Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Remie 24-07-2019

Webshop bestelling prima verlopen. Volgende dag bezorgd. Per mail wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, tot aan het moment van levering.

bart 24-07-2019

prima service doordat tv niet in winkel stond wel garantie dat als niet beviel ze deze terug zouden nemen (mits doos netjes weer dichtgeplakt/ingepakt)

Wijnand 24-07-2019

Mogelijk te laten bezorgen op zaterdag.
Keurige bezorging en plaatsing wasmachine op zaterdag.

bart 24-07-2019

Duidelijk direct antwoord en service gericht, product stond niet in de winkel opgesteld maar als het niet goed was kon ik hem gewoon ruilen zonder probleem (wel weer netjes inpakken)

BCC The Wall 24-07-2019

Erg vriendelijk en behulpzaam, vooral netjes ook met inbouwen en bezorgen .Nu al meerdere aankopen moeten doen en laten inbouwen . Ook het personeel in de ,altijd aardig en kundig.

H. Oosterveen 24-07-2019

Hebben een vaatwasser aangeschaft, helaas de verkeerde (hoogte). Zonder problemen omgeruild en alsnog bezorgd. Keurig op de hoogte gebracht van bezorgtijden en netjes geïnstalleerd. De oude machine meegenomen en ( niet onbelangrijk) ook de verpakking van de nieuwe. Bij tussentijdse vraag aan de klantenservice snel en goed geholpen!

Rudi 24-07-2019

In Zaandam prettig geholpen bij BCC, goede uitleg van de verschillen zodat we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken. Daarom vinden wij een fysieke winkel bij dit soort aankopen zeer fijn.

Gurbe 24-07-2019

Rustig en deskundig uitleg door de dienstdoende medewerkers over het aanschaffen van de tv

Chris 24-07-2019

Alles staat duidelijk omschreven en de levering kwam keurig op tijd. De medewerkers zijn ook vriendelijk.

A.Brandt 24-07-2019

Bcc is super! Je wordt precies op de hoogte gehouden wanneer ze komen, installeren je apparaat netjes, duidelijke instructie erbij en super vriendelijk! Het was niet de eerste keer dat ik bij hun kocht en zeker niet alleen omdat ze erg voordelig zijn... hun service is gewoon top!

Rieks Bos 24-07-2019

BCC hoogeveen: Uitstekende service ook naar verkeerde aankoop ruilen,bezorgen e.d. geen probleem.
En goede prijsverhouding.

Martijn 24-07-2019

Bezorgers stellen zich netjes voor, alles wordt op zijn plaats gezet, geïnstalleerd en uitgelegd. Oude apparaten worden weer meegenomen. Trouwens echt handig dat je bij BCC vvv-bonnen kan inwisselen. Ik had er een aantal gekregen via werk en BCC is een van de weinigen die ze accepteert. Heb nog geen ervaring hoe ze handelen indien er iets kapot gaat.

Buckens 24-07-2019

Vriendelijke medewerkers met voldoende kennis van zaken en geweldige service.
Uitgebreid assortiment met leuke kortingsacties.
Goede sfeer in filiaal Roosendaal.
Niet opdringerig!
Tip: erg druk dus op momenten te weinig medewerkers beschikbaar.

Monique 24-07-2019

Snelle levering van mijn bosch droger en keurig op zijn plaats op zolder gezet. Droger is nu al aan de slag en ziet er mooi en degelijk uit.

L veldkamp 24-07-2019

Heb een Garmin navigatie gekocht en alles os mij uitgelegd maar het lukte mij niet omde nieuwe updates er optezetten ik ben weer terug gegaan naar de winkel en daar mijn Garmin achter gelaten zo als zij er tijd voor hadden zij het voor mij er opzetten en dat is met uitleg geklaard

Ivo 24-07-2019

De service qua levering was top.
Het was op tijd, van te voren netjes contact opgenomen.
De machine werd op de plaats gezet en geïnstalleerd.

De klantenservice is teleurstellend.

Wil 24-07-2019

Gemakkelijk bestellen bij een overzichtelijke site. Betaling via IDeal geeft vertrouwen. Snelle levering.
Product is keurig bezorgd en werkt uitstekend.

Annemieke 24-07-2019

De levering duurde iets langer dan in eerste instantie afgesproken was, maar hier kon bcc zelf weinig aan doen ivm de levering bij hun van de machine. Hierover gebeld, eerste keer netjes te woord gestaan, de 2e keer was mevrouw minder vriendelijk aan de telefoon maar wel duidelijk. Verder uiteindelijk netjes bezorgd, van te voren gemaild en gebeld over bezorging en netjes op z'n plek gezet en aangesloten. Vriendelijke service en een super fijne wasmachine hebben we nu.

Rob 24-07-2019

Goede functionele website. Productinformatie voldoende. Verzendinformatie duidelijk.
De levering was vlekkeloos, binnen 24 uur keurig afgeleverd op adres.
Het product goed verpakt met goede retoursinformatie indien nodig.
Kortom een uitstekende ervaring

Jurrien 24-07-2019

Service was goed. Helaas was de tablet niet voorradig. Wel de volgende dag thuis afgeleverd.

Arco 24-07-2019

Service om verkeerd geleverde afwasmachine om te ruilen was geweldig. 2 min. na vertrek om 17.15 gebeld om dit te melden. Gezien het tijdstip was de levering van de juiste pas 3 werkdagen later mogelijk, wat voor ons onacceptabel was. Let op, om 17.45 btw BCC mij dat men persoonlijk iemand na werktijd bereid had gevonden om ons voor de komende ochtend toch in te plannen. Gelukt, fantastisch, bedankt!

T. van der Kaap 24-07-2019

Prima winkelsite met duidelijke productinformatie en bijbehorende foto's. De bestelling was eenvoudig te plaatsen en de bestelstatus was goed te volgen, waardoor er geen verrassingen ontstaan.
Prijzen mogen misschien nog iets scherper om voor mij een 10 te kunnen scoren.

Nicolle 24-07-2019

BCC Amsterdam op het Buikslotermeerplein kan ik aan iedereen aanraden! Super geholpen door xxxx. Kwam totaal onvoorbereid en zonder computerkennis voor een laptop langs. Mijn wensen en vooral ‘eisen’ werden perfect geïnventariseerd en er werd goed geluisterd. Perfecte match met een laptop gemaakt en doordat deze niet in de winkel voorradig was werd deze direct besteld voor mij. Zelfs na levering thuis kon ik met de laptop terug naar de winkel komen om geholpen te worden met zowel mijn Office pakket als virusscan. Top service en winkel!

hueber.j 23-07-2019

Ik zat erg omhoog doordat mijn propvolle diepvries het begeven had en dus per direct een nieuwe nodig had [zeker gezien de hitte]kreeg hele goede service /toevallig v de manager zelf/ hij was ook degene die mij geholpen heeft met plaatsen en leveren binnen de tijd dat mijn spullen ontdooid waren.
Dus een 10 v de service de keuze mogelijkheden hadden iets groter gemogen vandaar die 9 in het begin. grote lof voor de manager.

Piet M. 23-07-2019

Makkelijke bestelprocedure, goede service en fysieke winkel in de buurt.
Ook snel en volgens afspraak geleverd.

JBruijnes 23-07-2019

Bij de levering van ons outlet product bleek dat er iets mis was met de wasmachine. Wasmachine is gelijk mee terug gegaan. Na een belletje en mailtje met costumercare alles goed afgehandeld en hebben we nu een nieuwe wasmachine staan.
Heel erg goed geholpen door de mevr van costumer care service.
Wij bestellen veel in de winkels van bcc zelf. Nu hebben we een keer online besteld ook online is de service en na service goed.

Toon 23-07-2019

Zeer goede service en goede uitleg van het product, vriendelijk personeel,
We hadden een ventilator gezien maar die was niet meer voorradig,
de verkoper heeft hem toen uit een ander filiaal laten komen.
Hij was er zelfs een dag eerder als verwacht. Top.

Naomi 23-07-2019

normaal worden we altijd goed geadviseerd bij een aankoop bij BCC Oosterhout, maar dit keer niet. Geen advies, product meegekregen en meer niet. Ja, dan kan ik ook wel via een website af. Deze verkoper had denk ik zijn dag niet.

Monique 23-07-2019

Ik koop al jaren bij de BCC (Den Haag Oude Haagweg). De service daar is altijd top. Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je en hebben kennis van zaken. Je kunt altijd terecht met je vragen; ook na aankoop. En wat ik belangrijk vindt: mocht er iets niet goed gegaan zijn met de aankoop dan wordt dat zonder problemen en met meedenken prima opgelost (eigen ervaring).
Ik laat ook altijd de apparatuur installeren door BCC. De installateurs hebben vakkennis, zijn zeer klantvriendelijk, installeren keurig en gaan zorgvuldig om met je spullen (bijv. bij installatie van wasmachine en keukenapparatuur). Kortom: BCC is mijn voorkeursleverancier.

Peter 23-07-2019

Eindelijk weer iemand in de winkel (verkoper xxxx) met verstand van zaken en die de tijd neemt om het allemaal helder uit te leggen.Toch fijn gewoon ouderwets in de winkel kopen, en ook een dag later thuis bezorgd!!!.
Dat moesten mensen meer doen blijven de winkels en hun personeel ook werk hun houden en wij hun service.

RP 23-07-2019

Overzichtelijke winkel waar je rustig kan kijken en niet gelijk iemand in je rug hebt staan. Ik werd goed geholpen door de medewerker en deze gaf duidelijke antwoorden op mijn vragen over de produkten.

Hilde 23-07-2019

Verschillende keren iets bij bcc gekocht. Altijd keurig op tijd geleverd. En in de winkel ook fijn personeel met verstand van zaken.

Judith 23-07-2019

Op maandagmiddag bestelde ik een ventilator bij BCC. Op dinsdagmiddag stond hij al te draaien! Genoeg keus, eerlijke prijs én een snelle verzending dus. Ik ben tevreden!

A.Leijssenaar 23-07-2019

Ik vind regelmatig een goede prijs voor wat ik zoek bij BCC, makkelijk te bestelen ,snel levering.

E.Jansen 23-07-2019

Werd correct en deskundig geholpen door een medewerkster.
Gaf duidelijke uitleg.
Een prettige winkel.

apai 23-07-2019

Omdat mijn voorkeur naar lokale winkels gaat, en de prijs wat van het product was prima in verhouding tot andere online winkels.
Helaas niet in de winkel op voorraad, maar daar wel voor ons besteld, en de volgende dag thuis ontvangen.

Jean 23-07-2019

Voor de 2e keer hier aankopen gedaan. Hele duidelijke uitleg / advies gehad. Het aangekochte is door een medewerker tot in de auto geplaatst. Ontzettend fijne en behulpzame winkel

Wim 23-07-2019

Zeer goede service. Na bestelling gelijk een e-mail met de bevestiging. Levering prima volgens afspraak en keurig geïnstalleerd. Dik tevreden.

Martin Hooymans 23-07-2019

Ik geef liever een pietsie meer uit voor kwaliteit en service dan dat ik het nét even goedkoper heb bij een ééndagsvlieg. Al jaren koop ik mijn computerspulletjes bij BCC en telkens tot volle tevredenheid. Als je wilt dat dit soort zaken blijft bestaan, moet je er ook kopen!

Ronald 23-07-2019

de site is zeer gebruiksvriendelijk en je kunt makkelijk bestellen. binnen 1 dag was het geleverd. je krijgt DHL code etc om te tracken waar je pakket is. en ze geven aan wanneer ze ongeveer komen. super snel, simpel en de prijs is zeer aantrekkelijk. aanrader

Dirk van velsen 23-07-2019

Makkelijk te bereiken ruime keuze goed geadviseerd . Verschillende opties uitgelegd wordt goed naar je geluisterd en ten spotte een passend advies gegeven . Snelle correcte levering nette bezorgers en nemen de emballage zonder het te vragen mee terug . Helemaal tevreden kom zeker voor een volgende aankoop terug .

JJacobs 23-07-2019

Heel fijn geholpen en een goede service.De bezorging gaat ook fijn s’morgens krijg je een berichtje hoe laat ze komen.

inge 23-07-2019

Prima winkel met gekwalificeerd personeel. Wij zochten een wasmachine en hebben eerst op de website gekeken wat het aanbod was. N.a.v. daarvan zijn we naar de winkel gegaan en werden daar goed geholpen door een medewerker die ons de verschillen van de machines uitlegde. Zaterdag de koop gesloten en dinsdag werd de machine al thuis bezorgd, naar zolder gebracht en aangesloten. Oude machine namen de bezorgers weer mee. Heel tevreden over de koop en de bezorging.

Eduard 23-07-2019

Prima geholpen in de winkel, hoewel tegen sluitingstijd, waardoor de verkoper wel een beetje zat te pushen. De installatie is prima gedaan door 2 vriendelijke jongens.

Saive 23-07-2019

Snelle levering prijs /kwaliteit dik in orde. Super service van BCC zoals gewend

Arjen 23-07-2019

Goed geholpen bij de aanschaf van een mobieltje. Er werd praktisch advies gegeven en geduldig uitgelegd. Er werd niet systematisch naar de duurste versie verwezen!

Yza 23-07-2019

Overzichtelijke website en producten (vriezer) die bij andere aanbieders niet voor dezelfde prijs te verkrijgen waren. Bij het online bestellen nog een paar vragen, die door de behulpzame klantenservice snel beantwoordt / opgelost waren.
Netje op de hoogte gehouden van de tijd van levering van de bestelling (accuraat) en het product is door de twee bezorgers twee verdiepingen naar boven gebracht, waarbij ze het oude apparaat ook direct hebben meegenomen. Al met al hele fijne, snelle en duidelijke service!

Daphne 23-07-2019

Website goed en overzichtelijk
Afspraken goed en duidelijk
Bezorging wasautomaat 1ste verdieping , oude meenemen
Plaatsing en in werking stellen
Perfect, nette en vriendelijke
Medewerkers

Meyke 23-07-2019

doordat goed was uitgezocht wat ik wilde was de koop zo gedaan. Wat het langste duurde was het zoeken naar de manager die de sleutel van het magazijn had ;-)

ApexSeal 23-07-2019

Na een hoop ellende bij MediaMarkt een keuze gemaakt om bij BCC te bestellen, de website is erg overzichtelijk, ook staat alles duidelijk omschreven. Na het plaatsen van de bestelling duidelijke betichten wanneer het pakket bezorgd word, eenmaal de dag van bezorging word je keurig ingelicht hoe laat ze verwachten te komen en ook dit klopte met de aankomst tijd. Vervolgens werd alles netjes geplaatst op de daarvoor bedoelde plek ( dus geen tot over de drempel service) een van mijn bestelde apparaten werd ook geïnstalleerd en na afloop vertelde de monteur hoe en wat qua garantie. Een prettig bezoek.
Al met al echt een aanrader om bij BCC te winkelen!!