Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.Waninge 05-08-2019

Alle aandacht. Bij binnenkomst gelijk begroet. Als je vraagt waar je voor komt, krijg je direct ondersteuning. Nemen de tijd voor jou. Ook kennis van zaken en geven een duidelijke uitleg.

Roel 05-08-2019

BCC bezocht in Hoogeveen. Prima geholpen. Alleen jammer Dat op de website van BCC stond vermeld dat de e reader van Kobo op voorraad. Dit bleek in de winkel niet zo te zijn. Toch een andere Kobo hier gekocht.

Margriet 05-08-2019

Snelle levering, goede bezorgservice, plaatsen het apparaat precies waar jij het graag hebt, vriendelijke bezorgers. Goede service.

Cdsl 05-08-2019

Snelle levering. Juiste producten ontvangen. Jammer dat je meer moet bestellen om geen verzendkosten te hebben.

Dirk 05-08-2019

We zijn weer netjes en vriendelijk geholpen. We hadden een problem met een USB Hub 4 port 3.0
Die hebben we ruim en jaar geleden gekocht en begon nu te haperen. We kregen netjes een nieuwe en zonder bijbetaling! Perfect geregeld!

Suleman Peter 05-08-2019

Beste BCC,

Ik ben heel teleurstelling op de manier waarom mijn inductie kookplaat werd geleverd. De bezorgen kon mijn woning niet vinden (nieuwbouw). Heb hem keurig uitgelegd hoe hij hier kon komen, ook door de telefoon aangegeven dat ik hoop dat ze dadelijk mijn kookplaat uit willen pakken en op je juiste plek willen zetten en alleen effe de stekker 220 volt erin willen doen, dit vanwege het feit dat ik met mijn verhuizing door mijn rug ben gegaan. Deze jongeman zei in de auto dat dat goed zou komen. Vervolgens komt hij bij mij binnen en zet mijn kookplaat op de grond en laat mij tekenen en vertrekt. Huh zeg ik, helpt me aub met het uitpakken en even aan de sluiten. Nee meneer dat mag u zelf doen. Ik kijk hem aan en zeg dat een ei tillen al te zwaar voor mij is. Sorry meneer dat doen we niet. Ik zei hem gedag en zei dat ik hier melding van zou maken. Het bedrijf heet BEZORG & INSTALATIE SERVICE. ik heb daar als vaste klant niets van gemerkt. BCC is nu mij als vaste klant kwijt en ik ga radar vragen jullie een koude douche te geven. Erg teleurgesteld ook omdat vorige week door jullie een nieuwe kapotte wasdroger is geleverd. Jammer BCC.
Officiële reactie van BCC 06-08-2019

Beste meneer Suleman,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Suleman 06-08-2019

Weet u hoeveel werk het nou was om mijn kookplaat uit de doos te halen en op zijn plek te zetten en de stekker erin te steken? Echt waar 2 minuten werk. En dan smeek je zo’n bezorger nog om hulp. En weigert hij het gewoon. Ik heb pas de volgende dag iemand kunnen vinden die me daarbij hielp. Auw BCC dit is echt fout geweest en nogmaals dit verdient geen warme douche. Ik ben benieuwd hoe u dit gaat goed maken.

Mvg Hr. Peter

Officiële reactie van BCC 09-08-2019

Beste Meneer Suleman,

Na ons goed telefonisch onderhoud ben ik blij op te horen dat we het probleem konden oplossen bedankt dat je onze excuses aanvaard hebt.
Veel plezier alvast met de nieuwe aankoop van je iPad bij BCC.

Chantal 01-12-2019

Helaas niets meer gehoord. Mooi geschreven, maar geen daadwerkelijke actie door BCC. Gemiste kans om een klant tevreden te krijgen .

RvH 05-08-2019

Ik heb gekozen voor de Shop in Apeldoorn omdat ik hier altijd prettig geholpen wordt.
Fijn personeel wat je vriendelijk te woord staat.

Ze hebben verstand van zaken en geven een juist antwoord op de gestelde vragen.
Kortom fijne winkel om je aankopen te doen.

Biko 05-08-2019

Prijs met product is goed. Service alleen erg beneden peil vergeleken met de concurenten wat eigenlijk direct de reden vormt dat ik hier niet meer zou bestellen (tenzij het verschil 100 euro is of meer).

BCC huurt externe bedrijven in voor de levering, als er dus iets mis is moeten ze schakelen via dit bedrijf. Hierdoor gaat er een enorme tijd overheen voordat er iets is geregeld. Hebben vorige week een wasmachine besteld, deze deed het niet en nu hebben we een week gewacht voor eeen afspraak met een reparateur. Nadeel is dat deze pas een dag van te voren de tijd kan doorgeven wanneer ze er zullen zijn, waardoor je wederom een dag thuis mag zijn.

Jammer want volgens mij (als de wasmachine het doet) zal het wel een goed product / prijs verhouding zijn. Tevens zijn we ook altijd vriendelijk te woord gestaan maar dit gedoe eromheen haalt gewoon veel genot weg.
Officiële reactie van BCC 06-08-2019

Beste heer/mevrouw Biko,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. En dat je er na een week pas iemand langs kon komen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Petra Van Boven 05-08-2019

Snelle vriendelijke en deskundige bediening, niet opdringerig en duidelijk.

Bert 05-08-2019

Zonde dat de winkel in Zutphen er mee stopt.
Akt9jd keurig geholpen. Uiterst vriendelijk en deskundig hulp gehad. Mensen waren geduldig en gaven bij twijfel ook aan welk type we niet moesten kopen ondanks dat het duurder was. (Bose soundtouch) Eerlijke hulp is veel waard! Dank daarvoor.

Harmke 05-08-2019

Tijdens de tropische temperaturen begaf onze koel/vriescombinatie het, BCC Hoogeveen bezocht maar die kon er natuurlijk niet meteen een leveren. Wij mochten toen een showmodel meenemen en konden op ons gemak een uitzoeken die wel in onze inbouwkast paste. Ontzettend blij dat het zo opgelost kon worden! klasse team BCC Hoogeveen!

A. Fidan 05-08-2019

Makkelijk bestellen, snelle levering, klantvriendelijke zeer behulpzame klantenservice.

Moniqure 05-08-2019

Overzichtelijke winkel. Goed geholpen door een medewerker met verstand van zaken.

Iana 05-08-2019

Naar de BCC gegaan om een stoomreiniger aan te schaffen ivm huishouden met huisdieren. We hadden al veel op internet gelezen maar kwamen er niet uit. De mevrouw heeft ons in de winkel wel kunnen helpen met onze vragen behalve over de prestaties ervan (hadden we overigens ook niet perse verwacht) . Dat gaan we nu ondervinden. Ze was zeer behulpzaam en aardig en nam ook de tijd om ons te helpen. De winkel is logisch en prettig ingedeeld en heeft veel op voorraad. Wel is BCC aan de duurdere kant met hun artikelen waar je bij andere site mogelijk goedkoper uit bent. Wij wilden het apparaat ook gewoon eerst zien voor aanschaf en vandaar dat we naar de BCC gegaan zijn. Ik raad deze winkel zeker aan als je voor een serieuze koop gaat.

Joery 05-08-2019

Makkelijk de vinden, snel bezorgd, heel vriendelijk, ze helpen goed bij de producten

JBM 05-08-2019

Al jaren een goede winkel maar online ook hele snelle levering. Je komt er pas achter hoe goed een winkel is als je problemen hebt maar met de ervaringen uit het verleden ga ik er vanuit dat dat ook goed gaat.

E. Dommerholt 05-08-2019

Heldere website. Genoeg aanbod. En makkelijk te vergelijken. Service is ook prima. Bezorgtijd heel duidelijk en netjes een kwartier van tevoren gebeld. Vriendelijke bezorgers die geen probleem maakte van de nauwe doorgang.

Thea 05-08-2019

Open, aardig, klantvriendelijk, alle vragen beantwoorden, kleine kinderen op een ijsje getrakteerd, een grapje, wat wil je nog meer als klant, dus de stofzuiger met plezier gekocht. Tot volgende keer BCC

Frans Sengers 05-08-2019

Hele goede winkel al diverse apparaten daar gekocht en steeds naar tevredenheid .
Ook de laagste prijs garantie klopt , had een magnetron gekocht die elders goedkoper was ik direct mijn teveel betaalde geld terug

Martijn 05-08-2019

Ik kreeg zeer duidelijke en verhelderende informatie van de dame die mij al eens eerder had geholpen. Ik ging met een beter en ook nog eens goedkoper product naar huis dan ik in eerste instantie voor kwam. Helemaal top dus!

Henk 05-08-2019

Goede website. Het was niet gelijk duidelijk hoe de winkelvoorraad was. Maar na een telefoontje bleek dat de stofzuiger niet op voorraad in de winkel was. Dus toen alsnog via de website besteld en volgende dag geleverd.

Pae 05-08-2019

Zoek in koptelefoonland maar eens een geschikte koptelefoon, na het lezen van aanzienlijk veel recensies kon ik nog steeds geen keuze maken. Een eisen pakket had ik wel; hij mocht niet klemmen, de noice canceling moest perfect werken en er moest super geluid uit de koptelefoon komen.
BCC Zaandam, daar zou ik mij verder oriënteren.
Ik werd geholpen door een bekwame en vriendelijke medewerker. Producten passen en uitproberen, alles kon. En ik kocht uiteindelijk een koptelefoon waar ik ontzettend blij mee ben!

J. Brussée 05-08-2019

Ik heb een Philips Smart TV gekocht bij BCC omdat de afleverservice geweldig is. Allereerst is er een tijdblok van 2 uur aangegeven, waarin het toestel bezorgd wordt en vervolgens krijg je 15 minuten voor de aflevering een telefoontje, dat ze op die tijd komen. Daar kan menig leverancier een puntje aan zuigen!

Jos Appelhof 05-08-2019

Vandaag zaterdag 03-08-19 met mijn zoontje bij BCC geweest om een fitbit aan te schaffen. Door de verkoopmedewerker zijn we zeer goed en uitvoerig geïnformeerd over de diverse mogelijkheden en opties die de fit bit serie aanbied. Hierdoor heb ik een goed een beeld gekregen dat ik het juiste artikel kan aanschaffen zonder hier achteraf spijt van de krijgen. Ook tijdens de uitleg van de medewerker geen enkele druk ervaren tot besluiten om te moeten kopen. Dit ervaar ik als erg prettig en geeft je het gevoel dat de klant koning is.

Tip: BCC Nijmegen centrum geweest: hier hangen geen voorbeeld sporthorloges opgesteld om te passen. De verkoopmedewerker is genoodzaakt het artikel uit de originele verpakking te halen. Naar mijn mening zal dit erg prettig ervaren worden door de klanten en zal een grotere kans geven dat de klant info gaat opvragen en uiteindelijk zal overgaan tot aanschaf van het artikel.

Jos Appelhof

Gert 05-08-2019

Perfect voorlichting en service. Goed advies en klantvriendelijk. Kwamen met goed voorstel voor bezorgen en plaatsen

A.de Laat 05-08-2019

Nadat wij schade hadden door de bezorging hebben wij dit doorgegeven en dat is snel en naar tevredenheid af gewerkt.

Harry P.B. 05-08-2019

De verkoper heeft dankzij zijn ervaring van 30 jaar service monteur een geweldig advies gegeven.
We kwamen voor een andere wasmachine en zijn de deur uit gegaan met een andere dan we van plan waren.
Bovendien heeft de beste man zijn uiterste best gedaan om de machine zo goedkoop mogelijk te leveren. Niets dan complimenten voor deze BCC medewerker.
Harry P.B.

Martin 05-08-2019

De website is lekker licht, helder en overzichtelijk. Het automatisch aanvullen tijdens het zoeken naar producten werkt prettig. Op basis van de informatie op de site, zou een bepaald product niet in de winkel op voorraad zijn, toen ik echter een uur later in diezelfde winkel stond, hadden ze toch 1 exemplaar liggen. Vond ik niet heel vervelend, maar geeft aan dat de voorraadinformatie wellicht niet altijd 100% accuraat is. In de winkel zelf word je altijd heel snel aangesproken. Dit kan prettig zijn als je wel wat hulp kunt gebruiken (advies, iets vinden, etc) maar zal niet door iedereen even prettig worden ervaren. Persoonlijk vind ik het niet erg. Het personeel is altijd erg vriendelijk en laat je ook met rust als je die kant op hint. Tot nu toe is mijn ervaring is verschillende winkels hetzelfde.

Marielle van Reeuwijk 05-08-2019

In de winkel heel vriendelijk geholpen. De verkoopster heeft zelf diverse producten voor ons vergeleken in gebruikersfuncties. We hebben nu een duo frituurpan waardoor we eindelijk voor het hele gezin in 1 alle frietjes kunnen bakken

MoK3 04-08-2019

Altijd goede service. Helpen ook met het juiste product kiezen. Ik krijg zowel de voor- als nadelen te horen van producten. Zo maak ik altijd de beste keuze. Producten worden ook altijd door goedlachse werknemers van de bcc bezorgd.

Daniel 04-08-2019

Bijzonder vriendelijk geholpen, de verkoper dacht goed mee en gaf goede tips. Hij liep zelfs met de bestelling mee naar mijn auto waar we deze samen hebben ingeladen. Helemaal top!

Arno Mac 04-08-2019

Goeie adviezen, ik kwam binnen voor een bluetooth speaker en ging weg met een complete bose set. Heb de wireless set een weekend in gebruik en via wifi en bevalt ons heel goed. Thuis waren ze blij verrast 😄

E1990 04-08-2019

Niet specifiek voor deze BCC gekozen voor deze aankoop. Maar erg tevreden over de hulp in de winkel. Prijs op de kassa kwam niet overeen met de prijs op het kaartje bij het product. Dit werd netjes aangepast.

Ook over eerdere aankopen zeer tevreden en een goed advies ontvangen.

BJ 04-08-2019

Werd vlot geholpen zonder opdringerig te zijn. Niet alle kennis over het product was aanwezig, maar was met hulp van een collega toch ruimschoots in orde. Over een ( aangepaste, lagere ) prijs waren we het vlot eens. Levering onmiddellijk. TOP

Peter 04-08-2019

Deskundig en behulpzaam personeel, was op zoek naar een hoofdtelefoon, de aanbieding was nog geldig maar niet meer op voorraad. Onmiddellijk aangeboden om hoofdtelefoon vandaag, laatste dag van aanbieding, te bestellen op hoofdkantoor.
Ook werd ik gerust gewezen op minpunten van een keuze (de niet zo sterke Active Noice Cancellation).

Wat wel heel jammer is: er staan bijna geen demo modellen hoofdtelefoons klaar, dus draagcomfort en geluidskwaliteit voor mijn muziek is niet te testen. Dat is toch de belangrijkste reden om naar een echte winkel te gaan.

Simone 04-08-2019

Al stond op de site volgende dag geleverd, was dit niet mogelijk en kon kiezen op de site wanneer wel dat was 4 dagen later. Kreeg mail tussen welk tijdstip in de nacht van de dag van de levering (prima) , verder prima naar verwachting, werd 10 minuten van te voren gebeld, nette, vriendelijke jongens die het leverden en hebben aangesloten en uitleg gaven over de condensdroger.

Quincy 04-08-2019

Op het moment dat je langsgaat bij deze winkel, nemen de verkopers de tijd om je te helpen het juiste product uit te kiezen.
Verder is de kennis van de verkopers ook torenhoog.
Helaas was de desbetreffende verkoper, vergeten om een ijstuk aan te raden, zodat voor de afvoer mijn wasmachine en wasdroger in twee verschillende afvoerbuizen terecht zou komen ipv één.
Hierdoor moest ik terug naar de winkel om dit uiteindelijk aan te schaffen.

Echter, los van dit kleine incidentje, zou ik deze winkel zeker aanraden aan vrienden en familie.

Nicole Mees 04-08-2019

Na in verschillende winkels teleurgesteld te zijn door de onsympathieke benadering van het personeel. Kwamen we in een overzichtelijke gezellige winkel, met super vriendelijk personeel!
Dank je wel voor de fijne winkelervaring en we zijn blij met onze vriezer.

Marcel J 04-08-2019

Netjes geholpen met de juiste info en een mooie keuze kunnen maken van een mooie tv

Ruud 04-08-2019

Kom hier al jaren, van alles gekocht en altijd goed en vriendelijk geholpen.
En twee keer heeft men wat men ook belooft de prijs aangepast.
Fijne winkel, kom daar zeker terug.
Mvg .........

Berry 04-08-2019

Goed geholpen. Makkelijk bij afrekenen. Alles staat in het systeem. Zo dus meteen digitale bon.

Freja 04-08-2019

Vriendelijke en deskundige bediening. Er worden tips gegeven, die ter zake doen. Afwikkeling van de aankoop verloopt ook soepel. Kortom: je verlaat met een heel tevreden gevoel de winkel Reden waarom ik er graag terugkom.

L.N. Besse 04-08-2019

Ik ben geweldig geholpen door verkoper...., dankzij zijn advies kocht ik een andere TV dan ik van plan was, wel iets duurder, maar een prachtig beeld een Qled van Samsung.
.....ging mee naar de kassa en daarna naar mijn auto, een geweldige service.
Ook de mevrouw van de kassa was zeer vriendelijk en service gericht.
Ik heb nog een laptop nodig en ga deze zeker in dit filiaal van BCC kopen.
Wat een fijne mensen werken daar!

Kv 04-08-2019

Prima winkel, niets op aan te merken. Altijd wel iemand aanwezig om te helpen

Molenaar 04-08-2019

Koffie machine gekocht. Verkoper had goede info en advies. Jammer dat product niet in voorraad was maar dag later netjes bezorgd.

Yvon 04-08-2019

Leuke aanbiedingen, leuke prijzen en goede kwaliteit.
Snelle levering.
Goede en overzichtelijke site waar alles goed en snel te vinden is met goede uitgebreide uitleg.

Joanita Verbruggen 04-08-2019

Shop is duidelijk en heel overzichtelijk ook prijs techniche komt hij goed uit de bus.alles is netjes verwerkt en levering is zoals afgesproken prima op tijd. Een echte aanrader.

Corina 04-08-2019

Ik geef de winkel een voldoende, echter bij de bezorging is er tot twee keer een wasmachine geleverd die ernstig beschadigd was en dus weer mee terug ging. vervolgens 10 dagen moeten wachten op de derde die wel in orde was. Dit alles resulteerde in twee dagen onnodig vrijnemen, 4 weken zonder wasmachine en 4 telefoontjes naar de klantenservice. een compensatie was wel op zijn plaats geweest. Ik zal waarschijnlijk niet snel BCC aanbevelen

Raymond Verweij 04-08-2019

BCC Vlaardingen zijn wij geholpen door een medewerker waar wij het gevoel kregen dat onze wensen op de 1e plek staan. kort om wij zijn PERFECT geholpen met een prachtige televisie en een soundbar die niet voorradig was in Vlaardingen en is net zo lang gaan bellen naar andere filialen tot we er 1 hadden gevonden , kort om een prima zaak met personeel die het spelletje heel goed snap en verstand van zaken heeft gaat zo door en als ik nog apparatuur nodig heb ga ik zeker terug naar BCC Vlaardingen

Kim Baartman 04-08-2019

In de winkel ben ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Uiteindelijk naar huis gegaan met een super gave wasmachine dis aan al mijn eisen voldoet! Ik had nog wat andere vragen die door dezelfde persoon goed beantwoord zijn!
Ook de levering verliep soepel, de bezorger belde betjes optijd dat ze iets verlaat waren! Geen probleem! Bezorgers waren vriendelijk en hadden de wasmachine binnne no-time op zolder staan. Hij is voor mij aangesloten en na wat uitleg kon ik aan de slag!
Echt super service