Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carina Hornyák 15-08-2019

De kennis in huis van enkele medewerkers verraste ons zeer.
We zijn ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van een Ipad.
Wat een geduld had de medewerker met ons.
wat voor ons soms even te moeilijk was, werd geduldig uitgelegd.

Hans 15-08-2019

Goede voorlichting in de winkel in Hilversum , personeel nam de tijd bij de koop van de wasmachine waarbij vakkundig advies werd gegeven.
Keuze was gevallen op een Bosch en er werd gelijk een afleverdag afgesproken.
Per mail een tijdslot gekregen maar op de afleverdag kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat de zending niet af geleverd kon worden omdat zijn collega net gewond was geraakt bij een eerdere bezorging. Overmacht dus , ongelukkig voor ons maar we zouden teruggebeld worden door het service centrum van BCC, voor een nieuwe bezorgdag. Ca twee uur later werd ik teruggebeld door een andere bezorgploeg die alle zendingen van hun uitgevallen collega's alsnog wilden bezorgen, of dat nog wenselijk was. Dat was boven verwachting. Een half uur later stond de nieuwe wasmachine te draaien. Dikke pluim voor het BCC platina bezorgteam, die geen tijd had voor een drankje omdat ze nog een paar ritjes moesten doen.
Perfecte service.

Gerry 15-08-2019

Van het ene moment op de andere begaf mijn staafmixer het. Op naar BCC na op hun website mijn keus gemaakt te hebben. De uitgekozen staafmixer was in de winkel niet op voorraad maar de vriendelijke verkoper gaf aan deze te kunnen bestellen en ook nog, of in de winkel of thuis op de dag naar keuze te kunnen bezorgen. Geweldig maar....mijn man en ik zouden de dag erna terug gaan naar de camping ruim 45km verder...! Ook dat was geen probleem. Keurig verpakt bracht de DHL de staafmixer tot aan de caravan, super toch?

Nicole. 15-08-2019

Naar de winkel geweest om goed advies te krijgen voor het aanschaffen van een inductieplaat. Er is goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht in welke plaat bij ons in de keuken zou kunnen.

In eerste instantie zouden we de plaat zelf installeren, maar kwamen erachter dat dit toch door een professional gedaan moest worden. Contact opgenomen met de winkel en die heeft alsnog de installateur geregeld.

Er kwamen 2 mannen om de inductieplaat te installeren, met extra service. Wij zijn blij met de service van BCC!

W D de Fretes 15-08-2019

Jullie hebben gelijk het is low price omdat we eerst bij de buren zijn geweest media markt maar dat valt tegen. Ten eerste was de service van jullie top bij aankoop tot levering. We werden netjes geholpen aan tafel rustig met kop koffie en alles vrij goed uitgelegd. Bij levering aan afspraak gehouden met email en sms'je. Je kan tenminste nog wat doen want je word netjes gebeld bij levering.

Astrid van herk 15-08-2019

Als je in de garantie periode een storing hebt moet je zelf kontakt opnemen met klanten service, daarna met de reperareur klacht uitleggen nadat je dat als hebt gedaan bij klantenservice etc. Waarom ga ik nog naar de winkel voor een tv van ruim 2000,00 euro kan t net zo goed gelijk via internet kopen

Mitchell 15-08-2019

De winkel ziet er keurig uit en door het personeel wordt je vriendelijk behandeld. Het gekochte product was prima.

Wim 15-08-2019

In de Bcc winkel te Veghel goed geholpen door verkoper Remco. Kregen een goed advies en hij nam voldoende tijd om ons te helpen met keuze van nieuwe vaatwasser.

mh.rothkranz 15-08-2019

hallo krijg altijd wel een kleine verassing van hun en dat vind ik geweldig.
zoiets krijg je niet in een andere winkel.

Kitty 15-08-2019

Erg tevreden over BCC, personeel is vriendelijk, neemt de tijd, geeft goede uitleg over artikel, luistert goed naar wensen zodat wij makkelijk een keuze konden maken!

Fr@ 15-08-2019

Snel geleverd en het product netjes verpakt en werkt prima.
Maw zeer tevreden met BCC

P. Hageman 15-08-2019

Uitgebreide uitleg over de wasmaschine die we wilden kopen AEG en daarna gekocht hebben.
Geleverd door 2 zeer vriendelijke en correcte jongens, die vroegen of we nog wat uitleg nodig hadden.

Netten 15-08-2019

Bbc bevalt ons heel goed, goeie sortering en vriendelijk en kundig personeel!
Ook parkeren is zeer goed!

May 15-08-2019

Bestel proces ging makkelijk, keuze wanneer men lsngs kon komen. Duidelijke mail met daarin overzicht en datum van levering. Op dag van levering mail en app over tijdstip leverjng

Fred Maes 15-08-2019

Wasmachine snel geleverd, geinstalleerd en oude machine mee retour genomen. Prima service

Erica 15-08-2019

Een fijne winkel en aardig behulpzaam personeel
Ook is het fijn om soms rustig even na te denken in de koffiehoek over wat je gaat kopen
Zeker een aanrader

de Been 15-08-2019

Via bol.com een wasmachine gekocht bij bcc.
Bevestiging gekregen dat hij de volgende dag bezorgt word.
In de ochtend een telefoontje dat hij NIET bezorgt word.
Klantenservice gebeld. Antwoord. Wij kunnen u niet helpen.
Na contact bol.com artikel geannuleerd.
Service bcc is waardeloos.
Bij concurrent nieuwe besteld.
Deze komen afspraken wel na.
Officiële reactie van BCC 19-08-2019

Beste heer/mevrouw de Been,

Wat vervelend om te horen dat we het gewenste artikel niet op tijd konden leveren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Wiek 15-08-2019

Onlangs een Miele wasmachine gekocht. Een scherpe prijs en goede reviews via Kieskeurig brachten mij naar BCC. Een gratis transport en aansluiten tot op de badkamer van de eerste etage werkte erg praktisch. Hierbij hoef Je niet de hele dag thuis te blijven want men werkt via de mail met blokjes van twee uur levertijd en daarna telefonisch contact tot op 10 minuten nauwkeurig.
Het verpakkingsmateriaal en de oude machine werden gratis mee retour genomen.
Daarbij ook nog de vriendelijke chauffeurs en alweer was er een tevreden BCC klant.

Cor 15-08-2019

Als je met vragen over een bepaald product zit, wordt je keurig en netjes behandeld .
En er wordt ook duidelijk uitgelegd hoe het werkt
Daar nemen de medewerkers van BCC alle tijd voor. en dat is goede service.

Koos Groeneweg 15-08-2019

De medewerker legde alles prima uit en was van alles op de hoogte. De vragen waar hij niet meteen een antwoord op had ging hij direct even op internet opzoeken.
En hij droeg mijn zware aankoop (soundblaster met een zware subwoofer) naar mijn auto.

M. A. M. De Bake 15-08-2019

Win zijn tevreden met bcc, en kopen Al Jaren onze artikelen bij deze zaak. Ook zijn wij
deze keer byzonder tevreden met de bezorgers van onze wasmachine. Super korekt en
zeer voorkoment. Platina

Jos 15-08-2019

Dichtstbijzijnde zaak met ruime keuze. Veel problemen met mijn aankoop gehad, maar dankzij garantie probleemloos nieuw exemplaar van mijn t.v. gehad.....

gelmer 15-08-2019

Goede service en vakbekwaam personeel ze weten waarover ze praten heel belangrijk.

Irene 15-08-2019

Fijne webshop, duidelijke bestelprocedure. Alles verliep soepel, datum van levering is makkelijk aan te passen.

Erik 15-08-2019

Goede service en snel geregeld, s avonds besteld, volgende dag geleverd. Helemaal tevreden

Martijn 15-08-2019

Een rustige en betrouwbare winkel waar ik graag binnen stap. Het personeel helpt vriendelijk en heeft verstand van zaken. Voor technische apparatuur ga ik altijd naar de BCC.

Corneel basoski 15-08-2019

Dat een online-bestelling alle aandacht krijgt is geheel correct en juist
Maar dat de mannen die de thuisbezorging regelen soms als noodzakelijk kwaad worden gezien, is incorrect en onjuist!een kik
Wat ‘n bikkels zijn dat man! Honderd kilo twee etages op en jawel met een glimlach: geen kik, geen wanklank
Fantastisch deze krachtpatser:
Zonder meer een tien en eigenlijk
Meer dan dat!
Hulde!

Henk 15-08-2019

prettige bediening, met kennis van zaken en ook andere verkoopster erbij gehaald

Liedy en Joop 15-08-2019

Het personeel is erg vriendelijk en vooral erg deskundig!!
We werden er perfect geholpen!!

Diana 15-08-2019

Bcc den helder is een hele fijne winkel, ruim en overzichtelijk.
De service is uitstekend. Je krijgt de kans om zelf eerst rustig rond te kijken en zodra je een vraag hebt staat het personeel klaar om mee te denken en advies te geven.

Ed Cloeckaert 15-08-2019

Wij werden vlot en vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van onze nieuwe vaatwasser. We kregen een deskundige uitleg.

Karina 15-08-2019

Ik was bij bcc in Veghel en ben super tevreden over verkoper P.Hij vertelde dat hij er al 30 jaar werkte en was enorm goed in de weer . Zo hoort een verkoper te zijn . Productkennis, moeite doen voor de klant , meedenken en de tijd nemen om een praatje te maken . Ik zo zeggen zuinig zijn op zo’n verkoper !

René 15-08-2019

BCC Sliedrecht is een overzichtelijke winkel, met professioneel winkelpersoneel. Over de jaren heen zie je nog steeds de zelfde vertrouwde gezichten. Je krijgt goed advies en er wordt tijd voor je genomen. De klant staat duidelijk centraal.
We gingen op zoek naar een standaard wasmachine; en zijn met een degelijke Miele weggegaan. Een goede, maar niet top-of-the-bill. BCC Sliedrecht heeft een zeer ruime keuze.

Mark 15-08-2019

Gezocht op internet naar een beschikbare laptop volgens bepaalde ingevoerde eisen/wensen en een passende gevonden voor een leuke prijs en levertijd bij BCC.

N.de Groot 15-08-2019

Je wordt vriendelijk geholpen. Heb een Sony dsc hx 60 camera gekocht en werd mij de nodige uitleg gegeven.Zou zeker weer iets bij bbc kopen als ik anders nodig zou hebben!

W.rolink 15-08-2019

Goede service en wij zijn prima geholpen bij bcc in Emmen , wij hebben goed advies gekregen en de diepvries kast werd netjes geplaatst

Hans 15-08-2019

Slecht bedrijf kwa Communicatie, niet te bereiken na herhaaldelijk bellen, laten je gewoon in de wacht staan. Had een vraag over een product of dat het op voorraad was zodat ik niet voor niets rijd. Nu bij beter bedrijf gekocht.
Officiële reactie van BCC 19-08-2019

Beste Hans,

Wat vervelend om te horen dat de communicatie niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Marcel van Meerveld 15-08-2019

BCC heeft altijd vriendelijke medewerkers. Inruilen of terugbrengen is meestal geen probleem. Het bedrijf levert over het algemeen snel en correct af. Het prijsniveau kan zich meten met de grote concurrenten. Ook door de aanwezigheid van fysieke winkels in de buurt blijft het contact persoonlijker dan bij de grote ketens. De medewerkers staan altijd paraat om 'mee te denken' in oplossingen voor problemen.

Paul 15-08-2019

Wij werden vandaag heel vriendelijk geholpen door een man ! Een grapje en koffie kopje erbij ! Ook legte hij alles goed uit en heeft ons super goed geholpen!

Cornelia 15-08-2019

Personeel was deskundig. Genoeg keuzemogelijkheden. Bezorging aan huis werd goed geregeld. Wel jammer dat de vrieskast niet werd uitgepakt en gecontroleerd op schade waar de bezorger bij was. Kleine moeite om in 1 minuut uitleg te geven. Later zag ik via de email dat er wel was getekend voor ontvangst en controle van de kast door mij.

M vd Heijden 15-08-2019

Prima geadviseerd. Ook duidelijk aangegeven dat ik kan terugkomen als t niet werkt. Ze zorgen voor een oplossing.

José Kon van der Kruis 15-08-2019

Klantvriendelijk
Denken met je mee
Al eerder diverse aankopen gedaan bij BCC
Omdat de service perfect was zijn we nu ook weer Nasr deze winkel gegaan

Rob 15-08-2019

Prima webshop waar je gemakkelijk alles kunt vinden en bekijken. De webshop ziet er goed en overzichtelijk uit.

Martijn 15-08-2019

goed en snel geholpen in de winkel in Middelburg, vriendelijke verkoper en keurig geleverd.

Ronald 15-08-2019

Prima winkel, goede service. Zeer tevreden met mijn aankoop. Zal zeker weer terug gaan naar deze zaak. Een aanrader voor iedereen in de buurt.

Rene Veraart 15-08-2019

Een geweldige winkel met deskundig en gemotiveerd personeel. Daarnaast een enthousiaste en meedenkende bedrijfsleider die ook nog eens gewone mensentaal spreekt.

E.Kreuze 15-08-2019

Ik was al eerder in deze winkel geweest en tevreden.
Deze keer wist ik al wat ik wilde en de verkoper hielp me goed. Ik kocht een camera maar het model dat ik wilde was niet aanwezig in de winkel.
Dat is later bij mij thuis bezorgd.
Alleen had de verkoper me niet verteld dat ik een SD kaart nodig had en dat die er niet bij geleverd werd evenals een kabeltje.
Daarvoor moest ik later nog een keer terug naar de winkel. Jammer.

Nilac 15-08-2019

De bestelling en levering was prima. En de prijs en kwaliteit van het product ook uitstekend.

Wendy 15-08-2019

Goede service en goede bezorging. Ik zou iedereen aanraden om te gaan winkelen bij BCC.

Antonie Verdonschot 15-08-2019

Gelukkig een fysieke winkel waar ik kan zien wat ik koop. De verkopers zijn deskundig en geven een goed advies. Mocht de aankoop niet bevallen kan ik binnen 30 dagen nog ruilen. Top service.