Teus de Gruyter 28-07-2019

Verkoper gaf ons de indruk dat hij verstand van zaken had, nam alle tijd om alle verschillen uit te leggen. Ondanks het feit dat het tegen sluitingstijd was.

Haven 28-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, duidelijke foto’s en goede omschrijving van product. Snelle levering en fijn dat je ook kunt betalen met freebees !

Hilde Schattevoet 28-07-2019

Ik heb bcc willekeurig gekozen omdat ik een nieuwe wasmachine nodig had, ze hebben mij goed geholpen, en de bezorgtijd was duidelijk aan mij doorgegeven, sterker nog, de bezorgers lagen voor op schema en ze hebben me gebeld of het eerder uitkwam. Ze hebben flink doorgewerkt die dag en hun tempo was goed. Ze hebben me adviezen gegeven over de machine. Ik moest het bedrag voldoen per pin, hij gaf me de automaat en draaide zich om om mij de privacy te geven. Alles was goed uitgelegd. Ik ben tot nu toe tevreden.

J.J Tjipjes 28-07-2019

Deze winkel heeft een prettige en fijne uitstraling, kundig en vriendelijke mensen om de klanten goed te helpen, also bij de aflevering van de gekochte spullen, kundig en vriendelijk personeel.

RL 28-07-2019

Vandaag een tablet gekocht bij BCC, redelijk snel te woord gestaan maar vooral heel deskundig geholpen, de medewerker probeerde toen ik vroeg maar verschillen tussen een aantal tablets niet om de duurste aan te smeren. Kortom: tevreden!

Ann 28-07-2019

Oprechte en betrouwvolle service.
Je kan er met je vragen terecht. Er is steeds een open en goed verstaan antwoord.

Elise v. Zutphen 28-07-2019

Erg goed geholpen door een mevrouw die meedacht met me en goed advies heeft gegeven.
Kopje koffie erbij en het was verder prima en snel geregeld en mijn bestelling is op tijd afgeleverd.

Angelique 27-07-2019

goed advies gehad over de airco... snelle service en netjes aankoop naar de auto gebracht

Hannie Nederstigt 27-07-2019

Overzichtelijke winkel met keuze uit veel merken en varianten van het product. Bij de keuze word ik geholpen door vriendelijk en duidelijk deskundig personeel. Ik was gewoon verbaasd over de klantvriendelijkheid en de eerlijke voorlichting. Het lijkt wel of ik belang heb bij deze mening, maar het is gewoon wat ik vind.

To 27-07-2019

Onlangs een aankoop gedaan van een mobiele telefoon in de BCC in Amsterdam Oostpoort. Hele vriendelijke meedenkende medewerkers die mij te woord stonden en geholpen hebben. Mooie duidelijke overzichtelijke winkel in een mooie omgeving.

Hans Rijntjes 27-07-2019

prima geholpen door het personeel bij het vervangen van een defect product.

Evelien 27-07-2019

Zat toch wel op z´n minst 1,5 uur te twijfelen over welk product ik wilde kopen, en ben al die tijd fijn geholpen door dezelfde verkoper. Nam alle tijd, ook voldoende afstand, goed eerlijk advies en paste de prijs aan. Ik dacht ik geef ze een 9 want 10 is zo overdreven, maar kan voor dit bezoek oprecht geen minpuntje bedenken..

Rachel 27-07-2019

Hele nette en overzichtelijke zaak, vriendelijk behulpzaam en meedenkend personeel.

Hugens 27-07-2019

Als vaste klant hebben wij heel veel goede ervaring met B,C,C.
Wij bevelen dan ook iedereen daar naar toe

Peter van der Schoot 27-07-2019

Verkoper heeft mij goed geholpen hij heeft veel kennis van zaken en heeft mij goed geadviseerd

N.B 27-07-2019

Overzichtelijk winkel met zeer vriendelijk personeel, dat je niet zo pushed in bepaalde richting.

Thijs van Haren 27-07-2019

Goed geholpen, vriendelijk personeel. En verstand van de producten. Prettige winkel.

Roinge 27-07-2019

Fijne winkel en site, betrouwbaar. Ben goed geïnformeerd. Heel makkelijk om via de link de bezorgdag te kiezen, daarna wordt heel duidelijk aangegeven welk tijdsblok en ongeveer 5 minuten tevoren belden ze. Geweldig. Snel bezorgd en geplaatst, netjes.

Johan 27-07-2019

Omdat mijn laptop het zo’n beetje had begeven de laatste weken, was ik bij mij in de buurt gaan kijken voor de aankoop van een nieuw apparaat. De BCC was een voor de hand liggende optie. Daar aangekomen werd ik aangenaam verrast door de moderne uitstraling van de winkel. In verloop van het informatieve praatje verraste een van de personeelsleden mij met zijn kundigheid op het vlak van de apparaten. En met de persoonlijke omgang met zijn klant. Ik geef een achtje, anders gaan ze misschien te gemakkelijk achterover hangen in hun stoel.

Petra B. 27-07-2019

N.a.v. eerdere goede ervaringen met een inbouwvaatwasser koos ik opnieuw voor BCC toen mijn koelkast het liet afweten. Eerlijk gezegd had ik beter bij Ikea kunnen bestellen, dan had ik diezelfde dag nog een koelkast gehad en was ik ook nog goedkoper uit geweest.
Want BCC liet mij tijdens de 5 heetste dagen ooit zonder koelkast zitten. Er werd niet meegedacht, er werd geen tijdelijke oplossing geboden (bv, direct dezelfde dag tijdelijk een minikoelkast) , niks. Zelfs geen compensatie achteraf, ondanks eerdere toezegging. De oorspronkelijke levering bleek flink beschadigd en toen ik die dus niet wilde hebben, mocht ik dagenlang wachten. Zonder koelkast terwijl nationale hitterecords werden gebroken. Terugbellen gebeurde keer op keer evenmin. Want 'ja, u wilt immers geen beschadigd exemplaar', daarmee implicerend dat 't mijn eigen stomme fout was. Pas bij de laatste callcentre medewerkster werd er doortastend opgetreden. Hulde voor haar, ook voor de chauffeurs van de eerste lichting die zo eerlijk waren de schade te melden en hun best hebben gedaan voor een snelle oplossing en ook voor de chauffeurs die uiteindelijk de nieuwe koelkast keurig en snel hebben ingebouwd. De overige callcentre-medewerkers krijgen van mij een dikke onvoldoende. Alleen het standaardriedeltje afdraaien, niet echt luisteren/invoelen wat een klant zegt, niet zorgdragen voor terugbellen en zeker ook niet zorgen voor een (tussen)oplossing maakt dat ik nooit meer iets bij BCC zal bestellen.

siem oppe 27-07-2019

Ruime keuze van apparaten (laptops,notebooks,..). Deskundige en niet opdringerige service. Ruime aandacht voor het beantwoorden van vragen.

Leanne van den berge 27-07-2019

Ik ben heel goed geholpen en ik zal zo weer terug in de winkel komen want jullie zijn heel behulp zaam

W.J. van den Berg 27-07-2019

ons beoordeling is leuke winkel je word er goed geholpen en de uitleg van het personeel was zeer duidelijke en goed .ik zou als ik weer iets moet kopen weer naar die winkel gaan.

josalden 27-07-2019

zeer vriendelijk personeel en duidelijke informatie langer klant bij BCC dus altijd tevreden

Jelle 27-07-2019

Hebben er een airfryer gekocht, prijs was hoger als bijv. Media markt, dit hebben ze direct aangepast en mee gekregen voor dezelfde prijs!

Vulders 27-07-2019

Wel even moeten wachten tot er een verkoper vrij was, maar daarna goed geholpen, goede en duidelijke uitleg.

Evert Nijman 27-07-2019

Het is een prettige overzichtelijke winkel. Medewerkers zijn aardig en vakkundig. En vooral natuurlijk is de service en garantie altijd naar tevredenheid.

Dave 27-07-2019

Was op zoek naar een MacBook Air, werd vrijwel meteen geholpen en geadviseerd over welke ik het beste kon pakken. Uiteindelijk de koop gedaan en een tevreden klant erbij, bedankt BCC!

Duifff 27-07-2019

Goede prijzen en hele snelle en goed verzorgde levering. Heel erg op tijd de track en trace code gegeven.

Raakie 27-07-2019

Bcc Den Haag Oude Haagweg bezocht, nette uitgebreide uitleg. Diegene die mij hielp werd erop gewezen dat hij mocht gaan lunchen. Ondanks dat bleef hij me netjes en geduldig helpen. Wasmachine aangeschaft en levering ook soepel en zeer netjes verlopen. Dus totaalapkket complimenten !

Michelle 27-07-2019

Zeer netjes geholpen door een medewerker Nick. Mijn airco koelde minimaal, echter kon ik hem maar na 30 dagen terug brengen en had ik de airco al 1,5 maand. Normaal deden ze dit niet maar maakte ze voor deze keer een uitzondering. Erg fijn! Ik heb er een nieuwe airco voor terug genomen en deze doet het nu naar 2 uur draaien al beter dan de eerste. Erg bedankt dat jullie mijn oude terug namen, heb van deze nu al meer profijt!

Cheris 27-07-2019

Super blij met mijn aankopen en de service. Er was tijd voor advies en tips

Aletmari@kpnmail.nl 27-07-2019

Dicht bijhuis deze BCC winkel in Buitenveldert.
Aardig personeel
Snelle en correcte service,
.Vlotte levering en....... op de afgesproken tijd!

BA 27-07-2019

Ruim assortiment, kundig personeel. Parkeren gratis en ruim voldoende plek!

Faissal Eissa 27-07-2019

Het t is een prachtige winkel en ik heb verschillende elektrische apparaten gekocht .
Ik ben bij jullie winkel geweest en ik heb daar van mevrouw Mounira veel geholpen over mijn keuze . Ik wil graag haar bedanken.

Frank 27-07-2019

Zoals gewoonlijk goede service en prijs. Hoef je echt het internet niet voor af te struinen.

Jerôme 27-07-2019

2 smart phones en een laptop met laptop rugtas bij BCC Beverwijk gekocht. De service daar is top. Wij zijn geholpen door 2 verkopers die ons goed hebben geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden en over de aangeschafte producten. Deze winkel is een aanrader voor iedereen.

Caatje#11 27-07-2019

Prima product geleverd volgens de omschrijving. Voldoet aan de verwachtingen. Ook de levering zelf was op tijd volgens " track and trace".

Bram Bos 27-07-2019

Hulpvaardig personeel (en genoeg), en een prettige winkel om rond te kijken.

Sylvia van Bruggen 27-07-2019

Ik heb voor de vestiging in Hilversum gekozen (ondanks dat ik 2 BCC’s dichterbij heb zitten) omdat ik het ruime assortiment, de super-vriendelijke medewerkers (ook onderling hangt er een goede sfeer) en de expertise van hun erg waardeer. Sander & collega’s: het was weer gezellig en ik heb gescoord wat ik nodig had. 🤩

D de Beer 27-07-2019

Netjes en snel afgeleverd en oude droger weer meegenomen. Ik ben super tevreden en zou hier zeker volgende keer weer bestellen!

Pieter 27-07-2019

Onbeleefde bezorger. We wonen in Friesland en deze meneer vroeg zich af waarom jonge mensen zoals wij in hemelsnaam zo afgelegen wilden wonen?!

Firelli02 27-07-2019

Wilde mijn aankoop in termijnen betalen.

Vandaag de wasmachine ontvangen en is door de bezorgers naar boven gebracht en oude is meteen meegenomen.

Oscar 27-07-2019

Goed geprijst, vlotte levering en zeer goede nazorg.
Ook als later na aankoop nog vragen heb kan je altijd terrecht, online of in de winkel. Je bent geen nummer maar je wordt echt als Klant behandelt. Keurig en correct.

William Goossens 27-07-2019

Zeer vriendelijk, beleefd en zeker ter zake kundig. Prima advies bij de aankoop van een laptop voor onze dochter. Blij de deur uit!

Melisssa 27-07-2019

heel erg goed geholpen door de medewerker op de website via de chat en goed geinfomeerd over de bezorging!

Thea 27-07-2019

BCC Vlaardingen is de winkel die en goede advies geef, je hulp geef waar je het nodig voor heb. Alle producten een goede en scherpe prijs. Wij hebben al diverse spullen gekocht, en zijn er zeer tevreden mee. Personeel is kundig en behulpzaam.
Groetjes Giel en Thea

Melanie 27-07-2019

Zeer goede service en uitleg bij vragen. Er werd echt de tijd voor mij genomen bij het uitzoeken van de juiste producten. De installatie gebeurde ook heel netjes en professioneel.

Ronald 27-07-2019

Makkelijk besteld en snel geleverd. De bezorgers waren heel aardig en hebben alles naar de 3e verdieping getilt. De bezorgers waren er 3 uur eerder als aangegeven en belde netjes op of dit uit kwam. Super service.

Ton 27-07-2019

Zeer snel geholpen bij BCC Barendrecht. Werd goed naar onze wensen geluisterd. Deskundig advies. En uiteraard voor de laagste prijs. Een tablet en e-reader aangeschaft. Deze nu enkele dagen naar volle tevredenheid in gebruik.