Jan v.H. 13-08-2019

Op 20 Juli bij BCC in Oss een vrij dure steelstofzuiger op batterij gekocht i.v.m. bedieningsgemak etc. In de praktijk bleek echter dat hij niet aan onze verwachtingen voldeed betreffende het opzuigen van stof. Na overleg met de klantenservice van BCC bleek dat wij het product binnen 30 dagen konden ruilen, het liefst daar waar wij het product gekocht hadden.
In de winkel deed men niet moeilijk en na een korte inspectie van het product op eventuele beschadigingen konden wij na gedegen uitleg een andere stofzakloze stofzuiger meenemen.
prettige bijkomstigheid voor ons was dat deze zelfs goedkoper was en het geld tegoed werd terug gestort. Ook deze keer hadden wij een zeer prettige ervaring met BCC in het algemeen.

Piet v drunen 13-08-2019

Goed geholpen, beste verkoper, lekker snel, geen lul verhalen, kort en duidelijk.

S.l.g. Matthijs /DE KLUIVER VOF 13-08-2019

Bij binnenkomst, word je hier direct vriendelijk ontvangen en ook gevraagd of ze je kunnen helpen, verder geven ze zeer goed advies over hetgeen je wil weten, altijd en iedereen in deze shop.
Ben weer blij met de aankoop en zal deze winkel ten allen tijde aanbevelen.
Mvg Sonja Matthijs / De Kluiver vof.

Kim 13-08-2019

Fijne winkel en goede medewerking. Zou iedereen aanbevelen naar Breda te gaan. De mensen nemen de tijd voor je en weten erg veel!

Mesut 13-08-2019

Goed prijs, aardig medewerkers, gratis voldoende parkeerplaatsen. Eerlijk informatie genoeg keuze.

Arend Smis 13-08-2019

Een mooie overzichtelijke winkel. Na wat strubbelingen (waaraan het personeel geen schuld had)
uitstekend geholpen, problemen naar tevredenheid opgelost op een zeer klantvriendelijke wijze.
Normaal doe ik geen reviews, maar dit keer dus wel. Dank!

Bernd 13-08-2019

Supersnel!! op zondag koptelefoon besteld om 5uur, en maandag 14.00 u geleverd.
zeer te spreken over de kwaliteit en de prijs en de nette aflevering .

Bernd

Jan Dirkx 13-08-2019

Nadat (..) ons de mogelijkheden van diverse televisies had uitgelegd hebben wij besloten om een Philips televisie te kopen. Nu wij het toestel een week ik gebruik hebben zijn wij zeer tevreden met onze aankoop en dus in het advies van (..).
Gedurende ons verblijf in de BCC winkel was er een luchtalarm omdat bij CHemelot een incident had plaatsgevonden. De aanwezige (wnd)vestigingsmanager trad professioneel en zelfverzekerd op en trof de nodige veiligheidsmaatregelen. De aanwezige klanten moesten binnen blijven en werden voorzien van een drankje.

Ivo Doorenbos 13-08-2019

Snel besteld online. Werd keurig op het aangegeven tijdsmoment geleverd. Oude wasdroger werd keurig meegenomen

j.Dirix 13-08-2019

BCC vind ik een geweldige winkel, omdat klantvriendelijkheid bij mij op de eerste plaats komt en tevens over de uitleg over het gekozen product.
zelf zou ik de meeste mensen aanraden om bij deze zaak te komen kijken en te kopen.

Monique 13-08-2019

Op de website kon ik eenvoudig door middel van het keuzemenu een wasmachine uitkiezen passend bij ons huishouden. Er was voldoende keus in verschillende prijsklassen. Onze keus viel op de AEG speed. Een nieuw model wasmachine dat door zijn aantrekkelijke prijs en zuinige verbruik, paste binnen onze wensen.
De grote meerwaarde voor ons is de service die BCC biedt. Het installeren, meenemen van het oude apparaat, accurate bezorging. Wij zijn erg tevreden.
Ook de wasmachine van AEG voldoet aan onze verwachtingen.

Harry Theunis 13-08-2019

Laatst op 2-08-19 een TV. (Sony) bij BCC gekocht. Ondanks het late tijdstip van 17.30 uur nam de verkoper alle tijd om onze vragen te beantwoorden. Zelf na sluitingstijd was er geen gehaast om er maar van af te zijn aan verkopers kant. Door de de goede uitleg hebben we kunnen slagen voor een Sony tv. die aan al onze wensen voldoet. Een groot compliment aan de medewerkers van BCC voor de goede uitleg - geduld en service. ( Vestiging Amersfoort )

Vincent van Roozendaal 13-08-2019

Prima service, goede uitleg en prima geholpen. Meerdere ervaringen inmiddels en steeds weer wordt je netjes geholpen. Keuze genoeg in de vestiging Oosterhout!

Bouwer 13-08-2019

Het was redelijk druk in de winkel en toch werd ik vriendelijk en snel geholpen.
Toen ik iets later voor de tweede keer kwam omdat ik een verkeerd artikel gekocht had, werd ik wederom goed geholpen en kreeg een prima service.

Xaveria Schuijff 13-08-2019

Ik vind BCC een fijne winkel. Ik had hulp nodig met bestellen en heb daarbij de klantenservice gebeld. Zij hebben mij goed geholpen. Ook nadat het product was geleverd. Ik had een printer besteld, maar kreeg de inktcartridges er niet goed in. Via telefonisch contact heeft BCC mij goed op weg geholpen. Nu werkt mijn printer weer top.
Dankjewel.

Henk 13-08-2019

De jonge verkoper is heel ter zaken kundig en enthousiast! Hij informeert naar mijn wensen en gebruik van de aan te schaffen laptop en weegt zorgvuldig af welk advies hij zal geven. Hij stuurt beslist niet, maar benoemt de voor-en nadelen van de verschillende apparaten!
Compliment, zulke jonge enthousiaste verkopers maken dat je terugkomt en dan is de winkel ver boven de webshop te verkiezen!!!

Henk Verhagen 13-08-2019

Wij kozen voor deze winkel door aanbeveling van vrienden. Wij werden zéér vriendelijk en correct behandeld en zijn tevreden over het aangeschafte artikel. Wij zullen deze zaak zeer zeker aanbevelen!

Schneiders 13-08-2019

nette winkel, overzichtelijk, en voldoende personeel. Ben snel en vakkundig geholpen door verkoper , veel kennis van zaken. Ik kom de volgende keren zeker terug!

Goudsmit 13-08-2019

Super geholpen met keuze voor nieuwe tv. Netjes en snel via email geantwoord. Daarbij de mogelijkheden met elkaar besproken. Ook bezorgservice en montage heel netjes gedaan.

Ilse 13-08-2019

Ik heb een smart tv gekocht bij de BCC in Sliedrecht. Ik heb voor deze winkel gekozen voor de goede bereikbaarheid met de auto, vlakbij de op- en afritten van de snelweg aan de rand van een woonboulevard met voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Het is een rustige en nette winkel. Ik vond het prettig dat ik eerst even alleen naar de diverse tv's kon kijken. Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Zo heb ik voor mijn gevoel een weloverwogen keuze gemaakt.

10 augustus 2019 13-08-2019

Ik heb zondag 4 augustus een combi magnetron gekocht van whirlpool. Ik heb geen idee wat alle mogelijkheden zijn maar ik werd geweldig geholpen door een mevrouw die mij alles vertelde wat ik moest weten. Hierdoor kon ik gemakkelijk kiezen en heb ik iets goed gekocht voor een hele mooie prijs. Als kers op de taart is de combi magnetron gratis ingebouwd op de dag die mij het beste uit kwam. De service bij de inbouw was geweldig en de mensen hebben de oude meegenomen. Al met al een goede ervaring bij BCC. De combi magnetron werkt geweldig.

B.M. Schröder-Bakker 13-08-2019

Ontzettend vriendelijk geholpen door (..) (filiaal Alkmaar), heldere uitleg over aankoop/garantie verlengen, en extra hulp voor aankoop in ander filiaal die het artikel wel op voorraad had staan ( Beverwijk).
En een prima condensdroger voor een klantvriendelijke prijs.
Een aanrader voor iedere portemonnee.

P v osta 13-08-2019

Fijn dat men bij aflevering kan pinnen en het apparaat voldoet tot op heden aan onze eisen

Bianca 13-08-2019

Ik heb gekozen voor bcc omdat ze altijd goede kwaliteit leveren, bezorgen zijn heel vriendelijk
Levering was super snel en super goed kwaliteit

J.P.A. IJzermams 12-08-2019

Vind de shop goed en voor een vrieskist van zo'n lage prijs is het goed geregeld

Wim Dammers 12-08-2019

Ik heb gekozen voor BCC in Den Bosch, omdat ik daar woon.
BCC in Den Bosch heeft zich onlangs gevestigd in een splinternieuw gebouw en is qua inrichting erg overzichtelijk.
Voor de nieuwe zaak is een ruim parkeerterrein gesitueerd.
Vandaag, 12 augustus 2019 heb ik 2 aankopen gedaan; een automatisch toestel voor cappuccino en koffie van het merk DeLonghi en een Apple
iPad.
Ik werd keurig ontvangen door de betreffende personeelsleden, ieder met hun deskundigheid en specialiteit. Zij waren zeer vriendelijk en gaven ieder duidelijke uitleg over de betreffende apparatuur.

Richard 12-08-2019

Hoewel ik op een prettige en professioneel correcte manier in de zaak ben geholpen was de afhandeling (bestelling werd op een later tijdstip bezorgd, althans dat was de bedoeling), heeft de leverantie of beter gezegd het niet nakomen van de afgesproken dag ervoor gezorgd dat ik zeer ontevreden ben met de service. Na telefonisch contact te hebben gehad met één van de medewerkers van de callcenter (duurde ruim 10 minuten alvorens ik iemand te spreken kreeg) die mij overigens prima en servicegericht te woord stond, werd ik uiteindelijk van het welbekende kastje naar de muur gestuurd. De eerste uitleg van het niet nakomen van de levering had in eerste instantie te maken met het niet voorradig zijn van het bestelde. Dat terwijl ik deze bestelling in de winkel had gedaan en mij werd verteld dat het een voorraad artikel betrof. Toen ik dat vermeldde bleek het ineens dat de fout lag bij de ketenpartner (DHL). Waar de fout ook lag, ik had er speciaal voor gezorgd die dag thuis te zijn en zat ik er sowieso niet op te wachten om te horen bij wie de fout lag, ik wilde graag dat er een oplossing voor zou komen. Hierin schoot BCC wat mij betreft te kort. Er werd mij geen acceptabel alternatief geboden anders dan uiteindelijk het geld te retourneren of het artikel op een later en voor mij incourante tijdstip te leveren (tijdens mijn vakantie waarbij ik zelf maar moest regelen bij DHL). Ook bij DHL bleek het niet zomaar te regelen. Het artikel zou gewoon worden bezorgd in mijn vakantie, tot twee maal toe zelfs om vervolgens voor maximaal 5 dagen te worden gedeponeerd bij een afhaalpunt. Na die vijf dagen (nog steeds tijdens mijn vakantie) zou het artikel weer retour gaan naar BCC waar ik mijn geld dan alsnog mijn het reeds betaalde bedrag kon claimen waarna ik de gehele exercitie weer van voor af aan kon gaan herhalen........ Daar pas ik maar voor.
Ik geef het cijfer twee omdat ik zowel in de winkel als ook door de telefoniste op een prettige manier ben behandeld maar de afhandeling vind ik beneden niveau en van een coulance regeling hebben ze bij BCC nog nooit gehoord.
Officiële reactie van BCC 15-08-2019

Beste Richard,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en er niet goed gekeken is of het artikel wel/niet op voorraad was. Dat het daarna ook mis gaat met DHL maakt alles nog vervelender.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Noemie 12-08-2019

Ontzettend goede en uitgebreide uitleg over de twee tv's (ieder van 3000,-!) die we kochten. Vriendelijk en behulpzaam winkelpersoneel. Echter, heb je het product gekocht dan is de service ver te zoeken. Bij de ene tv werd er geen tijd besteed om deze in te stellen, zodat we daar telefonisch de hulp van de provider voor in hebben moeten roepen. Dit notabene bij iemand die slechtziend is en lichamelijk gehandicapt. De andere tv werd verkeerd opgehangen, waardoor deze uiteindelijk ook loskwam met kans op schade. We hebben hem zelf maar provisorisch zelf vastgemaakt in afwachting van het herstel waar we ruim een week op moeten wachten. Waardeloos. Ik hoop dat de bijgekochte garantie wel waar maakt wat er beloofd wordt.
Officiële reactie van BCC 15-08-2019

Beste Noemie,

Wat vervelend om te horen dat de tv niet goed aangesloten kon worden en niet goed opgehangen is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Noemie 15-08-2019

De eerst beschreven klacht in het schrijven hierboven betreft ordernummer 7017662.
De klacht over de foutieve ophanging betreft ordernummer7017741.

Officiële reactie van BCC 16-08-2019

Beste Noemie,

Bedankt voor het doorgeven van de order nummers.
Inmiddels contact gehad en gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen en is alles in werking gezet.
Bedankt voor het aanvaarden van onze excuses.
Fijn weekend.

Noemie 17-08-2019

Fijn dat er zo klantvriendelijk wordt gereageerd op onze klacht. We voelen ons serieus genomen en ons vertrouwen in BCC is daardoor weer helemaal hersteld. Fijn!

GillesdeGeus 12-08-2019

Professioneel te woord gestaan, keuzes worden goed voorgelegd waardoor je echt het gevoel hebt dat je geholpen wordt. Personeel erg vriendelijk,al kwam ik tegen sluitingstijd op maandag binnen. Ook de mogelijkheid om een aanbieding te reserveren tegen de laagste prijs beschikbaar in nederland werd uitvoerig besproken., al met al een topwinkel.

Arno 12-08-2019

Wij hebben hiervoor gekozen omdat wij iedere keer weer goed, deskundig, klantvriendelijk en conform de afspraken worden geholpen.

Ria van Beek 12-08-2019

De winkel in Alkmaar was ruim en erg netjes. Het product dat wij nodig hadden (Nespresso koffiezetapparaat) was voorhanden en konden we zo meenemen naar de kassa, waar we geholpen werden door een bijzonder vriendelijke medewerkster. De toegezegde rekening via de mail vonden we al bij thuiskomst. Het komt niet vaak voor dat alles in een winkel zo soepel verloopt. Wij waren aangenaam verrast

Trezy Ummels 12-08-2019

Zeer tevreden. Ben heel goed geïnformeerd over een aanteschaffen iPad. Medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam

martin 12-08-2019

goede services, en professioneel personeel die weten waar ze het over hebben.
Ook hebben ze de producten op voorraad en is er een ruime keus.

Rene 12-08-2019

Prima, overzichtelijk webshop. Vriendelijk bezorgers. Enige jammer is dat je de wekker om 07:00 uur moet zetten om te weten wat de bezorgtijd zal zijn.

HWA 12-08-2019

Persoonlijke uitleg en begeleiding erg belangrijk en die is bij BCC Middelburg uitstekend.

Ywan 12-08-2019

Goede en eerlijke service en snelle afhandeling.
Zelfs de juiste hulp met het gebruik van Freebees was super.

Dorinda 12-08-2019

Ik kom al jaren bij de BCC in Middelburg. Vriendelijke service en is er wat mis, dan wordt het gewoon opgelost zonder gezeur. Ik blijf echt nog jaren bij jullie komen.

Jan B. 12-08-2019

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. Zo hoort dat en dat doet BCC dus.

Peter 12-08-2019

Dicht bij,goed berijdbaar,voldoende parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.

Willeke 12-08-2019

Deskundig advies denken mee. Vriendelijke verkopers en ondanks de moordende concurrentie op internet kregen we korting. Kopen alles bij BCC

H. van der Meer 12-08-2019

BCC Alexandrium is een ruime winkel waar je prettig wordt geholpen. Deskundig en vriendelijk personeel, en voor de deur parkeren (meestal).

Marco 12-08-2019

Geweldig goed geholpen bij het kopen van witgoed bij de BCC outlet. Zeer vriendelijk personeel! We werden aangenaam ontvangen, er werd goed geluisterd naar onze wensen en we kregen zelfs wat te drinken aangeboden.

Gustavo 12-08-2019

Het is allemaal goed gegaan. Goed advies, geduldig en behulpzaam personeel dat heeft ons veel geholpen om het juiste product te kunnen kiezen.
We zijn heel tevreden met onze aankoop.

Rasser 12-08-2019

Prettige winkel, met deskundig personeel. Ze helpen je, maar dringen zich niet op wat wij erg prettig vinden.

ton oskam 12-08-2019

prima geholpen door b.c.c webwinkel.keurig geplaats vaatwasser.doorvakbekwame monteur,s op tijd een email en daarna een telefoontje.prima service. pluim voor bcc.

Huib 12-08-2019

Product (USB hub) makkelijk en snel gevonden, simpel bestel- en betaalproces en binnen een dag geleverd. Prima shop ervaring dus.

12-08-2019

Wordt hier altijd heel netjes en vriendelijk geholpen, geven goed advies. Deze keer hadden we bijna een verkeerde keuze gemaakt maar door de uitleg van de verschillen de juiste keuze gemaakt.

Rafal 12-08-2019

I really like shopping in this store and their express delivery, when a price higher than that of competitors willingly return the difference ! Bravo

Mirjam 12-08-2019

Prima service, meestal gratis bezorging, goede prijzen.
Ik koop er al mijn apparatuur.

branislav 12-08-2019

Levering was zeer keurig gedaan, personeel was klantvriendelijk. Op tijd geleverd, netjes gemonteerd, alles goed uitgelegd. Alles liep prima.