Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BA 27-07-2019

Ruim assortiment, kundig personeel. Parkeren gratis en ruim voldoende plek!

Faissal Eissa 27-07-2019

Het t is een prachtige winkel en ik heb verschillende elektrische apparaten gekocht .
Ik ben bij jullie winkel geweest en ik heb daar van mevrouw Mounira veel geholpen over mijn keuze . Ik wil graag haar bedanken.

Frank 27-07-2019

Zoals gewoonlijk goede service en prijs. Hoef je echt het internet niet voor af te struinen.

Jerôme 27-07-2019

2 smart phones en een laptop met laptop rugtas bij BCC Beverwijk gekocht. De service daar is top. Wij zijn geholpen door 2 verkopers die ons goed hebben geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden en over de aangeschafte producten. Deze winkel is een aanrader voor iedereen.

Caatje#11 27-07-2019

Prima product geleverd volgens de omschrijving. Voldoet aan de verwachtingen. Ook de levering zelf was op tijd volgens " track and trace".

Bram Bos 27-07-2019

Hulpvaardig personeel (en genoeg), en een prettige winkel om rond te kijken.

Sylvia van Bruggen 27-07-2019

Ik heb voor de vestiging in Hilversum gekozen (ondanks dat ik 2 BCC’s dichterbij heb zitten) omdat ik het ruime assortiment, de super-vriendelijke medewerkers (ook onderling hangt er een goede sfeer) en de expertise van hun erg waardeer. Sander & collega’s: het was weer gezellig en ik heb gescoord wat ik nodig had. 🤩

D de Beer 27-07-2019

Netjes en snel afgeleverd en oude droger weer meegenomen. Ik ben super tevreden en zou hier zeker volgende keer weer bestellen!

Pieter 27-07-2019

Onbeleefde bezorger. We wonen in Friesland en deze meneer vroeg zich af waarom jonge mensen zoals wij in hemelsnaam zo afgelegen wilden wonen?!

Firelli02 27-07-2019

Wilde mijn aankoop in termijnen betalen.

Vandaag de wasmachine ontvangen en is door de bezorgers naar boven gebracht en oude is meteen meegenomen.

Oscar 27-07-2019

Goed geprijst, vlotte levering en zeer goede nazorg.
Ook als later na aankoop nog vragen heb kan je altijd terrecht, online of in de winkel. Je bent geen nummer maar je wordt echt als Klant behandelt. Keurig en correct.

William Goossens 27-07-2019

Zeer vriendelijk, beleefd en zeker ter zake kundig. Prima advies bij de aankoop van een laptop voor onze dochter. Blij de deur uit!

Melisssa 27-07-2019

heel erg goed geholpen door de medewerker op de website via de chat en goed geinfomeerd over de bezorging!

Thea 27-07-2019

BCC Vlaardingen is de winkel die en goede advies geef, je hulp geef waar je het nodig voor heb. Alle producten een goede en scherpe prijs. Wij hebben al diverse spullen gekocht, en zijn er zeer tevreden mee. Personeel is kundig en behulpzaam.
Groetjes Giel en Thea

Melanie 27-07-2019

Zeer goede service en uitleg bij vragen. Er werd echt de tijd voor mij genomen bij het uitzoeken van de juiste producten. De installatie gebeurde ook heel netjes en professioneel.

Ronald 27-07-2019

Makkelijk besteld en snel geleverd. De bezorgers waren heel aardig en hebben alles naar de 3e verdieping getilt. De bezorgers waren er 3 uur eerder als aangegeven en belde netjes op of dit uit kwam. Super service.

Ton 27-07-2019

Zeer snel geholpen bij BCC Barendrecht. Werd goed naar onze wensen geluisterd. Deskundig advies. En uiteraard voor de laagste prijs. Een tablet en e-reader aangeschaft. Deze nu enkele dagen naar volle tevredenheid in gebruik.

S. nicodenus 27-07-2019

Ik ben nooit teleurgesteld met de service bij bcc! Vriendelijk, efficient en zeer kundig. Bedankt.

Van Kempen 27-07-2019

Super goede en vriendelijke service in de winkel in Nijmegen dukenburg door S**** geholpen.
Super aardige mevrouw en eerlijk over producten en zeer goede kennis van de Produkten en heeft ons super goed geholpen.

L. 27-07-2019

Bcc arnhem vind ik een fijne winkel om mijn aankopen te doen. Ik heb er meerdere apparaten gekocht en de service en klantvriendelijkheid vind ik fantastisch. Ook als je apparaat het niet doet en je gaat ermee terug dan word je ook super goed geholpen door het personeel. Ik kom er graag.

Kees Osseweijer 27-07-2019

We hebben bij de vestiging in Sliedrecht vandaag een De Longhi koffiemachine gekocht en werden hierbij geholpen door Sjaak. Deze medewerker verdient een pluim! Deskundig en enthousiast, wat wil je nog meer. Zuinig op zijn, directie....

J.de Jong 27-07-2019

We hebben al diversen artikelen geschokt en zijn zeer tevreden over de afhandeling van BCC

Edgar 27-07-2019

Ik heb een inbouw vaatwasser gekocht bij BCC. De service was perfect. De oude vaatwasser hebben ze gedemonteerd en meegenomen. De nieuwe vaatwasser is zeer deskundig aangesloten.

Bouman 27-07-2019

Werd prettig geholpen niet meteen op me afstuiven lieten eerst me me gang gaan

Marjolein 27-07-2019

Bcc Breda is een fijne winkel waar je netjes geholpen wordt...
Personeel is heel klant vriendelijk waardoor je makkelijk bij deze winkel binnenloopt.

Corné 27-07-2019

BBC is prima shop, snelle levering, keurig verpakt en ook nog de goedkoopste.

Jos 27-07-2019

Alles in perfecte staat ontvangen uitleg van het bezorgpersoneel was duidelijk

Elina 27-07-2019

De man die ons hielp met een IPad, was ontzettend aardig. Goed geholpen, krachtig en duidelijk.

Rob 27-07-2019

Wederom zeer goed geholpen door de medewerkers van BCC Rotterdam Alexandrium. Niet opdringerig, zeer vakkundig en goed voor mijn portemonnee. Kom hier graag terug.

Pepi 27-07-2019

Heel vriendelijk personeel en je wordt er goed geholpen. Personeel heeft goede kennis van hun producten en leggen alles goed uit wat je ook vraagt. ben er ook heel erg blij met mijn aankoop.

Leo Hagebeek 27-07-2019

Men is zeer behulpzaam, reageren snel op mijn vragen.
BCC dukenburg, nijmegen

Anton 27-07-2019

We hebben een nieuwe vaatwasser besteld bij BCC. De levering ging snel en goed.

Dirk 27-07-2019

Heel vriendelijke medewerkers als chauffeurs. ik heb hier al veel bij besteld en steeds uiterst tevreden ook het voor het leveren komen ze altijd op tijd binnen het gemelde tijdstip
ik raad deze winkel zeker aan

Jsak 27-07-2019

Netjes afgeleverd, snel en goed!
Mooie en nette koelkast en gasstel van kwaliteit!

M. van Herk 27-07-2019

Direct bij binnenkomst netjes een goede dag gewenst en gevraagd of de persoon in kwestie mij kon helpen. Deze man liep mee naar de afdeling scheerapparaten. waar hij een toelichting gaf over het uitgestalde. Na enkele overwegingen voor de serie 3000 gekozen.
Bij thuiskomst bleek het een echt goed apparaat; mijn vrouw was in ieder geval zeer tevreden over het gladde huidresultaat.

T vd Steen 27-07-2019

Goede service en goed advies gegeven aan de hand van mijn aangegeven voorkeuren.

Lin 27-07-2019

We kwamen een telefoon halen voot onze dochter
We werden super vriendelijk en goed geholpen niet om te moeten kopen maar om te kunnen kopen er werd perfect nee gedacht en we hadden geen spijt van de aankoop ofhet gevoel dat we zeik genomen waren

John 27-07-2019

Zeer goed geholpen in dit filliaal, duidelijke uitleg gehad. Absolute aanrader....

Hans 27-07-2019

Mooie shop, aardig personeel. Mij viel alleen tegen dat ik geen korting kreeg op een showmodel.

Muharem 27-07-2019

Mooie winkel met vriendelijk personeel die je overal graag bij helpen. Het product dat ik wilde hebben was niet op voorraad in de winkel, maar werd meteen voor mij besteld en de volgende dag gratis thuisbezorgd. Bezorging gaat via DHL. Ook hier niets op aan te merken. Netjes bericht en mocht je niet thuis zijn kan je via de site een andere locatie aangeven van bezorging.

Ramona Ronckers 27-07-2019

Super service en hulp gehad bij de keuze van een ventilator, gezien de warmte al veel ventilators uitverkocht, maar toch nog geslaagd en super blij ermee.

Heskes . J 26-07-2019

Bij binnenkomst snel een verkoper vraagt of er een product willen kopen of event info willen. Geen opdringenheid ,goede info over product over onze interesse.Voor en tegens uitleg ten op zich te van gelijkwaardig product. Zeer klantvriendelijk.

Rien van der Toorn 26-07-2019

de levering van mijn magic mouse 2 was supersnel met DHL, terwijl andere post in deze hete periode later kwam, de muis was bovendien het scherpst geprijst op internet

Beekink 26-07-2019

Website overzichtelijk, snelle levering.
Je hoeft niet de hele dag thuis te zijn, je wordt zelfs nog gebeld als ze er bijna zijn.
Vriendelijk ondanks 38 graden, best zwaar. Ga denk ik ook binnenkort ook mijn wasmachine bij jullie bestellen.
Dus 250 euro zou fijn zijn, ook dat vind ik een leuke actie👍

Mandy 26-07-2019

Fijne verkoopster die de tijd neemt en alles goed heeft uitgelegd bij de aanschaf van een combi magnetron. Ze gaf ook de tip om je te registreren bij mijnbcc.

Jan van Houten Sr 26-07-2019

iPad gekocht. Uitstekend en deskundig geholpen + laagste prijs. Heel tevreden.

Hans 26-07-2019

Ondanks de zomerhitte ontzettend klantvriendelijk benaderd. Na het aangeboden glas water, i.v.m het warme weer, werden wij naar alle tevredenheid geholpen bij de aankoop van onze nieuwe Samsung tablet.

randy 26-07-2019

altijd de laagste prijsgarantie, en dat is ook zo, verkoper gaat voor jou echt op zoek of het elders goegkoper is. goede service en als er iets in de reperatie moet dan krijg je altijd een leen toestel zodat je nooit zonder zit, heb it al met een stofzuiger en een gsm gehad.
ik ben toch niet gek bij deze winkel krijg ik het aan dezelfde prijs.

Anna 26-07-2019

Helaas het artikel(kleine aircooler) doet totaal niet wat men beloofd!!
Reviews kloppen niet!!
Slecjt voor de zaak bcc!! Geen vertrouwen in deze zaak.

Marina 26-07-2019

Het was tropisch heet en ik had een koelkast nodig voor mijn nieuwe huis. De informatie van de medewerker in de winkel hielp me om een goede keus te maken. Binnen 2 dagen Werd het apparaat bezorgd na glasheldere informatie vooraf wanneer ik de bezorger kon verwachten. Ondanks de extreme hitte tilde hij de koelkast naar de eerste verdieping , waar hij aangesloten gaat worden. Morgen genieten we van gekoelde drankjes!