Rutger 15-08-2019

Was helemaal top. Ik ben goed geholpen en ben daardoor erg tevreden met een goede aankoop. Had niet beter gekund.

Richard Wouters 15-08-2019

De site heb ik nooit bekeken, ik zie liever in het echt wat ik koop. De winkel ziet er prima uit, grote sortering artikelen, kundig personeel.

Marga 15-08-2019

Super aardige mensen die echt de tijd voor je hebben, en alles goed uitleggen.
Daar kunnen veel winkels nog een voorbeeld aan nemen.

Lindsey 15-08-2019

Ik kon zelf de bezorgdag kiezen, en mijn pakket is ook netjes op die dag bezorgd! Verder werkt het product ook helemaal zoals het hoort.

sil 15-08-2019

Er was weinig personeel in de winkel, dus moest zelf uitzoeken of ik het goede product had gepakt, voor de rest wel keurig geholpen.

Frank 15-08-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat zij ook VVV-bonnen accepteren. Bij het afrekenen ging er iets mis door een technische storing. De klantenservice was prettig en adequaat.

Mevr Marlène Hagenaars 15-08-2019

de vriendelijkheid en de goede service ,de hulp die je krijgt ze staan voor je klaar ,en hebben alle tijd voor je

Ron 15-08-2019

Webshop is zoals hij hoort te zijn: overzichtelijk, intuïtief en qua prijs aantrekkelijk. Bezorging verloopt perfect; zoals beloofd om 07.00 uur een eerste sms met tijdblok thuisblijven twee uur wanneer product bezorgd wordt. Half uur voor bezorging een sms dat BCC er binnen 30 minuten is en tot slot een telefoontje dat ze er over een minuut of 7 zijn. Helemaal perfect! Voorbeeld voor andere bedrijven!

Arendo 15-08-2019

Wij zijn uitstekend geholpen in de winkel met een heel deskundig advies. De bezorging verliep uitstekend met goede communicatie over bezorgtijden. Van harte aanbevolen.

Floris 15-08-2019

Wasmachine gekocht bij BCC. Ik kon zelf de bezorgdatum kiezen, in de ochtend was ook het tijdsbloj bekend. Ik werd keurig gebeld dat ze er binnen 10 minuten zouden zijn.
De mannen van BCC hebben mijn nieuwe wasmachine keurig geplaatst en de oude weer meegenomen. Nog wat tips en uitleg gekregen, dus helemaal super. Ik kan BCC van harte aanraden.

Derrry Ekelenburg 15-08-2019

Uitstekende webshop winkel. Binnen 1dag geleverd hier was de telefoon op voorraad bij de Mediamarkt niet!!!!!!

bas 15-08-2019

BCC Breda is een prettige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
De laagste prijsgarantie werkt prima.
Dit zijn de redenen om bij BCC te kopen en niet bij de concurrentie.

Sabine 15-08-2019

Goed en vriendelijk geholpen. Aandacht voor mijn probleem. Is uiteindelijk goed opgelost

Jans van der weide 15-08-2019

We kopen nu al jaren spullen bij BCC Emmen maar gisteren viel me toch en beetje tegen toen we een nieuwe wasmachine gekocht hebben. Maar toch een 8 om dat we er jaren spullen kopen.

Janine 15-08-2019

Ik moest voor mijn aankoop hulpverlening zoeken en kon daarna vriendelijk geïnformeerd worden over een printer die binnen een bepaalde prijs klasse viel. Een tweede medewerker, Julian, zag mij staan nadat ik er nog lang alsnog erover stond na te denken. Zeer vriendelijk bood Julian alsnog zijn hulp aan. Na het goed luisteren van mijn verhaal begreep hij dat de herhaaldelijke kosten van het aanschaffen van inkt cartridges mij dwars zat. Toen stelde hij een nieuwe EPSON ET 2726 printer voor die duurder in aanschaf was maar de oplossing aanbod: inkt "flesjes" met meer inkt inhoud en veel meer print capaciteit! Gezien de toekomstige besparing was ik dol blij! Dankzij Julian's goede service verlening kon ik een printer aanschaffen waar ik eigenlijk onwetend naar zocht ! Super!

Arie Haag 14-08-2019

Nou, nou BCC....
plaats ik hier een negatieve recensie reageren jullie binnen een dag met een belofte het goed te maken!

nu toch zeker vier werkdagen verder.... niets

BCC valt me steeds meer en meer tegen en zal dus ook never nooit meer iets bij hen bestellen of een van jullie winkels inlopen.

ben diep en diep teleurgesteld in jullie doen en laten :-(

bezorgers krijgen van mij gewoon een dikke 9.
het zogezegde "kantoorvolk" die dit soort missers zouden moeten en ook nog eens beloven het goed te maken een dunne 0,5

snap echt niet dat ze gemiddeld zelfs nog een 8.9 scoren.

wees gewaarschuwd mensen.

nogmaals een zeer teleurgestelde ex-klant
Officiële reactie van BCC 19-08-2019

Beste meneer Haag,

We hebben al vele malen contact met je op genomen maar helaas zonder resultaat. Zijn er misschien nog andere contact gegevens waardoor we je beter kunnen bereiken. We vernemen het graag via
deze review.

Wij willen graag een gepaste oplossing aanbieden.

Arie Haag 19-08-2019

via E-mail a.haag4@upcmail.nl moet dat toch wel lukken lijkt me.

Berry G 14-08-2019

Duidelijke site met goede filter-mogelijkheden. Prijs is goed. Pakje volgende dag binnen en prima per mail op hoogte gehouden hoe laat bezorger er zou zijn.

Chih-Sheng Chao 14-08-2019

Ik kwam gericht voor een bepaald product. Er werd netjes advies gegeven en gekeken naar alternatieven. Tevens ook werd er verwezen naar andere diensten waar ik gebruik van kon maken.

Agnes Maas-Spanjer 14-08-2019

Indertijd, op advies van BCC Zaandam, een aanvullende verzekering afgesloten op mijn AEG wasmachine. Die kwam mij na 5 jaar, intensief gebruik, goed van pas. Ik had een storing. Met 3 dagen stond een nieuwe AEG wasmachine bij mij, gemonteerd en wel. Fantastisch. Met dank aan het winkel personeel.

Jan Fonhof 14-08-2019

Aankopen gedaan in Emmen. Prima zaak, behulp aardig personeel en erg vriendelijk. Echt een aanrader.

rommens 14-08-2019

leuke en overzichtelijke winkel.
volop parkeer plaatsen
vriendelijk personeel

Diana 14-08-2019

Vandaag de Nintendo switch opgehaald nadat deze besteld was met een spel erbij. Tijdens het bestellen keek de medewerker meteen in het systeem (nadat Ik zei dat ik dit artikel goedkoper had gezien bij een ander) of dat klopte. Nu kreeg ik hem ook voor deze prijs en er was nog een bedrijf waar er een actie was maar dit was zonder spel tegoed (35,-) ook dat werd bekeken en ik kreeg advies welke voor mij het voordeligst was.
Wat ook erg leuk was... de medewerker speelde mee dat ik de bestelling zogenaamd niet bestelde maar enkel informatie wilde, omdat mijn zoon steeds in de buurt was en niet mocht weten dat hij de Nintendo kreeg voor zijn verjaardag.

Levertijd was 3 dagen en ik kreeg netjes een mail dat de Nintendo binnen was!

Kortom... super blij met de service en de uitleg!

Alev 14-08-2019

Super service! De nodige informatie en vergelijking met andere merken. Opties die mogelijk zijn! Super!

E.G. 14-08-2019

Na online diverse koel/vriescombinaties bekeken te hebben kwam BCC er als goedkoopste uit. Via de website bestelling ingevuld maar uiteindelijk toch via de chat door een medewerker in orde gemaakt. Perfecte service. Omdat levering pas na 6 dagen kon bood de medewerker ongevraagd korting aan zodat we eten konden bestellen. Wow, dat is meedenken/meevoelen. Levering op tijd en keurig netjes.

Boris Webbers 14-08-2019

Personeel met verstand van zaken. Snelle aflevering van het bestelde artikel en we werden goed op de hoogte gehouden. Top dus.

H.W. Schakel 14-08-2019

Geweldige site maar in de winkel laten informeren van het product en daarna gekocht. De service is meer dan top keurig op de dag bezorgd en afgeleverd.

Jane Harinck 14-08-2019

Geweldige winkel met leuk, gezellig en beleefd personeel en een goede service. Krijgen altijd een kopje koffie aangeboden en het personeel is altijd in voor een praatje.

Jack 14-08-2019

een negen dik waard omdat na de verbouwing van de ingang deze winkel nog overzichtelijker is
het product wat we zochten lag direct in het zicht

A.P. Van Toren 14-08-2019

Snel en vakkundig geholpen, Prima service en goede voorlichting over het aan te kopen product.

Wouter Vink 14-08-2019

BCC Spijkenisse is een makelijk bereikbare winkel met parkeer plekken in de buurt en een ruim assortiment goederen. het personeel is altijd bereid om mee te denken en advies te geven als je specefieke vragen hebt.

Tini 14-08-2019

Toegankelijk, eerlijk, klantvriendelijk.
Prima ervaring opgedaan bij verschillende aankopen.

Wil 14-08-2019

super fijne bediening door Mathijs in bcc winkel in Beek Lb
en alles fijn geleverd volgens afspraak

Coos van Buuren 14-08-2019

De site is gebruikersvriendelijk en de levering snel met aankondiging van het moment van leveren .
Prima product

Judith 14-08-2019

Super fijn geholpen door een zeer vakkundige medewerker. Daarna ook nog alles in de auto gelegd, heel fijn.

Janneke 14-08-2019

Ik was on Zutphen. Helaas gaat deze winkel sluiten. Wat een verlies voor de stad Zutphen. Het afgelopen half jaar hier al drie verschillende apparaten gekocht. Erg blij mee. De service is super.
Zelfs toen ik gisteren (laatste week dat de winkel open zal zijn) nog in de winkel was.
Heel jammer.

Marie-Jose 14-08-2019

Super vriendelijk en snel geholpen door Martijn via de chat. Daarna mail contact en telefonisch contact gehad om alles te bespreken (moest zeker weten of de vaatwasser zou passen).
Zoals afgesproken snel de vaatwasser geinstalleerd door 2 erg vriendelijke en nette mannen. Alles netjes en op de milimeter nauwkeurig gemonteerd.

Hélène 14-08-2019

BCC heeft een duidelijke website met goede productomschrijving. De levering was heel snel en de communicatie over het tijdstip van bezorgen heel zorgvuldig. Zowel via de mail als via sms werd het blok van levering aangekondigd. Bovendien belde de bezorgers 10 minuten van te voren dat ze er aan kwamen

Marianne 14-08-2019

Overzichtelijke indeling van de winkel en er is voldoende personeel aanwezig.

Netty 14-08-2019

Vriendelijk winkelpersoneel en bezorgers
Leveren alles netjes af. En goede service

Marieke 14-08-2019

Goede service klantvriendelijk en geduld een medewerker heeft me heel goed geholpen

Carolien 14-08-2019

Wij hebben voor BCC gekozen vanwege de meer dan goede voorlichting en productinformatie en de prima extra service. Ook de levering van het product werd prima gecommuniceerd en de levering was snel en goed.

Paul van Embden 14-08-2019

Goed geholpen via internet om de juiste keuze te maken. Keurig de afspraken nagekomen. De installatiemonteurs hebben de machine perfect geïnstalleerd en het verpakkingsmateriaal opgeruimd en afgevoerd.

R.M. van der Lee 14-08-2019

Zeer tevreden met het gekozen Fornuis goede prijs/kwaliteit verhouding snelle service
Oude fornuis wat ook bij bcc vandaan kwam gratis retour
Zeer vriendelijke en zorgvuldige bezorgers.
Niet voor niets vaste klant.
Toppie

Wijnand 14-08-2019

Snel, makkelijk, laten snel weten hoe laat ze bezorgen, bellen 30 min voor komst en keurig geleverd. Direct mail met factuur na aflevering voor garantie

Roos 14-08-2019

Ruime keuze uit artikelen,Duidelijke omschrijving van de producten.Ook de bezorgtijden en of afhaalmogelijkheden zijn duidelijk omschreven.Ook is het fijn dat je ongeveer 10 minuten van te voren een telefoontje krijgt.Dus ik ben een hel tevreden klant

M.Bras 14-08-2019

Ik heb al meerdere keren een aankoop gedaan. Ik ben altijd heel professioneel ingelicht over de voor en nadelen voor mij in mijn specifieke situatie.
Het heeft daarom mijn voorkeur om als eerste winkel mijn aankoop te doen.

Winkelwagen 14-08-2019

Snel geholpen, en ze hebben de prijs direct aangepast naar laagste prijs in omgeving. Super snel geregeld !

De K. 14-08-2019

Snelle afhandeling. Ze doen wat is beloofd! Prima. Geen op- of aanmerkingen.

Lieke 14-08-2019

Ik heb een tv op internet besteld erg goede kwaliteit niks mis mee. Alles is mooi aan geleverd, ik miste geen spullen zoals bijvoorbeeld kabels. Ook op het internet was het product erg goed omschreven en was alles duidelijk tevinden. Ik kan er voorlopig weer tegen aan met mijn tv maar de volgende keer bestel ik zeker weer bij BCC!

Gaby 14-08-2019

Beste prijs voor het product dat we zochten (AEG wasmachine) en levering exact zoals afgesproken, perfect!