G.C.Zwijnenburg 19-07-2019

We zijn erg goed geholpen bij het kiezen van een wasmachine door de medewerker hij gaf de verschillen aan van de diverse types zodat wij een goede keuze konden maken. Heb ook al goede ervaringen in het verleden toen ik een laptop en een fornuis heb gekocht bij BCC, als we weer iets nodig hebben gaan we weer naar deze zaak.

Annemarie 19-07-2019

Ik heb een wasmachine gekocht bij BCC, deze wordt keurig op tijd afgeleverd en geïnstalleerd mijn oude wasmachine namen ze mee. Dit alles gebeurde door drie sterke vriendelijke mannen die hun werk serieus namen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop en ik doe de was nu met meer plezier.

Hein 19-07-2019

Zeer tevreden over BCC. Het koffiezetapparaat had een mankement en ondanks dat we het al een jaar in gebruik hadden mochten we zomaar een nieuwe uitzoeken. Chapeau BCC!

R.Kuijpers 19-07-2019

Ik heb deze winkel gekozen omdat het heel overzichtelijk is en zeer vriendelijk personeel ,ik kom al jaren bij BCC

Joke 19-07-2019

Met mijn echtgenote een nieuwe vriezer wezen kijken bij BCC Woensel/Eindhoven. Geholpen door een vakvrouw die ons "voors- en tegens" per merk vakkundig uitlegde en liet zien. We konden daardoor direct onze keuze maken en bestellen. Twee dagen later werd de bestelde vriezer geleverd op de afgesproken plaats en tijd. Kan niet beter!

Jan Paul 19-07-2019

Philips 55PUS6503/12 TV gekocht met korting omdat de doos al open is geweest. Super tv met helder geluid en haarscherpe beeld qualiteit. Levering netjes de volgende dag. Helaas was de doos wel nat aan de zijkant. De tv zelfs niet, gelukkig. Makkelijk aan te sluiten en genoeg HDMI en usb aansluitingen. Echt aan te bevelen voor deze prijs!

Edward Nugteren 19-07-2019

Wij werden vriendelijk ontvangen.
Er werd goede uitleg gegeven over de mogelijkheden zodat wij een goede keuze konden maken.
Kortom, heel tevreden.

Dhr.Swen 19-07-2019

Overzichtelijke site. Kerninformatie en extra info duidelijk gescheiden. Prijsstelling en voorwaarden helder. Communicatie verloopt vlot en accuraat. Levering gebeurt op de afgesproken tijd en wordt correct geinstalleerd.

Lis 19-07-2019

Keurige winkel, goed bereikbaar, parkeerplaats voor de deur. Nemen als enige elektronicawinkel in de omgeving VVV bonnen in. Vriendelijk personeel.

Sander 19-07-2019

Ruime winkel, goed parkeren, vriendelijk en deskundig personeel. Wat vooral lekker was dat ik niet gelijk een verkoper om me heen had zodat ik eerst rustig rond kon kijken. Later wel goed geholpen met deskundig en geduldig advies. Moet er wel bij zeggen dat het op het tijdstip dat ik er was niet bijzonder druk was.

D Tromp 19-07-2019

Hij heeft de laagste prijs garantie je word er vriendelijk geholpen goed advies en ze denken met je mee om een oplossing te vinden TOP winkel

Marjon & Pam 19-07-2019

Was met mijn dochter in Beverwijk, we moesten een vaatwasser bestellen, maar er was wat gedoe met de maat. Om nu een heel lang verhaal kort te maken; XXX & XXX namen alle tijd, belden voor info & de deal was rond! Binnen 5 dagen geplaatst door 2 aardige mannen! Hele goede service! Gewoon eerlijk! Luisteren & alles voor je regelen! Ik ga volgende keer weer naar BCC

Wim 19-07-2019

De medewerkers die mijn nieuwe wasmachine en droger brachten, waren netjes op de afgesproken tijd. Alles kundig en vlot gemonteerd en hebben de oude machines meegenomen.

Sandra 19-07-2019

De eerste keer dat we in de winkel kwamen werden we gelijk gezien en ook heel prettig geholpen. De tweede keer heb ik na een tijdje rondlopen, zelf moeten vragen of ik geholpen kon worden, terwijl het niet druk was. Beide keren wel uitstekend geholpen en veel nuttige informatie gekregen

Jan Borst 19-07-2019

1, deskundige voorlichting,
2, klantvriendelijk,
3,perfecte service,
4, Altijd de scherpste prijs, indien soms niet,,krijgt u eveneens de voordeligste prijs.
Dit zijn de redenen dat ik met alle producten kies voor BCC, bij de aankoop bij BCC, spaar je de inhoud van de portemonnee .

I. 19-07-2019

Mijn wasmachine en droger bij de BBC gekocht. Werd super goed geholpen in de winkel. Personeel is heel vriendelijk en geeft een goed advies. Ook de levering is super geregeld. Ik heb zelf een leverdatum gekozen en in de ochtend kreeg ik een sms'je met hoelaat ze er zijn. Ook 10 minuten van te voren bellen ze dat ze er bijna zijn. Beide werden ze netjes neergezet en geïnstalleerd! Troep werd meegenomen, kortom top service BBC!!

Willemijn 19-07-2019

Zeer prettig geholpen, goede uitleg gekregen over product, laagste prijs tov andere winkels en 1 jaar extra garantie!

M. Wagenaar 18-07-2019

De levering was niet in orde, er zat een deuk in een wand van de vaatwasmachine. Ik kon een tegemoetkoming krijgen van 125 euro, maar dat vond ik te weinig. Vandaag kwam er een andere vaatwasmachine. Het gaatje door de kast moest iets groter worden. Dat konden de bezorgers niet doen. Ze hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe is niet aangesloten. Ik moet eeerst iemand zoeken omm het gaatje te vergroten. Als die de vaatwasmachine dan niet kan plaatsen, willen de bezorgers dat dan nog komen doen. Ik moest wel het volle bedrag betalen voor bezorging en plaatsing, maar er is dus niet geplaatst.
Ik vind eigenlijk dat de bezorgers opgeleid moeten zijn om een dergelijk kleine handeling te doen. Ik kan de winkel wel aanbevelen ,maar de bezorging niet,
Officiële reactie van BCC 26-07-2019

Beste M. Wagenaar,

Wat vervelend om te horen dat de vaatwasser beschadigd was. Ook dat deze bij de 2de levering niet is aangesloten en jij er alsnog voor hebt betaald is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

D Klimp 18-07-2019

Prima online winkel met genoeg info over de produkten. Bestelling was snel geplaatst en gekozen voor installatie. Dit is vakkundig en snel gedaan, zelfs nog even wat extra service geleverd wat ze niet hoefden te doen. Al met al zeer tevreden over BCC en ga hier zeker terug komen

Peter 18-07-2019

goede service en een uitgebreid assortiment.
Dit keer accespoint gekocht, precies wat ik nodig had.

Hans van Dongen 18-07-2019

Prima geholpen, goede uitleg, er werd moeite voor je gedaan, al met al een top ervaring in een mooie overzichtelijke winkel

Edward 18-07-2019

Het is er vaak zo lekker rustig. Dat ziet de winkel graag iets anders kan ik mij zo voorstellen maar voor de klant heel fijn. Je wordt snel geholpen en ze hebben alle tijd voor je. En weinig verloop in het personeel. Je ziet steeds dezelfde werknemers. Vertrouwd en prettig.

Sven 18-07-2019

Goede en vlotte service, toe het product niet voorradig was, een goed alternatief gekregen, waarbij we een goede prijs kregen.
Prima zaak.

Cor van Alphen 18-07-2019

Geweldige zaak waar kunt kiezen uit producten voor de grote en de kleine portemonnee.
Waar je vriendelijk ontvangen wordt en deskundig geholpen wordt.
In één woord fantastisch.

Ronnie 18-07-2019

Medewerker ging achter bij magazijn bij laden lossen speciaal voor mij kijken of mijn levering er tussenuit gehaald kon worden !! Superserbice

Muhammet 18-07-2019

Had eind 2018 een smoothie blender gekocht. Helaas maakte het enkel weken geleden een ratelend geluid.

Teruggebracht naar BCC, ingenomen voor reparatie en opeens was mijn blender zoek geraakt. Apart.

Dankzij de het personeel van BCC (Amsterdam Noord) mocht ik een nieuwe krijgen. Maar helaas. Degene die ik had was uitverkocht. En ik moest en zou dezelfde hebben. Mijn vriendin heeft immers ook hetzelfde waardoor we beide elkaar machine gebruiken met onze eigen fles.

Geen punt bij BCC. İn het systeem had een andere filiaal hetzelfde machine nog op voorraad. Gebeld, maar werd niet opgenomen. Dan maar mailen.

De volgende morgen (vandaag dus) was het al ingepakt bij aankomst.

Kortom, goede service.

joke 18-07-2019

Wij werden vriendelijk geholpen door een medewerker, zochten een mobieltje, kregen goed uitleg.
en het mobieltje was er niet in de juiste kleur meer, maar zou verstuurd worden, volgende dag werd deze bezorgd.

BCC 18-07-2019

Prettig, snel en adequaat geholpen. Kreeg alle benodigde informatie, nadere toelichting en prima advies!

Esmé 18-07-2019

Er kan altijd iets mis gaan. Niets is perfect. En dan gaat het erom hoe je het oplost. In mijn geval heeft BCC een probleem opgepakt en op een pefecte manier afgehandeld. TOP

Marco 18-07-2019

Prima site, prima informatie betreffend levering, duidelijke bezorginformatie, uitstekende aflevering en e-mail bericht navaflevering.
Betere service kan ik mij niet voorstellen !

Janne 18-07-2019

Goed advies in de winkel mbt iPad. Goede voorraad. Verkoper was kundig en adviseerde uitstekend.

R Jonker 18-07-2019

Winkel is goed bereikbaar en je kunt er voor de deur parkeren. Service is vriendelijk en duidelijk.

SusanneS 18-07-2019

De verkoopmedewerkster was erg vriendelijk, luisterde goed naar mijn wensen, beantwoordde mijn vragen en kon goed uitleg geven over de verschillende modellen en merken wasmachines en voor- en nadelen.
De service dat mijn wasmachine gratis werd geleverd, geplaatst werd op zolder en werd aangesloten is ook zeker een pluspunt.

Liese 18-07-2019

Mooie winkel waar we goed geholpen werden. We hebben al ons witgoed vorig jaar gekocht bij BCC behalve ons wasmachine want die voldeed nog. Helaas een jaar later begeeft het mijn wasmachine en hebben gelijk een miele gekocht bij BCC. Vertrouwd en goed adres.

R.Held 18-07-2019

Ruime keuze en een deskundige uitleg van de medewerker. Tijdens de bezorging van de machine,waren de bezorgers keurig op tijd en binnen een half uur waren ze al weer weg en stond de machine op z´n plek

Cristiano 18-07-2019

Ik heb voor jullie gekozen omdat ik het product snel thuis heb met hulp van jullie als ik vragen heb voor is dit ideaal plus met afterpay achteraf betalen

Jf van laarhoven 18-07-2019

Koop er alles van was macchien tot stofzuigerj goede uitleg en super vriendelijk

W. den Heijer 18-07-2019

Wat een gezellige en vriendelijke mensen. Ging alleen kijken voor een tv en kwam er met 1 thuis. De sfeer was goed het personeel was super gezellig, vriendelijken en goed op de hoogte van alle producten en alles is overzichtelijk in de winkel. Vriendelijk dank!

Angelique Maessen 18-07-2019

Was op zoek naar een magnetron met draaiknoppen voor schoonmoeder en kwam daarbij al uit bij BCC. Heb al vaker aankopen gedaan bij BCC maar dan meestal in de winkel. Vanwege de snelheid van leveren gekozen om product thuis te laten bezorgen. Alles conform afspraak verlopen en prima product ontvangen voor een prima prijs. Een zeer tevreden klant.

A. Moll 18-07-2019

Een koelkast besteld, maar de levering liep uit. Met de medewerker klantenservice een andere koelkast uigezocht en is met korting geleverd.

Ria 18-07-2019

Fijne winkel wij komen daar vaker en worden dan geholpen door Linda Kijzer . Goede voorlichting vriendelijk en attent

jos 18-07-2019

Overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed advies, en voor het afrekenen wordt nog even gekeken of het product niet goedkoper is geworden of ergens anders goedkoper is

Anna 18-07-2019

Prima service en goed geholpen. Goede kennis van het product dat ik wilde aanschaffen. Nl een broodrooster van elextrolux

Nathan 18-07-2019

Deskundig personeel, vriendelijk en heel behulpzaam, bij de BCC vestiging in Bergen op Zoom. Het is soms heel lastig een keuze te maken tussen verschillende producten, van verschillende merken. Specificaties en prijs/kwaliteit verhouding. Gelukkig weten ze hier precies van hoe en wat, en anders wordt het even voor je uit gezocht. Kom hier al jaren. En mocht een product je niet bevallen, of niet in orde. De omruil service van BCC is top!

Denise 18-07-2019

Fijne shop om te winkelen. Prijzen zijn prima. Goede service. Personeel helpt je goed.

Patricia 18-07-2019

Ik ben heel erg tevreden over de zeer klantvriendelijke service van BCC. Gisterenmiddag rond 15.30 u kocht ik daar een wasmachine en vandaag om 11 u staat hij al bij mij thuis te draaien. Kreeg netjes bericht h tussen welke tijd ze hem zouden brengen. Uiterst vriendelijke mannen die hem plaatste. Niets dan lof!

Peter 18-07-2019

De webshop was gebruiksvriendelijk, goede zoekfuncties en vergelijkingen mogelijk.

m 18-07-2019

Klantonvriendelijke medewerkers op de klantenservice, verschillende mensen bellen met verschillende berichten, al weken niet geholpen, ondeugdelijke producten, nul service.
Officiële reactie van BCC 25-07-2019

Beste M,

Wat vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice en nog niet door ons bent geholpen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Hendrikus 18-07-2019

Zeer vriendelijk personeel, deskundig en behulpzaam.
In de winkel werden wij goed geholpen en de bezorgers waren ook helemaal top.

Silvia 18-07-2019

Erg vriendelijk, goede uitleg. Nemen de tijd, wordt volgens afspraak bezorgd. Bezorgers ook erg vriendelijk