fransschouten 20-07-2019

De shop is netjes en goed bereikbaar. Bij het eerste bezoek werden we tijdens ons gesprek onderbroken door een anderen klant, met een vraag dachten wij, maar toen liet de verkoper ons gewoon staan. De 2e die ons een week later heeft geholpen bij de aankoop van een tv was vriendelijk en behulpzaam.

Klaas Boerema 20-07-2019

Uitmuntend advies bij het vervangen van een IPad Pro. Hierna gekocht en BCC gevraagd ALLE data vanuit de oude pad te kopiëren naar de nieuwe pad. Dit snel en accuraat uitgevoerd. Mijn hartelijke dank hiervoor. Zo is winkelen een genot.

Marlies 20-07-2019

In de winkel goed geholpen en service bij de levering van de producten. Vriendelijk personeel.

Luc van Neer 20-07-2019

In WC Woensel EEN TOP Team van Adviseurs, een zeer goed advies en zeer klant vriendelijk !!

sebo 20-07-2019

er is heel veel te vinden op de shop en het wordt snel geleverd! Ook is de shop makkelijk te begrijpen en makkelijk te betalen. Je wordt ook goed op de hoogte gebleven van je track en trace.

Henk 20-07-2019

Lekker snel geslaagd voor een nieuwe laptop. Ik wilde graag een laptop bij BCC want dat is mijn vrouw ook goed bevallen, maar het voor de hand liggende Amersfoort gingen we niet redden voor sluitingstijd, dus toen werd het Lelystad :)

Marion 20-07-2019

Drukte in de winkel wilde in eerste instantie telefoon niet omzetten. Maar de medewerker heeft gewoon alle tijd genomen om me te helpen en alsnog te telefoon gebruiksklaar gemaakt. Komende week nog terug gaat hij mijn apps ook nog omzetten. Zo fijn.

A niemeijer 20-07-2019

Vandaag in Breda geweest om een muziekbox van Sonos aan te schaffen. Kreeg goede uitleg. De prijs werd ook aangepast omdat dit product elders goedkoper was.

Jolânde Meijer- van Vondel 20-07-2019

Voor het aanschaffen van een nieuwe iPad ben ik weer naar BCC Zaandam gegaan omdat ik zeer goede service m.b.t. een nieuwe TV en de door Jorrit uit de vestiging Zaandam gedane duidelijke uitleg. Allemaal perfect vandaar dat ik ook voor de iPad weer naar deze BCCvestiging ben gegaan en werd ook nu weer geweldig geholpen.

J.W. Vuijk 20-07-2019

ruim assortiment en dit geldt voor het gehele assortiment en vriendelijk personeel die alle moeite doet om het de klant naar de zin te maken

Sonja 20-07-2019

Prettige grote winkel. Overzichtelijk en verkopers met goede kennis van zaken. De prijs werd gelijk bijgesteld na een opmerking van mij.

Henk 20-07-2019

Mooi toeten bord.
En toetsen verlichting super makkelijk.
Wilde hem uit de verpakking hebben om goed te bekijken geen probleem bij BCC.

Castrean 20-07-2019

Top monitor, heeft een stabiele standaard en is ook nog eens redelijk goed voor de prijs!

Willem 20-07-2019

In de winkel in Deventer goede uitleg gekregen.
Via webshop gekocht wat ook gemakkelijk ging. Bezorgers zijn netjes en op tijd.
Al met al een hele prettige ervaring

Pascal 20-07-2019

Goede winkel met een goede service tegen goede prijs.
Wat ze aangegeven komen ze ook na en proberen je niet iets te verkopen wat je nodig hebt. Of kwalitatief slechter is.

Ab Botterman 20-07-2019

Bij BCC wordt je altijd deskundig geholpen vandaag weer met een vrieskast kopen

Leon 20-07-2019

Zeer vriendelijk en prettig geholpen door S*** (bcc Nijmegen Dukenburg)

Goede service en goed advies.

Pietvanheeswijk 20-07-2019

Heb een nieuwe was/condensdroger gekocht bij BCC.via online. Werkt heel goed en heel snel en makkelijk.Afspraken die zij door middel.van een berichtje sturen en een telefoontje zijn goed nagekomen. Prettige jongens van de.bezorging en vriendelijk.

Hans Groenhuizen 20-07-2019

artikel was niet voorradig maar stond in backorder
Volgende dag telefoontje dat artikel binnen gekomen was
vriendelijk personeel en niet opdringerig

JOOP 20-07-2019

snelle service van bcc mijn ventielator goed verpakt en in goeie harmonie ontvangen.

Lia Gevers 20-07-2019

Zeer vriendelijk personeel, groot assortiment, goede uitleg. Ook de levering was perfect vriendelijke behulpzame jongens. Een aanrader ook de levering en plaatsing was gratis zelfs toen hij op zolder moest komen.

Annemiek 20-07-2019

De service was erg vriendelijk en het was erg fijn dat het product op voorraad was!

Cordula Prent 20-07-2019

Prima winkel in centrum van Zeist . Snelle levering van afstandbediening die besteld moest worden, Goede communicatie via mail.

Kees van Liemde 20-07-2019

een leuke winkel met veel keuzes nette service goede uitleg van het product zou iets beter kunnen op het technische vlak.

Siem 20-07-2019

Goed geholpen bij het maken van onze keus voor een espresso apparaat. Er stonden diverse types apparaten en de verschillen waren snel duidelijk. Ook kon de mevrouw die ons hielp goed laten zien hoe het apparaat werkte, ook de reiniging.

Wim 20-07-2019

Uitgebreid heeft de medewerker mij geholpen aan Mn nieuwe tv. Ook kreeg ik korting ( goedkoopste prijs garantie).

Frans 20-07-2019

Top service. Alles netjes optijd. Prijs is goed. Product netjes verpakt. Werkt uitstekend.

Henk van de Graaf 20-07-2019

We kwamen op jullie site terecht om te zoeken naar een betaalbare Denon Soundbar DHT-S316
En gelukkig was deze aanwezig in de winkel van BCC naast Eierkamp in Zutphen !
De behulpzame mede werker wist ons te overtuigen via het geluid en de mogelijkheden van de-
ze soundbar , om tot koop over te gaan .
Het is jammer dat deze winkel gaat sluiten , want hij ligt geografisch vanuit Dieren voor ons het
gunstigst , anderzijds waar kunnen wij terecht als deze winkel dicht gaat ?
Wij hebben hem om 16.30 gekocht en de andere dag om 10.30 in huis via DHL .
Het bij geleverde instructieboekje volstond om de Soundbar met draadloze Subwoofer te installeren .

Koos 20-07-2019

Vriendelijk personeel, deskundig, goed advies.
Overzichtelijk aanbod in de winkel en aanvullend aanbod online beschikbaar. Aflever - en inbouwservice was helemaal super, alles netjes ingebouwd.

Huub 20-07-2019

Prima winkel, kwamen met een defecte muis en deze werd zonder pardon gewisseld. Aardig personeel en goede begeleiding in het traject. Beveel deze winkel echt aan. Top service.

leo Beijer 20-07-2019

wij worden altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen door het personeel dat er werkt .

Als er vragen zijn staan ze tot onze beschikking en dat vinden wij heel erg fijn, daarom komen wij er graag en veelvuldig .

Kristian 20-07-2019

Wel prima geholpen geworden. Boodschapen op Bcc zeist is het lekker gezellig. Stap ik daar zo zo nog eens in het toekomst.

Chris 20-07-2019

Prima website om producten te kunnen vergelijken. Duidelijke en eenvoudige afhandeling van een bestelling. Levert via DHL, dus op tijd.

Sabine 20-07-2019

Prima service, niet in winkel aanwezig maar de volgende dag al thuisbezorgd.

Aline 20-07-2019

Een spelletje gekocht bij de BCC, op dat moment was dat spelletje veel voordeliger dan op andere plekken, en het plezier ervan is geweldig! De service was erg goed.

Rene 20-07-2019

We gingen kijken voor een goedkoop koffiezet apparaat van €27. De verkoper had alle tijd en gaf goed advies, alsof we een heel duur apparaat gingen kopen. Alle lof voor BCC die ook de kleine aankopen goed adviseert.

Rid 20-07-2019

Ik las goede reviews over de wasmachine en heb gekozen voor BCC omdat ze een uitstekende service hebben en tevens de verlengde garantie.

jens 20-07-2019

Duidelijke website, Goede productomschrijving. leveringsproces ging prima. Telefoontje vooraf en 10 minuten later stonden ze voor de deur. Oude machine meegenomen. Ging allemaal erg soepel.

Adriaan 20-07-2019

BCC: product niet in de winkel maar wel morgen mogelijk thuis te bezorgen!
Dat is service en daar ga je natuurlijk graag voor.

wendy 20-07-2019

op donderdagavond besteld en vrijdagochtend al binnen .vriendelijke bezorgers met humor.had een koelkast besteld en werd netjes tot in de keuken gebracht en de oude zonder extra kosten weer meegenomen.erg tevreden

kasbergen 20-07-2019

duidelijk en makkelijk en goed leesbaar,de produkten zijn netjes gerangschikt,en gemakkelijk te vinden

H.Polder 20-07-2019

Mooie grote winkel en veel keuze en ik deze uit gekozen omdat ik zelf in Purmerend woon

KWJ Westphal 20-07-2019

Directe aandacht van personeel. Vragen en luisteren goed naar wat ik zoek. Grote keuze mogelijkheid met specialistisch professioneel advies. Enorme service en op het vervangende nieuwe apparaat opnieuw volledige garantie. Winkelruimte prettig en overzichtelijk opgesteld. Ik kom er graag.

Jan maas 20-07-2019

In een woord PERFECT!
- hele goede service
- Goede kwaliteit
- klantvriendelijk
Mijn cijfer gaat naar de locatie Roosendaal met name X die mij heel goed geholpen heb!

Roger 20-07-2019

Duidelijke en overzichtelijke shop met duidelijke informatie. Klantvriendelijk.

S. Hoepel 20-07-2019

De installatiemonteurs van mijn vaatwasser waren aanwezig op de aangewezen tijdslimiet , waren vriendelijk en erg professioneel!! Źij hebben hun werk goed uitgevoerd en ik zal bij mijn volgende aankoop van witgoed artikelen weer bij BCC kopen!!

Amusic 20-07-2019

Inbouw gaskookplaat laten plaatsen. Aanrechtblad wordt flink bekrast door monteur. Had niet gehoeven bij zorgvuldig werk.
Gelukkig wel na indienen klacht een schade vergoeding gekregen.
Nooit meer naar BCC

Jose 20-07-2019

super snel en prima aflevering. Plaats waar vriezer moest komen moeilijk bereikbaar ( eerst 20 stenen trappen op en daarna smalle trap naar kelder in) maar geen enkel probleem; hij stond zo op de plaats.

G. Mensah 20-07-2019

Ik vind dat deze winkel goed is, omdat alle bestellen worden op tijd bezorgd.
Tot nu toe geen probleem gehad.

BenB 20-07-2019

- Duidelijke en overzichtelijke website
- Groot en goed assortiment (ook A-merken)
- Snelle levering