Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De K. 14-08-2019

Snelle afhandeling. Ze doen wat is beloofd! Prima. Geen op- of aanmerkingen.

Lieke 14-08-2019

Ik heb een tv op internet besteld erg goede kwaliteit niks mis mee. Alles is mooi aan geleverd, ik miste geen spullen zoals bijvoorbeeld kabels. Ook op het internet was het product erg goed omschreven en was alles duidelijk tevinden. Ik kan er voorlopig weer tegen aan met mijn tv maar de volgende keer bestel ik zeker weer bij BCC!

Gaby 14-08-2019

Beste prijs voor het product dat we zochten (AEG wasmachine) en levering exact zoals afgesproken, perfect!

Anne 14-08-2019

Ik heb meerdere aankopen bij BCC gedaan. Ik ben over het algemeen tevreden. 1x was er een fout gemaakt met de bestelling maar dat hebben ze gecompenseert en opgelost, daarvoor waren ze goed te bereiken. Verder uitstekende service met levering en op zijn plek zetten!

A Koning 14-08-2019

Fijne hulp in de winkel met goede adviezen . Prima en vlotte levering Wasmachine. Hartelijk en meedenkende monteuren om aan te sluiten. Kortom klant gericht en top services.

W Buisman 14-08-2019

Ten eerste is het de enige BCC winkel in Lelystad maar verder is hij heel ruim opgezet en groot zeer overzichtelijk.De mederwerkers zijn ook vriendelijk.
Alleen dat Essent erin staat vind ik waardeloos wordt je weer stroom met korting aangeboden?

Melanie 14-08-2019

Super advies gehad erg klant vriendelijk mevrouw wist veel van de producten dus de kennis was super

JQ 14-08-2019

Deze BCC vestiging gekozen omdat wij hier altijd vriendelijk en goed geholpen worden. Het personeel heeft aandacht voor je en staan je te woord met goede adviezen. Je voelt je klant en je gaat niet op in de massa zoals bij de grote concurrent van deze keten.

Bart 14-08-2019

Makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd. Keurig gewoon. (Wat mij betreft had een paar dagen later ook oké geweest.)

J.M.DAUVILLIER 14-08-2019

B.C.C,KLANTVRIENDELIJK WORD SNELGEHOLPEN,EN KRIJG DE JE JUISTE ADVIES,EN DE BEZORING IS KLANT VRIENDELIJK.

Geert Jan Beckeringh 14-08-2019

Na een half jaar geleden goed te zijn geholpen met een reparatie/vervanging van een laptop, ben ik weer voor de aanschaf van een zelfde type laptop voor school, ditmaal voor mijn jongste zoon, opnieuw naar BCC the Wall gegaan. Daar prima geholpen, vriendelijk, luisterend oor voor onze wensen. Ook nadat de laptop opstart problemen had is dit snel en zeer naar tevredenheid opgelost. Houden zo!

Machiels 14-08-2019

Levering in orde ben heel goedgeholpen door een medewerker van BCC en een zeer goede uitleg over het artikel wat we gekocht hebben.

Rm 14-08-2019

Bij onze zoveelste aankoop van witgoed is de keuze weer op BCC gevallen. Duidelijke informatie. Eerlijke prijzen en goede service. En ook via de webshop zijn de freebees in te wisselen. We zijn echt heel tevreden.

Ria 14-08-2019

Prettige site, makkelijk garantie bijkopen. (een dikke plus)
Levering op tijd en netjes afgehandeld.

Gtm80 14-08-2019

Op zich alles wel goed, wilde alleen een telefoonnummer doorgeven van de persoon die tijdens het bezorgen thuis zou zijn en toch had ik 2 gemiste oproepen en hij werd niet gebeld. Dit kwam op mij over als zijnde dat de klantenservice medewerker mij zegt dat het door is gegeven terwijl er niks mee gedaan lijkt te zijn. Dit is erg jammer, maar ik zou toch de volgende keer wel weer mijn bestelling bij BCC plaatsen.

Sandra 14-08-2019

Geweldige service. Heel vriendelijk geholpen en deskundig. En dag erna al de tv bezorgd smorgens om 8:05 uur. Perfect.

JB81 14-08-2019

Het product dat ik wilde hebben was het goedkoopst bij BCC. Bestellen gaat makkelijk en gebruiksvriendelijk. Levering van het product door DHL binnen een dag zoals afgesproken. Met track & trace zie je precies binnen welk tijdvak het wordt geleverd. Perfect.

Antony 14-08-2019

Online bestelt ging super makkelijk bij de levering 2 aardige gasten en in 5 min waren ze weer weg na het installeren top !

Lisa Costa Lima 14-08-2019

Ik bestel al mijn apparatuur via BCC al 25!! Jaar!! Goede service en super vriendelijke personeel! Prijs is goed en vooral dat je dingen kan laten plaatsen of ophangen is echt een extra punt! Bedankt voor jullie goede service!

hooijmans 14-08-2019

Fijn en vriendelijk personeel die de tijd nemen om een goed advies te geven en alles was snel geregeld.

Leon 14-08-2019

Eerdere positieve ervaringen.
Ruime keuze.
Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel.

Ton Holtkamp 14-08-2019

Verschillende keren aankopen gedaan en steeds goed geholpen. Kort na binnenkomst in de winkel wordt je op een vriendelijke manier aangesproken. Prettige sfeer en personeel is klantgericht en klantvriendelijk. Winkel is ruim van opzet en overzichtelijk ingedeeld.

Eric 14-08-2019

Zeer goed geholpen bij de BCC in Goes. Voor de deur kunnen parkeren en binnen in de winkel was een ruime voorraad aan stofzuigers. Na het aanspreken van een medewerker werd ik direct geholpen en geadviseerd in welk type stofzuiger het best voor mijn woning is. De kennis over de stofzuiger was zeker aanwezig bij de medewerker. Kortom zeer tevreden en naast eerdere aankopen ga ik zeker terug naar deze winkel.

Roos 14-08-2019

Grote ruime winkel, wel wat gedateerd qua meubilair. Onwijs goed personeel, heel serieus behandeld en naar huis gegaan met wat ik zocht. Geen verkooppraatjes om het duurste van het duurste te verkopen, er werd echt geluisterd naar mijn voorkeur.

Pronk 14-08-2019

Mijn zoon wilde een niet al te dure mobiele telefoon kopen. De verkoper heeft ons goed geadviseerd en we hebben een goede telefoon voor een lage prijs gevonden. De prijs lag lager dan bij vergelijkbare winkels.

Peters 14-08-2019

Een Nespresso-koffiezetter in Den Bosch gekocht. Waardebon van Nespresso van €30 erbij voor de eerste bestelling. De verzilvering lukte niet. Terug naar BCC. Verkoper nam het over, haalde een half uur lang alles uit de kast maar kreeg het ook niet klaar. Geen probleem: wij kregen contant €30 van BCC terug. Steeds uitstekende ervaringen met zeer behulpzaam personeel.

Sigrid 13-08-2019

We kwamen voor een Chromebook, en liepen uiteindelijk de deur uit met een nog leuker exemplaar. De medewerker dacht fijn mee, en was eerlijk over de prestaties van de verschillende Chromebooks.

Jeroen 13-08-2019

Top geholpen en alles op voorraad en een fijnen winkel over lichtelijk
Bedankt

John 13-08-2019

De bestelling welke gedurende 6 weken in bewaring werd gehouden, na een dag keurig geleverd. Concurrerende prijzen en goede adviezen heeft mij doen besluiten hier mijn aankoop te doen.

Elise Wiermans-Reijmer 13-08-2019

Vandaag een telefoon gekocht. Ik ben bijzonder goed van advies voorzien. Ben nog een keer terug gegaan omdat ik als leek wel wat kennis heb, maar zeker niet voldoende om een nieuw apparaat helemaal gebruiksklaar te maken. Geen enkel probleem, er werd alle aandacht aan besteed.
Een bijzondere fijne ervaring met een zeer aardige verkoper die zijn vak goed verstaat.

Kees van der Pol 13-08-2019

Vriendelijk , luisterend en dan met een goed advies komend. Met een handdruk toe . Dat is uniek

Paula 13-08-2019

De laatste jaren is de klantgerichtheid en service behoorlijk naar beneden gegaan.
Al 3 weken bezig met de afhandeling van mijn dure koelkast waarop ik de extra verzekering op heb.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en tal van loze beloftes. Maar ook de communicatie tussen BCC, CE Repair, LG en klant is om te huilen.
Ik moet er zelf meerdere malen (lees 20x) er achteraan bellen.
Ik krijg het idee dat BCC niet het product wilt omruilen of tot een oplossing wil komen, ondanks de extra verzekering die ik er op heb.

Ik ben dit niet gewend van BCC en motiveert mij ook niet om daar nog grote en dure aankopen te doen.
Officiële reactie van BCC 15-08-2019

Beste mevrouw Paula,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. En dat er tussen de afdelingen geen duidelijkheid is geweest naar jou toe.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Gitta 13-08-2019

Gisteren een wasmachine gekocht en kon pas 4 dagen later geleverd worden. De verkoper heeft gebeld of de wasmachine nog mee kon met de vracht zodat deze vlg dag door ons opgehaald kon worden. We kregen kort na ons bezoek tekefoontje dat t geregeld was en de machine vlg dag opgehaald kon worden. Toch fijn dat er ff wat moeite voor ons werd gedaan. Top!

Henriette van der Veer 13-08-2019

Op de website hadden we een condensdroger gezien. Helaas was deze enkel in de webshop te koop, dus hebben de medewerkers ons de condensdrogers in de winkel laten zien.
Helaas hadden we er 1 direct nodig en lieten ze ons de outlet zien, waar o.a. showroom-modellen stonden.
Uiteindelijk een mooie deal weten te maken, zelfs met 3 jaar extra garantie (bovenop de standaard 2 jaar) wat normaal gesproken € 55,- euro zou kosten om bij te kopen.

Ze hielpen zelfs met het inladen van de droger in de auto! Hele fijne winkel waar we al meerdere keren goede ervaringen mee hebben!

Dick Klees 13-08-2019

In de vestiging in Hilversum word ik altijd correct en professioneel geholpen. Toen mijn Philips Smart tv kuren vertoonde, kon hun helpdesk mij geen oplossing bieden. Zij raadden mij aan het nieuwe toestel om te ruilen en verwezen me naar de winkel. Daar is de omruil netjes en soepel geregeld. De bezorgers waren opnieuw deskundig en beleefd. Of het nu een nieuwe baard trimmer is of een smart tv, wij zweren bij BCC. Eind goed al goed.

Sjaak de kleijne 13-08-2019

Vriendelijk en deskundig , snelle begeleiding , ook nog test energieleverancier gedaan. Zeer tevreden

Johanna 13-08-2019

We zijn snel, goed en vriendelijk geholpen. We waren op zoek naar een nieuwe tv en hebben voldoende uitleg gehad van een deskundige medewerker. Oude tv achter gelaten en tevreden met de nieuwe tv huiswaarts gegaan. Deze was namelijk op voorraad. Installatie was een fluitje van een cent.

P. Standaert 13-08-2019

Snelle nette hulp, op alle vragen een antwoord, goede hulp bij aanschaf laptop, niet gelijk naar de duurste maar de laptop die bij mijn wensen past, en dit was zeker niet de duurste, dus heb ik waar voor mijn geld. Ik ben geholpen door verkoper xxxx.

Mia Terpstra 13-08-2019

Mijn zoon heeft een laptop nodig voor school. Zo zijn we bij BCC terecht gekomen. Erg leuk en vriendelijk geholpen door één van de medewerkers. Zijn goed voorgelicht wat voor hem de beste laptop zou zijn. Uiteindelijk een Lenova gekocht waar mijn zoon erg enthousiast over is. Ook door U medewerker geattendeerd om even bij Essent te informeren over het gebruik van energie. Wij €10.00 verlaagd per mnd. En mijn zoon een mooie korting van €75,00.
Kortom wij blij en mijn zoon superblij.

Bedankt; Fam. Terpstra
Leeuwarden.

Janco 13-08-2019

Vandaag diverse aankopen gedaan, erg goed geholpen.
Ook word er goed mee gekeken en gedacht aan de aangegeven wensen van ons gezin.

Dico Wilbrink 13-08-2019

Kies uiteindelijk toch weer steeds voor BCC omdat de verkopers kundige mensen zijn, die weten waarover ze adviseren. De prijs blijkt nooit een obstakel omdat ze die aanpassen aan die van de concurrent.

Epcml 13-08-2019

Goede service, duidelijke website, concurrerende prijzen, afspraak m.b.t. levering en montage nagekomen met netjes een tijdsindicatie, netjes gemonteerd.

G Prins 13-08-2019

Ten eerste dat je kunt zien wat je koopt, en dat ze je goede raad geven.
We zijn 50 jaar getrouwd en hebben zeker al 30 jaar bij bcc gekocht .
Nooit klachten gehad. Je hebt de tijd om goed over je aankoop na te denken.
Ze zijn niet opdringerig , en goed op de hoogte als je er om vraagt.

Krom 13-08-2019

Heel prettig geholpen. Er werd alle tijd genomen. Ook enkele cadeau’s gekregen. Zeer tevreden.

Peetje 13-08-2019

Oudere verkoper stond garant voor veel ervaring. De basis van vertrouwen was snel gelegd.

Verhoef P. 13-08-2019

Goede uitleg van het product . En de tijd ervoor nemen om het goed uit te leggen. Zodat je met een goed gevoel weg gaat.

ChAntal 13-08-2019

Goede nette tv, goede kwaliteit en prijs verhouding net elkaar, en simpel
Neer te zetten

Patrick 13-08-2019

Leuk personeel een mooie en nette uitstralende winkel het personeel naakt ook graag een praatje

Marcel 13-08-2019

Ik koop al jaren al mijn elektrische apparatuur bij BCC, zo ook zojuist mijn nieuwe HP printer. Ik ben normaal gesproken altijd heel tevreden over de service maar vond deze vanmiddag nogal storend. Ik had heel duidelijk een voorkeur (ook qua budget) voor de HP printer van 49,95 maar de verkoper, genaamd Melcher, bleef maar aandringen dat de Epson van 150,- een betere keuze zou zijn ivm inkt die langer meegaat. Dat zal wel maar zoals gezegd bleef hij maar doordrammen erover. Vervolgens probeerde hij me over te halen om voor Essent te kiezen zodat ik wellicht 150,- zou gaan besparen op mijn energie rekening. Ik heb aangegeven geen interesse te hebben om over te stappen. Toch ging hij er opnieuw over door. Vervolgens raakte ik geïrriteerd en bleef erop staan dat ik toch écht deze printer wilde hebben. Uiteindelijk werd deze dan na ruim een kwartier gesoebat voor mij ingepakt. Al met al geen positieve ervaring dit keer...

Jay 13-08-2019

We zijn goed geholpen, niet te opdringerig en er werd op alle vragen, naar het behorende antwoord gezocht.