Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 05-08-2019

Perfect voorlichting en service. Goed advies en klantvriendelijk. Kwamen met goed voorstel voor bezorgen en plaatsen

A.de Laat 05-08-2019

Nadat wij schade hadden door de bezorging hebben wij dit doorgegeven en dat is snel en naar tevredenheid af gewerkt.

Harry P.B. 05-08-2019

De verkoper heeft dankzij zijn ervaring van 30 jaar service monteur een geweldig advies gegeven.
We kwamen voor een andere wasmachine en zijn de deur uit gegaan met een andere dan we van plan waren.
Bovendien heeft de beste man zijn uiterste best gedaan om de machine zo goedkoop mogelijk te leveren. Niets dan complimenten voor deze BCC medewerker.
Harry P.B.

Martin 05-08-2019

De website is lekker licht, helder en overzichtelijk. Het automatisch aanvullen tijdens het zoeken naar producten werkt prettig. Op basis van de informatie op de site, zou een bepaald product niet in de winkel op voorraad zijn, toen ik echter een uur later in diezelfde winkel stond, hadden ze toch 1 exemplaar liggen. Vond ik niet heel vervelend, maar geeft aan dat de voorraadinformatie wellicht niet altijd 100% accuraat is. In de winkel zelf word je altijd heel snel aangesproken. Dit kan prettig zijn als je wel wat hulp kunt gebruiken (advies, iets vinden, etc) maar zal niet door iedereen even prettig worden ervaren. Persoonlijk vind ik het niet erg. Het personeel is altijd erg vriendelijk en laat je ook met rust als je die kant op hint. Tot nu toe is mijn ervaring is verschillende winkels hetzelfde.

Marielle van Reeuwijk 05-08-2019

In de winkel heel vriendelijk geholpen. De verkoopster heeft zelf diverse producten voor ons vergeleken in gebruikersfuncties. We hebben nu een duo frituurpan waardoor we eindelijk voor het hele gezin in 1 alle frietjes kunnen bakken

MoK3 04-08-2019

Altijd goede service. Helpen ook met het juiste product kiezen. Ik krijg zowel de voor- als nadelen te horen van producten. Zo maak ik altijd de beste keuze. Producten worden ook altijd door goedlachse werknemers van de bcc bezorgd.

Daniel 04-08-2019

Bijzonder vriendelijk geholpen, de verkoper dacht goed mee en gaf goede tips. Hij liep zelfs met de bestelling mee naar mijn auto waar we deze samen hebben ingeladen. Helemaal top!

Arno Mac 04-08-2019

Goeie adviezen, ik kwam binnen voor een bluetooth speaker en ging weg met een complete bose set. Heb de wireless set een weekend in gebruik en via wifi en bevalt ons heel goed. Thuis waren ze blij verrast 😄

E1990 04-08-2019

Niet specifiek voor deze BCC gekozen voor deze aankoop. Maar erg tevreden over de hulp in de winkel. Prijs op de kassa kwam niet overeen met de prijs op het kaartje bij het product. Dit werd netjes aangepast.

Ook over eerdere aankopen zeer tevreden en een goed advies ontvangen.

BJ 04-08-2019

Werd vlot geholpen zonder opdringerig te zijn. Niet alle kennis over het product was aanwezig, maar was met hulp van een collega toch ruimschoots in orde. Over een ( aangepaste, lagere ) prijs waren we het vlot eens. Levering onmiddellijk. TOP

Peter 04-08-2019

Deskundig en behulpzaam personeel, was op zoek naar een hoofdtelefoon, de aanbieding was nog geldig maar niet meer op voorraad. Onmiddellijk aangeboden om hoofdtelefoon vandaag, laatste dag van aanbieding, te bestellen op hoofdkantoor.
Ook werd ik gerust gewezen op minpunten van een keuze (de niet zo sterke Active Noice Cancellation).

Wat wel heel jammer is: er staan bijna geen demo modellen hoofdtelefoons klaar, dus draagcomfort en geluidskwaliteit voor mijn muziek is niet te testen. Dat is toch de belangrijkste reden om naar een echte winkel te gaan.

Simone 04-08-2019

Al stond op de site volgende dag geleverd, was dit niet mogelijk en kon kiezen op de site wanneer wel dat was 4 dagen later. Kreeg mail tussen welk tijdstip in de nacht van de dag van de levering (prima) , verder prima naar verwachting, werd 10 minuten van te voren gebeld, nette, vriendelijke jongens die het leverden en hebben aangesloten en uitleg gaven over de condensdroger.

Quincy 04-08-2019

Op het moment dat je langsgaat bij deze winkel, nemen de verkopers de tijd om je te helpen het juiste product uit te kiezen.
Verder is de kennis van de verkopers ook torenhoog.
Helaas was de desbetreffende verkoper, vergeten om een ijstuk aan te raden, zodat voor de afvoer mijn wasmachine en wasdroger in twee verschillende afvoerbuizen terecht zou komen ipv één.
Hierdoor moest ik terug naar de winkel om dit uiteindelijk aan te schaffen.

Echter, los van dit kleine incidentje, zou ik deze winkel zeker aanraden aan vrienden en familie.

Nicole Mees 04-08-2019

Na in verschillende winkels teleurgesteld te zijn door de onsympathieke benadering van het personeel. Kwamen we in een overzichtelijke gezellige winkel, met super vriendelijk personeel!
Dank je wel voor de fijne winkelervaring en we zijn blij met onze vriezer.

Marcel J 04-08-2019

Netjes geholpen met de juiste info en een mooie keuze kunnen maken van een mooie tv

Ruud 04-08-2019

Kom hier al jaren, van alles gekocht en altijd goed en vriendelijk geholpen.
En twee keer heeft men wat men ook belooft de prijs aangepast.
Fijne winkel, kom daar zeker terug.
Mvg .........

Berry 04-08-2019

Goed geholpen. Makkelijk bij afrekenen. Alles staat in het systeem. Zo dus meteen digitale bon.

Freja 04-08-2019

Vriendelijke en deskundige bediening. Er worden tips gegeven, die ter zake doen. Afwikkeling van de aankoop verloopt ook soepel. Kortom: je verlaat met een heel tevreden gevoel de winkel Reden waarom ik er graag terugkom.

L.N. Besse 04-08-2019

Ik ben geweldig geholpen door verkoper...., dankzij zijn advies kocht ik een andere TV dan ik van plan was, wel iets duurder, maar een prachtig beeld een Qled van Samsung.
.....ging mee naar de kassa en daarna naar mijn auto, een geweldige service.
Ook de mevrouw van de kassa was zeer vriendelijk en service gericht.
Ik heb nog een laptop nodig en ga deze zeker in dit filiaal van BCC kopen.
Wat een fijne mensen werken daar!

Kv 04-08-2019

Prima winkel, niets op aan te merken. Altijd wel iemand aanwezig om te helpen

Molenaar 04-08-2019

Koffie machine gekocht. Verkoper had goede info en advies. Jammer dat product niet in voorraad was maar dag later netjes bezorgd.

Yvon 04-08-2019

Leuke aanbiedingen, leuke prijzen en goede kwaliteit.
Snelle levering.
Goede en overzichtelijke site waar alles goed en snel te vinden is met goede uitgebreide uitleg.

Joanita Verbruggen 04-08-2019

Shop is duidelijk en heel overzichtelijk ook prijs techniche komt hij goed uit de bus.alles is netjes verwerkt en levering is zoals afgesproken prima op tijd. Een echte aanrader.

Corina 04-08-2019

Ik geef de winkel een voldoende, echter bij de bezorging is er tot twee keer een wasmachine geleverd die ernstig beschadigd was en dus weer mee terug ging. vervolgens 10 dagen moeten wachten op de derde die wel in orde was. Dit alles resulteerde in twee dagen onnodig vrijnemen, 4 weken zonder wasmachine en 4 telefoontjes naar de klantenservice. een compensatie was wel op zijn plaats geweest. Ik zal waarschijnlijk niet snel BCC aanbevelen

Raymond Verweij 04-08-2019

BCC Vlaardingen zijn wij geholpen door een medewerker waar wij het gevoel kregen dat onze wensen op de 1e plek staan. kort om wij zijn PERFECT geholpen met een prachtige televisie en een soundbar die niet voorradig was in Vlaardingen en is net zo lang gaan bellen naar andere filialen tot we er 1 hadden gevonden , kort om een prima zaak met personeel die het spelletje heel goed snap en verstand van zaken heeft gaat zo door en als ik nog apparatuur nodig heb ga ik zeker terug naar BCC Vlaardingen

Kim Baartman 04-08-2019

In de winkel ben ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Uiteindelijk naar huis gegaan met een super gave wasmachine dis aan al mijn eisen voldoet! Ik had nog wat andere vragen die door dezelfde persoon goed beantwoord zijn!
Ook de levering verliep soepel, de bezorger belde betjes optijd dat ze iets verlaat waren! Geen probleem! Bezorgers waren vriendelijk en hadden de wasmachine binnne no-time op zolder staan. Hij is voor mij aangesloten en na wat uitleg kon ik aan de slag!
Echt super service

Robert 04-08-2019

Ik heb gekozen voor BBC vanwege de goede prijs en het kunnen kiezen van een bezorgmoment.
Ik werd duidelijk op de hoogte gehouden van het aflevermoment, een dag ervoor krijg je een mail en de dag zelf een SMS. Het transport belt 10 minuten voordat ze er zijn.
De droger is netjes naar de zolder gebracht en geïnstalleerd. Heel netjes en keurige medewerkers.
Zeker een aanrader!

Heidi 04-08-2019

Vriendelijk en meedenkend personeel ,met een eerlijke mening!!geen onzin .de levering was keurig op tijd en ook fijn dat je eerst een mail krijgt daarna sms en dan word je gebeld als ze er bijna zijn.netjes aangesloten ook !

Mark 04-08-2019

Veel keuze en veel producten direct leverbaar. Vriendelijk personeel en de producten hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Boudewijn 04-08-2019

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht P Smart en die is door een medewerker helemaal voor mij werkend gemaakt geweldig!

Corsa360 04-08-2019

Goeie service. Klant vriendelijke. Juiste informatie die je krijg

Winkel is aan te raden 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Franciska 04-08-2019

Medewerkers zijn altijd zeer hulpvaardig, geven goede uitleg en nemen alle tijd voor je.

De ruiter 04-08-2019

Snelle bezorging en product voldoet aan de omschrijving en werkt naar behoren.

Benedetta 03-08-2019

Clear information about products, courtesy and best prices ever. I would reccomend it to everyone. The washmashine was delivered on time and installed perfectly.

Esther 03-08-2019

Bezorging volgens afspraak binnen het door BCC opgegeven tijdsvak. Verder is het netjes geplaatst.

Hans van Son 03-08-2019

Zeer goede service...luisteren wat je wilt...
Tv uitgekozen ...helaas niet op voorraad...
Andere tv nieuwere versie voor de zelfde prijs geleverd...

Dat is meedenken met de klant...TOP dus

Bedankt BCC Hellevoetsluis

Iris 03-08-2019

Bij BCC is de service echt helemaal top! alle vragen worden snel, duidelijk en eerlijk beantwoord. Daarnaast hanteert BCC betaalbare prijzen en dit maakt het voor mij (student) makkelijk om een goede keus te maken. Ook wanneer er iets mis is met het product word het snel en zonder moeite opgelost. Ik heb al meer ervaring met BCC naast mijn laptop, en ik ben zeer tevreden over alles wat de winkel en medewerkers te bieden heeft! Ik raad men zeker aan om hier spullen te kopen.

Johannes vd Linden 03-08-2019

Het deskundig advies wat wij kregen sprak ons zeer aan. Ook zeer vriendelijk personeel wat met klant meedenkt.

Peter 03-08-2019

Heel vriendelijk personeel en ze nemen de tijd voor je leggen alles goed uit als je iets Koopt

Hok Tio 03-08-2019

De winkel, in Heerlen en Beek, is overzichtelijk. De medewerkers zijn altijd beleefd en voorkomend en hebben veel kennis vd producten. Qua prijs zitten ze identiek met andere vergelijkbare (internet) winkels.

Henk Ribberink 03-08-2019

BCC levert altijd goede waar en de service is top. Dat geeft vertrouwen bij een aankoop. Retourneren is geen probleem. En er is de lage-prijsgarantie. De keus voor BCC is makkelijk.

Rienawannet 03-08-2019

Prettige om gang met klantenben vandaag weer erg goed geholpen Door de medewerkers

R. B. 03-08-2019

Een stuk rustiger, vriendelijke mensen en echt persoonlijk aandacht. Tv elders 10 min ervoor gezien, beide niet in een aanbieding en toch lag BCC 59e lager.

Pim 03-08-2019

Als je iets koopt wil je advies. Uiteraard KUN je een hoop vinden op internet. Maar een praatje met een mens vertelt vaak veel meer dan een stuk tekst. Ik vind het ook fijn dat bcc minder aan het ‘verkopen’ is in de winkel. Kom er graag zeker ten aanzien van concurrenten in de buurt.

Anita 03-08-2019

We zijn zo super gehlopen. We kochten een nieuwe telefoon hij heeft Alles zonder alles overgezet

Stefan 03-08-2019

Kom hier al jaren in plaats van bij die andere.. hier krijg je persoonlijke aandacht, goed advies en zijn ze er niet op uit om de koop zo snel mogelijk te sluiten. Meerdere filialen bezocht maar tot nu toe overal TOP!

Zeer tevreden klant 03-08-2019

De webshop is overzichtelijk. Ik kon direct het product vinden dat ik nodig had.
Duidelijke beschrijvingen bij de producten. Ik heb voor BCC gekozen omdat ik bij andere webshop niet de kleur kon vinden die ik mooi vind. Ik heb de Imperial Dabman i150 aangeschaft in een witte kleur met een zwart front.

jb.zweers 03-08-2019

goede uitleg van wat je wil kopen zonder opdringerig te zijn voor duurdere apparaten

Harrie 03-08-2019

Prettig geholpen
Aantrekkelijke prijs betaald
Goed product en lekkere koffie

Daan 03-08-2019

Geweldige winkel met een groot assortiment en goede werknemers die je helpen de juiste keuze te maken.