Kelly 16-08-2019

Super goede service. Medewerkers. nemen heel veel tijd voor je en hebben kennis en kunde in huis. Ik ben super goed geholpen, vanaf nu elk electronisch product zal ik bij de bcc aanschaffen

Boef 16-08-2019

Artikelen waren op gewoon voorraad in de winkel en ik kreeg de GoPro meteen mee voor de iets lagere prijs die concurrent Mediamarkt vroeg toen ik hen op het prijsverschil wees. Ik ga graag naar een echte winkel (ipv een internet webstore) als ik iets nodig heb, en BCC Delft voldoet ruim in die behoefte.

Mariska 16-08-2019

Altijd goede service, betrouwbaar, komen de afspraken na. Ik koop bij de BCC, prijzen zijn hetzelfde maar hier is nog sprake van aandacht voor de client

Laura R. 16-08-2019

BCC is een fijne winkel! Je kan zelf je leverdatum uitkiezen, wat heel goed is. Ook de bezorgers van BCC waren top! Kortom wij zijn heel erg tevreden!!😃

Joke 16-08-2019

Het is een zeer klantvriendelijke winkel met goede uitleg van het personeel. Mijn wasmachine werd gebracht, met vooraf een telefoontje, dat ze er zo aankwamen. Beleefd en zeer behulpzaam. Ik zou zeggen, zeker doen.

Joke 16-08-2019

Wij hebben voor lelystad gekozen omdat het dichtbij is.Eerst op internet gekeken,toen naar lely stad om persoonlijk geholpen te worden. En we zijn echt vriendelijk te woord gestaan ,met een duidelijke uitleg?

petra 16-08-2019

Een fijne winkel en je word goed geholpen, ik heb een epson xp-455 gekocht, en ben erg tevreden. Ik vond het wel ingewikkeld te installeren, maar als je er even voor data zitten (1 uur) dan lukt het uiteindelijk wel.

Hendrik 16-08-2019

Al jaren klant bij bcc. Altijd goed advies gehad en nooit last gehad bij terugbrengen van product. Vandaag nieuwe stofzuiger gehaald en omdat het showmodel was extra garantie.

Frank 16-08-2019

Snel, simpel met een goed aanbod , een fijne prijs en goede levering.

Top

R S 16-08-2019

De afgesproken tijd werd helaas een uurtje later door uitloop op de zaak maar binnen no time was de nieuwe wasmachine dan wel weer geïnstalleerd en de oude opgehaald. Verder alles netjes afgehandeld en aardige vakmannen die mij op de hoogte brachten van de meegeleverde spullen en de machine instelde.

Mia 16-08-2019

xxxxx heeft ons zeer goed geholpen
Dank er voor
Duidelijk uitleg en nam tijd voor ons

S.kuiper 16-08-2019

Vriendelijk personeel.
Niet opdringerig.
Goede informatie kunnen geven, over het product.
Snelle levering.
Gratis bezorging.
Goede service!

Bernie 16-08-2019

Geweldige service. Levering van een inbouwkoelkast, omdraaien deur en plaatsen, oude koelkast mee. Wat het zo geweldig maakt: de prima levering. Bijtijds geïnformeerd over het tijdslot, een uur van te voren gebeld worden met de definitieve tijd, plus 20 minuten voor aankomst nog een belletje zodat je niet te snel je oude koelkast uitruimt. De heren hadden wat vertraging vervolgens en ook dat werd keurig gemeld. Daarnaast zijn het ook nog eens aardige gasten!

I. 16-08-2019

Goede hulp in de winkel, een uitgebreid advies gekregen. Deskundig en vriendelijk personeel. Wasmachine en droger werden voor mij besteld, wat makkelijk ging. Ruim van te voren krijg je bericht over de levertijd en een kwartier van te voren word je gebeld. De wasmachine en droger stonden binnen 10 minuten gemonteerd en al klaar voor gebruik. Vriendelijk personeel. Een hele goede service.
Misschien als verbeter puntje de optie geven voor een kleine mondelinge uitleg over hoe de wasmachine werkt. Je krijgt er natuurlijk wel een instructie boekje bij, dus het is niet perse nodig maar het zou wel fijn geweest zijn. Verder heb ik niets op de service aan te merken, ik ben zeer tevreden!

Jan de Groot 16-08-2019

Ik wordt prima geholpen bij BBC almere. Daardoor een totaal andere koelkast als waar we voor kwamen. Deze sluit veel beter aan bij onze gebruikerswensen

F Ulrich 16-08-2019

Ik werd vriendelijk geholpen bij mijn zoektocht naar een nieuwe vaatwasser, ook kreeg ik deskundig advies van de verkoper, ik ben dan ook blij dat ik mij aan dat advies heb gehouden omdat ik anders zeer waarschijnlijk problemen had gekregen.
Ik ben zeer tevreden en heb met behulp van de verkoper een goed product gekocht.

Sylvia Neve 16-08-2019

Prima en duidelijke site. Laat niets aan duidelijkheid te wensen over. Keurig de andere dag rond de middag al levering.

Ronald van Oostenbrugge 16-08-2019

Goeie hulp prima service 👍🏼 En mocht mijn product gewoon terug brengen als het niet werkt

J. Voermans 16-08-2019

Soms vraag je je wel eens af waarom je nog een winkel binnenloopt en niet gewoon via internet besteld. Niets zo frustrerend als ondeskundig personeel dat het kaartje voorleest als je een vraag stelt. Maar niet bij BCC in Arnhem. In een volle winkel spreken ze je even aan dat ze je gezien hebben en je zo snel mogelijk helpen. Dan nemen ze alle tijd voor goed en deskundig advies en laten ze ook alternatieven zien. Daarom ga je dus naar BCC.

V. Berendsen 16-08-2019

Verkoper heeft goed naar mijn vragen en wensen geluisterd. En mij verkocht wat wenselijk is. Bezorging had enige vertraging maar het is wel netjes geleverd en aangesloten. Ook is de oude wasmachine door de bezorgers voorzichtig naar beneden gebracht en op de gewenste plek gezet. Zij hebben mij keurig geinformeerd over enkele zaken omtrent de machine en een tip gegeven ivm vervoer. (vanwege verhuizing op korte termijn.)
Ik zal de volgende keer weer bij BBC kopen.

Ineke 16-08-2019

Ik heb voor de BCC gekozen omdat ik hier met VVV bonnen kon betalen. En omdat het product op voorraad was.
Dus super handig en snel!

Ron 16-08-2019

Goeie duidelijke site en de prijs was goed.
Levering was perfect, zeer netjes, de bezorgers stelde zich netjes voor en niets geraakt!

Reerink 16-08-2019

Vakkundig, vriendelijk en snel geholpen. Boden een goede oplossing voor de levering van een DAB+ radio met cd speler

marije 16-08-2019

We hadden een koffiezetter nodig, dus eerst gekeken wat de beste koop zou zijn. Bij BCC in de buurt langs gegaan, hadden deze gelukkig op voorraad, netjes uitleg verleend (eerst nog even voor ons weggezet omdat we nog weg moesten, dit was allemaal geen moeite) verder zijn ze altijd vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en het is een mooie winkel!

Linda 16-08-2019

Fijne winkel met veel keuze aan televisies. Verkoper was aardig en deskundig en hielp ons de nieuwe TV in de auto te leggen.

Johan 16-08-2019

Goed en eerlijk advies. Snelle levertijd en in een mum van tijd stond nieuw apparaat op zolder. Zeer vriendelijk personeel en bezorgers

Mariette Verheijen 16-08-2019

Ik ben naar de webshop gegaan omdat in fysieke winkels niet de juiste kleur smartphone op voorraad was en/of de prijs hoger lag.
De website is overzichtelijk en het bestellen ging snel en eenvoudig. De bevestiging per email had ik in no-time binnen en de bezorging verliep keurig binnen de vermeldde tijd. Ook de verpakking was ok.

John 16-08-2019

Goede locatie. Makkelijk gratis parkeren (aan de deur). Prettige inrichting, Vriendelijke begroeting bij binnenkomst. Heldere uitleg bij aanschaf product.

Marieke 16-08-2019

Al was de koelkast niet meteen de juiste maat, ik ben zo goed en vriendelijk geholpen, hoefde er niet voor te betalen, er werd meegedacht en meegezocht naar een passende koelkast. Deze staat er nu dan ook, met dank aan de bezorgers en installateurs van de koelkast! Handig om eerst de meetdienst te nemen voor je een inbouwkoelkast laat bezorgen. Verder ook de afhandeling door BCC zelf echt prima en kreeg je vlak voor het bezorgen een telefoontje. Heel handig allemaal. De enige reden dat ik geen 10 geef is omdat het niet de juiste koelkast was waar ik niet echt iets aan kon doen omdat ik het met hulp van de winkel had uitgekozen. Maar dat blijkt ook heel lastig te zijn, vandaar het inmeetadvies.

P J Kalle 16-08-2019

Ik vind de ontvangst en de behanding een voorbeeld voor andere vriendelijk en niet opdringrig.

Boki 16-08-2019

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij BCC. De site werkte naar behoren en de bestelling ging heel makkelijk. Na 1 dag het product meteen in huis. Harstikke fijn!

RJM van Gemert 16-08-2019

Ik ben een vaste klant van BCC Helmond. Ook recent weer uitstekend geholpen en service helemaal waar gemaakt. Top.

Ralph 16-08-2019

Goede correspondentie en vlotten afhandeling bij het leveren. Eerlijk mail the dat ze iets later waren. Enige puntje is dat maandag bestellen via internet en vrijdag pas kunnen leveren vind ik wat laat, al was BCC we. De. Snelste.

Manon Boerma 16-08-2019

Dichtbij een parkeergarage, personeel vriendelijke en meedenkend, artikel online elders goedkoper waardoor verkoper prijs aanpaste.

Eveline 16-08-2019

Snel geleverd en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe in no time aangesloten. Alles netjes uitgelegd en lekker snel, zodat je niet de hele dag wortel hoeft te schieten omdat er een wasmachine wordt geleverd. Top service!

Phil 16-08-2019

Een goede winkel, met ruime sortering en terzakekundig personeel. Prettige bediening en vlotte afhandeling.

Willem 16-08-2019

Fijne (web)winkel, met net iets andere producten dan op vergelijkbare websites. Nu een fijn en kwalitatief goed product in huis, na een zeer korte levertijd. De eigenlijke reden dat ik op BCC terecht kwam, is omdat ik mijn vvv/irischeque hier kon verzilveren.

Danny 16-08-2019

Was opzoek naar een koelkast en kwam bij BCC Alexandrium terecht. Ik had de koelkast gelijk nodig. De verkoper wist heel goed wat hij verkocht en kon ons perfect helpen. Hij heeft ervoor gezorgd dat we de koelkast gelijk mee konden nemen en heeft samen met zijn collega de koelkast netjes in onze aanhanger gezet. Echt een top service.

Jan 16-08-2019

geen opdringerige verkoper, deskundigheid verkoper TOP, duidelijke uitleg over voor en nadelen, rustig, in ieder geval geen dozenschuiver

Henk Brands 16-08-2019

Zeer overzichtelijke winkel en deskundig en vriendelijk geholpen.Makkelijk parkeren en de prijzen zijn in overeenstemming met de concurentie.

Piet 16-08-2019

Ben in de winkel geweest en heb heel goede informatie gekregen mbt de aankoop van een nieuwe wasmachine. Alle voor en nadelen besproken en uiteindelijk tot een goede aankoop gekomen.

Fanny 16-08-2019

In de winkel keurig geholpen en ook werd er de tijd genomen om uitleg te geven. Levering was volgens afspraak al das het contact met de een van de bezorgers rijp voor verbetering

Ingeborg_e 16-08-2019

Vriendelijk ontvangen in de winkel. Ik kwam voor een laptop en ben na overleg met de medewerker met een andere naar huis gegaan waar ik meer aan heb. Geen opdringend gevoel om een duurdere aan te smeren.

S.Veltman 16-08-2019

Ik ben in de winkel gaan kijken voor een combi magnetron. Ik kreeg goed advies en de verkoper was heel eerlijk. Hij had niet degene die ik wilde maar wel een duurdere. Hij zei dat hij die andere zou bestellen want de duurdere had functies die ik niet zou gebruiken.

Herman 16-08-2019

BCC Terneuzen: via de website van BCC mijn aankoop van Chromebook en 24" monitor voorbereid. Duidelijke en bondige omschrijving van de producten. Terplaatse in BCC winkel heel vriendelijk en bereidwillig personeel. Geven ook juiste info, onder andere dat de chromebook niet met dezelfde pgm's kan werken zoals op een Win10 pc. Monitor die de dag zelf niet in voorraad was, werd de volgende dag kosteloos aan huis geleverd. Hier kom ik nog !

johan 16-08-2019

zeer tevreden over degene die mij heeft geholpen goede uitleg en zeer netjes behandeld dik tevreden

Herman van Zanten 15-08-2019

Prima winkel, heel vriendelijk en deskundig personeel dat met je meedenkt en goede adviezen geven.
De levering van de goederen die ik besteld heb was ook uitstekend en ik had het geluk dat door de monteurs mijn TV ook meteen aan de wand werd gehangen, terwijl het eigenlijk de bedoeling was dat dat pas 2 dagen later zou gebeuren, om dat de wandmontagebeugel 2 dagen na de eerste bestelling was geplaatst. Alles is dus meteen afgehandeld en ik hoef me niet meer over de montage zorgen te maken is reeds gebeurd. Mijn complimenten aan de monteurs die de levering hebben verzorgd.
Alles naar grote tevredenheid afgehandeld.
Deze winkel is beslist een aanrader

Carina Hornyák 15-08-2019

De kennis in huis van enkele medewerkers verraste ons zeer.
We zijn ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van een Ipad.
Wat een geduld had de medewerker met ons.
wat voor ons soms even te moeilijk was, werd geduldig uitgelegd.

Hans 15-08-2019

Goede voorlichting in de winkel in Hilversum , personeel nam de tijd bij de koop van de wasmachine waarbij vakkundig advies werd gegeven.
Keuze was gevallen op een Bosch en er werd gelijk een afleverdag afgesproken.
Per mail een tijdslot gekregen maar op de afleverdag kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat de zending niet af geleverd kon worden omdat zijn collega net gewond was geraakt bij een eerdere bezorging. Overmacht dus , ongelukkig voor ons maar we zouden teruggebeld worden door het service centrum van BCC, voor een nieuwe bezorgdag. Ca twee uur later werd ik teruggebeld door een andere bezorgploeg die alle zendingen van hun uitgevallen collega's alsnog wilden bezorgen, of dat nog wenselijk was. Dat was boven verwachting. Een half uur later stond de nieuwe wasmachine te draaien. Dikke pluim voor het BCC platina bezorgteam, die geen tijd had voor een drankje omdat ze nog een paar ritjes moesten doen.
Perfecte service.

Gerry 15-08-2019

Van het ene moment op de andere begaf mijn staafmixer het. Op naar BCC na op hun website mijn keus gemaakt te hebben. De uitgekozen staafmixer was in de winkel niet op voorraad maar de vriendelijke verkoper gaf aan deze te kunnen bestellen en ook nog, of in de winkel of thuis op de dag naar keuze te kunnen bezorgen. Geweldig maar....mijn man en ik zouden de dag erna terug gaan naar de camping ruim 45km verder...! Ook dat was geen probleem. Keurig verpakt bracht de DHL de staafmixer tot aan de caravan, super toch?