Martijn 10-08-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van een MacBook in de uitverkoop, ondanks de drukte was er tijd genoeg voor ons!

Ida Douma-Jongsma 10-08-2019

In principe vind ik de BCCwinkel een goede winkel om iets te kopen, ze zijn niet al te duur en je kunt in de winkel duidelijke afspraken maken over de levering en betaling. We werden ook goed geholpen. Achteraf ging er iets mis, in de winkel kregen wij de informatie dat als wij ongeveer 19 euro aan servicekosten zouden betalen dan werd de nieuwe koel/vriescombinatie staand vervoerd en kon die onmiddellijk aangesloten worden zodat we niet al te lang onze spullen er buiten hoefden te houden. Anders werd ie soms liggend vervoerd en moesten we 4-6 uren wachten alvorens de koel/vriescombinatie aankon. Achteraf, ondanks het servicebedrag wat we betaald hebben moesten we toch 4-6 uren wachten voordat we de koel/vriescombinatie konden aansluiten en toen moest ie nog op temperatuur komen. Ik weet niet of het mis ging bij de informatie of bij de bezorgers. Voor de rest was het wel goed, de bezorgers waren aardig, gaven mij de tijd om tussendoor het hoekje even te zuigen. Wel belden ze niet een kwartier maar 5 minuten van tevoren. de sms kwam wel goed binnen s ochtends.

Hans 10-08-2019

Klantvriendelijk,goed advies,uiteindelijk tot een keuze gekomen en de verkoper had gelijk.Een super stoomstrijkijzer wel de duurste van philips maar dan heb je ook wat.Erg goed is het interne ontkalksysteem,dus nooit meer ontkalken.En de afneembare watertank met een inhoud van 1,8 liter.Ook kiest het apparaat zelf de temperatuur,geen temperatuur meer kiezen gaat gewoon automatisch,het apparaat geeft middels een lampje aan wanneer je moet ontkalken,al met al zo simpel als maar kan.We zullen deze winkel aanbevelen.

Jack-heijnen 10-08-2019

Wij kochten de laatste tv van een serie. Werd netjes voor ons verpakt en in de auto gezet. Ze kwamen er bij toeval achter dat ze vergeten waren de schroefjes erbij te doen van de tv steunen. De persoon kwam ze persoonlijk nog afleveren aan ons adres. Dat noem ik klasse

Martijn ten ham 10-08-2019

Ik heb zondag 4 augustus een combi magnetron gekocht van whirlpool. Ik heb geen idee wat alle mogelijkheden zijn maar ik werd geweldig geholpen door een mevrouw die mij alles vertelde wat ik moest weten. Hierdoor ikkob ik gemakkelijk kiezen en heb ik iets goed gekocht voor een hele mooie prijs. Als kers op de taart is de combi magnetron gratis ingebouwd op de dag die mij het beste uit kwam. De service bij de inbouw was geweldig en de mensen hebben de oude meegenomen. Al met al een goede ervaring bij BCC. De combi magnetron werkt geweldig.

L. 10-08-2019

Duidelijke site en ook super snel geregeld.
Perfecte snelle bezorging .
Administratieve gedeelte zoals factuurbon andere dag gelijk per mail ontvangen.

Mukkie 10-08-2019

Aardige medewerker die mee dacht voor de juiste aanschaf keuze en mijn klacht over ander filiaal serieus nam...

Ida 10-08-2019

Ik heb mijn aankoop bij BCC gedaan omdat ik in de winkel mijn keus kan maken en dus kan vergelijken, m.b.v. deskundige begeleiding van de verkoper. De levering de volgende dag was prima. Ik ga er ook altijd van uit dat BCC de goedkoopste is.

Carmen 10-08-2019

Heel snel en netjes geleverd. 23.00 s'avonds vesteld, 12.00 volgende dag in huis. Op zaterdag!! Superservice!!

Gerard 10-08-2019

Goed geholpen in de winkel locatie hoorn, daarna netjes de vaatwasser vooraf gegaan van mail en een belletje op de afgesproken dag bezorgt. 👌

Cees 10-08-2019

Gezien mijn eerdere ervaringen met BCC blijf ik zeer positief over BCC.
Geweldige hulp in de winkel, vriendelijk en bekwaam personeel.
Tevens is de service, bijvoorbeeld garantiewerk, geweldig goed.

H. Wi 10-08-2019

In de winkel was genoeg personeel met voldoende kennis om mij te helpen en aan de hand van voorbeelden uit te leggen hoe ik met bluetooth en dat soort koppelingen met geluid en beeld om moet gaan.

Michael 10-08-2019

Prettig geholpen bij onze zoektocht naar een goede maar simpele e-reader. Er werd goed uitleg gegeven over verschil tussen een e-reader en een laptop, met name verschil in schermafhandeling.

Smidt 10-08-2019

Zeer netjes geholpen duidijk en eerlijke uitleg gehad. Netjes koffie gekregen

Netjes geholpen 10-08-2019

Werd goed en netjes geholpen. De meneer nam mijn vragen serieus en deed zijn best alles zo goed mogelijk te beantwoorden.

Serge 10-08-2019

Als je je tegenwoordig wilt onderscheiden dan kan dat alleen maar door iets extra's te doen. Mijn koelkast werd door bbc in de verpakking in de keuken gezet en weg was men. Ik weet dat anderen netjes op de stoep het apparaat uitpakken, verpakking meenemen en het op de plaats zetten en aansluiten (sterker er in en controleren of het apparaat werkt, meer niet). Dat is net even wat meer en klantvriendelijker

Freek v G 10-08-2019

Super mooie en overzichtelijke winkel. Vriendelijk en deskundig personeel die niet opdringerig zijn.
Goede producten voor de juiste prijs.

Ria 10-08-2019

Mooie winkel, met een grote diversiteit aan merken en artikelen, wij komen en kopen er graag.

Ad 10-08-2019

Website is erg goed te volgen.
Bestelling plaatsen is gemakkelijk.
Zeer goede en snelle afhandeling.
Supergoede winkel

N de J 10-08-2019

Fijne website,goede service en vriendelijk personeel van de helpdesk en bezorgers. Installatie snel en netjes verlopen

Sanders 10-08-2019

Mooie ruime winkel met grote keuze
Vriendelijk meedenkend personeel en vlotte bediening

Pieter 10-08-2019

Goed advies. Aardige medewerkster. Zo is het zinvol naar de winkel te gaan en niet alleen op internet te kijken

Mim 10-08-2019

Ik ben erg vriendelijk geholpen in de winkel! Alles werd erg duidelijk uitgelegd en werd goed geregeld!

Syl 10-08-2019

Het was een weer een prettige ERVARING, om iets te bestel bij de BCC. Zeer snelle bezorg service, altijd de laagste prijzen, wanneer er iets verkeerd is word je goed geholpen.

Sophie 10-08-2019

Fijne service! Mijn bestelling zou de volgende dag in huis komen maar op de dag van de levering kreeg ik geen email dat mijn bestelling onderweg was. Contact opgenomen met de klantenservice, snel en goed geholpen. Mijn bestelling was niet goed doorgekomen maar ze hebben er gelijk voor gezorgd dat mijn bestelling zo snel mogelijk werd geleverd.

j.w.bartels 10-08-2019

In de winkel zijn wij ( werden wij ook eerder) prettig en correct geholpen. Een reden voor terugkomst. Anderzijds is het van belang te kopen in een plaatselijke winkel. Je ziet het product en wordt (zoals ervaren) goed en duidelijk.
Een ervaren minputje is, dat er weinig soepelheid is in wijze van werken, zoals in ons geval, voor het uitpakken van de doos en de inhoud plaatsen op de plek van de terug te nemen magnetron zou ca € 20 verschuldigd zijn, omdat dit "de regels" (instructie volgens de computer!!) zijn. De verkoper zei, dat dit niet anders kon, jammer.

Hans 10-08-2019

Ik haal bijna alles bij BCC , mijn vaste verkoper , goed advies , wel eens een klein probleempje gehad , maar dat werd prima in orde gemaakt.

J van Lieshout 10-08-2019

uitgebreide keuze , vriendelijke verkopers, weten wat ze verkopen helemaal top

René 10-08-2019

Geen gedram, gewoon goed geholpen, zonder te pushen of gladde verkoop praatjes.

Erwin 10-08-2019

De BCC in Hellevoetsluis is erg netjes en overzichtelijk. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Ik heb mijn hier mijn tv gekocht en onlangs een printer. Bij beide ben ik afgestapt van mijn voorkeuren en kocht ik samenwerking met de medewerker datgene wat ik zocht. Hulde daarvoor!

Hans Mellenberg 10-08-2019

Mijn aanschaf werd gedaan in Zutphen, een zaak waar wij al vele jaren klant zijn. Helaas gaat deze zaak sluiten, maar er is gelukkig een vestiging in Deventer en Apeldoorn.
Al onze vragen zijn altijd door BCC volledig beantwoord, het personeel weet waarover ze praten en ze nemen de tijd voor je!

Bas 10-08-2019

Na de vakantie wasmachine stuk, dus op zoek naar een nieuwe. Na een zeer slechte ervaring met MM online door naar BCC.nl. En daar meteen gevonden wat ik zocht. Direct ook een verwijzing naar een outlet artikel. Waar ik uiteindelijk voor koos. Levering ingepland en netjes zoals beloofd, kwam de levering op tijd en met vooraankondiging. Nog geen uur later draaide de eerste was. Super service.

Zanten 10-08-2019

Gisteren wasmachine besteld en vanmorgen al vroeg geleverd. Netjes aangesloten door medewerker. Oude gelijk meegenomen. Top service.

M.v.d. Helm 10-08-2019

Dichtbij huisadres. Vriendelijk personeel. Snelle afhandeling en snelle bezorging

Astrid 10-08-2019

Fijne winkel,vriendelijke mensen en goede service.als je wat vraagt wordt je gelijk netjes geholpen

Suus 10-08-2019

Omdat vriendelijkheid, deskundigheid en service hoog in het vaandel staan. Je voelt je welkom in deze winkel, en dus kom ik er graag als ik iets nodig heb.

Michiel 10-08-2019

Vandaag zou de wasdroger bezorgd worden. Vanuit BCC keurig een email gekregen over de verwachte aankomsttijd. Binnen de tijd belde chauffeur keurig netjes op met zijn collega dat ze binnen enkele minuten kunnen arriveren. Bij aankomst waren beide medewerkers erg vriendelijk! Ze hebben in een mum van tijd de wasdroger geinstalleerd en getest. Ze hebben de vragen netjes beantwoord. Echt top service!

Marcel 10-08-2019

Met één paar woorden super vriendelijk en behulpzaam personeel, ongeacht de vraag ik ben blij dat ik bij jullie mijn spullen gekocht heb.

G Gels 10-08-2019

Zeer goed geholpen en een hele goede uitleg .
De volgende dag was het artikel in de aan bieding maar ik kreeg heel vriendelijk het verschil terug.

Nes 10-08-2019

Ik word altijd uitgebreid en vriendelijk geholpen, vandaar dat ik voor al mijn witgoed telkens terugkom bij BCC in Alkmaar.

Bakx 10-08-2019

Perfecte verkoper uitstekend geholpen nam alle tijd en legde alles goed uit

Hein 10-08-2019

Goede service en nette bezorging! Het product wat ik gekocht heb had een prima prijs.

AvR 10-08-2019

Kocht een telefoon en werd goed geholpen met de juiste voorlichting. Ook toen ik een dag later een probleem had weer goed geholpen.

Myriam 10-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe geluidsinstallatie en ging daarvoor naar BCC. Ik werd er zeer snel en vriendelijk geholpen waardoor de keuze snel gemaakt kon worden. Er werd ook moeite gedaan om mij te helpen de aankoop in mijn auto te plaatsen gezien dat voor mij wegens rolstoelafhankelijkheid omslachtig is.

PJ Niebeek 10-08-2019

Altijd kundig advies een goed personeel. Ze helpen je van goede spullen en de spullen die je krijgt zijn gewoon topkwaliteit, ik zou deze winkel ten alle tijden aanbevelen

Hartwig 10-08-2019

Vriendelijk en helder advies. Duidelijk antwoord op mijn vragen. Helaas moest ik nog eens terugkomen omdat de juiste sleutel om het product te ontgrendelen. Erg tevreden met het product.

Marielle14 10-08-2019

Heel fijn dat er mensen werken die verstand hebben van wasmachine en drogers.
Ben ook in andere winkels geweest en daar ging men alle vragen die ik nog had op internet opzoeken (dat kan ik zelf ook!

Sanne 10-08-2019

De mensen zijn Deskundig.
In hun houding Enthousiast en Gedreven.
Bij uitleg en toelichting Geduldig.
En er was sprake van Goede samenwerking.

Pascal werdens 10-08-2019

We zijn in de winkel goed geholpen ondanks dat we eerst hadden gebeld naar het algemene nummer waar we niet echt werden geholpen daarna op de site gekeken en zouden er nog 2 zijn.
In de winkel was het helaas niet aanwezig, maar het personeel was zo vriendelijk om het voor ons te bestellen en gratis thuis te sturen.
Het product is de volgende dag netjes en zonder problemen geleverd.

Ad van den Brand 10-08-2019

We kregen bij de aankoop van een droger een goed en eerlijk advies. Een vergelijkbaar type welke duurder was, daar werd eerlijk over gezegd dat de verschillen zo klein zijn dat wij net zo goed het goedkopere type konden aanschaffen!