Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mve van der Velden 24-12-2020

De site is heel duidelijk, je kunt de producten gemakkelijk vinden. Echt heel fijn.
Ik vind de mail waar in je de route van je pakketje kunt volgen top.
Ik ga het zeker bij vrienden en familie aanbevelen.

Beste Mve van der Velden,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

RK 24-12-2020

Ik heb BCC gekozen vanwege de prima service, scherpe prijzen en betrouwbaar karakter

Beste RK,

Cem 24-12-2020

Super.heel erg bedankt.alles was goed geregeld.volgend keer weer bcc hoop ik.

PS 24-12-2020

Mooie Samsung tablet gevonden bij BCC voor mijn vader waar hij hopelijk weer enkele jaartjes plezier van heeft.

Beste PS,

anita 24-12-2020

na probleem dag door andere winkel toch weer bij BCC uitgekomen
hele goede service en super behulpzaam
uitleg was heel erg goed top

Beste anita,

Bedankt voor jouw review over onze de service in onze winkel.

Marcel 24-12-2020

Voorheen kwam ik vaak in de winkels van BCC, waar ik bewust heen ging om de service en gerichte advies. Nu ik meer online winkel is de website van BCC heerlijk duidelijk en overzichtelijk. Kunnen sommige andere shops nog van leren. Ga zo door!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Lea 24-12-2020

Het product was direct leverbaar en we konden hem na een uurtje ophalen in de winkel. Erg goede service. Ook fijn dat ze aan het milieu denken. De aankoop zat in een doos verpakt en de medewerker vroeg of we de doos mee wouden nemen. Omdat wij dat niet nodig vonden ging hij de doos hergebruiken. Zeer fijne ervaring en wat de aankoop betreft. Fijne prijs en zeer goede kwaliteit.

Beste Lea,

Bedankt voor jouw review over de afhaalservice in onze winkel.

Jen 24-12-2020

S'avonds een nieuwe Senseo besteld via de site, volgende dag ondanks de corona sluiting kregen we mail dat we het apparaat konden ophalen in de gekozen vestiging. Echter hadden zij de kleur niet meer op voorraad dus werd deze voor ons door een medewerker in een ander filiaal gehaald. Kortom Super service!! 👌

Beste Jen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Geniet van de koffie!

Franken 24-12-2020

Online besteld en een uur later ophalen in de winkel. Pick up point. Super service van BCC tijdens deze moeilijke tijden. Top

Beste Franken,

Smelt 24-12-2020

Wij hebben onlangs een bestelling geplaatst bij BCC, Ze waren niet het goedkoopste. Maar we besloten voor betrouwbaarheid en topkwaliteit
service . Dus werd het BCC. Goede site en correcte afhandeling.

Beste Smelt,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Furkane 24-12-2020

Product was op vele anderen sites uitverkocht, gelukkig had Bcc het nog op voorraad. Gelijk besteld, 5 minuten later een email gehad met dat mijn product klaar is om af te halen. Eenmaal aangekomen vriendelijk, behulpzaam en snel geholpen.

Beste Furkane,

AC 24-12-2020

Samsung Tablet besteld via een BCC webshop, had eerst nog gebeld , werd vriendelijke en direct bevestigd dat ik de bolgende dag mijn tablet op kan halen.

Tablet opgehaald bij BCC winkel, was meteen afgehandeld door vriendelijke verkoopster

Beste AC,

Etty 24-12-2020

Goede service levering duurde iets langer dan normaal maar dat kan niet anders met de drukke dagen. Normaal ga ik naar de winkel.maar dit is me ook goed bevallen.

Beste Etty,

Bedankt voor jouw review over jouw online bestelling.

Chris Hanschen 24-12-2020

vriezer ging stuk en snel een nieuwe kunnen kopen, uit voorraad!
vriendelijk en snel geholpen.

Beste Chris Hanschen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Harry Hofland 24-12-2020

Je wordt keurig en correct op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Snelle levering.
Automatisch meerdere berichten ontvangen ter begeleiding van de zending

Beste Harry Hofland,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Rebecca 24-12-2020

Wij hebben een tablet bij BCC gekocht. Alles is zeker naar wens verlopen. Door de kerstdrukte 1 dag langer moeten wachten, maar dat mag de pret niet drukken! Goed verpakt, geen klachten.

Beste Rebecca,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Alexandre Majoie 24-12-2020

Helaas niet in de winkel kunnen kopen. Alles dicht ivm Lockdown. Ni via webshop besteld. Slechts 1 dag later geleverd an de bedoeling was.
Mee te leven in deze tijd van gekte.

Beste Alexandre Majoie,

Bedankt voor jouw review over de levering.

wdingerd 24-12-2020

online besteld en afgeleverd bij een DHL pakket pick-up punt bij direct bij mijn in de buurt

Beste wdingerd,

Frans de Wit 24-12-2020

Online een kabel besteld.
vanwege storing bij DHL en giga drukte een dag later geleverd als beloofd.
Ik ben door BCC prima op de hoogte gehouden.
dit functioneert goed.

Beste Frans de Wit,

Jelle 24-12-2020

Ik.heb precies ontvangen wat ik wilde,
De service was goed, allen de verzending duurte wat langer dan aangegeven

Beste Jelle,

Bert Snel 24-12-2020

Gezien de huidige (carona) problemen een uitstekende service
De online bestelde goederen binnen een etmaal geleverd.

Beste Bert Snel,

Heskes-Verhoek E.J. 24-12-2020

Alles is volgens afspraak gedaan, dat waardeer ik zeer. Zeker in deze moeilijke tijd vanwege de aflevering enz.

Beste Heskes-Verhoek E.J.,

S.Sahin 24-12-2020

Koelkast snel geleverd en netjes op tijd, Ik kreeg vijf minuten voor de levering een telefoontje van de bezorger, De bezorgers waren ook vriendelijk, ik ben helemaal tevreden.

Beste S.Sahin,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

DIDI 24-12-2020

Ondanks dat de winkels gesloten zijn, duidelijk en snel product kunnen kiezen. Door mail en sms berichten goed op de hoogte gehouden van de geplande levering. Zelfs de technische storing werd gemeld en daardoor maar 1 dag vertraging opgelopen.
Warmtedeken (in de vorm van een kruik) bevalt prima!

Beste DIDI,

Marcel 24-12-2020

Wat een geweldige service. Op de website had ik eergisteren eenvoudig mijn scherpgeprijsde artikel gevonden en ik wilde het graag nog voor de kerst geleverd hebben. De vriendelijke en behulpzame klantenservice heeft mij fantastisch geholpen en er voor gezorgd dat ik vandaag nog het artikel geleverd heb gekregen. Twee enthousiaste bezorgers hebben het artikel geplaatst en aangesloten en het oude apparaat meegenomen in nog geen 10 minuten. In een woord subliem!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers bij de klantenservice en bezorging.

Jos 24-12-2020

Makkelijk, snel, heldere communicatie per mail, gunstige afhaallocatie. Prima, zelfs in deze drukke tijd.

Beste Jos,

Daan 24-12-2020

Bij bcc was de camera het goedkoopst. Ik heb de camera net 15 min en ik vind het nu al geweldig, alles is goed aan de camera. Zeker een aanrader en voor de prijs al helemaal:)

Beste Daan,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de camera!

Jan Meulenbeld 24-12-2020

Op het laatste moment nog een nieuwe koptelefoon besteld. Had nog drie VVV bonnen liggen en deel bijbetalen. Alles perfect geregeld via internet, aan de telefoon en dezelfde middag kon ik nog afhalen in Hengelo. Goed geregeld, dank jullie. Als extra verassing stond er ook nog een oliebollenkraam van de BCC voor de deur.

Beste Jan Meulenbeld,

Tim 24-12-2020

De website is makkelijk in gebruik en je kan heel makkelijk vinden wat je wilt. Wat ik echt een pluspunt vindt is dat je zelf de dag kan kiezen wanneer het product bezorgd wordt.

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop.

Jannie0604 24-12-2020

Het is zeer fijn om via de webshop van BCC iets aan te schaffen. Kost weinig moeite en een vlotte levering

Beste Jannie0604,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop.

UH 24-12-2020

Product was perfect. Verpakking veel te groot. Kost veel CO2. Mogelijk door coronadrukte, maar toch. In pandemie ook duurzaamheid betrachten.

Beste UH,

Bedankt voor jouw review en feedback.

eva 24-12-2020

ik woon op de begane grond maar er zijn 6 treden. bezorgers hebben koelkast in de hal laten staan en niet geholpen. ook hebben ze de lege oude koelkast niet meegenomen omdat deze niet 24 uur uit stopcontact verwijderd was. Voor een goede service en hulp raad ik aan elders te bestellen, ronduit asociaal dit.

Beste eva,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer over weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

M.hartman 24-12-2020

Goede reactie op de bestelling. Vanwege corona kan de levering niet doorgaan. Telefoontje met advies, opgevolgd en Viola razend snel opgelost!!

Beste M.hartman,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Udo 24-12-2020

In tijden van lockdown heb ik contact gehad met de winkel via Whatsapp en telefonisch. Beide keren ben ik goed geholpen en had het gevoel dat ze de tijd voor me namen.
Ik heb het product besteld en afgehaald. Daarbij had ik een veilig gevoel en was het niet te druk op de locatie.

Beste Udo,

Bas 24-12-2020

Mooie prijs voor een ps4 game, verzending duurde dag langer door een technische storing bij BCC zelf. Wel netjes daarvan op de hoogte gebracht middels een sms.

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review. Veel game plezier!

Riny Eekels 24-12-2020

Snelle levering, word netjes van te voren gebeld, en wat je besteld wordt ook geleverd.

Beste Riny Eekels,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Els 24-12-2020

Ik heb gister avond laat mijn bestelling gedaan en kon het vanmorgen al ophalen! Super goede en snelle service! Zeker een aanrader om er iets te kopen!

Beste Els,

Bedankt voor jouw review over de snelle afhaalservice.

Erik Nachtegaal 24-12-2020

Een zeer prettige ervaring vanaf het moment van plaatsen van de bestelling, het op de hoogte houden, en de uiteindelijke aflevering; complimenten voor het overall proces ook in deze soms lastige tijden. AEG Wasdroger staat op zijn broertje (AEG wasmachine) en mag straks zijn eerste dienst bewijzen. Geheel staat er mooi bij, dat komt door het identieke AEG design. We zijn er blij mee!

Beste Erik Nachtegaal,

Goede koop gedaan bij BCC 24-12-2020

Door de Corona konden we helaas niet naar de winkel, dus via internet zoeken naar een nieuwe wasmachine.
Na vele site’s te hebben bezocht en na veel vergelijken was de keus gevallen op een aeg L6FBNR 1 wasmachine.
Omdat we nog met een paar vragen zaten hebben gebeld met de BCC winkel in Apeldoorn, waar wij zeer vriendelijk en goed antwoordt kregen op onze vragen.
Veel winkels vergeleken maar zag plots dat ze een kassa korting actie hadden, dus een mooie prijs voor deze machine en goedkoper dan elders.
Toen ook gelijk maar de wasmachine besteld op dinsdag, machine kon donderdag geleverd worden, dat is ook volgens afspraak gebeurd.
Netjes 10 min voor aankomst gebeld dat ze er aan kwamen, oude machine meegenomen en helaas door de tijdsdruk een summiere uitleg over de machine gekregen.
Aardige bezorgers maar wel heel veel klanten op een route dus weinig tijd.
Gaan de machine uit proberen en hopen dat we er net zolang mee doen als de oude aeg.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Bianca 24-12-2020

Zoals altijd, ook nu weer super service. Vriendelijk en vakkundige medewerkers, nemen alle tijd voor je. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerkers.

scheerapparaat 24-12-2020

Keurige communicatie en tijdige aflevering en prima service
zeker een aanrader om indien nodig meer produkten te bestellen

Beste,

E. van der Graaf 24-12-2020

Goede en duidelijke webshop. Kosten zijn inzichtelijk. De klantenservice is subliem en toegankelijk, zowel via whapp als de chat. Heldere communicatie in elke stap van het uitleveringsproces. Bezorging, het meenemen van de oude machine en installatie van de nieuwe wasmachine volgens het boekje. Het staat al lekker te spinnen in zijn washokje. Dit is fijn digitaal winkelen en aan te raden in deze tijd van beperkingen.

Beste E. van der Graaf,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en bezorgservice.

Adrie cameron 24-12-2020

Nu beste BCC.
Ik/wij hebben een hele goede ervaring gehad met jullie, betreft het online shat met de/een verkoper en een goed gesprek gehad.
En wat betreft de hele vriendelijke bezorgers is niets dan lof. Zeker betreft het op goede en snelle manier bezorgen en op de juiste plek geplaatste product. ik raad jullie zeker aan bij andere mensen, als zij van plan zijn om een product aan te willen schaffen.
Groet.

Nog heel veel succes .

Beste Adrie cameron,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Melati 24-12-2020

Erg makkelijk en gebruiksvriendelijke site
Netjes met steeds update berichten op tijd afgeleverd tijdens de kerstdrukte

Beste Melati,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Eric 24-12-2020

Ondanks dat de winkels gesloten zijn vanwege corona, ben ik zeer goed geholpen. In eerste instantie via de chat, later ook nog telefonisch.

Er is duidelijk met mij gekeken naar de verschillen die op andere websites worden aangeboden. Er is advies gegeven of kenbaar gemaakt waar ik op moet letten aangezien de aankoop voor mijn moeder van 80 is.

Kortom zeer tevreden!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze service via chat en telefoon.

Marit 24-12-2020

Tijdens de lockdown is onze tv kapot gegaan. Het liefst hadden wij in de winkel zelf een nieuwe tv uitgekozen, maar dat kon helaas niet. Via de chat van BCC zijn wij vriendelijk en vakkundig geholpen door een medewerker van BCC Apeldoorn. Het heeft ons doen beslissen een nieuwe tv te kopen zonder hem in het echt gezien te hebben. De medewerker heeft alles keurig in orde gemaakt en de volgende dag werd de tv op tijd thuisbezorgd. We zijn erg blij met onze nieuwe tv en denken een goede aankoop gedaan te hebben.

Beste Marit,

Bedankt voor jouw review over onze chat service. Veel plezier met de nieuwe TV!

Sef 24-12-2020

BCC doet wat het zegt,de hele aankoop volgens afspraak verlopen.Ook kun je terugvallen met vragen.
En het voordeel van fysieke winkels vind ik ook een sterk punt.

Beste Sef,

Yolanda 24-12-2020

Shop was overzichtelijk en duidelijk , ook de communicatie en aflevering gingen perfekt! Ben erg tevreden over de geleverde service

Beste Yolanda,

Stef 23-12-2020

Lang gezocht naar een gourmetstel zoals deze. Super duidelijk te vinden bij bcc op de website. Waar ik dit gourmetstel eerder zag vond ik ze allemaal te prijzig maar bij bcc was de prijs vele malen lager. Naast het makkelijk te bestellen was is het met de ophaalservice nu heel snel in huis. 13 uur bestelling geplaatst en om 14 uur afgehaald bij bcc delft. Super vriendelijke mevrouw die gelijk het pakketje ging pakken en mij fijne feestdagen toe wenste. Super goed geholpen.

Beste Stef,

Jeroen 23-12-2020

Was makkelijk om via de site te kopen.
Goede prijs voor een goed product.
Snel bezorgd , en zelfs keuze gehad welke dag.
Chauffeur gaf netjes van te voren een belletje dat ze er bijna waren.
Nette afhandeling en nog wat advies over het eerste gebruik van de wasmachine.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.