Sigrid 13-08-2019

We kwamen voor een Chromebook, en liepen uiteindelijk de deur uit met een nog leuker exemplaar. De medewerker dacht fijn mee, en was eerlijk over de prestaties van de verschillende Chromebooks.

Jeroen 13-08-2019

Top geholpen en alles op voorraad en een fijnen winkel over lichtelijk
Bedankt

John 13-08-2019

De bestelling welke gedurende 6 weken in bewaring werd gehouden, na een dag keurig geleverd. Concurrerende prijzen en goede adviezen heeft mij doen besluiten hier mijn aankoop te doen.

Elise Wiermans-Reijmer 13-08-2019

Vandaag een telefoon gekocht. Ik ben bijzonder goed van advies voorzien. Ben nog een keer terug gegaan omdat ik als leek wel wat kennis heb, maar zeker niet voldoende om een nieuw apparaat helemaal gebruiksklaar te maken. Geen enkel probleem, er werd alle aandacht aan besteed.
Een bijzondere fijne ervaring met een zeer aardige verkoper die zijn vak goed verstaat.

Kees van der Pol 13-08-2019

Vriendelijk , luisterend en dan met een goed advies komend. Met een handdruk toe . Dat is uniek

Paula 13-08-2019

De laatste jaren is de klantgerichtheid en service behoorlijk naar beneden gegaan.
Al 3 weken bezig met de afhandeling van mijn dure koelkast waarop ik de extra verzekering op heb.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en tal van loze beloftes. Maar ook de communicatie tussen BCC, CE Repair, LG en klant is om te huilen.
Ik moet er zelf meerdere malen (lees 20x) er achteraan bellen.
Ik krijg het idee dat BCC niet het product wilt omruilen of tot een oplossing wil komen, ondanks de extra verzekering die ik er op heb.

Ik ben dit niet gewend van BCC en motiveert mij ook niet om daar nog grote en dure aankopen te doen.
Officiële reactie van BCC 15-08-2019

Beste mevrouw Paula,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. En dat er tussen de afdelingen geen duidelijkheid is geweest naar jou toe.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Gitta 13-08-2019

Gisteren een wasmachine gekocht en kon pas 4 dagen later geleverd worden. De verkoper heeft gebeld of de wasmachine nog mee kon met de vracht zodat deze vlg dag door ons opgehaald kon worden. We kregen kort na ons bezoek tekefoontje dat t geregeld was en de machine vlg dag opgehaald kon worden. Toch fijn dat er ff wat moeite voor ons werd gedaan. Top!

Henriette van der Veer 13-08-2019

Op de website hadden we een condensdroger gezien. Helaas was deze enkel in de webshop te koop, dus hebben de medewerkers ons de condensdrogers in de winkel laten zien.
Helaas hadden we er 1 direct nodig en lieten ze ons de outlet zien, waar o.a. showroom-modellen stonden.
Uiteindelijk een mooie deal weten te maken, zelfs met 3 jaar extra garantie (bovenop de standaard 2 jaar) wat normaal gesproken € 55,- euro zou kosten om bij te kopen.

Ze hielpen zelfs met het inladen van de droger in de auto! Hele fijne winkel waar we al meerdere keren goede ervaringen mee hebben!

Dick Klees 13-08-2019

In de vestiging in Hilversum word ik altijd correct en professioneel geholpen. Toen mijn Philips Smart tv kuren vertoonde, kon hun helpdesk mij geen oplossing bieden. Zij raadden mij aan het nieuwe toestel om te ruilen en verwezen me naar de winkel. Daar is de omruil netjes en soepel geregeld. De bezorgers waren opnieuw deskundig en beleefd. Of het nu een nieuwe baard trimmer is of een smart tv, wij zweren bij BCC. Eind goed al goed.

Sjaak de kleijne 13-08-2019

Vriendelijk en deskundig , snelle begeleiding , ook nog test energieleverancier gedaan. Zeer tevreden

Johanna 13-08-2019

We zijn snel, goed en vriendelijk geholpen. We waren op zoek naar een nieuwe tv en hebben voldoende uitleg gehad van een deskundige medewerker. Oude tv achter gelaten en tevreden met de nieuwe tv huiswaarts gegaan. Deze was namelijk op voorraad. Installatie was een fluitje van een cent.

P. Standaert 13-08-2019

Snelle nette hulp, op alle vragen een antwoord, goede hulp bij aanschaf laptop, niet gelijk naar de duurste maar de laptop die bij mijn wensen past, en dit was zeker niet de duurste, dus heb ik waar voor mijn geld. Ik ben geholpen door verkoper xxxx.

Mia Terpstra 13-08-2019

Mijn zoon heeft een laptop nodig voor school. Zo zijn we bij BCC terecht gekomen. Erg leuk en vriendelijk geholpen door één van de medewerkers. Zijn goed voorgelicht wat voor hem de beste laptop zou zijn. Uiteindelijk een Lenova gekocht waar mijn zoon erg enthousiast over is. Ook door U medewerker geattendeerd om even bij Essent te informeren over het gebruik van energie. Wij €10.00 verlaagd per mnd. En mijn zoon een mooie korting van €75,00.
Kortom wij blij en mijn zoon superblij.

Bedankt; Fam. Terpstra
Leeuwarden.

Janco 13-08-2019

Vandaag diverse aankopen gedaan, erg goed geholpen.
Ook word er goed mee gekeken en gedacht aan de aangegeven wensen van ons gezin.

Dico Wilbrink 13-08-2019

Kies uiteindelijk toch weer steeds voor BCC omdat de verkopers kundige mensen zijn, die weten waarover ze adviseren. De prijs blijkt nooit een obstakel omdat ze die aanpassen aan die van de concurrent.

Epcml 13-08-2019

Goede service, duidelijke website, concurrerende prijzen, afspraak m.b.t. levering en montage nagekomen met netjes een tijdsindicatie, netjes gemonteerd.

G Prins 13-08-2019

Ten eerste dat je kunt zien wat je koopt, en dat ze je goede raad geven.
We zijn 50 jaar getrouwd en hebben zeker al 30 jaar bij bcc gekocht .
Nooit klachten gehad. Je hebt de tijd om goed over je aankoop na te denken.
Ze zijn niet opdringerig , en goed op de hoogte als je er om vraagt.

Krom 13-08-2019

Heel prettig geholpen. Er werd alle tijd genomen. Ook enkele cadeau’s gekregen. Zeer tevreden.

Peetje 13-08-2019

Oudere verkoper stond garant voor veel ervaring. De basis van vertrouwen was snel gelegd.

Verhoef P. 13-08-2019

Goede uitleg van het product . En de tijd ervoor nemen om het goed uit te leggen. Zodat je met een goed gevoel weg gaat.

ChAntal 13-08-2019

Goede nette tv, goede kwaliteit en prijs verhouding net elkaar, en simpel
Neer te zetten

Patrick 13-08-2019

Leuk personeel een mooie en nette uitstralende winkel het personeel naakt ook graag een praatje

Marcel 13-08-2019

Ik koop al jaren al mijn elektrische apparatuur bij BCC, zo ook zojuist mijn nieuwe HP printer. Ik ben normaal gesproken altijd heel tevreden over de service maar vond deze vanmiddag nogal storend. Ik had heel duidelijk een voorkeur (ook qua budget) voor de HP printer van 49,95 maar de verkoper, genaamd Melcher, bleef maar aandringen dat de Epson van 150,- een betere keuze zou zijn ivm inkt die langer meegaat. Dat zal wel maar zoals gezegd bleef hij maar doordrammen erover. Vervolgens probeerde hij me over te halen om voor Essent te kiezen zodat ik wellicht 150,- zou gaan besparen op mijn energie rekening. Ik heb aangegeven geen interesse te hebben om over te stappen. Toch ging hij er opnieuw over door. Vervolgens raakte ik geïrriteerd en bleef erop staan dat ik toch écht deze printer wilde hebben. Uiteindelijk werd deze dan na ruim een kwartier gesoebat voor mij ingepakt. Al met al geen positieve ervaring dit keer...

Jay 13-08-2019

We zijn goed geholpen, niet te opdringerig en er werd op alle vragen, naar het behorende antwoord gezocht.

Nic 13-08-2019

Ik kom altijd bij BCC omdat de service super is!
En natuurlijk voor de laagste prijs garantie :)
Vriendelijk en behulpzaam personeel en er staat altijd een bakje koffie klaar!

Libam 13-08-2019

Het is een fijne winkel , zeer goede uitleg van het te kopen product . Komen afspraak met betrekking tot bezorging zeer goed na . Dus top service

E kemper 13-08-2019

Genoeg keuze .goede uitleg .en service .nemen ook de tijd voor je als het druk is in de winkel

G.Dalmeijer 13-08-2019

Goed deskundig en vriendelijk te woord gestaan en gehele afhandeling was heel goed.

W 13-08-2019

Eerdere ervaringen met BCC gehad en allemaal 👍
Duidelijke uitleg, overzichtelijke en toegankelijke website. En zoals al eerder ervaren... snelle levering. Top!

Jan 13-08-2019

Vriendelijkheid en goed geholpen vandaag besteld vandaag binnen
Dus goede service

Jenny 13-08-2019

De chroombook heeft niet veel functies, maar is wel praktisch. Goed werkende chroombook. Niets op aan te merken.

Roland 13-08-2019

Goede uitleg van het te kopen product. Wel wat moeten wachten totdat ik geholpen ben, maar waarschijnlijk komt het door te weinig personeel of teveel klanten op dat moment.
Prijs/kwaliteit is goed.

Peter en geeske 13-08-2019

Vaak voor onze vakantie ging de wasmachine en kookplaat stuk. Vaak voor we weggingen nieuwe gekocht, goed geholpen en meegedacht in de winkel. Doorgegeven dat alleen onze dochter thuis was, alles keurig aangesloten en zelfs de oude kookplaat eruit gehaald. We zijn erg tevreden.

Patricia 13-08-2019

Ik heb een wasmachine besteld via de site van bcc. De service is heel goed. Ik werd keurig geïnformeerd over de bezorging en zelfs 15 minuten voor aanvang gebeld. De wasmachine werd netjes geplaatst en aangesloten en de oude werd afgevoerd. Ik raad bcc aan.

marjanne 13-08-2019

in deze shop zijn de producten makkelijk te vinden, prijs, kwaliteit en service zijn erg goed.
Bij mijn levering ging wat mis en is goed opgelost

Sylvana 13-08-2019

We zijn alweer heel tevreden met onze aankoop. Inmiddels hebben we al verschillende producten bij jullie aangeschaft. Wasdroger radio i-robot en nu de vaatwasser. In de winkel hebben ze ons goed geholpen. Er is iemand bij ons thuis geweest om de vaatwasser op te meten. Dit waren ook zeer vriendelijke lui. Bij het installeren is het ook goed gegaan. Heel vriendelijk en namen zich de tijd om uitleg te geven. Super!

H.U. 13-08-2019

We zijn gisteravond in de winkel geweest voor twee laptops, na een duidelijk advies heeft de medewerker twee laptops besteld voor ons die ik vandaag ook al geleverd heb gekregen. Prima service en zeer snelle sevice!

Thijs 13-08-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen. Bij het maken van een keuze werd een zeer goed advies gegeven.Thijs

Arie Haag 13-08-2019

Beste BCC,
speciaal voor mijn ouders besteld omdat ze nogal op leeftijd zijn (lees 86 en 94 jaar)
omdat deze nogal een simpele bediening heeft die erg op de bediening lijkt van de wasautomaat die stuk gegaan was.
vooral m'n moeder was erg van streek doordat de beloofde tijd vereweg niet gehaald werd (kreeg om 10 voor 11 bericht / binnen een half uur)
eerst dinsdag de nieuwe die stuk bleek te zijn en gisteren dit....
ben toch erg benieuwd hoe U denkt dit enigszins goed te kunnen maken!

Hoogerdijk 13-08-2019

Goede hulp, zonder opdringerigheid. De verkoper gaf goed en objectief antwoord op onze vragen.

Ton van der Zanden 13-08-2019

Zeer goede uitleg van het artikel. Geduldig en klantvriendelijk. Zeer goede service bij bezorgen.

Marcel 13-08-2019

We waren op zoek naar een vaatwasser en wij waren aan het praten over alle voor en nadelen van ieder merk m.b.t. een vaatwasser, waarop een verkoper langzaam naar ons toe kwam en met ons een gesprek aan ging over al onze vragen. Alles wat wij vroegen werd beantwoordt en het was een bijzonder prettig gesprek. We werden uitgebreid voorgelicht over de service die BCC ons biedt. We waren zeer aangenaam verrast over ons bezoek aan de BCC.

marjan bogels 13-08-2019

In de winkel prima geholpen. De aflevering en het inbouwen van de vaatwasmachine verliep vlot. We kregen keurig te horen wanneer de aflevering precies was.

Ellis 13-08-2019

Heel prettig geholpen,alles werd goed uitgelegd en de verschillen tussen de apparaten werd uitgebreid verteld

Liesbeth 13-08-2019

Omdat het lekker dichtbij mijn huis is en je worxt er goed en vriendelijk geholpen

Marianne 13-08-2019

BCC website geeft goede informatie. De levering was vlot en attent. Uitpakken moet je zelf doen als de chauffeurs weg zijn, je kan dus niet gelijk terugkoppelen of er schade is. Volgens de chauffeur is dat nooit een probleem en wordt er, als je iets constateert, gelijk omgeruild. Maar daarom toch 1 minpuntje. Overigens zag de koelkast er picobello uit :)

Peet Jager 13-08-2019

De service is top 👍 Heb tv en bose doundbar gekocht. 4 x in winkelVenray geweest waarvan 3x door ouder personeel helemaal top geholpen ben. 1x geholpen door jongeman en dat was niet fijn. Daarom ook geen 10 gegeven😡

M.C. 13-08-2019

Echt een fijne webshop! Enige jammere is dat ik zowel bij de bestelling van een laptop als een afwasmachine niet mijn 1e keus kon nemen want die werd niet bezorgd. Dan word je gedwongen uit te wijken naar een duurder apparaat en dat vind ik niet netjes. Levering was netjes op tijd en de communicatie hieromtrent was heel fijn. Beide apparaten werken prima! Gespreid betalen met Wehkamp Finance vind ik echt een geweldige service. De volgende keer kies ik zéker weer voor BCC.

Marc 13-08-2019

Goede prijs, prima gebruiksvriendelijke website. Dat zijn beide belangrijke punten om tot aankoop over te gaan.

Tsiona 13-08-2019

Specifiek aan BCC Oostpoort gericht: bij binnenkomst wordt je al door praktisch elke medewerker begroet. Ik zag niet direct een medewerker die ik kon aanspreken, de meeste waren bezig bij de kassa. Echter de medewerker die ik aansprak en mij hielp was erg vriendelijk. Ik kwam voor twee producten, waarvan één product uiteindelijk is besteld door de medewerker. Hij bood direct aan om het product te bestellen, ik liet een foto zien en het product werd besteld en een dag later bij mij thuis bezorgd. Het andere product heb ik in de winkel direct kunnen afrekenen en meenemen. Mijn complimenten voor de geboden service!