Vanessa 17-08-2019

Goede uitleg over tv met alle mogelijkheden en eventuele bekabeling. Oude tv werd netjes ingenomen.

Ad van Baal 17-08-2019

Hulp in winkel zeer gped. Deskundig en behulpzaam. Personeel klantenservice hoofdkantoor zorgt voor frystratie em onbegrip. Zijn knoken in klantencontacten. Jammer, anders was het cijfer zeker een 10 geweest.

Marco kieft 17-08-2019

Wij hebben onze tv ook bij de BCC gekocht. Nu waren wij op zoek naar een geluid installatie. Dus gingen we ook hier kijken door dat we goede hulp kregen hebben wij hier onze set van bose gekocht.

Sven 17-08-2019

De jongens belde netjes optijd (35min) van te voren en hebben het apparaat met een glimlach geïnstalleerd dit gaf mij een hele fijne zorgeloze ervaring

Mike 17-08-2019

Netjes beleefd en voldoende personeel. Het versturen van de bon digitaal naar de mail is nieuw voor mij en zeker een goede zaak :)

Christine 17-08-2019

Was de eerste keer dat ik deze webshop bekeek, maar duidelijke en een hele snelle en nette levering.

Theo 17-08-2019

Ik kocht een laptop in de vestiging in Lisse. De laptop bleek niet op voorraad te zijn maar de volgende dag op het afgesproken tijdstip werd deze thuis bezorgd. Na de aankoop toch even op Internet gekeken en een andere aanbieder bleek € 50 goedkoper te zijn. Het verschil werd mij contant terug betaald zonder moeilijk te doen. Top dus!

Frans van der Veen 17-08-2019

Leuke winkel in Leeuwarden, vriendelijk personeel, goed geadviseerd. Bij aanschaf tv voor op de slaapkamer, een winkel waar we zeker terug komen.

Miranda 17-08-2019

Enthousiast ontvangen. Overzichtelijk en netjes uitgestalde producten. Personeel weet wat waar te vinden is en is professioneel/ heeft productkennis. Weet fijn en vriendelijk te adviseren in keuze. Wenst je een fijne dag/ een goed weekend bij verlaten van de winkel.

Nelly 17-08-2019

Heel goed geholpen met mijn probleem en met het advies voor een nieuwe telefoon.

Diego 17-08-2019

Vriendelijk geholpen. Halen van het product en afrekenen duurde wel wat lang.

mevrouw Borst 17-08-2019

Mijn artikel op vrijdag besteld en zaterdags werd de bestelling afgeleverd bij mij thuis
precies op de aangegeven tijd, die was vermeld op de bestelroute, die werd gestuurd via mijn e- mail adres. Prima.

Ariealb 17-08-2019

Ik werd op zeer klantvriendelijke wijze geholpen. De medewerker vroeg of ik al een keuze had gemaakt en gaf toen informatie over het gevraagde product en gaf daarbij aan wat de verschillen waren met soortgelijke producten. Het ging allemaal op een heel vriendelijke manier zonder te pushen. Klasse hor.

Mart 17-08-2019

Uitstekende service, behulpzame medewerker(s). Goed assortiment en voordelig. Mijn vaste adres voor elektronica en huishoudelijke apparaten.

Diny 17-08-2019

Goede service en je wordt heel goed geholpen
En alles wordt goed uit gelegd
Top service

Adinda 17-08-2019

Super service! Ze nemen alle tijd voor je. Eerlijk en goed advies. Het liefst koop ik al mijn electronica hier.

Joan 17-08-2019

Stofzuiger 's avonds besteld en de volgende dag kon ik al stofzuigen. Stofzuiger was goed verpakt zodat er geen beschadigingen aan konden komen. Goede voordelige prijs en prima bezorgservice.

threes 17-08-2019

Had online een wasmachine gekocht en betaald. Op de dag van bezorgen was deze wasmachine verdwenen, ze waren niet duidelijk over de oorzaak de wasmachine was gewoon weg. Na een paar keer te hebben gebeld en in overleg hebben ze een mooie prijs gemaakt voor een gelijkwaardige wasmachine van hetzelfde merk. Ondanks alles zeer tevreden.

Hans 17-08-2019

Prima vaatwasser geleverd gekregen voor een nette prijs, de vrolijke bezorger was een extra cadeautje bij het ontvangen van het apparaat!

BGLieben 17-08-2019

Duidelijke produktomschrijving en goede zoekfunctie, correcte en snelle levering

ernie1953 17-08-2019

Op zoek naar een nieuwe tv voor mijn vader(94 jaar, verzorgingshuis). Mogelijkheden qua grootte etc al thuis vastgesteld. Met deze gegevens naar BCC Hilversum gegaan. Werd vriendelijk geholpen door medewerkster, die niet alles wist( maar wel hulp inschakelde). Tevreden met de aankoop weer terug naar mijn vader.

Dave Bakvis 17-08-2019

Garantie schijnt hier niet de belangrijkste prioriteit te zijn, net als service. Jammer, waarom deze review, TV kapot binnen de garantie 1,5jaar. moet zelf bellen meerdere malen na hem gewoon te hebben aangemeld met bevestiging dat binnen 3 uur teruggebeld zou worden.. Wordt er contact opgenomen door een reparatie bedrijf (per mail, nog een keer alles melden) met 70+% negatieve score (van niet gerepareerd, slecht gerepareerd tot tv 6weken kwijt). Geeft allemaal super vertrouwen. TV al bijna week kapot en je raad het al nada niks noppes. En opmerkingen dat het sowieso dagen kan duren voor er contact op wordt genomen en dat het 2 tot 3 weken kan duren alvorens er maar uberhaubt gerepareerd wordt stemmen ook niet erg gelukkig.

Dus vandaag maar opzoek om een nieuwe TV te kopen, want paar weken zonder en compleet geen vertrouwen te hebben in een goede afloop.........lol niet echt van deze tijd................ Dus voor mij 1 winkel minder om te kopen. De moeite die zij niet nemen zal ik nemen om overal waar mogelijk is deze review neer te zetten.
Officiële reactie van BCC 19-08-2019

Beste heer Bakvis,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. En dat je meerde malen contact op moest nemen is niet de bedoeling. We vinden het vervelend dat de reparatie lang gaat duren. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Saskia 17-08-2019

Bij de eerste levering bleek het apparaat beschadigd bij transport. Helaas moest ik dus iets langer wachten op mijn vaatwasser maar ik ben netjes geholpen en de monteurs hebben uitstekend werk verricht. Alles bij elkaar erg blij met het resultaat!

Wijnands 17-08-2019

Klantvriendelijke bediening, met genoeg expertise in huis. Afhandeling van klachten worden correct behandeld. Mooie overzichtelijke winkel, waar snel personeel klaarstaat om je verder te helpen.

Jolanda 17-08-2019

Het is een overzichtelijke winkel en je wordt er vriendelijk en deskundig geholpen. Daarbij is de prijs van het product t.o.v. andere winkels ook goed.

marcella van de kerkhof 17-08-2019

hele fijne winkel waar je altijd door vriendelijk personeel te woord word gestaan,of je nu iets kleins koopt of iets groots, ik kom er heel graag

Tamara 17-08-2019

De winkel in Delft is mooi en overzichtelijk. En de bezorging was echt top geregeld!

Lucy 17-08-2019

Erg professioneel geholpen door een deskundige medewerkster. Tevreden over de site en de afhandeling van de aankopen.

Jet 17-08-2019

Fijne service ondervonden. Geleverde koelkast picobello. Maar na paar weken wil ik de koelkastdeur andersom. Aangezien het zelf niet lukte (handleiding matcht niet met beugeltjes) aanbod gehad dat monteur langs kan komen. Normaal zouden daar voorrijkosten voor worden doorberekend, maar deze keer laten ze die achter wegen.

Jan Dijkstra 17-08-2019

Prettige bestelprocedure, correcte en tijdige levering. Bezorgdienst in orde! Wat wil je nog meer?

Charon 17-08-2019

Bij BCC ben ik vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een koptelefoon. Ik mocht de verschillende modellen rustig uitproberen.

Joost 17-08-2019

Deze review schrijf ik naar aanleiding van de aankoop van een refurbished Kobo e-reader. Goede service, prima prijs en een snelle bezorging!

Annemiek 17-08-2019

BCC den Helder is een fijne winkel met behulpzaam en deskundig personeel, ik kom er graag, of het nu voor een wasmachine of een klokradio of iets anders is. Maakt niet uit of je iets groots koopt of iets kleins.

Fam. de Groot 17-08-2019

Adviseur in winkel geeft goed inhoudelijk advies over in ons geval wasmachines. Heeft aantoonbaar verstand van zaken. Levering ook precies conform afspraak en mannen die kwamen afleveren vriendelijk en deskundig.

Jan J. 17-08-2019

Overzichtelijke website, en nog sneller geleverd dan als je hem zelf zou halen.

P Fleur 17-08-2019

erg vriendelijk en ze helpen je echt goed
Laten je verschillende dingen goed zien en geven je goed advies

Stephanie 17-08-2019

Ik heb een wasmachine aangeschaft en de levering en alles daaraan vooraf was super geregeld. De levertijd was lekker kort, netjes een e-mail met de verwachte tijd van levering en ook nog een belletje een half uur van te voren. De wasmachine werd op zijn plekje gezet, zonder mopperen (deze moest op zolder geplaatst worden). Ook het aansluiten werd gedaan en alle rommel/verpakkingsmateriaal werd weer mee terug genomen. In 1 woord: TOP!

Josephine 91 17-08-2019

Ik ben super tevreden over de hulp die ik kreeg in de winkel en ontzettend blij met de jongens die mijn koelkast aansloten. Ze gaven goed advies. Dus helemaal 😁

Ramon 17-08-2019

In de winkel een JBL bleutooth speaker gekocht. I.v.m. wat prijsverschillen hebben we e.e.a. aan de verkoper gevraagd die ons zeer goed en vriendelijk te woord stond en ons uitstekend heeft geholpen. Dat krijg je tege6 niet meer met die online winkels. Vandaar dat ik liever in een "echte" winkel iets koop. Misschien een tikkie duurder (echt heel weinig overigens) maar wel dr service die je verwacht. BCC, gewoon top hoor.

Patricia K. 16-08-2019

In maart in-ear oordopjes gezien, waren bij een andere winkel goedkoper maar Bcc ging mee met de prijs. In juli problemen met de oordopjes, in de winkel werden de klachten aangehoord, en bekeken, en ik mocht meteen andere oordopjes uitzoeken. Kreeg nog een goede tip, omdat ik ze met sporten gebruik was het advies een ander merk met langere afspeel tijd en je voelt m bijna niet in je nek met hardlopen. Helemaal tevreden met de service.

B Van der Linden 16-08-2019

Bcc is kwalitatief goede winkel. Netjes geholpen, zeer goede uitleg. Nemen de tijd voor je. Super ervaring qua de shop. Soms ontbreekt het aan goede monteurs installatie monteurs. Verder als er iets is, wordt het ook opgelost.

Van ooijen 16-08-2019

Wordt er altijd vriendelijk en met goede deskundigheid behandeld Ennn nemen de tijd voor je.

Piet en Maria 16-08-2019

Wij hebben bij BCC een inductiekookplaat gekocht omdat wij veel waarde hechten aan een goed persoonlijk advies en dat hebben we gekregen bij BCC. Zeer deskundig personeel die weten waar ze over praten. Ook de levering en aansluiting verliep vlekkeloos zodat we nu een nieuwe fase in ons leven kunnen beginnen: koken op inductie

Ann Dekker 16-08-2019

Netjes geholpen
Goed advies over de Miele vaatwasser en verschil bekeken met andere Miele vaatwassers.
Op tijd geleverd door sms en mail.
Ook goed advies gekregen van de telefoons Gigaset is prima.

Louise 16-08-2019

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel. Alle voordelen en nadelen uitgelegd van de producten die ik gekocht hebt. Ze nemen hiervoor echt de tijd. Koop altijd mijn producten hier en nog nooit problemen gehad.

Coen 16-08-2019

BCC doet wat het belooft. Vandaag besteld, morgen in huis. Perfect!
Bij een andere grote Markt 2x geprobeerd om dezelfde tablet te krijgen en na een aantal dagen geannuleerd omdat er niet geleverd werd.

hce verstallen 16-08-2019

we zijn prettig geholpen werd ons koffie aangeboden en de prijs was ook redelijk

Danielle, Leiden 16-08-2019

Mooie overzichtelijke winkel. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Tv die ik heb gekocht is van mooie beeld en geluidskwaliteit. Zeer tevreden en kom zeker terug!

Jessica 16-08-2019

We zijn bij de bcc in veghel geweest ,super geholpen en mn dochter ging naar huis met een mooie nieuwe telefoon.

ivonne 16-08-2019

goed geholpen en advies gekregen bij de aankoop. Erg blij met de aankoop en op naar de volgende aankoop