Marianne 30-07-2019

Uitstekende service!
Netjes en beleefd personeel.
De winkel ziet er goed, verzorgd uit.
Goede indeling van de producten.

Trudy Harrems 30-07-2019

Prima service, in de winkel en ook bij aflevering, Wasmachine gebruiksklaar geïnstalleerd.
goed advies in de winkel Bestelling op gegeven tijdstip afgeleverd. Top

Esther 30-07-2019

Snelle service en een van de weinige waar je ook met vvv bonnen kan betalen!

Louise 30-07-2019

Ik kwam de winkel voor het eerst in, en ik had mij al voorbereid,
maar ik werdt snel en vriendelijk geholpen. Leuke winkel.

Josephina 30-07-2019

BCC Sittard is een geweldige zaak, mijn bestelling is perfect geleverd, vooraf heb ik voldoende info gekregen over het juiste tijdstip, alles is volgens afspraak verlopen, netjes afgeleverd en geïnstalleerd + de oude apparatuur meegenomen. Helemaal TOP. helemaal Happy.
Zeer tevreden over alles + zeer tevreden over de nieuwe aankoop.

Hannie Nederstigt 30-07-2019

In de winkel heel vriendelijk en deskundig geholpen door iemand die echt verstand van het product (wasmachine) had. Vervolgens bericht gekregen over tijdstip van bezorgen.Dat klopte ook precies. Ook de mensen die de oude machine kwamen halen en de nieuwe kwamen installeren vriendelijk en deskundig, met goede praktische adviezen. De rommel keurig opgeruimd. Ben heel tevreden.

Cieny zwiers 30-07-2019

Vriendelijke geduldige mensen. Duidelijke uitleg over het product. Mooie winkel. Goede uitstraling in het geheel.

Theo 30-07-2019

Geweldig geholpen en prachtige keuze`s om een mooie tv uit te zoeken . Ook een prachtige winkel in Oss waar ik zeer zeker meer dingen gaat kopen .

Sharon 30-07-2019

Ik had een defect product wat heel soepel werd ingenomen, waarna ik een ander product mocht kiezen. Heel blij met de vriendelijke en goede service. Ik werd vrij snel geholpen. Ik had een 10 gegeven als ik iets sneller geholpen was en wellicht hulp bij de keuze van een nieuw product aangeboden gekregen had (maar ik kwam zelf gelukkig toch snel uit de keuze voor een nieuw product.)

Marielle 30-07-2019

Heel netjes en aardig! Ik had een droger uitgezocht en afgetekend. Onderweg begon ik te twijfelen. Terug gegaan en toch een ander model gekozen. Werd helemaal niet moeilijk gedaan. Ik voelde me een beetje opgelaten hierdoor, maar ze bleven netjes en het werd allemaal geregeld. Ook het thuisbrengen is goed verlopen. De droger werd netjes over de wastafel gehesen. Geen probleem! Hele nette service! Top!

Gerard 30-07-2019

Overzichtelijk shoppen, Bestelling :snelle levering en goed verpakt, en zorgvuldig geleverd op afgesproken tijd.
Mijn aankoop werkt perfect

Yunah 30-07-2019

Super service, goed geholpen in de winkel en de heren die mijn droger naar boven hebben gebracht waren ook heel vriendelijk en zo aardig om mij te helpen ruimte te maken voor de nieuwe droger. (Omdat ik net geopereerd ben kan ik zelf niks tillen.) Ik beveel bcc zeker aan en koop daar al mijn apparaten.

VMC Mulder 30-07-2019

Ik ben heel erg tevreden. (..) had heel veel geduld en heeft al mijn vragen goed beantwoord. 10+

De Graaf 30-07-2019

Goed en vriendelijk geholpen. Ook een goed advies gehad ten aanzien van de aankoop.

Eric Machiels 30-07-2019

keurig nette winkel met bijzonder vriendelijk personeel. Omdat ik in de webshop een verkeerd artikel had besteld ben ik naar de winkel in Emmen gegaan om te ruilen. Geen probleem werd zonder commentaar omgeruild voor het juiste product en nog bijzonder vriendelijk ook! Dit is geen toeval, de vorige keer werd ook al bijzonder netjes en vriendelijk geholpen.

Peter 29-07-2019

Uitgebreid assortiment, aantrekkelijke prijzen, snelle levertijden en site is erg overzichtelijk en gemakkelijk om te navigeren. Prima zoekfunctie.

Evert 29-07-2019

De winkel is prima bereikbaar. De bediening is vriendelijk, correct en deskundig. Hulde!

HM 29-07-2019

Wij kopen al 30 jaar bij BCC en altijd zijn we tevreden over de aankoop en service die we in die jaren hebben gehad.
Het zijn niet altijd grote aankopen , maar ook de kleinere dingen zijn scherp geprijsd .
We hopen nog lang gebruiken te kunnen maken van de diensten van BCC

Patrick 29-07-2019

Zwarte versie van een product was uitverkocht, toen boden ze de witte aan voor dezelfde prijs (deze was normaal 10 euro duurder). Uiteindelijk kreeg ik het laatste zwarte (show)model mee met korting én de volle 2 jaar garantie. Goede service en vriendelijk en kundig personeel.

Reijman 29-07-2019

Ik vind het een fijne winkel overzichtelijk vriendelijk en een goede klant gerichte bediening wat de media markt niet heeft ,het draaid niet alleen op verkoop maar een eerlijke en klant gerichte advies.

Erik 29-07-2019

Keurig geholpen door een medewerker die verstand heeft van wat hij verkoopt. Goede service.

H.A. Holla 29-07-2019

In de winkel in van Bosch gekocht. Eerst geïnformeerd in de winkel en besloten om in de winkel te kopen en niet via de website omdat de verkoper ons prima te woord heeft gestaan. Goede keus geweest om dit zo te doen, omdat er een probleem bleek met de cash back actie van Bosch. Keurig door BCC opgelost. Mooie droogmachine voor een nog mooiere prijs.

Tanis 29-07-2019

De service is prima. Er zijn artikelen voor ons besteld. Het was super snel binnen !

Monique 29-07-2019

attent personeel wat belofte na komt
goede ervaring met verlengde garantie op wasmachine, machine ging in garantieperiode stuk en werd vervangen, heeft wel wat langer geduurd maar toch.

maik 29-07-2019

fijne winkel vriendelijk personeel goede uitleg en een zeer goede service komt vaak voor dat bcc goedkoper is

Bart 29-07-2019

Vanmiddag een wasmachine gekocht bij BBC in Bergen op Zoom. De winkel was overzichtelijk en de service was persoonsgericht, vriendelijke en zeer informatief!

Muts 29-07-2019

Goede service, prima verpakt, snel geleverd.

Erg blij met mijn nieuwe printer!!!!

alvanz 29-07-2019

ben bij de bc amersfoort geweest en heb een vogels beugel gehaald - tegen de allerbeste prijs !
De verkoper is onderhand een bekende van mij (haha) - ben zeer goed geholpen en heb weer een goede keus gemaakt !!!
Het is een no non sense winkelketen : laagste prijs is laagste prijs -- ze verkopen echt met een
glimlach ! Ben altijd welkom en de koffie smaakt er prima - is gratis ..

Anika 29-07-2019

Veel in deze winkel te verkrijgen. Werden direct geholpen door xxx en met goede informatie waren we er binnen 10 min. Uit.

Coolz 29-07-2019

Hierbij een Samsung TV gekocht bij BCC Vlaardingen.

Technisch en vriendelijk geholpen, services gewoon goed. Echte aanrader om hier uw elektronica te kopen. De prijs is ook echt scherp bij de BCC, beter dan andere grotere Electronica winkels.

De tv moest ik zelf ophalen en werd met goeie services in mijn auto geladen.

Michael 29-07-2019

Ik ben zeer te spreken over hoe mijn moeder en ik werden geholpen door verkoper xxx van de BCC. Hij sprak ons vriendelijk aan, ging samen met ons kijken naar de mogelijkheden en gaf ons goed advies. Toch heb ik een 7 gegeven. Naast de hulp van verkoper xxx zijn er verschillende mensen bij ons thuis geweest van de BCC die o.a. de maten van de afzuigkap hadden opgemeten. Doordat er verschillende keren problemen ontstonden bij zowel het opmeten, de bezorging en het installeren van de afzuigkap waren wij genoodzaakt om alles terug te geven aan de BCC.

prima aankoop! 29-07-2019

Goede omschrijving product,supersnelle levering en tevreden over het product!

Den 29-07-2019

Gemakkelijk betalen en netjes de volgende dag in huis zoals beloofd. Ook was alles netjes aanwezig bij de bestelling.

Bryan 29-07-2019

Nieuwe droger gekocht, werkt super. Snelle levering smorgens een sms met tijdvak en netjes 15 min voor tijd gebeld dat ze er waren. En vooral heel netjes geleverd door 2 personen. Vonden het geen probleem 2 trappen op te moeten en sloten het snel en heel netjes aan. Complimenten voor de service van BCC

Monique 29-07-2019

Bij het zoeken naar een stoomstrijkijzer kwamen we al snel uit bij BCC en de prijs was interessant. De bestelling is keurig verlopen en ook de bezorgdatum en tijd klopte exact. Enig nadeel; we hadden aangeklikt dat we ons oude strijkijzer mee wilde geven/in wilde leveren. Maar DHL, de bezorger, nam deze niet mee. Hij wist niet wat ie ermee moest.

Wesseling 29-07-2019

Altijd vriendelijke personeel met verstand van zaken dat de klant graag helpt!
Geeft goed advies en is bereid de klant te helpen. (Bijv. Even meelopen naar de auto als de goederen zwaar zijn)

DORUS 29-07-2019

Altijd goed en vriendelijk geholpen, bij niet goed direct omruilen, ruim aanbod.

Louis 29-07-2019

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ruime winkel, goed bereikbaar en gratis parkeren.

L Meeusen 29-07-2019

Vriendelijke bejegening, duidelijke uitleg over het apparaat gekregen en een eerlijke voorlichting

Gerard 29-07-2019

Overzichtelijke en prettige webwinkel. Prijzen behoren bij de laagste in Nederland. Bestellen en levertijd waren verrassend snel. Ondanks dat ik 2 producten bestelde en 1 ervan in backorder stond, werd het andere artikel wel direct de volgende dag geleverd. Top! Ook de communicatie over het aflevertijdstip was prettig en duidelijk.

Thomas 29-07-2019

Wij wilden een AG wasmachine kopen bij BCC. volgens de website waren zij de goedkoopste, ook werd de oude wasmachine verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd, zonder bijkomende kosten.
De verkoper in de winkel gaf ons een zeer goede uitleg over de mogelijkheden.
Bovendien nam hij rustig de tijd voor ons, wat een prettig gevoel gaf.
Zeer klantvriendelijk man.

Teuntje 29-07-2019

Ik ben erg goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe ereader. De verkoper stelde een paar vragen waardoor snel duidelijk werd wat wel en wat niet belangrijk is voor mijn ereader.
Em omdat het zo warm was kreeg ik een koel flesje water!

B.Janse 29-07-2019

Dacht dat BCC klantvriendelijk was, niets van gemerkt. Slechte service, belofte niet nakomen,je koopt een wasmachine, waait twee keer een monteur bij geweest is, mag omruilen voor ander, krijg geen advies, Weer drie dagen wachten, komt de machine, moet bij betalen krijg alleen bon van bijbetaling niet van was machine. Ga naar de winkel (westzijde) vraag om bon, die moet ik hebben, maar NEE die heb ik niet. Personeel hield vol van wel, zei "wat een slechte service hier) kreeg meteen de wind van voren. Plus nu nog steeds geen aankoop bon. Oh oh oh wat een slechte zaak. Een tegemoetkoming van alle ellende " ho maar" nee niet mijn winkel

Sib 29-07-2019

Vaste klant bij BBC. Altijd tevreden over de service en de producten. Deskundig personeel en snelle levering. BCC krijgt van mij een 10.

Henk Filippini 29-07-2019

Ik wilde mij oriënteren op een nieuwe vrieskist en een nieuwe koelkast.ik kreeg een gedegen uitleg zonder dat er werd aangedrongen op een eventuele koop

Ed 29-07-2019

Kwam in de winkel voor nieuwe scheerkopspoel bakjes, waren er inderdaad. Toen gekeken naar espresso apparaat, zijn daar weg gelopen omdat wij niet geholpen werden. Hebben toen een laptop gekocht die niet op voorraad was maar die zou de volgende dag bezorgd worden..... niet dus. Vandaag besteld morgen in huis werkt bij bcc dus NIET. Ik lees net dat de bezorgin 30-07 is terwijl ik hem 28-07 gekocht heb. Jammer!!

Els 29-07-2019

Goed, snel en duidelijk geholpen.
De verkoper was vriendelijk en grappig en adrem.
Zeer tevreden over deze ruime overzichtelijke en vooral koele winkel.
Ik zal er zeker de rest van mijn spullen kopen....

Kevin 29-07-2019

Na een slechte ervaring bij BCC Breda (laptop in garantie stuk, aangeboden optie een dubbel zo dure laptop met veel bijbetaling) toch ook nog even in Oosterhout langsgegaan.
De ontvangst en aangeboden vervangende laptop (met aanzienlijk minder bijbetaling) waren boven verwachting.
Probleemoplossend vermogen van de betreffende medewerker echt top!

R. E.Bok 29-07-2019

Prettige winkel en ruime keuze. Personeel is goed geïnformeerd. Personeel neemt de tijd voor je en dit is iets wat tegenwoordig niet altijd meer altijd meer het geval is.
De bestelde producten worden keurig afgeleverd en oude item wordt weer netjes meegenomen.

B.Hoffer 29-07-2019

Bcc heeft nette service ze leveren goede kwaliteit voor een goede prijs ze hebben altijd de laagste prijs garantie als ze prijs niet klopt lossen dat op.
klant vriendelijk personeel.
Vaatwasser is netjes geïnstalleerd.