Ton dumay 26-07-2019

Wij werden netjes ontvangen en er werd gevraagd naar waar wij op zoek waren, wij waren zeer tevreden met het geen ons werd verteld en hebben dan ook gekocht wat wij wilden, en ook gelijk even essent verlengt waardoor wij ook nog een kortingsbon ontvingen van 75 euro, dus een geslaagde dag

Martijn Bakker 26-07-2019

Prima tent die beloften waar maakt.dus voorraad is voorraad en direct volgende dag in huis.kunnen de grotere tenten voorbeeld aan nemen

Toine 26-07-2019

Netjes en vriendelijk te woord gestaan en voorzien van goede adviezen. Ondanks sluitingstijd toch alle tijd nemen.

Yvette 26-07-2019

Super vriendelijk geholpen. De verkoper gaf duidelijke informatie en dacht goed met ons mee.

Karla Thakoerdin 26-07-2019

Winkel personeel heeft ons heel vriendelijk manier antwoord gegeven.
En nam alle tijd om uitleg te geven, en te helpen zoeken naar alternatieven👍

TinylvdL 26-07-2019

Een vriendelijke bediening, informatief en meedenken. goede afwikkeling. Hulpvaardig ambt de tv naar en in de auto t brengen.

Theo 26-07-2019

Bestelling via internet. Snel en efficiënt
Levering keurig op afgesproken tijdstip.
Medewerkers BCC erg vriendelijk en ter zake kundig!
Kortom TOP !!!

Rutten 26-07-2019

Wordt goed en netjes geholpen. Zijn niet beroerd om zich te verdiepen in de vragen die je hebt en hebben ook veel kennis over de producten die ze verkopen. Zo heeft ieder een eigen afdelingen en kunnen ze je daar goed helpen, maar als je vragen hebt over een andere afdelingen roepen ze netjes iemand anders erbij om je zo goed mogelijk te kunnen helpen!! Super service bij BCC!!

irdi 26-07-2019

snel geleverd, weet precies wanneer het pakketje komt, informatie op de website is duidelijk

Hans 26-07-2019

Waar kan je anders terecht waar het zo goed is?
Perfecte service en vriendelijke mensen.

Claudia de Jong 26-07-2019

Ik ben blij met de BBC-winkel, omdat ik de producten zelf kan zien en vasthouden. Dat geeft me meer info, dan (alleen) via een digitale of papieren kennismaking. In het echt zie ik (meer) details, die er voor mij toe doen, en die ik digitaal of op papier niet goed kan zien. Dat kan iets zijn als de maatvoering, of de (on)handigheid van het product, etc. Daarnaast heb ik 'een (emotionele) klik' met een product of niet. In de winkel weet ik dat wel, digitaal of op papier veel minder. Bovendien beantwoorden de (kundige!) verkopers mijn specifieke vragen goed, vriendelijk en geduldig. Ze wijzen me ook op dingen die (vanwege de vragen die ik stel) specifiek voor mij handig zijn om te weten. En ze smeren me nooit iets aan, dat is prettig. Daarbij is de winkel overzichtelijk, en zijn er voldoende keuzemogelijkheden. Leuk zijn ook de regelmatige aanbiedingen! En tot slot verloopt (als nodig) de levering van producten thuis ook altijd precies volgens afspraak, heel prettig! Ik koop eigenlijk altijd in de BBC-winkel en niet digitaal, omdat ik de winkel graag in mijn woonplaats wil behouden.

Dylan 26-07-2019

Gisteren rond 7 uur stofzuiger besteld. Deze was vandaag nog geleverd. Goeie services. Site is makkelijk en goed over zichtbaar.

Gijs Verweij 26-07-2019

Prima winkel met deskundige en bijzonder vriendelijke medewerkers.
Het ruime aanbod en prima parkeergelenheid dragen eraan bij dat ik deze winkel graag bezoek

Familie ten Cate 26-07-2019

We hebben in d winkel een Bosch blender gekocht. Helaas was deze niet goed. We zijn er mee terug gegaan naar de winkel en deze is zonder problemen en snel omgeruild via de webshop. Super geregeld van BBC!

haylaz 26-07-2019

Voor mij was het een goede keuze om bij BCC inkoop te doen en geen reden voor een minpunt.
Exact op het afgesproken tijd en dag de spullen bezorgd gekregen en netjes aangesloten.

Raaf 26-07-2019

Vandaag hebben we een Ipad bij BCC, vestiging Roosendaal, gekocht. De verkoper (E) heeft ons zeer goed geholpen met het maken van onze keuze. Echt een bekwame vent die op al onze vragen een antwoord had. Tijdens het opmaken van de factuur bood hij ons een kopje koffie of een watertje aan. Mega klant vriendelijk. Helaas kon de machine van DE geen Vanilla Frappechino maken. Dan was onze dag echt compleet.... ;)
Daarnaast heeft (E) ons gekoppeld aan de dame van Essent. Zij wist met een paar snelle handelingen een vergelijk met onze eigen electrischiteitsleverancier en Essent te maken. Mooie service. Toch blijven we bij onze leverancier.

Al met al een prima ochtendje.....

Anoniem 26-07-2019

Prima geholpen, ondanks de hitte in de winkel en veel klanten tegelijk aanwezig

Sylvia Boelee 26-07-2019

Ik ben super fijn geholpen door de verkoopmedewerker. Duidelijke uitleg en tips.
Ik ben zelfs overgestapt naar een andere energie leverancier, super handig en slim.

Monique 26-07-2019

Top shop! Makkelijk bestellen/betalen (ook achteraf) en snelle levering. Overzichtelijk en makkelijk!

Brenda 26-07-2019

Om een klein deukje heb ik nu een hele leuke vriezer bij jullie kunnen kopen. De service was super; vriendelijke jongemannen, ondanks de enorme warmte. De vriezer staat nu fijn op zn plek en kunnen we vanavond mooi in gebruik gaan nemen en ijsjes eten 🤗
Super ook dat de oude vriezer gelijk werd meegenomen.

C.H.Voorhout 26-07-2019

Met vooraf gezocht product en merk op de site ben ik naar de winkel gegaan ben correct en snel geholpen voldoende uitleg gehad van mijn gekozen product AEG Koelkast met vriesgedeelte tafelmodel. Afspraken levering en aflevering zij volledig nagekomen

Ineke van Breugel-Dekkers 26-07-2019

Al bij binnenkomst een uitnodigende sfeer. Dichtbij de balie is een koffiehoek waar je vrijblijvend kunt zitten. Je kunt ook meteen terecht voor je vragen. Men staat je vriendelijk en bekwaam te woord. Zonder ook maar enige dwang om te kunnen verkopen, krijg je goede adviezen. Voelt eerlijk en vertrouwd aan.

rob mulder 26-07-2019

perfecte klantvriendelijke behandeling,leefde zich in in mijn behoefte aankoop en gaf de juiste adviezen,niets was te veel.

Tanja 26-07-2019

Goed personeel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Servicelevel weet ik niet, nog nooit een beroep op gedaan.

Lisette Vos 26-07-2019

De order werd ontzettend snel en zeer correct afgehandeld en ik had het product
de volgende ochtend al bijtijds in huis. Alle lof!

H.A.Giroldi 26-07-2019

Eerlijke en open advies en beslist niet opdringerige verkoop praat, Zeer duidelijke uitleg ,en men neemt ruimschoots de tyd voor uitleg .En om verschillende andere producten te vergelijken.
Zodat men zeer goede informatie" verkrijgt om tot aankoop over te gaan en men tevreden naar huis gaat

M. Szabone 26-07-2019

Goede winkel met goede prijzen. Vriendelijk medewerkers. Ik heel blij met dit winkel

Carolijn 26-07-2019

Heerlijk...weer eens een winkel waar de klantvriendelijkheid en service boven aan staat! Dank en heel blij met de ventilator!

Toni Korteweg 26-07-2019

Vriendelijke Staff, Perfecte Service, Klant gericht, Kundig en Relaxed. Prachtige winkel

Mario 26-07-2019

Was supersnel gegaan hebben het nasr de zolder gebracht álles netjes aan gesloten waterpas gezet en uit gelegd hoe alles werkt ze namen de tijd er voor
En hebben als netjes opgeruimd en de ouwde wasmachine meegenomen echt super 😁👍

m 26-07-2019

Prima apparaat even wennen aan het geluid maar is te doen.
Koelen gaat niet heel erg snel draait 8 uur om van 30 naar 22 graden te komen.(plm 75 kub.)
Nette uitvoering en kleine afstandsbedingen.

A de Dijcker 26-07-2019

wij zijn zeer goed geholpen en hebben ook goed advies gekregen op al onze vragen kregen wij een duidelijk antwoord

Isa 26-07-2019

Hallo.was naar bcc winkel in osdorp voor aanschaf stifzuiger .er werd heel veel tijd en informatie in gestoken .en uitleg van aparaten geinformeerd.tenslotte een koop afgesloten met goede gevoelens erbij

Johan 26-07-2019

In alle opzichten de hoogste waardering. Zelfst het retour zenden perfect geregeld

Popalzaei 26-07-2019

Ik koop bijna alles van mijn elektronica bij BCC Dukenburg Nijmegen .
Het is heel makkelijk ruim keuze klant vriendelijk personeels en goed Service .
👍🏼👍🏼👍🏼

Sabine 26-07-2019

Ik heb een AEG wasmachine met cashback actie gekocht en dacht in de winkel de juiste informatie te krijgen. Je moet namelijk je AEG wasmachine registeren voor garantie. BCC biedt extra verzekering maar de verkoper gaf aan dat AEG dat ook deed. Alleen nu blijkt na registratie de garantie bij AEG maar twee jaar te zijn i.p.v. 5 jaar. Je kunt die er wel bij kopen voor 3,99 per maand, maar dit vind ik echt teveel. BCC biedt dan een veel betere garantie voor 5 jaar. Jammer dat de informatie niet klopte, want je moet afgaan op wat men je verteld. Je kunt dit niet online vinden. De 10 jaar garantie is alleen op de motor. De 2 jaar fabrieksgarantie is dus hetzelfde als bij BCC.

Mieke Hoek 26-07-2019

Het gaat om de Wall in Utrecht. Heel goed, meedenkend en vriendelijk geholpen. Men nam rustig alle tijd voor mij. Heb als laatste een laptop gekocht en aanverwante artikelen en een TomTom. Afgelopen week via Internet bij BCC een Miele was/droger machine gekocht. Ook hierbij via klantencontact heel behulpzaam geholpen. Ik wilde op een afwijkende dag de levering en dat is perfect geregeld. Zojuist is de was/droger geleverd. Super tevreden ook de bezorgers waren vriendelijk, voorkomend en behulpzaam. Mijn complimenten voor u allen. Ben al minstens 18 jaar klant bij BCC en zal dat ook blijven. Uw Webpagina is overigens ook heel duidelijk, overzichtelijk en laagdrempelig. Veel succes met uw bedrijf en blijf zoals u bent. Cijfer 10.

cboers 26-07-2019

prima voor elkaar goede service, en snel en goed geholpen keurig de magnetron voor me in de auto gezet,

Rob 26-07-2019

Omdat ze klantvriendelijk zijn en denken met je mee.
Bezorgen op de afgesproken dag en sluiten de apparaten aan.

Oenga! 25-07-2019

De correcte behandeling, de klantvriendelijkheid icm de kennis van zaken verdient de 9.

Heman 25-07-2019

Goedkoop en snelle levering. Ik was tevreden met de service die ze leverde.

Jac 25-07-2019

Op zoek naar een grote koelkast, uiteindelijk bij BCC terecht gekomen. Veel keus en dus makkelijk om een vergelijk te maken. In de winkel goed advies gekregen. De levering werd via mail aangekondigd, we konden de dag kiezen en vervolgens werd binnen het door BCC aangegeven tijdslot het apparaat keurig afgeleverd. De oude ging retour.

Bèr van Cruchten 25-07-2019

Onlangs een nieuwe ipad gekocht bij BCC in Beek - Limburg.
De vorige had ik ook naar tevredenheid daar gekocht.
Goede informatie, kundig en vooral vriendelijk en behulpzaam personeel, niets was hun teveel, meer dan tevreden hierover, en ik meen het.

Andre 25-07-2019

zeer goed geholpen in de winkel.
en een snelle levering
daarom zeer te vreden

Linsey 25-07-2019

Zeer goed geholpen! Goede en duidelijke uitleg van het product. Konden veel vragen stellen en de meneer in kwestie wist overal antwoord op. Netjes tot de kassa begeleid met het product. Bij de kassa nog de vraag gehad of het duidelijk was en mochten er nog vragen zijn wij altijd terug konden komen voor antwoorden.

Ron B. 25-07-2019

Het filiaal in Leidschendam is naar mijn mening een top winkel.

Had er een hoofdtelefoon gekocht en deze ging na 2 maanden stuk, ik terug naar de winkel en werd zonder moeilijkheden ter reparatie opgestuurd.

3 weken later was ik maar even wezen bellen hoe het er voor stond, de reden van het lange wachten bleek te komen omdat de transporteur de gehele zending van die dag kwijt was.

de zelfde dag kon ik al gelijk een nieuwe komen halen met gemeende excuses en een vriendelijke glimlach.

Hele maal top en nu weer tevreden thuis

Jan 25-07-2019

Prima geholpen in deze bcc winkel door verkoper. Hij gaf ons goed advies en het aangekochte artikel werd zelfs voor ons in de auto geladen. Dat is pas service.

Esme 25-07-2019

Bcc heeft me uitstekend geholpen met mijn eigen fout door koelkast te kiezen die over 15 dagen pas geleverd kon worden om te zetten naar een andere koelkast die wel binnen 2 dagen geleverd kon worden. Eerste klas service

R. Huijnen (Elsloo) 25-07-2019

Goede prijs/kwaliteitverhouding en super installatie-service!
Zeer vriendelijke, deskundige en klantgerichte monteurs.
Komen stipt op tijd en leveren vakwerk.
Meerdere producten hier al gekocht en staan steeds weer versteld hoe fantastisch alles wordt afgehandeld. Aanrader!

Tilly 25-07-2019

Ik ben erg tevreden en goede service. Een vaatwasmachine uit de outlet gekocht en direct in de auto gezet. Ik ben heel tevreden.