sps 09-08-2019

Bestelling via de website gaat eenvoudig. De levering gaat gepaard met perfecte communicatie, waardoor wachttijd tot een minimum van minuten wordt beperkt!

Jack 09-08-2019

Ruime sortering, enthousiaste medewerkers en prima prijs. Artikel was niet op voorraad en binnen 24 uur werd het gratis thuisbezorgd. Beter kan dus niet.

Nick Haak 09-08-2019

Ruim assortiment, nette prijzen, en niet onbelangrijk: een filiaal in de buurt.
Artikel was op voorraad zoals aangegeven op de website, geen lange wachtrij bij de kassa, en ik werd vriendelijk geholpen.
Ik ben tevreden!

Alfons 09-08-2019

We zijn al lang klant bij BCC en worden steeds correct en professioneel geholpen. Buiten de wasdroger die we gekocht hebben zijn we ook eens gaan “buurten” bij te televisies en hebben we ons laten uitleggen wat de verschillen allemaal zijn en bv welk formaat tv voor ons geschikt is. Met voldaan gevoel weer naar huis gegaan en de gekochte wasdroger is op de afgesproken dag geleverd en geplaatst.

Fam Ossewaarde 09-08-2019

Wij kopen meestal bij deze BCC onze spullen,deskundig personeel en weten waar ze t over hebben.
Ook bij levering van onze wasmachine,veel uitleg gekregen.

L.dircksens 09-08-2019

Keurig en vriendelijk en vakkundig geholpen en een fijne winkel die ik aan iedereen zou aanbevelen

An Ja 09-08-2019

Helaas heb ik (slechte) vergelijkingservaring. Daarom weet ik dat BCC echt geweldig is met zijn bezorgservice. Met kop en schouders boven de concurrenten uit. Netjes in de ochtend een bericht hoe laat ze komen. Een persoonlijk telefoontje dat ze onderweg zijn. Het plaatsen en verwijderen van mijn wasmachine was in een handomdraai gedaan. En wie geeft er tegen redelijke vergoeding nog een extra 5 jaar garantie, BCC, blijkbaar een bedrijf wat staat voor zijn product en dus ook voor de goedkopere klasse wasmachines. Echt een fijne ervaring.

Marielouise Bakker 09-08-2019

Voor de zoveelste keer uitstekend geholpen bij de BCC,
De bestelde wasmachine op de afgesproken tijd geleverd.
Kundige en vriendelijke mannen die de machine kwamen brengen en plaatsen.

Henkvankorlaar@gmail.com 09-08-2019

Een mooie winkel en goed personeel ,wat je correct te woord staat
De verkoper was zeer bekwaam

Petra 09-08-2019

Ik werd uiterst correct en heel vriendelijk bejegend door twee medewerkers. Ze hadden alle tijd voor mij, en gaven me nog bruikbare tips!

M. Franssen 09-08-2019

Allereerst een goede communicatie van BCC omtrent de levering en ook de afgesproken tijd (12.00-14.00 uur) werd gehaald. De installateurs waren zeer vriendelijk en hadden de klus gemakkelijk en vlot geklaard. Kortom, hier zit een tevreden klant. Het apparaat is aan het proefdraaien en ook dat ziet er goed uit. BCC, bedankt en tot een volgende keer!

Christien 09-08-2019

Heel vriendelijk en deskundig personeel. Bijzonder goed geholpen. Mijn gehandicapte zoon was erbij en met hem werd ook heel leuk omgegaan.

Petra 09-08-2019

Goede uitleg en correct te woord gestaan.
Prima geholpen door de verkoper, zeer klantgericht en klantvriendelijk.

Sharon Zijlstra 09-08-2019

Vaatwasser en koelkast besteld. De oude koelkast is netjes meegenomen, de nieuwe koelkast en vaatwasser in de keuken neergezet. Vriendelijke jongens, duidelijk in hoe en wat, en werd netjes 15 min van te voren gebeld dat ze eraan kwamen, iets vroeger dan gepland. Zeer netjes, artikelen correct (omdraaien deur v koelkast). Volgende keer bestel ik hier weer. Bedankt BCC!

Paul 09-08-2019

Aankoop gedaan bij BCC waarbij met een 50 euro cash back actie via producent (Bosch) werd geadverteerd. Bij het claimen van de 50 euro bij Bosch bleek echter dat de actie al was verlopen. Geen 50 euro retour via Bosch dus. Bij navraag in de BCC vestiging werd erkend dat de advertentie niet tijdig was verwijderd. Ter compensatie werd de 50 euro door BCC betaald. Zeer netjes!

Paul 09-08-2019

Via BCC een warmtepompdroger gekocht. Tijdens ons bezoek aan de winkel werden wij op een prettige manier geholpen. De verkoopmedewerker was zeer goed op de hoogte van de technische specificaties van de verschillende modellen. Aflevering aan huis en installatie verliep ook precies volgens hetgene wat was afgesproken. Een tevreden klant dus!

O.J.Rodermond 09-08-2019

Contact zeer vriendelijk, deskundig en snel.
Al jaren klant bij BCC zonder problemen. Ooit in Zoeterwoude gestart met aanschaffen huishoudelijke apparatuur. Sinds 1995 klant in Arnhem.

Kegro 09-08-2019

Bij de BCC in Zaandam wordt je vriendelijk en uitgebreid gewezen en uitgelegd wat de verschillen zijn van het artikel wat je wil aanschaffen. Na aanschaf zijn er duidelijke afspraken over de levering. Via mail en via SMS zijn duidelijk te zien wanneer er geleverd wordt. Bij montage wordt je ruim op tijd gebeld wanneer ze komen. Tevreden over deze shop.

Hans Radder 09-08-2019

Onze favoriete winkel voor witgoed / TV / stofzuigers etc. etc. is BCC in Elden ( Arnhem Zuid) Assortiment is super maar wij zijn meer dan tevreden over kennis en service van de medewerkers ! Professioneel en buitengewoon aardig geholpen door Stephan. Na een half uur hadden we de TV en de stofzuiger die wij wilden en..... xxxxhielp ons even mee alles naar de auto te brengen. Perfecte service !

Wendy 09-08-2019

In de winkel mijn producten gekocht. Netjes geholpen en goed geïnformeerd. Personeel wist waar ze het over hadden. Tevreden.

Een dikke voldoende 09-08-2019

Deskundig advies goede uitleg en vriendelijk en behulpzaam personeel en vooral meedenken met de klant.

Klant BCC 09-08-2019

Prima winkel en goede verzending. Pakket snel geleverd voor een mooie prijs.

j van Ingen 09-08-2019

er werd netjes omgegaan ], zowel met de aansluiting van de TV.
als het afvoeren van de oude TV.

Eelco 09-08-2019

Duurde erg lang voordat er personeel tijd had. Te weinig mensen op de vloer naar mijn mening. Maar eenmaal geholpen was het advies goed, op maat en het artikel (tv) was op voorraad.

Haier 09-08-2019

BCC high service, low prices. Dat maken ze helemaal waar. Online besteld en op de dag van levering wordt je keurig op de hoogte gehouden over de bezorg tijd. Alles wordt keurig geïnstalleerd en oude machine weer meegenomen. Dit alles tegen een scherpe prijs en keuze via de webwinkel. TOP 😁😁😁😁

lida 09-08-2019

makkelijke website, uitgebreid assortiment en snelle levering (de volgende dag).

Wim 09-08-2019

Bij het zoeken naar een nieuwe mobiel via kieskeurig kwamen we uit bij BCC.
De website van BCC was duidelijk en alle informatie staat erop.
Wat ook handig is dat je het product kunt laten afleveren in de dichtstbijzijnde winkel dat scheelt weer bezorgkosten.
De prijs van de mobiel was hetzelfde als bij andere en de service staat daar hoog in het vaandel, dat weet ik omdat er al eerder heb gekocht.

G. Scheppers 09-08-2019

Bestellen is heel makkelijk. Goede service. Fijn dat je op diverse manieren hoort wanneer er geleverd woddt. Oude wasmachine werd meegenomen voor recycling. Alleen jammer dat we 5 dagen moesten wachten voor er geleverd kon worden. Maar ondanks dat helemaal tevreden.

Bram uit Oss 09-08-2019

In de winkel netjes geholpen en niet lang hoeven wachten op een medewerker. Niet te veel info en niet te weinig. Gratis bezorgen was ook prettig. Keurig de nacht vooraf een mailtje over de bezorgtijd, in de ochtend een berichtje en daarna 20 min vooraf een telefoontje gehad. Bezorger was vriendelijk en correct. Ik zou om bovenstaande reden zeker nog eens terug gaan naar deze winkel. Ik ben zeer tevreden.

Smurfje-66 09-08-2019

Omdat ik met een Woensdag avond een nieuwe wekker bestelde voor 25 euro en gratis verzending en de donderdag al om half drie de wekker in huis had en was bezorgd door de zeer snelle service DHL

Michel 09-08-2019

Direct geholpen met een prima advies . het was niet in de winkel maat in de middag kreeg ik al een melding dat het binnen was, chappo.............

stanley 09-08-2019

simpel bestelprocedure met duidelijke afspraken en dus ook een van te voren genoemde procedure voor afleveren en retour nemen van de oude wasmachine.
de monteurs/bezorgers waren correcte mensen die snel en vakkundig werk deden, razendsnel gedaan.

Dezoetejansjes 09-08-2019

Wat een warm bad. Je komt binnen de mensen zeggen gedag. We zoeken een tv uit worden daarbij vriendelijk geholpen. Niet de duurste maar wel een leuk ding voor de slaapkamer.
Een hand na de betaling maakt het gevoel persoonlijk en dus de winkel verlaten met een grote grijns. Blij met de aankoop en blij met de beleving. Dank u wel nogmaals.

Riny Diederen 09-08-2019

Goed geholpen door verkoopster. We kondenvan verschillende wasmachines zien, door ze aan te sluiten, hoe het bedieningssysteem werkte. Ging daarna met ons samen 2 machines vergelijken op de computer.
Machine werd de volgende ochtend, na een sms je EN een telefoontje bezorgd. Super snel dus. Zeer tevreden.

Andy 09-08-2019

Hi, I recently bought a sound bar with sub woofer from the BCC in Hilversum, i have shopped here on many accasions and have been helped tremendously.
This time I had been helped by a female assistant and although she's a new comer to the shop her attitude and sales skills were very professional, after being showed the product I knew I was something I needed to buy. I am looking forward to setting it up and listening to some great music, I would definitely recommend this shop for your electrical equipment.

Annelies 09-08-2019

Ik heb gewinkeld via internet dus niet via een winkel. Ben wel bekend met BCC toen hij nog in winkelcentrum Bisonspoor zat, in Maarssenbroek.
Kreeg keurig een app dat ze iets later kwamen afleveren. Vriendelijke jongens. Ze hebben de wasmachine gelijk aangezet.

Jeanne 09-08-2019

Mooie overzichtlijke website met alle informatie die nodig is. Fijn dat je zelf kunt kiezen voor een bezorgdag. (Bezorgtijd kunnen kiezen zou nog mooier zijn) Bezorgers bellen 15 minuten voor de bezorgtijd wat prettig is. Zij waren vriendelijk en snel. Heb eerder aankopen gedaan bij bcc en tot nu toe altijd goede ervaringen.

Katherine Elizabeth Arica Hernandez 09-08-2019

XXX is een leuke medewerker die mij heeft goed geholpen met uitkiezen van en elektrische kookplaat Zeer professionele behandeling.

Henk 09-08-2019

Een vriendelijke en deskundige man heeft ons goed geholpen. we kregen relevante tips over de aansluitingen en instellingen van de tv.

truus de wijse 09-08-2019

aardig personeel snel geholpen beetje pech gehad met het aansluiten van de wasmachine heb de aansluitings kosten terug gekregen

Frank 08-08-2019

Informatie was voldoende om een afgewogen keuze te maken.
Afhandeling en bezorging bestelling ging probleemloos en super snel (binnen 24 uur in huis).

Herman van ZAnten 08-08-2019

Ik was toe aan nieuwe apparatuur en heb na bezoek van de site besloten eens langs te gaan bij BCC Breda.
Daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Alles wat ik nodig had werd uitgebreid uitgelegd en getoond en er werd duidelijk aangegeven wat de voordelen waren en er werd mij zelfs een goedkopere combimagnetron aangeboden dan ik op de site had gezien. Een verder pluspunt was dat er in de zaak een aktie was van Essent om eventueel over te stappen voor mijn gas en elektriciteit, waardoor ik in aanmerking kwam voor een waardebon van € 150 ,-- te besteden bij BCC. Alles bij elkaar een zeer geslaagde middag gehad, alles waar ik belangstelling in had aangeschaft en ook overgestapt naar Essent. Fantastisch geholpen, deskundige verkoopster, lekkere koffie prima zaak mijn complimenten

Tiny 08-08-2019

Wij werden in het filiaal in Hengelo geholpen door XXX en het was geweldig hoe hij alle min en plus punten aan ons uitlegde waardoor de keuze van ons makkelijker werd om de juiste droger en vrieskast uit zoeken. Super vriendelijk en geduldig, gaf ons alle tijd met een kopje koffie erbij. Zij heel blij met onze aankoop die netjes op de afgesproken dag werd afgeleverd. Complimenten!!!

R Klijn 08-08-2019

Wij kiezen al jaren voor BCC het is een prettige winkel fijne uitstraling krijgen goed advies de verkopers(ster) zijn zeer vriendelijk

PDM 08-08-2019

Leuke tablet gekocht voor een goede prijs. Prima geholpen !!! Verkoopster weet waarover ze praat.

Linda 08-08-2019

Ik had het product eerst op internet gevonden, maar omdat ik vind dat de winkels in het straatbeeld moeten blijven heb ik mijn product bij BBC gekocht. Het product was daar iets duurder, maar dat hebben ze gelijk aangepast.
Goede en kundige service.

R. Goro 08-08-2019

Ik vind de BCC een goede winkel. De filialen van de BCC zijn goed ingericht. Ik kan meestal het product waar ik op zoek naar ben met gemak vinden en als dat niet lukt staat er altijd behulpzaam personeel klaar om mij te helpen. Voordat ik naar de winkel ga zoek ik eerst op de website, omdat deze handig is wanwege de filters die ervoor zorgen dat je niet door een groot aantal producten hoeft te scrollen om te vinden waar je op zoek naar ben. Ik kies ook vaak voor de BCC omdat deze qua locatie goed bereikbaar is. Er zijn in een groot aantal steden filialen van de BCC te vinden en er zijn altijd parkeerterreinen in de buurt. Ten slotte heeft de BCC een groot assortiment en kun je vrijwel altijd een goed product vinden. De BCC is echter telefonisch moeilijk bereikbaar. Je kunt niet rechtstreeks met een winkel bellen en moet in plaats daarvan een email sturen. De producten zijn vaak prijzig, maar zijn kwalitatief goed en werken naar behoren.

DvdLaan77 08-08-2019

Ik vind het altijd prettig om goed advies te krijgen. Dat mis ik aan de (online) winkels tegenwoordig. Je wordt overladen met producten, weet daardoor bijna niet meer wat te kiezen. Bij BBC werd ik geholpen, gelukkig iemand die nog snapt waar hij het over heeft. Nam de tijd. Gaf goed advies en ik moet zeggen een prima product voor een goede prijs. Ben er blij mee.

Erwin 08-08-2019

Ik ben prima geholpen en heb uitstekende uitleg gekregen . Verder het artikel ook snel in huis ontvangen

Mw. 08-08-2019

Koelkast geleverd bij mijn hoog bejaarde ouders. Koelkast werd zo bij hun neer gezet. Niet even de verpakking eraf of even behulpzaam daarbij, jammer!