Sophie 10-08-2019

Fijne service! Mijn bestelling zou de volgende dag in huis komen maar op de dag van de levering kreeg ik geen email dat mijn bestelling onderweg was. Contact opgenomen met de klantenservice, snel en goed geholpen. Mijn bestelling was niet goed doorgekomen maar ze hebben er gelijk voor gezorgd dat mijn bestelling zo snel mogelijk werd geleverd.

j.w.bartels 10-08-2019

In de winkel zijn wij ( werden wij ook eerder) prettig en correct geholpen. Een reden voor terugkomst. Anderzijds is het van belang te kopen in een plaatselijke winkel. Je ziet het product en wordt (zoals ervaren) goed en duidelijk.
Een ervaren minputje is, dat er weinig soepelheid is in wijze van werken, zoals in ons geval, voor het uitpakken van de doos en de inhoud plaatsen op de plek van de terug te nemen magnetron zou ca € 20 verschuldigd zijn, omdat dit "de regels" (instructie volgens de computer!!) zijn. De verkoper zei, dat dit niet anders kon, jammer.

Hans 10-08-2019

Ik haal bijna alles bij BCC , mijn vaste verkoper , goed advies , wel eens een klein probleempje gehad , maar dat werd prima in orde gemaakt.

J van Lieshout 10-08-2019

uitgebreide keuze , vriendelijke verkopers, weten wat ze verkopen helemaal top

René 10-08-2019

Geen gedram, gewoon goed geholpen, zonder te pushen of gladde verkoop praatjes.

Erwin 10-08-2019

De BCC in Hellevoetsluis is erg netjes en overzichtelijk. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Ik heb mijn hier mijn tv gekocht en onlangs een printer. Bij beide ben ik afgestapt van mijn voorkeuren en kocht ik samenwerking met de medewerker datgene wat ik zocht. Hulde daarvoor!

Hans Mellenberg 10-08-2019

Mijn aanschaf werd gedaan in Zutphen, een zaak waar wij al vele jaren klant zijn. Helaas gaat deze zaak sluiten, maar er is gelukkig een vestiging in Deventer en Apeldoorn.
Al onze vragen zijn altijd door BCC volledig beantwoord, het personeel weet waarover ze praten en ze nemen de tijd voor je!

Bas 10-08-2019

Na de vakantie wasmachine stuk, dus op zoek naar een nieuwe. Na een zeer slechte ervaring met MM online door naar BCC.nl. En daar meteen gevonden wat ik zocht. Direct ook een verwijzing naar een outlet artikel. Waar ik uiteindelijk voor koos. Levering ingepland en netjes zoals beloofd, kwam de levering op tijd en met vooraankondiging. Nog geen uur later draaide de eerste was. Super service.

Zanten 10-08-2019

Gisteren wasmachine besteld en vanmorgen al vroeg geleverd. Netjes aangesloten door medewerker. Oude gelijk meegenomen. Top service.

M.v.d. Helm 10-08-2019

Dichtbij huisadres. Vriendelijk personeel. Snelle afhandeling en snelle bezorging

Astrid 10-08-2019

Fijne winkel,vriendelijke mensen en goede service.als je wat vraagt wordt je gelijk netjes geholpen

Suus 10-08-2019

Omdat vriendelijkheid, deskundigheid en service hoog in het vaandel staan. Je voelt je welkom in deze winkel, en dus kom ik er graag als ik iets nodig heb.

Michiel 10-08-2019

Vandaag zou de wasdroger bezorgd worden. Vanuit BCC keurig een email gekregen over de verwachte aankomsttijd. Binnen de tijd belde chauffeur keurig netjes op met zijn collega dat ze binnen enkele minuten kunnen arriveren. Bij aankomst waren beide medewerkers erg vriendelijk! Ze hebben in een mum van tijd de wasdroger geinstalleerd en getest. Ze hebben de vragen netjes beantwoord. Echt top service!

Marcel 10-08-2019

Met één paar woorden super vriendelijk en behulpzaam personeel, ongeacht de vraag ik ben blij dat ik bij jullie mijn spullen gekocht heb.

G Gels 10-08-2019

Zeer goed geholpen en een hele goede uitleg .
De volgende dag was het artikel in de aan bieding maar ik kreeg heel vriendelijk het verschil terug.

Nes 10-08-2019

Ik word altijd uitgebreid en vriendelijk geholpen, vandaar dat ik voor al mijn witgoed telkens terugkom bij BCC in Alkmaar.

Bakx 10-08-2019

Perfecte verkoper uitstekend geholpen nam alle tijd en legde alles goed uit

Hein 10-08-2019

Goede service en nette bezorging! Het product wat ik gekocht heb had een prima prijs.

AvR 10-08-2019

Kocht een telefoon en werd goed geholpen met de juiste voorlichting. Ook toen ik een dag later een probleem had weer goed geholpen.

Myriam 10-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe geluidsinstallatie en ging daarvoor naar BCC. Ik werd er zeer snel en vriendelijk geholpen waardoor de keuze snel gemaakt kon worden. Er werd ook moeite gedaan om mij te helpen de aankoop in mijn auto te plaatsen gezien dat voor mij wegens rolstoelafhankelijkheid omslachtig is.

PJ Niebeek 10-08-2019

Altijd kundig advies een goed personeel. Ze helpen je van goede spullen en de spullen die je krijgt zijn gewoon topkwaliteit, ik zou deze winkel ten alle tijden aanbevelen

Hartwig 10-08-2019

Vriendelijk en helder advies. Duidelijk antwoord op mijn vragen. Helaas moest ik nog eens terugkomen omdat de juiste sleutel om het product te ontgrendelen. Erg tevreden met het product.

Marielle14 10-08-2019

Heel fijn dat er mensen werken die verstand hebben van wasmachine en drogers.
Ben ook in andere winkels geweest en daar ging men alle vragen die ik nog had op internet opzoeken (dat kan ik zelf ook!

Sanne 10-08-2019

De mensen zijn Deskundig.
In hun houding Enthousiast en Gedreven.
Bij uitleg en toelichting Geduldig.
En er was sprake van Goede samenwerking.

Pascal werdens 10-08-2019

We zijn in de winkel goed geholpen ondanks dat we eerst hadden gebeld naar het algemene nummer waar we niet echt werden geholpen daarna op de site gekeken en zouden er nog 2 zijn.
In de winkel was het helaas niet aanwezig, maar het personeel was zo vriendelijk om het voor ons te bestellen en gratis thuis te sturen.
Het product is de volgende dag netjes en zonder problemen geleverd.

Ad van den Brand 10-08-2019

We kregen bij de aankoop van een droger een goed en eerlijk advies. Een vergelijkbaar type welke duurder was, daar werd eerlijk over gezegd dat de verschillen zo klein zijn dat wij net zo goed het goedkopere type konden aanschaffen!

Joop Buma 10-08-2019

Werd buitengewoon vriendelijk in de winkel ontvangen.
Vervolgens sympathiek en vakkundig geholpen.
Wat mij in vorige zaken niet lukte was hier snel gedaan: ik kwam meteen geheel volgens mijn plan tot mijn aankoop.
De bezorging liep eveneens gesmeerd ( ik werd voortdurend op de hoogte gehouden). Het inbouwen van het apparaat was ook vaardig vakkundig zo gepiept en de boel werd keurig en opgeruimd achtergelaten.
Zo ook een zeer tevreden klant.
Ik heb BCC meteen aanbevolen bij vrienden en kennissen.

Hendrik 09-08-2019

snelle en correcte aflevering en perfect in orde EN de combimagnetron doet wat hij moet doen.
Dit is mij winkel voor alle electrische apparaten

Klasse!

Joyce 09-08-2019

Eigenlijk ging ik puur voor een oriënterend advies gesprek naar de BCC winkel in Alkmaar, maar ik werd er zo professioneel en vriendelijk geholpen, dat ik uiteindelijk toch direct daar mijn nieuwe wasmachine heb gekocht. De zeer jonge, maar vakbekwame verkoper was bijzonder goed op de hoogte van de verschillende modellen en ook nog eens zeer enthousiast. Ga je naar deze winkel, vraag dan zeker naar Bart. Hij heeft de kennis, is vriendelijk en komt heel betrouwbaar over. Mijn complimenten!

Daarbij moet ik zeggen dat de 3 heren die mijn aankoop hebben bezorgd en aangesloten, ook klantgericht en vakbekwaam waren. Ze zorgden er netjes voor dat de wasmachine draaide en gingen daarna pas weg.

Bob Dapperen 09-08-2019

In de winkel hangt er altijd een aangename prettige sfeer waarin je gezellig kunt shoppen, de zeer vriendelijke en uiterst deskundige winkelpersoneel staan altijd klaar om (desgewenst) hun objectieve en eerlijke mening deskundig over te brengen zodat je altijd de beste keuze over het product kunt maken wat ook echt aan al je verwachtingen en eisen voldoet, kortom de beste service en een hele goede prijs/kwaliteits verhouding toppie!

Harrie 09-08-2019

Na een goed advies en een aantrekkelijke prijs betaald te hebben kreeg ik ook nog de bon via e-mail thuisgestuurd. Dat is natuurlijk wel makkelijk mocht er iets met het product aan de hand zijn in de toekomst.

jab 09-08-2019

Op de BCC-site heb ik de tv de LG 32LM6300 uitgezocht, maar heb deze, omdat ik het aangenamer vond in de winkel besteld. Na enkele dagen heb ik deze afgehaald, een prettige afhandeling heb ik ook deze keer weer ervaren. Tot de volgende keer.

D 09-08-2019

Ik ben heel goed geholpen bij de aanschaf van onze 65 inch samsung tv . De verkoper hielp mee de tv in de auto te laden en was uiterst vriendelijk en begulpzaam. Ik was eerst bij media markt geweest maar de klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken . In het vervolg kies ik weer voor BCC

Giesbers 09-08-2019

Hele goede service en vriendelijk geholpen.
Ons product was niet op voorraad in Eindhoven en hebben geregeld dat we hem vandaag nog in een andere filiaal konden ophalen!! Top service!! (Zeker een 3 kwartier aan het bellen geweest)

Inge Charleston 09-08-2019

De service is goed, ze luisteren naar je klacht en dezelfde dag is alles geregeld! Mijn complimenten!

Joke de Bruin 09-08-2019

duidelijkheid van de site , alles kan je in een keer afspreken en afspraak wordt ook nagekomen

Vivi 09-08-2019

De eerste keer dat ik ging kijken voor mijn Activity tracker, was er geen andere klant in de winkel en waren de 2 verkopers samen aan het kletsen. Ze negeerde me volledig en toen ik na een kwartier nog geen contact kreeg ben ik weg gegaan. Toch ben ik een paar dagen later terug gegaan. Dit keer werd ik door een andere medewerker keurig geholpen , werden mijn vragen goed beantwoord en ben ik blij met mijn aankoop

Eric 09-08-2019

B.C.C is een fijne, overzichtelijke winkel met een uitgebreid assortiment en veel artikelen zijn direct leverbaar.
Je wordt er goed en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel.
Wij komen graag bij B.C.C en kan het ook iedereen aanbevelen.

Yvon Tovar 09-08-2019

Ik vind BCC altijd een prettige winkel met vriendelijk vakkundig personeel. En daarbij zijn ze ook qua prijs vaak voordelig. Deze keer een airfryer gekocht.

DJ-Amsterdam 09-08-2019

BCC is zeker niet goedkoop, maar ze leveren uitstekende service. Dion was erg kundig, wist al mijn vragen te beantwoorden, en nam zelfs uitgebreid de tijd voor wat trouble shooting. Goed assortiment en goede voorraad, maar helaas hangt aan deze service een prijskaartje. Als je de service op prijs stelt, is BCC zeker een aanrader. Als je weet wat je wilt en niet technisch net zo onhandig bent als ik... zijn er (online) goedkopere alternatieven, en dat is de reden dat ik het vakje "ik zou deze winkel aanbevelen" niet aanvink.

Herman 09-08-2019

Wederom prima geholpen, heb goede ervaringen met BCC Apeldoorn. En keurig op tijd geleverd zoals afgesproken.

Angela Vanhees 09-08-2019

Zeer goede service,erg geduldig en hele duidelijke uitleg over onze aankoop

sps 09-08-2019

Bestelling via de website gaat eenvoudig. De levering gaat gepaard met perfecte communicatie, waardoor wachttijd tot een minimum van minuten wordt beperkt!

Jack 09-08-2019

Ruime sortering, enthousiaste medewerkers en prima prijs. Artikel was niet op voorraad en binnen 24 uur werd het gratis thuisbezorgd. Beter kan dus niet.

Nick Haak 09-08-2019

Ruim assortiment, nette prijzen, en niet onbelangrijk: een filiaal in de buurt.
Artikel was op voorraad zoals aangegeven op de website, geen lange wachtrij bij de kassa, en ik werd vriendelijk geholpen.
Ik ben tevreden!

Alfons 09-08-2019

We zijn al lang klant bij BCC en worden steeds correct en professioneel geholpen. Buiten de wasdroger die we gekocht hebben zijn we ook eens gaan “buurten” bij te televisies en hebben we ons laten uitleggen wat de verschillen allemaal zijn en bv welk formaat tv voor ons geschikt is. Met voldaan gevoel weer naar huis gegaan en de gekochte wasdroger is op de afgesproken dag geleverd en geplaatst.

Fam Ossewaarde 09-08-2019

Wij kopen meestal bij deze BCC onze spullen,deskundig personeel en weten waar ze t over hebben.
Ook bij levering van onze wasmachine,veel uitleg gekregen.

L.dircksens 09-08-2019

Keurig en vriendelijk en vakkundig geholpen en een fijne winkel die ik aan iedereen zou aanbevelen

An Ja 09-08-2019

Helaas heb ik (slechte) vergelijkingservaring. Daarom weet ik dat BCC echt geweldig is met zijn bezorgservice. Met kop en schouders boven de concurrenten uit. Netjes in de ochtend een bericht hoe laat ze komen. Een persoonlijk telefoontje dat ze onderweg zijn. Het plaatsen en verwijderen van mijn wasmachine was in een handomdraai gedaan. En wie geeft er tegen redelijke vergoeding nog een extra 5 jaar garantie, BCC, blijkbaar een bedrijf wat staat voor zijn product en dus ook voor de goedkopere klasse wasmachines. Echt een fijne ervaring.

Marielouise Bakker 09-08-2019

Voor de zoveelste keer uitstekend geholpen bij de BCC,
De bestelde wasmachine op de afgesproken tijd geleverd.
Kundige en vriendelijke mannen die de machine kwamen brengen en plaatsen.