Hok Tio 03-08-2019

De winkel, in Heerlen en Beek, is overzichtelijk. De medewerkers zijn altijd beleefd en voorkomend en hebben veel kennis vd producten. Qua prijs zitten ze identiek met andere vergelijkbare (internet) winkels.

Henk Ribberink 03-08-2019

BCC levert altijd goede waar en de service is top. Dat geeft vertrouwen bij een aankoop. Retourneren is geen probleem. En er is de lage-prijsgarantie. De keus voor BCC is makkelijk.

Rienawannet 03-08-2019

Prettige om gang met klantenben vandaag weer erg goed geholpen Door de medewerkers

R. B. 03-08-2019

Een stuk rustiger, vriendelijke mensen en echt persoonlijk aandacht. Tv elders 10 min ervoor gezien, beide niet in een aanbieding en toch lag BCC 59e lager.

Pim 03-08-2019

Als je iets koopt wil je advies. Uiteraard KUN je een hoop vinden op internet. Maar een praatje met een mens vertelt vaak veel meer dan een stuk tekst. Ik vind het ook fijn dat bcc minder aan het ‘verkopen’ is in de winkel. Kom er graag zeker ten aanzien van concurrenten in de buurt.

Anita 03-08-2019

We zijn zo super gehlopen. We kochten een nieuwe telefoon hij heeft Alles zonder alles overgezet

Stefan 03-08-2019

Kom hier al jaren in plaats van bij die andere.. hier krijg je persoonlijke aandacht, goed advies en zijn ze er niet op uit om de koop zo snel mogelijk te sluiten. Meerdere filialen bezocht maar tot nu toe overal TOP!

Zeer tevreden klant 03-08-2019

De webshop is overzichtelijk. Ik kon direct het product vinden dat ik nodig had.
Duidelijke beschrijvingen bij de producten. Ik heb voor BCC gekozen omdat ik bij andere webshop niet de kleur kon vinden die ik mooi vind. Ik heb de Imperial Dabman i150 aangeschaft in een witte kleur met een zwart front.

jb.zweers 03-08-2019

goede uitleg van wat je wil kopen zonder opdringerig te zijn voor duurdere apparaten

Harrie 03-08-2019

Prettig geholpen
Aantrekkelijke prijs betaald
Goed product en lekkere koffie

Daan 03-08-2019

Geweldige winkel met een groot assortiment en goede werknemers die je helpen de juiste keuze te maken.

H. Boessen 03-08-2019

Mooie winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel ( ondanks de vakantie periode)

Robert 03-08-2019

Na een foutje met DHL de volgende dag toch mijn bestelling gekregen. Netjes opgelost!

Maurice 03-08-2019

BCC had het gewenste artikel op voorraad, Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd, en dan ook nog voor een van de laagste prijzen. Zeer tevreden

Corry 03-08-2019

Duidelijke uitleg bij aankoop OLED tv Goede service bij probleem. Keurig gebeld mbt aflevertijdstip.

JM van Schagen 03-08-2019

Een hele fijne winkel. We komen telkens weer terug bij het filiaal in Arnhem. Casper heeft ons ook nu weer heel erg fijn geholpen. Met heel erg veel verstand en goede tips. BCC een heel fijn bedrijf. Om contact te leggen via telefoon of mail is ietsje lastig. Maar dat is ook het enige. Top volgende keer weer hierheen.

W v heel 03-08-2019

Zeer goed personeel dat u goed helpt en goede uitleg geeft over het product dat je wilt kopen

Dennis 03-08-2019

Als ik in deze winkel kom word ik altijd goed geholpen. Een hele duidelijke uitleg krijg je en je merkt dat het personeel ook gewoon eerlijk tegen je is. Kortom een topservice.

Hans K 03-08-2019

Wat fijn dat er nog fysieke winkels zijn met aardig personeel en deskundig advies!

Miele 03-08-2019

Op de site gezocht naar een specifiek model warmtepompdroger. terecht gekomen op de site bcc outlet.
daar stond deze warmtepompdroger met een aardige korting. aangezien er twee jaar garantie zit op het product besloten deze te nemen.

dag van aflevering: om 7 uur smorgens kregen we de definitieve tijd door waarop het apparaat geleverd zou worden. dit zoe voor mij persoonlijk wat vroeger mogen omdat je indien je er vrij voor dient te nemen het wel fijn is als je weet of het smorgens of smiddags is.
Ben 15 min van te voren gebeld. de jongens droegen de droger netjes naar boven en zette deze op zijn plaats. na een korte uitleg vertrokken ze weer.
prima verlopen.

Angelique 03-08-2019

Omdat ik altijd zeer goed geholpen wordt bij BCC ga ik hier graag terug. Reperatie duurt meestal paar weken, masr word wel correct afgehandeld . Als garantie over is krijg je de koste eerst toegestuurd en kan je keuze maken .of dit de moeite waard is. Het personeel igeeft goede uitleg en zoekt ook mer wat er geschikt is. Ook als het artikel ergend anders goedkoper is , krijg je dit ook voor die prijs. Als het exact hetzelfde artikel is, natuurlijk. Ben zeer gelukkig met deze winkel in Helmond.

Annerie 03-08-2019

Wij worden altijd vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Heb een goed advies gekregen bij de aankoop van een wasmachine. Wij komen graag bij BCC en kopen bijna alle apparatuur bij BCC

Charity van der lee 03-08-2019

Super geholpen ! Aardig personeel en zijn eerlijk betreft kwaliteit van de producten ze nemen echt de tijd voor je!

Bram 03-08-2019

Mijn ervaring met bcc zijn altijd goed heb er al heel wat gekocht .kijk ook altijd ff bij de concurrent. Maar kom toch 9 van de 10 keer terug bij bcc .goed geholpen en de bestelling komt op tijd aan. 👌👍

Jan S 03-08-2019

Je word keurig te woord gestaan en snel geholpen en het assortiment is uitgebreid.

Ageeth 03-08-2019

Prima website overzichtelijk en snel om een keuze te maken.
De levering was zeer snel en DHL kwam prima op tijd.
De website zal ik zeker aanbevelen, echter de winkel in Lelystad is wat betreft personeel zeer slecht, het advies slaat totaal nergens op en de kennis van het product is ronduit slecht. Op de website is het advies stukken beter

Yvette 03-08-2019

Goede shop
Met viendelijk personeel, waarbij men een goed advies geeft en de tijd voor je neemt. Kortom erg behulpzaam

C.de.Wied 03-08-2019

Goede service en uitleg van de aanschaf van ingebouwde koelkast .We zijn zeer tevreden over BCC.

janny 03-08-2019

keurig afgeleverd en geïnstalleerd door vriendelijke medewerkers. Oude apparaat meegenomen.

Jeannette 03-08-2019

We worden in deze winkel altijd heel fijn en snel geholpen.
Vandaag ook weer: persoon die ons geholpen heeft was erg vriendelijk en behulpzaam.
Zelfs nog korting gekregen bij de Essent kiosk omdat we klant zijn.
Daar werd ons goed op gewezen.
Overige collega's stonden ook gelijk klaar.
Zeer vriendelijke caissière..hielp ons tot het eind ook nog eens top.
TOP WINKEL

Jeroen fidom 03-08-2019

Hele vriendelijke mensen en goede service. compleet tevreden. De mensen die onze vaatwasser kwamen brengen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. en de mensen in de winkel waren ook heel vriendelijk en deskundig. Wij zij ZEER tevreden

arno wijlaars 03-08-2019

We werden vriendelijk te woord gestaan en er werd geluisterd naar onze wensen.
Hier mee werden we geleid naar het juiste apparaat wat we wilde hebben.
Alle voor en tegen werden uitgelegd zodat we wisten wat de mogelijkheden waren.
De garantievoorwaarde etc. werden uitgelegd en kon kiezen voor extra garantie.

Harry 03-08-2019

Goede uitleg, vriendelijk en niet opdringerig. Hielp ons snel en goed en deskundig.

natasja 03-08-2019

shop is prima, genoeg productinformatie en duidelijke foto's. bezorging ook prima! staat alleen op de website voor 22.00 besteld,de volgende dag binnen. Dit is alleen niet mogelijk wegens drukte volgens de klantenservice. Erg jammer. Ik moest 4 dagen wachten met een kapotte vriezer die vol zat.

Harm 03-08-2019

Mooie nette winkel met vriendelijk personeel.
Zijn zeer goed geholpen personeel weet waar hij het over heeft .

Mark Rouweler 03-08-2019

Na enig zoek werk op de site van BCC uitgekomen voor een huawei y6 voor onze pleegdochter. Door een storing kwam deze niet meteen de volgende dag maar een dag later. Torn hij uitgepakt werd bleek het een blauwe i.p.v. een zwarte. ( mijn fout ik had de verkeerde besteld ) Deze kon zonder enig probleem weer omgeruild worden zodat het opgelost is.

Leen 03-08-2019

De service in de winkel was prima .
Werd als persoon/mens behandeld dwz individuele klasse van de verkoper.
Snelheid van behandelen was ook goed.
De levering is ook prima verlopen en mooi binnen de afgesproken tijd.
Kortom doorgaan zo!

Mitch 03-08-2019

Goed geholpen, veel keuzes voorgelegd gekregen. Duidelijke uitleg over aankoop. Winkel makkelijk bereikbaar en goede parkeergelegenheid.

E. Broos 03-08-2019

Vriendelijke service. Duidelijke en professionele uitleg over producten. Laagste prijs.

Sabrina 03-08-2019

Prima, geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs / kwaliteit verhoudingen geadviseerd.

Amal 03-08-2019

Ik werd goed geholpen door een medewerker. Hij zag er aardig en was beleefd. Bleef ook rustig, nam de tijd voor mijn vragen. Waardeerde het.

klaas 03-08-2019

BCC heeft een zeer duidelijke en overzichtelijke shop en gebruiksvriendelijk, de levering is precies op de afgesproken tijd en plaats
Bcc is een top shop

Jolande 02-08-2019

Snelle levering. Netjes binnen de aangegeven tijd per mail en sms aangeleverd. Vriendelijk personeel.

Alja 02-08-2019

Ruim opgezette winkel. Vriendelijk personeel, goede service. Ik kom zeker weer eens terug.

J. Bakker 02-08-2019

Bij de aankoop van een nieuwe TV traden er wat problemen i.v.b. met de beeldkwaliteit. BCC bood alle mogelijkheden en het probleem is snel en correct en naar alle tevredenheid opgelost

Sjo 02-08-2019

In het verkoopproces was de klantenservice van BCC heel goed. Er ontstond een probleem met betalen dat werd onmiddellijk opgelost. De mensen van de klanten service zijn oplossingsgericht en vriendelijk. De aflevering van mijn bovenlader wasmachine verliep niet zo fijn. Het was één van de hele hete dagen misschien lag het daaraan. BCC zou mijn wasmachine ook installeren. Het ging er chaotisch en hectisch aan toe. Ik had het gevoel dat mijn wasmachine niet in goede handen was.

Anne 02-08-2019

Super goed geholpen! Eerlijk en oprecht advies en met een goed gevoel en een heeele mooie tv de winkel verlaten. Ik raad deze winkel zeker aan wanneer ik hoor dat iemand op zoek iets naar wat de bcc verkoopt👍🏻

Tessa Dungen 02-08-2019

Snelle levering, precies zoals beloofd. Duidelijke omschrijving, super apparaat en goede prijs. Ik ben tevreden en bestel hier zeker weer opnieuw!

Beker 02-08-2019

Perfecte service, klantvriendelijk
Deskundig personeel zowel in de winkel als bij de bezorgers
Volgen keer weer BCC

Rien 02-08-2019

Snelle levering, goedkoop product. Retourzending zou eenvoudig geweest zijn door meegeleverde retourticket. Was gelukkig niet nodig. Heel tevreden.