Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lisette Vos 26-07-2019

De order werd ontzettend snel en zeer correct afgehandeld en ik had het product
de volgende ochtend al bijtijds in huis. Alle lof!

H.A.Giroldi 26-07-2019

Eerlijke en open advies en beslist niet opdringerige verkoop praat, Zeer duidelijke uitleg ,en men neemt ruimschoots de tyd voor uitleg .En om verschillende andere producten te vergelijken.
Zodat men zeer goede informatie" verkrijgt om tot aankoop over te gaan en men tevreden naar huis gaat

M. Szabone 26-07-2019

Goede winkel met goede prijzen. Vriendelijk medewerkers. Ik heel blij met dit winkel

Carolijn 26-07-2019

Heerlijk...weer eens een winkel waar de klantvriendelijkheid en service boven aan staat! Dank en heel blij met de ventilator!

Toni Korteweg 26-07-2019

Vriendelijke Staff, Perfecte Service, Klant gericht, Kundig en Relaxed. Prachtige winkel

Mario 26-07-2019

Was supersnel gegaan hebben het nasr de zolder gebracht álles netjes aan gesloten waterpas gezet en uit gelegd hoe alles werkt ze namen de tijd er voor
En hebben als netjes opgeruimd en de ouwde wasmachine meegenomen echt super 😁👍

m 26-07-2019

Prima apparaat even wennen aan het geluid maar is te doen.
Koelen gaat niet heel erg snel draait 8 uur om van 30 naar 22 graden te komen.(plm 75 kub.)
Nette uitvoering en kleine afstandsbedingen.

A de Dijcker 26-07-2019

wij zijn zeer goed geholpen en hebben ook goed advies gekregen op al onze vragen kregen wij een duidelijk antwoord

Isa 26-07-2019

Hallo.was naar bcc winkel in osdorp voor aanschaf stifzuiger .er werd heel veel tijd en informatie in gestoken .en uitleg van aparaten geinformeerd.tenslotte een koop afgesloten met goede gevoelens erbij

Johan 26-07-2019

In alle opzichten de hoogste waardering. Zelfst het retour zenden perfect geregeld

Popalzaei 26-07-2019

Ik koop bijna alles van mijn elektronica bij BCC Dukenburg Nijmegen .
Het is heel makkelijk ruim keuze klant vriendelijk personeels en goed Service .
👍🏼👍🏼👍🏼

Sabine 26-07-2019

Ik heb een AEG wasmachine met cashback actie gekocht en dacht in de winkel de juiste informatie te krijgen. Je moet namelijk je AEG wasmachine registeren voor garantie. BCC biedt extra verzekering maar de verkoper gaf aan dat AEG dat ook deed. Alleen nu blijkt na registratie de garantie bij AEG maar twee jaar te zijn i.p.v. 5 jaar. Je kunt die er wel bij kopen voor 3,99 per maand, maar dit vind ik echt teveel. BCC biedt dan een veel betere garantie voor 5 jaar. Jammer dat de informatie niet klopte, want je moet afgaan op wat men je verteld. Je kunt dit niet online vinden. De 10 jaar garantie is alleen op de motor. De 2 jaar fabrieksgarantie is dus hetzelfde als bij BCC.

Mieke Hoek 26-07-2019

Het gaat om de Wall in Utrecht. Heel goed, meedenkend en vriendelijk geholpen. Men nam rustig alle tijd voor mij. Heb als laatste een laptop gekocht en aanverwante artikelen en een TomTom. Afgelopen week via Internet bij BCC een Miele was/droger machine gekocht. Ook hierbij via klantencontact heel behulpzaam geholpen. Ik wilde op een afwijkende dag de levering en dat is perfect geregeld. Zojuist is de was/droger geleverd. Super tevreden ook de bezorgers waren vriendelijk, voorkomend en behulpzaam. Mijn complimenten voor u allen. Ben al minstens 18 jaar klant bij BCC en zal dat ook blijven. Uw Webpagina is overigens ook heel duidelijk, overzichtelijk en laagdrempelig. Veel succes met uw bedrijf en blijf zoals u bent. Cijfer 10.

cboers 26-07-2019

prima voor elkaar goede service, en snel en goed geholpen keurig de magnetron voor me in de auto gezet,

Rob 26-07-2019

Omdat ze klantvriendelijk zijn en denken met je mee.
Bezorgen op de afgesproken dag en sluiten de apparaten aan.

Oenga! 25-07-2019

De correcte behandeling, de klantvriendelijkheid icm de kennis van zaken verdient de 9.

Heman 25-07-2019

Goedkoop en snelle levering. Ik was tevreden met de service die ze leverde.

Jac 25-07-2019

Op zoek naar een grote koelkast, uiteindelijk bij BCC terecht gekomen. Veel keus en dus makkelijk om een vergelijk te maken. In de winkel goed advies gekregen. De levering werd via mail aangekondigd, we konden de dag kiezen en vervolgens werd binnen het door BCC aangegeven tijdslot het apparaat keurig afgeleverd. De oude ging retour.

Bèr van Cruchten 25-07-2019

Onlangs een nieuwe ipad gekocht bij BCC in Beek - Limburg.
De vorige had ik ook naar tevredenheid daar gekocht.
Goede informatie, kundig en vooral vriendelijk en behulpzaam personeel, niets was hun teveel, meer dan tevreden hierover, en ik meen het.

Andre 25-07-2019

zeer goed geholpen in de winkel.
en een snelle levering
daarom zeer te vreden

Linsey 25-07-2019

Zeer goed geholpen! Goede en duidelijke uitleg van het product. Konden veel vragen stellen en de meneer in kwestie wist overal antwoord op. Netjes tot de kassa begeleid met het product. Bij de kassa nog de vraag gehad of het duidelijk was en mochten er nog vragen zijn wij altijd terug konden komen voor antwoorden.

Ron B. 25-07-2019

Het filiaal in Leidschendam is naar mijn mening een top winkel.

Had er een hoofdtelefoon gekocht en deze ging na 2 maanden stuk, ik terug naar de winkel en werd zonder moeilijkheden ter reparatie opgestuurd.

3 weken later was ik maar even wezen bellen hoe het er voor stond, de reden van het lange wachten bleek te komen omdat de transporteur de gehele zending van die dag kwijt was.

de zelfde dag kon ik al gelijk een nieuwe komen halen met gemeende excuses en een vriendelijke glimlach.

Hele maal top en nu weer tevreden thuis

Jan 25-07-2019

Prima geholpen in deze bcc winkel door verkoper. Hij gaf ons goed advies en het aangekochte artikel werd zelfs voor ons in de auto geladen. Dat is pas service.

Esme 25-07-2019

Bcc heeft me uitstekend geholpen met mijn eigen fout door koelkast te kiezen die over 15 dagen pas geleverd kon worden om te zetten naar een andere koelkast die wel binnen 2 dagen geleverd kon worden. Eerste klas service

R. Huijnen (Elsloo) 25-07-2019

Goede prijs/kwaliteitverhouding en super installatie-service!
Zeer vriendelijke, deskundige en klantgerichte monteurs.
Komen stipt op tijd en leveren vakwerk.
Meerdere producten hier al gekocht en staan steeds weer versteld hoe fantastisch alles wordt afgehandeld. Aanrader!

Tilly 25-07-2019

Ik ben erg tevreden en goede service. Een vaatwasmachine uit de outlet gekocht en direct in de auto gezet. Ik ben heel tevreden.

Arrob 25-07-2019

Vanmorgen een iPad Air gekocht bij BCC Zaandam en door BCC laten installeren.
Ging zonder haast, met koffie erbij en heel deskundig.
Tevreden de winkel uit!

Peggy Liebrechts 25-07-2019

bcc aan de rijneke boulevard is goed bereikbaar,zowel met eigen als openbaar vervoer.
waarom ik hier iedere keer weer terug kom is simpel te verklaren.
de winkel is ruim opgezet,heeft een goede routing ,prijsvriendelijk,maar vooral is het personeel kundig en zeker niet opdringerig,zoals ik gisteren heb ervaren met een van de medewerkers genaamd frank.
vandaar weer mijn zoveelste aankoop daar!

J.A van BEERS 25-07-2019

vriendelijk geholpen goede uitleg ze nemen tijd voor je als met vragen komt

Marcel 25-07-2019

De medewerkers zijn vriendelijk en kunnen goede uitleg geven. Wat ik wilde hebben was op voorraad uiteraard. Goede service.

Jan Willem 25-07-2019

Wij werden snel en zeer vriendelijk geholpen door een medewerker van BCC. We kregen een compleet verhaal te horen. Allemaal heel duidelijk en terzake!

Moes 25-07-2019

Wasmachine online besteld. Zeer vriendelijke personeel en professioneel. Hebben de wasmachine aangesloten en de oude helemaal gratis meegenomen! Zeer aangename ervaring. Bedankt BCC!!! ohja en niet te vergeten je wordt precies op de hoogte gehouden per mail en sms over wanneer en hoelaat ze bij je komen afleveren.

Susanna HB 25-07-2019

Snelle levering met goede tijdaanduiding van de bezorging. Duidelijke website. Oude apparaten meegenomen

Michael 25-07-2019

BCC DUS NIET!!

Je belt voor een koelkast die je wilt hebben de 1 op de chat zegt maandag dan bel je een telefoonnummer die je vindt geef je door wat voor koelkast je zoekt kan nee die hebben we waneer kan die geleverd worden kan dat wordt üü dinsdag EN ZE ZEGGEN VANDAAG BESTELD IS MORGEN IN HUIS
DUS NIET

Gait N 25-07-2019

Al jaren klant. Nog echt een zaak, waar klantenservice en telefonische bereikbaarheid nog bestaat! Meteen iemand aan de lijn en vlot werd mijn foutieve (web)bestelling alsnog aangepast en de leverdatum opnieuw ingepland. Toppers!

Peter 25-07-2019

Goede en snelle levering, alles volgens wens.
Gisteren besteld en vandaag al geleverd zoals ze zeggen!

Auke Klomp 25-07-2019

Super snel en duidelijk geholpen in de winkel. Amper 48 uur later stond onze droger er; geïnstalleerd en wel door een mega vriendelijke bezorger. Oude apparaat ook keurig meegenomen. Fijn, snel, en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Inge 25-07-2019

Snelle vriendelijke en deskundige adviezen en afhandeling. Klein minpuntje: 3 werknemers waren bezet. Eentje liep even weg en langs mij. Eentje was vrij. Een van die twee had kunnen zeggen hoe snel ik geholpen zou worden.

Jan 25-07-2019

De winkel maakt een overzichtelijke indruk. De verkopers stormen niet direct op je af maar geven je gelegenheid om eerst zelf rond te kijken. Daarna wordt deskundig advies gegeven waarbij niet naar de duurste keus wordt "toegepraat". Als je je keus hebt gemaakt wordt een overzichtelijke bon opgemaakt en een datum afgesproken voor de bezorging. Deze was stipt op tijd en werd keurig uitgevoerd.

r.c ossel 25-07-2019

teneertste dichtbij
tweede goede ontvangst /uitleg/advies
snelle levering aflevering netjes en vriendelijk
inbouw koel/vries instalatie netjes en vakkundig

Mark Schreuder 25-07-2019

We zijn de af gelopen weken zeer kundig geholpen, alles oprijd binnen, de juiste prijs gekregen voor onze artikelen die we hebben gekocht, kort om wij zijn zeer tevreden over BCC Vlaardingen.

Barracksnorbama 25-07-2019

In de winkel zijn ze super straight forward daar houd ik van. De jongens van de bezorging zijn top gasten ! Doen hun werk echt goed en zijn vriendelijk. Maar de planning ? slechter kan echt niet. Sochtends vroeg een sms krijgen hoelaat ze komen. Als je het eerste blok heb. En je woont nog niet in je nieuwe huis red je het niet. Stom systeem. Maak een dag van te voren bekend. Overigens is de klanten service ook helemaal ruk.

C.a. visser 25-07-2019

Keurig en vriendelijk geholpen.
Verkoper vertelde dat het product,dat ik wilde kopen,alleen nog als showmodel te koop was.
En of dat een probleem was.
Was geen probleem en verkoper pakte het keurig in.
Fijne winkel en ik kom er zeker terug.

Wil 25-07-2019

Een betrouwbare leverancier. Al diverse keren artikelen besteld. Altijd op tijd geleverd.

Joseph van Delft 25-07-2019

Nooit meer iets kopen. Slechtste en meest onbeleefde customer service!!!!!!

C.J. v Rijbroek 25-07-2019

We werden snel geholpen. Duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel. Alles was op voorraad.

j luttik 25-07-2019

je wordt goed geholpen,als je het bedrag niet op 1 rekening staat maar op 2 verschillende en contant.
dan ook is het geen probleem ik zelf had eerst een bedrag contant betaald en toen 2 bedragen van 2 verschillend bankpassen gepind.
geen probleen was super goed geregeld

Ton 25-07-2019

Prettig, snel en enthousiast geholpen. Met gerichte informatie, en flexibele instelling. Ik ben 2 keer achter elkaar geweest, omdat de eerste aankoop (ventilator) toch meer geluid maakte dan we prettig vonden. Het ruilen voor een andere ging heel soepel.

Marieke 25-07-2019

Het al snel doorgeven van de bezorgtijd via de mail, maar ook de dag van te voren via de mail het tijdstip aangeven en ook via sms op je telefoon. Zelfs 10 min. voor aankomst wordt je gebeld.
Verder keurig nette en beleefde monteurs, die snel maar ook goed werken. Niets dan lof over BCC

Scarlett 25-07-2019

Wauw, ik begrijp niet dat ik BCC niet helderder op mijn netvlies had. Ik had een VVV bon ontvangen die niet te besteden is bij de regulars á Media Markt, Coolblue en Bol.com, waardoor ik bij BCC uitkwam. Normaliter dus niet direct mijn eerste keuze, maar dat is vanaf nu veranderd. Ik heb BCC als erg klantvriendelijk ervaren. In minder dan 24 uur kreeg ik mijn bestelling gratis thuis geleverd. Mijn pakket was erg netjes geleverd en compleet, met o.a. nog een leuke folder erbij. Ook hoefde ik geen account aan te maken voor mijn bestelling en de nazorg vond ik ook erg netjes: ik ontving nog een nette mail na met de mogelijkheid om mij in te schrijven voor de nieuwsbrief (in tegenstelling tot veel andere bedrijven, vond ik deze aanpak heel netjes en niet opdringerig).

Alles bij elkaar zou ik BCC zeker aanbevelen, de totale klantvriendelijkheid scoort bij mij een dikke 10: klantvriendelijk, laagdrempelig bestellen, snelle levering, goede prijzen, goede presentatie en oog voor nazorg. BCC, bedankt en tot de volgende bestelling!