Rob 27-07-2019

Wederom zeer goed geholpen door de medewerkers van BCC Rotterdam Alexandrium. Niet opdringerig, zeer vakkundig en goed voor mijn portemonnee. Kom hier graag terug.

Pepi 27-07-2019

Heel vriendelijk personeel en je wordt er goed geholpen. Personeel heeft goede kennis van hun producten en leggen alles goed uit wat je ook vraagt. ben er ook heel erg blij met mijn aankoop.

Leo Hagebeek 27-07-2019

Men is zeer behulpzaam, reageren snel op mijn vragen.
BCC dukenburg, nijmegen

Anton 27-07-2019

We hebben een nieuwe vaatwasser besteld bij BCC. De levering ging snel en goed.

Dirk 27-07-2019

Heel vriendelijke medewerkers als chauffeurs. ik heb hier al veel bij besteld en steeds uiterst tevreden ook het voor het leveren komen ze altijd op tijd binnen het gemelde tijdstip
ik raad deze winkel zeker aan

Jsak 27-07-2019

Netjes afgeleverd, snel en goed!
Mooie en nette koelkast en gasstel van kwaliteit!

M. van Herk 27-07-2019

Direct bij binnenkomst netjes een goede dag gewenst en gevraagd of de persoon in kwestie mij kon helpen. Deze man liep mee naar de afdeling scheerapparaten. waar hij een toelichting gaf over het uitgestalde. Na enkele overwegingen voor de serie 3000 gekozen.
Bij thuiskomst bleek het een echt goed apparaat; mijn vrouw was in ieder geval zeer tevreden over het gladde huidresultaat.

T vd Steen 27-07-2019

Goede service en goed advies gegeven aan de hand van mijn aangegeven voorkeuren.

Lin 27-07-2019

We kwamen een telefoon halen voot onze dochter
We werden super vriendelijk en goed geholpen niet om te moeten kopen maar om te kunnen kopen er werd perfect nee gedacht en we hadden geen spijt van de aankoop ofhet gevoel dat we zeik genomen waren

John 27-07-2019

Zeer goed geholpen in dit filliaal, duidelijke uitleg gehad. Absolute aanrader....

Hans 27-07-2019

Mooie shop, aardig personeel. Mij viel alleen tegen dat ik geen korting kreeg op een showmodel.

Muharem 27-07-2019

Mooie winkel met vriendelijk personeel die je overal graag bij helpen. Het product dat ik wilde hebben was niet op voorraad in de winkel, maar werd meteen voor mij besteld en de volgende dag gratis thuisbezorgd. Bezorging gaat via DHL. Ook hier niets op aan te merken. Netjes bericht en mocht je niet thuis zijn kan je via de site een andere locatie aangeven van bezorging.

Ramona Ronckers 27-07-2019

Super service en hulp gehad bij de keuze van een ventilator, gezien de warmte al veel ventilators uitverkocht, maar toch nog geslaagd en super blij ermee.

Heskes . J 26-07-2019

Bij binnenkomst snel een verkoper vraagt of er een product willen kopen of event info willen. Geen opdringenheid ,goede info over product over onze interesse.Voor en tegens uitleg ten op zich te van gelijkwaardig product. Zeer klantvriendelijk.

Rien van der Toorn 26-07-2019

de levering van mijn magic mouse 2 was supersnel met DHL, terwijl andere post in deze hete periode later kwam, de muis was bovendien het scherpst geprijst op internet

Beekink 26-07-2019

Website overzichtelijk, snelle levering.
Je hoeft niet de hele dag thuis te zijn, je wordt zelfs nog gebeld als ze er bijna zijn.
Vriendelijk ondanks 38 graden, best zwaar. Ga denk ik ook binnenkort ook mijn wasmachine bij jullie bestellen.
Dus 250 euro zou fijn zijn, ook dat vind ik een leuke actie👍

Mandy 26-07-2019

Fijne verkoopster die de tijd neemt en alles goed heeft uitgelegd bij de aanschaf van een combi magnetron. Ze gaf ook de tip om je te registreren bij mijnbcc.

Jan van Houten Sr 26-07-2019

iPad gekocht. Uitstekend en deskundig geholpen + laagste prijs. Heel tevreden.

Hans 26-07-2019

Ondanks de zomerhitte ontzettend klantvriendelijk benaderd. Na het aangeboden glas water, i.v.m het warme weer, werden wij naar alle tevredenheid geholpen bij de aankoop van onze nieuwe Samsung tablet.

randy 26-07-2019

altijd de laagste prijsgarantie, en dat is ook zo, verkoper gaat voor jou echt op zoek of het elders goegkoper is. goede service en als er iets in de reperatie moet dan krijg je altijd een leen toestel zodat je nooit zonder zit, heb it al met een stofzuiger en een gsm gehad.
ik ben toch niet gek bij deze winkel krijg ik het aan dezelfde prijs.

Anna 26-07-2019

Helaas het artikel(kleine aircooler) doet totaal niet wat men beloofd!!
Reviews kloppen niet!!
Slecjt voor de zaak bcc!! Geen vertrouwen in deze zaak.

Marina 26-07-2019

Het was tropisch heet en ik had een koelkast nodig voor mijn nieuwe huis. De informatie van de medewerker in de winkel hielp me om een goede keus te maken. Binnen 2 dagen Werd het apparaat bezorgd na glasheldere informatie vooraf wanneer ik de bezorger kon verwachten. Ondanks de extreme hitte tilde hij de koelkast naar de eerste verdieping , waar hij aangesloten gaat worden. Morgen genieten we van gekoelde drankjes!

R.l 26-07-2019

Goede winkel, netjes, en vriendelijk personeel. Goede producten alleen prijs zijn overal hetzelfde.

Ton dumay 26-07-2019

Wij werden netjes ontvangen en er werd gevraagd naar waar wij op zoek waren, wij waren zeer tevreden met het geen ons werd verteld en hebben dan ook gekocht wat wij wilden, en ook gelijk even essent verlengt waardoor wij ook nog een kortingsbon ontvingen van 75 euro, dus een geslaagde dag

Martijn Bakker 26-07-2019

Prima tent die beloften waar maakt.dus voorraad is voorraad en direct volgende dag in huis.kunnen de grotere tenten voorbeeld aan nemen

Toine 26-07-2019

Netjes en vriendelijk te woord gestaan en voorzien van goede adviezen. Ondanks sluitingstijd toch alle tijd nemen.

Yvette 26-07-2019

Super vriendelijk geholpen. De verkoper gaf duidelijke informatie en dacht goed met ons mee.

Karla Thakoerdin 26-07-2019

Winkel personeel heeft ons heel vriendelijk manier antwoord gegeven.
En nam alle tijd om uitleg te geven, en te helpen zoeken naar alternatieven👍

TinylvdL 26-07-2019

Een vriendelijke bediening, informatief en meedenken. goede afwikkeling. Hulpvaardig ambt de tv naar en in de auto t brengen.

Theo 26-07-2019

Bestelling via internet. Snel en efficiënt
Levering keurig op afgesproken tijdstip.
Medewerkers BCC erg vriendelijk en ter zake kundig!
Kortom TOP !!!

Rutten 26-07-2019

Wordt goed en netjes geholpen. Zijn niet beroerd om zich te verdiepen in de vragen die je hebt en hebben ook veel kennis over de producten die ze verkopen. Zo heeft ieder een eigen afdelingen en kunnen ze je daar goed helpen, maar als je vragen hebt over een andere afdelingen roepen ze netjes iemand anders erbij om je zo goed mogelijk te kunnen helpen!! Super service bij BCC!!

irdi 26-07-2019

snel geleverd, weet precies wanneer het pakketje komt, informatie op de website is duidelijk

Hans 26-07-2019

Waar kan je anders terecht waar het zo goed is?
Perfecte service en vriendelijke mensen.

Claudia de Jong 26-07-2019

Ik ben blij met de BBC-winkel, omdat ik de producten zelf kan zien en vasthouden. Dat geeft me meer info, dan (alleen) via een digitale of papieren kennismaking. In het echt zie ik (meer) details, die er voor mij toe doen, en die ik digitaal of op papier niet goed kan zien. Dat kan iets zijn als de maatvoering, of de (on)handigheid van het product, etc. Daarnaast heb ik 'een (emotionele) klik' met een product of niet. In de winkel weet ik dat wel, digitaal of op papier veel minder. Bovendien beantwoorden de (kundige!) verkopers mijn specifieke vragen goed, vriendelijk en geduldig. Ze wijzen me ook op dingen die (vanwege de vragen die ik stel) specifiek voor mij handig zijn om te weten. En ze smeren me nooit iets aan, dat is prettig. Daarbij is de winkel overzichtelijk, en zijn er voldoende keuzemogelijkheden. Leuk zijn ook de regelmatige aanbiedingen! En tot slot verloopt (als nodig) de levering van producten thuis ook altijd precies volgens afspraak, heel prettig! Ik koop eigenlijk altijd in de BBC-winkel en niet digitaal, omdat ik de winkel graag in mijn woonplaats wil behouden.

Dylan 26-07-2019

Gisteren rond 7 uur stofzuiger besteld. Deze was vandaag nog geleverd. Goeie services. Site is makkelijk en goed over zichtbaar.

Gijs Verweij 26-07-2019

Prima winkel met deskundige en bijzonder vriendelijke medewerkers.
Het ruime aanbod en prima parkeergelenheid dragen eraan bij dat ik deze winkel graag bezoek

Familie ten Cate 26-07-2019

We hebben in d winkel een Bosch blender gekocht. Helaas was deze niet goed. We zijn er mee terug gegaan naar de winkel en deze is zonder problemen en snel omgeruild via de webshop. Super geregeld van BBC!

haylaz 26-07-2019

Voor mij was het een goede keuze om bij BCC inkoop te doen en geen reden voor een minpunt.
Exact op het afgesproken tijd en dag de spullen bezorgd gekregen en netjes aangesloten.

Raaf 26-07-2019

Vandaag hebben we een Ipad bij BCC, vestiging Roosendaal, gekocht. De verkoper (E) heeft ons zeer goed geholpen met het maken van onze keuze. Echt een bekwame vent die op al onze vragen een antwoord had. Tijdens het opmaken van de factuur bood hij ons een kopje koffie of een watertje aan. Mega klant vriendelijk. Helaas kon de machine van DE geen Vanilla Frappechino maken. Dan was onze dag echt compleet.... ;)
Daarnaast heeft (E) ons gekoppeld aan de dame van Essent. Zij wist met een paar snelle handelingen een vergelijk met onze eigen electrischiteitsleverancier en Essent te maken. Mooie service. Toch blijven we bij onze leverancier.

Al met al een prima ochtendje.....

Anoniem 26-07-2019

Prima geholpen, ondanks de hitte in de winkel en veel klanten tegelijk aanwezig

Sylvia Boelee 26-07-2019

Ik ben super fijn geholpen door de verkoopmedewerker. Duidelijke uitleg en tips.
Ik ben zelfs overgestapt naar een andere energie leverancier, super handig en slim.

Monique 26-07-2019

Top shop! Makkelijk bestellen/betalen (ook achteraf) en snelle levering. Overzichtelijk en makkelijk!

Brenda 26-07-2019

Om een klein deukje heb ik nu een hele leuke vriezer bij jullie kunnen kopen. De service was super; vriendelijke jongemannen, ondanks de enorme warmte. De vriezer staat nu fijn op zn plek en kunnen we vanavond mooi in gebruik gaan nemen en ijsjes eten 🤗
Super ook dat de oude vriezer gelijk werd meegenomen.

C.H.Voorhout 26-07-2019

Met vooraf gezocht product en merk op de site ben ik naar de winkel gegaan ben correct en snel geholpen voldoende uitleg gehad van mijn gekozen product AEG Koelkast met vriesgedeelte tafelmodel. Afspraken levering en aflevering zij volledig nagekomen

Ineke van Breugel-Dekkers 26-07-2019

Al bij binnenkomst een uitnodigende sfeer. Dichtbij de balie is een koffiehoek waar je vrijblijvend kunt zitten. Je kunt ook meteen terecht voor je vragen. Men staat je vriendelijk en bekwaam te woord. Zonder ook maar enige dwang om te kunnen verkopen, krijg je goede adviezen. Voelt eerlijk en vertrouwd aan.

rob mulder 26-07-2019

perfecte klantvriendelijke behandeling,leefde zich in in mijn behoefte aankoop en gaf de juiste adviezen,niets was te veel.

Tanja 26-07-2019

Goed personeel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Servicelevel weet ik niet, nog nooit een beroep op gedaan.

Lisette Vos 26-07-2019

De order werd ontzettend snel en zeer correct afgehandeld en ik had het product
de volgende ochtend al bijtijds in huis. Alle lof!

H.A.Giroldi 26-07-2019

Eerlijke en open advies en beslist niet opdringerige verkoop praat, Zeer duidelijke uitleg ,en men neemt ruimschoots de tyd voor uitleg .En om verschillende andere producten te vergelijken.
Zodat men zeer goede informatie" verkrijgt om tot aankoop over te gaan en men tevreden naar huis gaat

M. Szabone 26-07-2019

Goede winkel met goede prijzen. Vriendelijk medewerkers. Ik heel blij met dit winkel