikel bij een ander bedrijf goedkoper is, leveren ze het ook voor die prijs . Prima

Jo M 17-07-2019

Hele goede en duidelijke uitleg door vakbekwaam personeel
Zeer professioneel

Bert Souman 17-07-2019

Vlotte en zeer vriendelijke benadering en goed adviseren door de medewerker.

kikkert 17-07-2019

enorm goed geholpen door mede werker van de bcc en van een goed advies voorzien

Gert 17-07-2019

Ruim assortiment, personeel goed benaderbaar en geeft eerlijk advies. Rustige winkel, goed bereikbaar en zelfde prijzen als online. Wel het voordeel dat je het direct mee kan nemen

marco 17-07-2019

Vele winkels geprobeerd maar kom toch altijd weer bij BCC uit vanwege de uitstekende service en aftersales.Gewoon een prima zaak!!

Gert 17-07-2019

Ik ga liever naar BCC dan naar de Mediamarkt. Enerzijds omdat de prijzen hetzelfde zijn en anderzijds omdat deze winkel voor mij dichterbij is en het personeel veel meer betrokken is bij de klant. Ze geven goede adviezen of goede alternatieven en zijn naar mijn ervaring altijd bereid om naar oplossingen te zoeken voor het geval je een probleem hebt met je aankoop. Gewoonweg een goede winkel

Lou de Jongh 17-07-2019

Prima service. Uitstekend geholpen met de installatie van mijn tablet. alle problemen tot volle tevredenheid opgelost.

Geleen 17-07-2019

De webwinkel werkt goed.
Alleen de aflevering was minder.
De bezorgers zouden bellen wanneer ze in de buurt waten. Dat is wat BCC doorgeeft. Ze belden echter pas toen ze aan een gesloten deur stonden. Ik was binnen 10 min aanwezig. Ze stuurden al een sms dat ze op punt van vertrekken stonden.
Daarna hebben ze onze nieuwe wasdroger wel geplaatst maar niet aangesloten. Dat heeft mijn man zelf moeten doen (klusje van vijf minuten).
Wanneer ze, zoals afgesproken tijdig gebeld hadden, was er iemand thuis geweest en hadden ze tijd genoeg gehad om het toestel aan te sluiten.
Niet echt netjes afgehandeld!
Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste Geleen,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet hebben gebeld om aan te geven dat ze in de buurt waren en dat je man de wasdroger zelf aan heeft moeten sluiten. Als je hebt gekozen voor plaatsen en aansluiten, dan hoort dat ook gedaan te worden. Sorry dat de aflevering niet is gegaan zoals verwacht!

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

john 17-07-2019

goed geholpen door div medewerkers er zit wel verschil in de medewerk de een heeft meer kaas gegeten van apparatuur dan de ander maar over al gemeen zijn ze allemaal met kennis

Hennie v.d. Berg 17-07-2019

We werden klantvriendelijk ontvangen. Hebben duidelijke uitleg gekregen over de tablet, Zodoende hebben we gemakkelijk een keuze kunnen maken bij onze aankoop! We hebben al vaker elektrische apparaten gekocht bij deze winkel.

D.Poleij 17-07-2019

Ik zal BCC zeker aanraden vanwege het grote assortiment & klanten benadering.
Absoluut woord je vrijgelaten nadat je heeft gezegd dat we eerst zeiden eerst te te willen rondneuzen. Daarna hebben we laten voorlichten wat het beste item het beste was voor
mij. Echt zij wij super geholpen.

JW 17-07-2019

Overzichtelijk en makkelijk zoeken naar de door mij gekozen apparatuur. Voldoende specificaties om een goede keuze te kunnen maken.

Freija 17-07-2019

Artikels staan mooi geprijsd. Maandag besteld, op woensdag geleverd. Duidelijke communicatie (zowel mail als per sms) omtrent levering. Ook een vlotte levering met vriendelijke bezorgers die het ineens naar de juiste plaats brengen en nog een woordje doen ivm garantie of wat te doen als iets niet goed is.

Katja Mallo 17-07-2019

Ben goed en snel geholpen . Gekregen wat ik wou. Ze doen ook moeite om je zo goed mogelijk alles uit te leggen , als je er zelf geen verstand van hebt.

nick 17-07-2019

bcc veenendaal mooie winkel, de prijs was goed de service was top, de verkoper wist er ook veel vanaf , toen ik de tablet wou kopen kreeg ik nog een aantal tips vooraf waar op te letten kortom was top volgende keer weer bcc

Daan 17-07-2019

Hij laat snel op en hij is makkelijk om mee te nemen. Maar hij kwam om 21.00 uur 's avonds terwijl er stond dat het pakketje tussen 14.00 en 18.00 afgeleverd zou worden.

Balk 17-07-2019

Wij zijn zeer correct geholpen ,met de aankoop van de radio ,aangezien wij wat ouder

zijn heeft de verkoper goede uitleg gegeven en geduld,zeer belangrijk.

Bcc 16-07-2019

Ik ben goed geholpen door de BCC. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het reparatie- proces.
Iets wat 3 weken had kunnen duren was met een week geregeld en afgehandeld

Jeroen van Oosterhout 16-07-2019

Scherpste prijs en levering keurig netjes binnen één dag. Alles prima in orde.

Richard Dekker 16-07-2019

BCC Veghel is een winkel met kundige verkopers. Wij hebben een stofzuiger van Dyson gekocht, en de verkoper heeft goed de voor- en nadelen uitgelegd. Heb ook nog een matje met dierenharen mee genomen om zeker te weten dat hij dierenharen goed opzuigt, ook dat mocht. Dus ik kan de winkel echt aanbevelen .

Mandy 16-07-2019

Shop zelf is mooi en overzichtelijk ingedeeld.
Ruime keus.
Snelheid van bezorgen uitstekend
1 minpuntje iets beter gericht kijken of klanten naar het personeel zoeken om geholpen te worden, moet vaak de winkel door om iemand te vragen...
Verder zeer te vreden

Dennis Rinkel 16-07-2019

BCC heeft een overzichtelijke website waarin je makkelijk de juiste wasmachines kunt vinden. Je ziet automatisch de gezochte wasmachines naar de voorkeuren die men aangevinkt heeft. Toevallig zit BCC niet ver van mijn adres waar ik woon, zo'n twee kilometer, denk ik. Voor de afschaf gaf BCC mij de mogelijkheid diverse wasmachines te vergelijken voor belangrijke voorkeuren die je echt niet wil missen.

Joke 16-07-2019

Ik ben goed geholpen maar had een beetje het idee dat ik gestuurd werd naar een duurdere stofzuiger als waar ik naar vroeg.

Linath 16-07-2019

Prima computer, goede betalingsregeling, makkelijk en snel afgehandeld. Snelle en goede bezorging, niks op aan te merken.