Joop Buma 10-08-2019

Werd buitengewoon vriendelijk in de winkel ontvangen.
Vervolgens sympathiek en vakkundig geholpen.
Wat mij in vorige zaken niet lukte was hier snel gedaan: ik kwam meteen geheel volgens mijn plan tot mijn aankoop.
De bezorging liep eveneens gesmeerd ( ik werd voortdurend op de hoogte gehouden). Het inbouwen van het apparaat was ook vaardig vakkundig zo gepiept en de boel werd keurig en opgeruimd achtergelaten.
Zo ook een zeer tevreden klant.
Ik heb BCC meteen aanbevolen bij vrienden en kennissen.

Hendrik 09-08-2019

snelle en correcte aflevering en perfect in orde EN de combimagnetron doet wat hij moet doen.
Dit is mij winkel voor alle electrische apparaten

Klasse!

Joyce 09-08-2019

Eigenlijk ging ik puur voor een oriënterend advies gesprek naar de BCC winkel in Alkmaar, maar ik werd er zo professioneel en vriendelijk geholpen, dat ik uiteindelijk toch direct daar mijn nieuwe wasmachine heb gekocht. De zeer jonge, maar vakbekwame verkoper was bijzonder goed op de hoogte van de verschillende modellen en ook nog eens zeer enthousiast. Ga je naar deze winkel, vraag dan zeker naar Bart. Hij heeft de kennis, is vriendelijk en komt heel betrouwbaar over. Mijn complimenten!

Daarbij moet ik zeggen dat de 3 heren die mijn aankoop hebben bezorgd en aangesloten, ook klantgericht en vakbekwaam waren. Ze zorgden er netjes voor dat de wasmachine draaide en gingen daarna pas weg.

Bob Dapperen 09-08-2019

In de winkel hangt er altijd een aangename prettige sfeer waarin je gezellig kunt shoppen, de zeer vriendelijke en uiterst deskundige winkelpersoneel staan altijd klaar om (desgewenst) hun objectieve en eerlijke mening deskundig over te brengen zodat je altijd de beste keuze over het product kunt maken wat ook echt aan al je verwachtingen en eisen voldoet, kortom de beste service en een hele goede prijs/kwaliteits verhouding toppie!

Harrie 09-08-2019

Na een goed advies en een aantrekkelijke prijs betaald te hebben kreeg ik ook nog de bon via e-mail thuisgestuurd. Dat is natuurlijk wel makkelijk mocht er iets met het product aan de hand zijn in de toekomst.

jab 09-08-2019

Op de BCC-site heb ik de tv de LG 32LM6300 uitgezocht, maar heb deze, omdat ik het aangenamer vond in de winkel besteld. Na enkele dagen heb ik deze afgehaald, een prettige afhandeling heb ik ook deze keer weer ervaren. Tot de volgende keer.

D 09-08-2019

Ik ben heel goed geholpen bij de aanschaf van onze 65 inch samsung tv . De verkoper hielp mee de tv in de auto te laden en was uiterst vriendelijk en begulpzaam. Ik was eerst bij media markt geweest maar de klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken . In het vervolg kies ik weer voor BCC

Giesbers 09-08-2019

Hele goede service en vriendelijk geholpen.
Ons product was niet op voorraad in Eindhoven en hebben geregeld dat we hem vandaag nog in een andere filiaal konden ophalen!! Top service!! (Zeker een 3 kwartier aan het bellen geweest)

Inge Charleston 09-08-2019

De service is goed, ze luisteren naar je klacht en dezelfde dag is alles geregeld! Mijn complimenten!

Joke de Bruin 09-08-2019

duidelijkheid van de site , alles kan je in een keer afspreken en afspraak wordt ook nagekomen

Vivi 09-08-2019

De eerste keer dat ik ging kijken voor mijn Activity tracker, was er geen andere klant in de winkel en waren de 2 verkopers samen aan het kletsen. Ze negeerde me volledig en toen ik na een kwartier nog geen contact kreeg ben ik weg gegaan. Toch ben ik een paar dagen later terug gegaan. Dit keer werd ik door een andere medewerker keurig geholpen , werden mijn vragen goed beantwoord en ben ik blij met mijn aankoop

Eric 09-08-2019

B.C.C is een fijne, overzichtelijke winkel met een uitgebreid assortiment en veel artikelen zijn direct leverbaar.
Je wordt er goed en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel.
Wij komen graag bij B.C.C en kan het ook iedereen aanbevelen.

Yvon Tovar 09-08-2019

Ik vind BCC altijd een prettige winkel met vriendelijk vakkundig personeel. En daarbij zijn ze ook qua prijs vaak voordelig. Deze keer een airfryer gekocht.

DJ-Amsterdam 09-08-2019

BCC is zeker niet goedkoop, maar ze leveren uitstekende service. Dion was erg kundig, wist al mijn vragen te beantwoorden, en nam zelfs uitgebreid de tijd voor wat trouble shooting. Goed assortiment en goede voorraad, maar helaas hangt aan deze service een prijskaartje. Als je de service op prijs stelt, is BCC zeker een aanrader. Als je weet wat je wilt en niet technisch net zo onhandig bent als ik... zijn er (online) goedkopere alternatieven, en dat is de reden dat ik het vakje "ik zou deze winkel aanbevelen" niet aanvink.

Herman 09-08-2019

Wederom prima geholpen, heb goede ervaringen met BCC Apeldoorn. En keurig op tijd geleverd zoals afgesproken.

Angela Vanhees 09-08-2019

Zeer goede service,erg geduldig en hele duidelijke uitleg over onze aankoop

sps 09-08-2019

Bestelling via de website gaat eenvoudig. De levering gaat gepaard met perfecte communicatie, waardoor wachttijd tot een minimum van minuten wordt beperkt!

Jack 09-08-2019

Ruime sortering, enthousiaste medewerkers en prima prijs. Artikel was niet op voorraad en binnen 24 uur werd het gratis thuisbezorgd. Beter kan dus niet.

Nick Haak 09-08-2019

Ruim assortiment, nette prijzen, en niet onbelangrijk: een filiaal in de buurt.
Artikel was op voorraad zoals aangegeven op de website, geen lange wachtrij bij de kassa, en ik werd vriendelijk geholpen.
Ik ben tevreden!

Alfons 09-08-2019

We zijn al lang klant bij BCC en worden steeds correct en professioneel geholpen. Buiten de wasdroger die we gekocht hebben zijn we ook eens gaan “buurten” bij te televisies en hebben we ons laten uitleggen wat de verschillen allemaal zijn en bv welk formaat tv voor ons geschikt is. Met voldaan gevoel weer naar huis gegaan en de gekochte wasdroger is op de afgesproken dag geleverd en geplaatst.

Fam Ossewaarde 09-08-2019

Wij kopen meestal bij deze BCC onze spullen,deskundig personeel en weten waar ze t over hebben.
Ook bij levering van onze wasmachine,veel uitleg gekregen.

L.dircksens 09-08-2019

Keurig en vriendelijk en vakkundig geholpen en een fijne winkel die ik aan iedereen zou aanbevelen

An Ja 09-08-2019

Helaas heb ik (slechte) vergelijkingservaring. Daarom weet ik dat BCC echt geweldig is met zijn bezorgservice. Met kop en schouders boven de concurrenten uit. Netjes in de ochtend een bericht hoe laat ze komen. Een persoonlijk telefoontje dat ze onderweg zijn. Het plaatsen en verwijderen van mijn wasmachine was in een handomdraai gedaan. En wie geeft er tegen redelijke vergoeding nog een extra 5 jaar garantie, BCC, blijkbaar een bedrijf wat staat voor zijn product en dus ook voor de goedkopere klasse wasmachines. Echt een fijne ervaring.

Marielouise Bakker 09-08-2019

Voor de zoveelste keer uitstekend geholpen bij de BCC,
De bestelde wasmachine op de afgesproken tijd geleverd.
Kundige en vriendelijke mannen die de machine kwamen brengen en plaatsen.

Henkvankorlaar@gmail.com 09-08-2019

Een mooie winkel en goed personeel ,wat je correct te woord staat
De verkoper was zeer bekwaam

Petra 09-08-2019

Ik werd uiterst correct en heel vriendelijk bejegend door twee medewerkers. Ze hadden alle tijd voor mij, en gaven me nog bruikbare tips!

M. Franssen 09-08-2019

Allereerst een goede communicatie van BCC omtrent de levering en ook de afgesproken tijd (12.00-14.00 uur) werd gehaald. De installateurs waren zeer vriendelijk en hadden de klus gemakkelijk en vlot geklaard. Kortom, hier zit een tevreden klant. Het apparaat is aan het proefdraaien en ook dat ziet er goed uit. BCC, bedankt en tot een volgende keer!

Christien 09-08-2019

Heel vriendelijk en deskundig personeel. Bijzonder goed geholpen. Mijn gehandicapte zoon was erbij en met hem werd ook heel leuk omgegaan.

Petra 09-08-2019

Goede uitleg en correct te woord gestaan.
Prima geholpen door de verkoper, zeer klantgericht en klantvriendelijk.

Sharon Zijlstra 09-08-2019

Vaatwasser en koelkast besteld. De oude koelkast is netjes meegenomen, de nieuwe koelkast en vaatwasser in de keuken neergezet. Vriendelijke jongens, duidelijk in hoe en wat, en werd netjes 15 min van te voren gebeld dat ze eraan kwamen, iets vroeger dan gepland. Zeer netjes, artikelen correct (omdraaien deur v koelkast). Volgende keer bestel ik hier weer. Bedankt BCC!

Paul 09-08-2019

Aankoop gedaan bij BCC waarbij met een 50 euro cash back actie via producent (Bosch) werd geadverteerd. Bij het claimen van de 50 euro bij Bosch bleek echter dat de actie al was verlopen. Geen 50 euro retour via Bosch dus. Bij navraag in de BCC vestiging werd erkend dat de advertentie niet tijdig was verwijderd. Ter compensatie werd de 50 euro door BCC betaald. Zeer netjes!

Paul 09-08-2019

Via BCC een warmtepompdroger gekocht. Tijdens ons bezoek aan de winkel werden wij op een prettige manier geholpen. De verkoopmedewerker was zeer goed op de hoogte van de technische specificaties van de verschillende modellen. Aflevering aan huis en installatie verliep ook precies volgens hetgene wat was afgesproken. Een tevreden klant dus!

O.J.Rodermond 09-08-2019

Contact zeer vriendelijk, deskundig en snel.
Al jaren klant bij BCC zonder problemen. Ooit in Zoeterwoude gestart met aanschaffen huishoudelijke apparatuur. Sinds 1995 klant in Arnhem.

Kegro 09-08-2019

Bij de BCC in Zaandam wordt je vriendelijk en uitgebreid gewezen en uitgelegd wat de verschillen zijn van het artikel wat je wil aanschaffen. Na aanschaf zijn er duidelijke afspraken over de levering. Via mail en via SMS zijn duidelijk te zien wanneer er geleverd wordt. Bij montage wordt je ruim op tijd gebeld wanneer ze komen. Tevreden over deze shop.

Hans Radder 09-08-2019

Onze favoriete winkel voor witgoed / TV / stofzuigers etc. etc. is BCC in Elden ( Arnhem Zuid) Assortiment is super maar wij zijn meer dan tevreden over kennis en service van de medewerkers ! Professioneel en buitengewoon aardig geholpen door Stephan. Na een half uur hadden we de TV en de stofzuiger die wij wilden en..... xxxxhielp ons even mee alles naar de auto te brengen. Perfecte service !

Wendy 09-08-2019

In de winkel mijn producten gekocht. Netjes geholpen en goed geïnformeerd. Personeel wist waar ze het over hadden. Tevreden.

Een dikke voldoende 09-08-2019

Deskundig advies goede uitleg en vriendelijk en behulpzaam personeel en vooral meedenken met de klant.

Klant BCC 09-08-2019

Prima winkel en goede verzending. Pakket snel geleverd voor een mooie prijs.

j van Ingen 09-08-2019

er werd netjes omgegaan ], zowel met de aansluiting van de TV.
als het afvoeren van de oude TV.

Eelco 09-08-2019

Duurde erg lang voordat er personeel tijd had. Te weinig mensen op de vloer naar mijn mening. Maar eenmaal geholpen was het advies goed, op maat en het artikel (tv) was op voorraad.

Haier 09-08-2019

BCC high service, low prices. Dat maken ze helemaal waar. Online besteld en op de dag van levering wordt je keurig op de hoogte gehouden over de bezorg tijd. Alles wordt keurig geïnstalleerd en oude machine weer meegenomen. Dit alles tegen een scherpe prijs en keuze via de webwinkel. TOP 😁😁😁😁

lida 09-08-2019

makkelijke website, uitgebreid assortiment en snelle levering (de volgende dag).

Wim 09-08-2019

Bij het zoeken naar een nieuwe mobiel via kieskeurig kwamen we uit bij BCC.
De website van BCC was duidelijk en alle informatie staat erop.
Wat ook handig is dat je het product kunt laten afleveren in de dichtstbijzijnde winkel dat scheelt weer bezorgkosten.
De prijs van de mobiel was hetzelfde als bij andere en de service staat daar hoog in het vaandel, dat weet ik omdat er al eerder heb gekocht.

G. Scheppers 09-08-2019

Bestellen is heel makkelijk. Goede service. Fijn dat je op diverse manieren hoort wanneer er geleverd woddt. Oude wasmachine werd meegenomen voor recycling. Alleen jammer dat we 5 dagen moesten wachten voor er geleverd kon worden. Maar ondanks dat helemaal tevreden.

Bram uit Oss 09-08-2019

In de winkel netjes geholpen en niet lang hoeven wachten op een medewerker. Niet te veel info en niet te weinig. Gratis bezorgen was ook prettig. Keurig de nacht vooraf een mailtje over de bezorgtijd, in de ochtend een berichtje en daarna 20 min vooraf een telefoontje gehad. Bezorger was vriendelijk en correct. Ik zou om bovenstaande reden zeker nog eens terug gaan naar deze winkel. Ik ben zeer tevreden.

Smurfje-66 09-08-2019

Omdat ik met een Woensdag avond een nieuwe wekker bestelde voor 25 euro en gratis verzending en de donderdag al om half drie de wekker in huis had en was bezorgd door de zeer snelle service DHL

Michel 09-08-2019

Direct geholpen met een prima advies . het was niet in de winkel maat in de middag kreeg ik al een melding dat het binnen was, chappo.............

stanley 09-08-2019

simpel bestelprocedure met duidelijke afspraken en dus ook een van te voren genoemde procedure voor afleveren en retour nemen van de oude wasmachine.
de monteurs/bezorgers waren correcte mensen die snel en vakkundig werk deden, razendsnel gedaan.

Dezoetejansjes 09-08-2019

Wat een warm bad. Je komt binnen de mensen zeggen gedag. We zoeken een tv uit worden daarbij vriendelijk geholpen. Niet de duurste maar wel een leuk ding voor de slaapkamer.
Een hand na de betaling maakt het gevoel persoonlijk en dus de winkel verlaten met een grote grijns. Blij met de aankoop en blij met de beleving. Dank u wel nogmaals.

Riny Diederen 09-08-2019

Goed geholpen door verkoopster. We kondenvan verschillende wasmachines zien, door ze aan te sluiten, hoe het bedieningssysteem werkte. Ging daarna met ons samen 2 machines vergelijken op de computer.
Machine werd de volgende ochtend, na een sms je EN een telefoontje bezorgd. Super snel dus. Zeer tevreden.