Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 28-07-2019

Wat een positieve verrassing na teleurstelling op teleurstelling bij coolblue. Niet alleen super aardige bezorgers maar ook met kennis en binnen no time mijn machines geïnstalleerd waar ik na 8dgn thuisblijven voor coolblue nog steeds geen werkende oplossing had.

Dinckal, A.E. 28-07-2019

Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Nemen alle tijd voor jou en geven een duidelijke uitleg. De service is een 10. De wasmachine wordt geplaatst, aangesloten en getest.

Mp 28-07-2019

Vandaag heeft BCC zich voor mij kunnen onderscheiden tot de rest. Werkelijke service genoten welke ik nog niet eerder heb meegemaakt. Hiervoor koos ik snel voor de grote rode concurrent maar dit zal ik niet snel meer doen. De slogan high service is kwam volledig tot zijn recht in het filiaal in Breda. Hier is de klant nog echt koning.

Melissa 28-07-2019

Goeie en leuke verkoper. Is eerlijk en probeert je geen extra en dingen aan te smeren. Winkel is overzichtelijk en ze komen je gelijk helpen. Fijne ervaring.

Samsung43 inch 28-07-2019

Eerlijk en open advies zelfs nadat wij eerst bij een hele grote concurrent geweest waren, na vergelijk van het exact hetzelfde product (deze voerde eigen type nummer)was BCC toch 50 euro goedkoper ,vlug verdient!!! Verkoper ekkersrijt Eindhoven Bedankt!!!

Ton 28-07-2019

Fijne bediening en duidelijke uitleg en verder een hele vlotte afhandeling,

Stefangrob 28-07-2019

Een fantastische winkel met geweldig kundig personeel. Vooral de man dienmij hielp, Espen Blok heeft mij super goed geholpen. Ik kan en zal iedereen deze winkel absoluut aanbevelen

Wilma 28-07-2019

Keurig geholpen door medewerker met probleem E-reader en dit is goed opgelost

Rosbergen 28-07-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van een smartphone. Er was een meneer van Huawei die al onze vragen kon beantwoorden (we waren toevallig gericht op zoek naar een Huawei toestel)

Ria 28-07-2019

Bij BCC in Veghel een nieuwe I Pad gekocht. Bij BCC word je altijd fantastisch geholpen, goede uitleg en service. Ik beveel de winkel in Veghel bij iedereen aan.

Martijn 28-07-2019

Ik had mijn huiswerk gedaan en kwam binnen met mijn keuze. Een medewerker aangesproken en meteen mijn keuze in de computer opgezocht om de voorraad te controleren. Alles aanwezig, ingepakt en stond weer tevr3den buiten.
Daarbij nog de handige tip gekregen dat identieke apparaten verschillende serienummers hebben en dat dit binnen de garantie natuurlijk duidelijk moet zijn. Tip om even de apparaten te voorzien van een sticker met het nummer.

Frans G v O 28-07-2019

BCC heeft werkelijke winkels zodat een product vaak ook echt te zien is alvorens voor aankoop over te gaan.
De prijzen zijn nooit hoger dan bij de concurrent , indien wel hoger dan wordt de prijs aangepast (dit al eens meegemaakt) , zo hoef je niet naar een andere winkelier.

Linda 28-07-2019

We kregen goede hulp, duidelijk, snel en eerlijk. Niet het duurste product, maar het product wat passend was bij onze wensen. Top!

Maayke 28-07-2019

Ik vind de shop overzichtelijk en snel gevonden wat ik zocht. De levering was snel en artikel goed verpakt! het was er de volgende dag al! ik heb trouwens heel veel aankopen gedaan bij BCC, ook in de winkel. altijd goed geweest!

C.brans 28-07-2019

Dit is een fijne winkel.netjes en je wordt er goed en vakkundig geholpen.altijd vriendelijk en behulpzaam.Dit is echt mijn winkel als ik wat nodig heb.

C Buskens 28-07-2019

Wij werden echt keurig netjes geholpen in jullie winkel in Tilburg
Echt een aanrader
Eerlijke mening

Heleen Bakker 28-07-2019

Ik ging naar BBC omdat ik een wasmachine wilde kopen en ik wilde graag een Miele wasmachine. Ik werd goed geholpen door een zeer aardige verkoper die mij goed advies gaf welke Miele ik het beste kon kopen. Het personeel is aardig en de sfeer is goed. Ik kan iedereen aanraden om naar deze zaak te gaan.

Linda 28-07-2019

Bij tweede bezoek knopen doorgehakt met de aanschaf van een nieuwe tv. Ik werd vriendelijk ontvangen, kreeg een goede en rustige uitleg. Prettige keuzevrijheid.

Jaquet 28-07-2019

Was op zoek naar een nieuw Nespresso apparaat en werd al snel op een zeer aangenaam aangesproken of ik geholpen wilde worden.
Het was haar niet te doen om de duurste te verkopen maar vroeg waar ik het voor nodig had.
Super goede service

P. Haas 28-07-2019

Naar de BCC Spijkenisse voor een printer cartridge. Al vaker gedacht aan nieuwe TV grootbeeld , dus ook "even kijken" bij de TV's. Na een leuke en goede technische voorlichting en op een ontspannen manier wat onderhandelen, was het resultaat dat we niet alleen met de cartridge maar ook met een prachtige 55 inch Samsung QLED de winkel verlieten. De altijd vriendelijke, we komen vaker bij deze BCC winkel, en correcte behandeling heeft zijn resultaat weer bewezen.

Andrés 28-07-2019

Had het product dat ik zocht, tegen een goede prijs en met gratis levering en installatie. Een suggestie voor verbetering zou zijn om het makkelijker te maken om een specifiek tijdstip van de dag te kiezen.

Cock 28-07-2019

Grote keuze en een goede prijs. Je kan als je dat wil rustig rondkijken en alles goed vergelijken.

Hanneke 28-07-2019

Fijn dat er een winkel is waar je zo uitgebreid alles kan bekijken. Sommige dingen wil je toch gewoon graag zien voordat je ze koopt. Wasmachine werd even aangesloten zodat je ook de bediening kan uitproberen. Snelle duidelijke afhandeling van de bestelling. Ook fijn dat je de factuur ook per mail krijgt. Ik ben tevreden! (alhoewel het gedoe over extra garantie en essent samenwerking er voor mij wel uit mag 😉)

Teus de Gruyter 28-07-2019

Verkoper gaf ons de indruk dat hij verstand van zaken had, nam alle tijd om alle verschillen uit te leggen. Ondanks het feit dat het tegen sluitingstijd was.

Haven 28-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, duidelijke foto’s en goede omschrijving van product. Snelle levering en fijn dat je ook kunt betalen met freebees !

Hilde Schattevoet 28-07-2019

Ik heb bcc willekeurig gekozen omdat ik een nieuwe wasmachine nodig had, ze hebben mij goed geholpen, en de bezorgtijd was duidelijk aan mij doorgegeven, sterker nog, de bezorgers lagen voor op schema en ze hebben me gebeld of het eerder uitkwam. Ze hebben flink doorgewerkt die dag en hun tempo was goed. Ze hebben me adviezen gegeven over de machine. Ik moest het bedrag voldoen per pin, hij gaf me de automaat en draaide zich om om mij de privacy te geven. Alles was goed uitgelegd. Ik ben tot nu toe tevreden.

J.J Tjipjes 28-07-2019

Deze winkel heeft een prettige en fijne uitstraling, kundig en vriendelijke mensen om de klanten goed te helpen, also bij de aflevering van de gekochte spullen, kundig en vriendelijk personeel.

RL 28-07-2019

Vandaag een tablet gekocht bij BCC, redelijk snel te woord gestaan maar vooral heel deskundig geholpen, de medewerker probeerde toen ik vroeg maar verschillen tussen een aantal tablets niet om de duurste aan te smeren. Kortom: tevreden!

Ann 28-07-2019

Oprechte en betrouwvolle service.
Je kan er met je vragen terecht. Er is steeds een open en goed verstaan antwoord.

Elise v. Zutphen 28-07-2019

Erg goed geholpen door een mevrouw die meedacht met me en goed advies heeft gegeven.
Kopje koffie erbij en het was verder prima en snel geregeld en mijn bestelling is op tijd afgeleverd.

Angelique 27-07-2019

goed advies gehad over de airco... snelle service en netjes aankoop naar de auto gebracht

Hannie Nederstigt 27-07-2019

Overzichtelijke winkel met keuze uit veel merken en varianten van het product. Bij de keuze word ik geholpen door vriendelijk en duidelijk deskundig personeel. Ik was gewoon verbaasd over de klantvriendelijkheid en de eerlijke voorlichting. Het lijkt wel of ik belang heb bij deze mening, maar het is gewoon wat ik vind.

To 27-07-2019

Onlangs een aankoop gedaan van een mobiele telefoon in de BCC in Amsterdam Oostpoort. Hele vriendelijke meedenkende medewerkers die mij te woord stonden en geholpen hebben. Mooie duidelijke overzichtelijke winkel in een mooie omgeving.

Hans Rijntjes 27-07-2019

prima geholpen door het personeel bij het vervangen van een defect product.

Evelien 27-07-2019

Zat toch wel op z´n minst 1,5 uur te twijfelen over welk product ik wilde kopen, en ben al die tijd fijn geholpen door dezelfde verkoper. Nam alle tijd, ook voldoende afstand, goed eerlijk advies en paste de prijs aan. Ik dacht ik geef ze een 9 want 10 is zo overdreven, maar kan voor dit bezoek oprecht geen minpuntje bedenken..

Rachel 27-07-2019

Hele nette en overzichtelijke zaak, vriendelijk behulpzaam en meedenkend personeel.

Hugens 27-07-2019

Als vaste klant hebben wij heel veel goede ervaring met B,C,C.
Wij bevelen dan ook iedereen daar naar toe

Peter van der Schoot 27-07-2019

Verkoper heeft mij goed geholpen hij heeft veel kennis van zaken en heeft mij goed geadviseerd

N.B 27-07-2019

Overzichtelijk winkel met zeer vriendelijk personeel, dat je niet zo pushed in bepaalde richting.

Thijs van Haren 27-07-2019

Goed geholpen, vriendelijk personeel. En verstand van de producten. Prettige winkel.

Roinge 27-07-2019

Fijne winkel en site, betrouwbaar. Ben goed geïnformeerd. Heel makkelijk om via de link de bezorgdag te kiezen, daarna wordt heel duidelijk aangegeven welk tijdsblok en ongeveer 5 minuten tevoren belden ze. Geweldig. Snel bezorgd en geplaatst, netjes.

Johan 27-07-2019

Omdat mijn laptop het zo’n beetje had begeven de laatste weken, was ik bij mij in de buurt gaan kijken voor de aankoop van een nieuw apparaat. De BCC was een voor de hand liggende optie. Daar aangekomen werd ik aangenaam verrast door de moderne uitstraling van de winkel. In verloop van het informatieve praatje verraste een van de personeelsleden mij met zijn kundigheid op het vlak van de apparaten. En met de persoonlijke omgang met zijn klant. Ik geef een achtje, anders gaan ze misschien te gemakkelijk achterover hangen in hun stoel.

Petra B. 27-07-2019

N.a.v. eerdere goede ervaringen met een inbouwvaatwasser koos ik opnieuw voor BCC toen mijn koelkast het liet afweten. Eerlijk gezegd had ik beter bij Ikea kunnen bestellen, dan had ik diezelfde dag nog een koelkast gehad en was ik ook nog goedkoper uit geweest.
Want BCC liet mij tijdens de 5 heetste dagen ooit zonder koelkast zitten. Er werd niet meegedacht, er werd geen tijdelijke oplossing geboden (bv, direct dezelfde dag tijdelijk een minikoelkast) , niks. Zelfs geen compensatie achteraf, ondanks eerdere toezegging. De oorspronkelijke levering bleek flink beschadigd en toen ik die dus niet wilde hebben, mocht ik dagenlang wachten. Zonder koelkast terwijl nationale hitterecords werden gebroken. Terugbellen gebeurde keer op keer evenmin. Want 'ja, u wilt immers geen beschadigd exemplaar', daarmee implicerend dat 't mijn eigen stomme fout was. Pas bij de laatste callcentre medewerkster werd er doortastend opgetreden. Hulde voor haar, ook voor de chauffeurs van de eerste lichting die zo eerlijk waren de schade te melden en hun best hebben gedaan voor een snelle oplossing en ook voor de chauffeurs die uiteindelijk de nieuwe koelkast keurig en snel hebben ingebouwd. De overige callcentre-medewerkers krijgen van mij een dikke onvoldoende. Alleen het standaardriedeltje afdraaien, niet echt luisteren/invoelen wat een klant zegt, niet zorgdragen voor terugbellen en zeker ook niet zorgen voor een (tussen)oplossing maakt dat ik nooit meer iets bij BCC zal bestellen.

siem oppe 27-07-2019

Ruime keuze van apparaten (laptops,notebooks,..). Deskundige en niet opdringerige service. Ruime aandacht voor het beantwoorden van vragen.

Leanne van den berge 27-07-2019

Ik ben heel goed geholpen en ik zal zo weer terug in de winkel komen want jullie zijn heel behulp zaam

W.J. van den Berg 27-07-2019

ons beoordeling is leuke winkel je word er goed geholpen en de uitleg van het personeel was zeer duidelijke en goed .ik zou als ik weer iets moet kopen weer naar die winkel gaan.

josalden 27-07-2019

zeer vriendelijk personeel en duidelijke informatie langer klant bij BCC dus altijd tevreden

Jelle 27-07-2019

Hebben er een airfryer gekocht, prijs was hoger als bijv. Media markt, dit hebben ze direct aangepast en mee gekregen voor dezelfde prijs!

Vulders 27-07-2019

Wel even moeten wachten tot er een verkoper vrij was, maar daarna goed geholpen, goede en duidelijke uitleg.

Evert Nijman 27-07-2019

Het is een prettige overzichtelijke winkel. Medewerkers zijn aardig en vakkundig. En vooral natuurlijk is de service en garantie altijd naar tevredenheid.