Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

zenga 24-07-2019

We zijn zeer tevreden over BCC Goes, goede en deskundige bij het kiezen van onze Inductiekookplaat. ook de bezorging was prima. op de juiste tijd werd de kookplaat afgeleverd door twee vriendelijke mannen. zelf aangesloten, als oud EL monteur ging dat ook goed

@nnie 24-07-2019

We waren op zoek naar een nieuwe tablet en wilden graag de verschillen weten tussen iOS en Android. We zijn op leeftijd en dus niet met computers opgegroeid. We werden vriendelijk geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd, bij vragen kregen we geen opgetrokken wenkbrauwen als in: sjesus, WEET U DAT NIET?
Fijne winkel dus, ruime keuze en prima prijzen.

Hendrik/Jan 24-07-2019

Overzichtelijke site en snelle levering op het moment wanneer ik dat wil. Top!

R. Koppelmans 24-07-2019

Altijd goede aanbiedingen, ook op de bekende merken, snelle levering en heel goed zonder discussie “de laagste prijs garantie” . Gewonnen top.

A.M. Groeneveld - Goorhuis 24-07-2019

De keuze voor deze winkel was eenvoudig: de dichtsbijzijnde BCC.
In dit filiaal erg plezierig geholpen bij de aanschaf van een laptop. De verkoper gaf alle gelegenheid de laptop te proberen. Hij logde zelfs in op internet om het geluid te laten horen.

Joop 24-07-2019

Bij binnenkomst direct gevraagd waarmee wij geholpen konden worden en werd een deskundige hiervoor ingeschakeld. Advies en begeleiding en afhandeling verliepen uitstekend.

Anna 24-07-2019

Duidelijke informatie op de website, vlotte en correcte behandeling van de aankoop van de wasmachine en een zeer vlotte en correcte bezorging. Mijn dank

Catootje33 24-07-2019

Goede service, zoals we altijd gewend zijn hier!
Als we electrische apparaten nodig hebben gaan we altijd naar de BCC.

Jeffrey 24-07-2019

snelle afhandeling, snel geleverd, prijs was ook goed, track en trace zat er ook bij dus je weet precies wanneer je product binnenkomt 👍🏽

Maup Hoppzak 24-07-2019

Goed en klantgericht advies van de verkoper, die hier alle tijd voor vrijmaakte.

M Tiekstra 24-07-2019

We komen graag bij BCC. We worden netjes geholpen, te woord gestaan en bij garantie artikelen, wordt het ook netjes afgehandeld.
Bezorging is mooi op tijd, vriendelijk en behulpzaam.
Wij kopen onze apparatuur alleen nog bij BCC.

Peter 24-07-2019

In de winkel netjes geholpen en goed advies over het gekochte product dus top

Karin 24-07-2019

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen bij mijn vraag over de aan te schaffen Amerikaanse koelkast.
Fijn om daarna niet weer te worden terug verwezen naar de website, maar samen de bestelling compleet gemaakt.
Onze nieuwe koelkast paste niet door de voordeur en daarvoor moesten de deuren gedemonteerd worden.Dit is door de bezorgers uiteindelijk zeer professioneel en heel secuur gedaan. Wel tegen betaling, door de dame van de klantenservice netjes geregeld.
Bij een andere (goedkopere) webshop wilden ze er niet aan beginnen, maar omdat BCC de laagste prijsgarantie heeft kregen wij de koelkast ook nog eens voor dezelfde prijs.

Top service! kan het iedereen aanbevelen.

vd Weeteringh 24-07-2019

Eerlijk gebied mij te zeggen dat ik voor de BCC koos om twee redenen. De eerste is dat BCC als een van de weinige winkels VVV bonnen accepteert. Ten tweede omdat er net een leuke aanbieding voorbij kwam.

Pieter Vos 24-07-2019

BCC heeft mij uitstekend geholpen . Er werd zelfs geattendeerd op een mooie kortingsactie waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt! Prima service, alles rustig uitgelegd en verteld. Goed geïnformeerd over de garanties en service voorwaarden. Vriendelijke mensen, behulpzaam en allert! Dikke 10!

Josee Akkerman-Ribbers 24-07-2019

Koop altijd bij BCC je wordt er goed geholpen en geïnformeerd en service is prima.

John 24-07-2019

Bij binnenkomst werd ik bijna meteen begroet en gezegd dat er zo als ik dat wilde iemand bij mij zou komen. Eigenlijk kwam ik eens kijken hoe de ontwikkeling va TV's ging.
Na een gesprek van bijna een half uur zei ik dat ik nog even zou nadenken over een nieuwe TV.
Er werd mij zonder meer verzekerd dat ik altijd welkom was.
Thuis las ik op internet dat er bij BCC een koopprijsgarantie was.
Tot mijn verbazing zag ik een LG TV die bij BCC € 1500.-- was, ergens anders € 200.-- Goedkoper werd aangeboden.
De volgende dag ben ik weer naar BCC gegaan en ik kreeg zonder problemen € 200 korting.
Ik moet dan ook zeggen dat ik in deze BCC winkel in Den Helder voortreffelijk ben behandeld
en nu een geweldige TV heb. Ik kan dan ook deze winkel heel erg aanbevelen

Ellen 24-07-2019

Wat een snelle, prettige, overzichtelijke,
Site! Ook de prijzen zijn strak en zeker aan te bevelen!
Na bestelling zeer snel en foutloze mail,
En een perfecte levering zeer ruim op tijd!
SUPER!!

Ellen 24-07-2019

Zeer duidelijk, overzichtelijk, makkellijk zoeken. De aangegeven produkten hebben een goede, duidelijke omschrijving.

Jan Willem 24-07-2019

Deskundig en vooral behulpzaam personeel.
Meedenkend en niet opdringerig.
Ruim assortiment. zelfs meer dan dat ik zo snel op een website kon vinden

Rob 24-07-2019

BCC was de goedkoopste aanbieder van de staafmixer, die wij via Kieskeurig hadden geselecteerd.

Daarnaast was het prettig, dat via BCC ook een dag kon worden aangegeven, waarop de bestelling zou worden bezorgd.

Wat ook fijn was - was dat indien het artikel toch niet beviel de sticker voor d retourzending al in de doos was bijgevoegd.

Van de laatste optie hebben wj uiteraard geen gebruik gemaakt :)

Debbie 24-07-2019

Ontzettend vriendelijk en servicegericht personeel met verstand van zaken. Zeer goed geadviseerd en geholpen. Een aanrader het filiaal in Oss👍🏻

Rietje 24-07-2019

Goed geholpen. Leuke aanbieding van een energieleverancier erbij. En fijn dat je met freebees kunt betalen. Kortom top!

Sien eleveld 24-07-2019

Super snelle levering en heel goed geholpen online goeie uitleg gehad en niet al te duur

MRamaekers 24-07-2019

Prima winkel. Geleverd wat ik heb gekocht en op de tijd dat ik heb aangegeven.

Ze waren dit keer de goedkoopste en aangezien ik zelf de informatie heb gezocht over dit product vond ik dat het belangrijkste bij mijn keuze van winkel.

Judith Mooijman 24-07-2019

Ik had een ventilator besteld maar de volgende dag (zoals was afgesproken) niet ontvangen. De bestelling was bij navraag door de BBC medewerker, niet verwerkt. Het artikel was nl uitverkocht. In de winkel van BBC werd ik uitermate correct geholpen. Ik kreeg zelfs een duurdere ventilator voor hetzelfde bedrag aangeboden. Het filiaal in Apeldoorn verdient daarom een grote pluim.

Erik 24-07-2019

Prima prijs . Goede en snelle levertijd .
Waarschijnlijk kom ik op het internet weer deze winkel tegen . AanGezien de prijs altijd goed is.

J,m van Sprundel 24-07-2019

we zijn zeer vriendelijk ontvangen en waren denk ik best lastig. We hadden een keuze gemaakt maar hadden toch nog vragen en kwamen daardoor weer op een andere keuze. Maar men was zeer geduldig en bleef uitermate vriendelijk. Een zaak waar we graag terugkomen.

Diana 24-07-2019

We werden heel vriendelijk te woord gestaan. We kunnen nu heerlijk verkoelen met de ventilator.
Super!

ACH 24-07-2019

De levering was perfect geregeld en op de afgesproken tijdstip. De bezorgers waren erg vriendelijk en hebben zeer zorgvuldig en vakkundig de wasmachine aangesloten ! Zeer tevreden.

JM 24-07-2019

Prettige winkel met behulpzame medewerkers. Fijn om ook gewoon in een winkel je product te kunnen kopen.

Tonny 24-07-2019

Uitstekende winkel,zeer goed geholpen prima service! Vriendelijk en behulpzame medewerkers, zeer aan te bevelen winkel.

Remie 24-07-2019

Webshop bestelling prima verlopen. Volgende dag bezorgd. Per mail wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, tot aan het moment van levering.

bart 24-07-2019

prima service doordat tv niet in winkel stond wel garantie dat als niet beviel ze deze terug zouden nemen (mits doos netjes weer dichtgeplakt/ingepakt)

Wijnand 24-07-2019

Mogelijk te laten bezorgen op zaterdag.
Keurige bezorging en plaatsing wasmachine op zaterdag.

bart 24-07-2019

Duidelijk direct antwoord en service gericht, product stond niet in de winkel opgesteld maar als het niet goed was kon ik hem gewoon ruilen zonder probleem (wel weer netjes inpakken)

BCC The Wall 24-07-2019

Erg vriendelijk en behulpzaam, vooral netjes ook met inbouwen en bezorgen .Nu al meerdere aankopen moeten doen en laten inbouwen . Ook het personeel in de ,altijd aardig en kundig.

H. Oosterveen 24-07-2019

Hebben een vaatwasser aangeschaft, helaas de verkeerde (hoogte). Zonder problemen omgeruild en alsnog bezorgd. Keurig op de hoogte gebracht van bezorgtijden en netjes geïnstalleerd. De oude machine meegenomen en ( niet onbelangrijk) ook de verpakking van de nieuwe. Bij tussentijdse vraag aan de klantenservice snel en goed geholpen!

Rudi 24-07-2019

In Zaandam prettig geholpen bij BCC, goede uitleg van de verschillen zodat we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken. Daarom vinden wij een fysieke winkel bij dit soort aankopen zeer fijn.

Gurbe 24-07-2019

Rustig en deskundig uitleg door de dienstdoende medewerkers over het aanschaffen van de tv

Chris 24-07-2019

Alles staat duidelijk omschreven en de levering kwam keurig op tijd. De medewerkers zijn ook vriendelijk.

A.Brandt 24-07-2019

Bcc is super! Je wordt precies op de hoogte gehouden wanneer ze komen, installeren je apparaat netjes, duidelijke instructie erbij en super vriendelijk! Het was niet de eerste keer dat ik bij hun kocht en zeker niet alleen omdat ze erg voordelig zijn... hun service is gewoon top!

Rieks Bos 24-07-2019

BCC hoogeveen: Uitstekende service ook naar verkeerde aankoop ruilen,bezorgen e.d. geen probleem.
En goede prijsverhouding.

Martijn 24-07-2019

Bezorgers stellen zich netjes voor, alles wordt op zijn plaats gezet, geïnstalleerd en uitgelegd. Oude apparaten worden weer meegenomen. Trouwens echt handig dat je bij BCC vvv-bonnen kan inwisselen. Ik had er een aantal gekregen via werk en BCC is een van de weinigen die ze accepteert. Heb nog geen ervaring hoe ze handelen indien er iets kapot gaat.

Buckens 24-07-2019

Vriendelijke medewerkers met voldoende kennis van zaken en geweldige service.
Uitgebreid assortiment met leuke kortingsacties.
Goede sfeer in filiaal Roosendaal.
Niet opdringerig!
Tip: erg druk dus op momenten te weinig medewerkers beschikbaar.

Monique 24-07-2019

Snelle levering van mijn bosch droger en keurig op zijn plaats op zolder gezet. Droger is nu al aan de slag en ziet er mooi en degelijk uit.

L veldkamp 24-07-2019

Heb een Garmin navigatie gekocht en alles os mij uitgelegd maar het lukte mij niet omde nieuwe updates er optezetten ik ben weer terug gegaan naar de winkel en daar mijn Garmin achter gelaten zo als zij er tijd voor hadden zij het voor mij er opzetten en dat is met uitleg geklaard

Ivo 24-07-2019

De service qua levering was top.
Het was op tijd, van te voren netjes contact opgenomen.
De machine werd op de plaats gezet en geïnstalleerd.

De klantenservice is teleurstellend.

Wil 24-07-2019

Gemakkelijk bestellen bij een overzichtelijke site. Betaling via IDeal geeft vertrouwen. Snelle levering.
Product is keurig bezorgd en werkt uitstekend.

Annemieke 24-07-2019

De levering duurde iets langer dan in eerste instantie afgesproken was, maar hier kon bcc zelf weinig aan doen ivm de levering bij hun van de machine. Hierover gebeld, eerste keer netjes te woord gestaan, de 2e keer was mevrouw minder vriendelijk aan de telefoon maar wel duidelijk. Verder uiteindelijk netjes bezorgd, van te voren gemaild en gebeld over bezorging en netjes op z'n plek gezet en aangesloten. Vriendelijke service en een super fijne wasmachine hebben we nu.