Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Treegje 18-08-2019

Bij BCC werden we vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.
Het apparaat da we wilden hebben was in de directe omgeving alleen bij BCC te koop.
En natuurlijk online, maar het is prettiger als je een artikel ook even goed kunt beoordelen in een echte winkel.

Frans Brandevoort 18-08-2019

Mijn aankoop van de DVD/CD Speler SONY DVP-SR760H, natuurlijk bij BCC.
Is weer een geslaagde aankoop in de winkel van BCC in Helmond.
Goede informatie over de aankoop en vriendelijk personeel.
Verder is de kwaliteit van deze speler prima en via een HDMI naar de TV ook heeft deze speler en USB aansluiting.

J v Gerwen 18-08-2019

Goed advies. Ze nemen echt de tijd voor jou als klant. Je weet dat je niet teveel betaald!

Robert04 18-08-2019

We waren op zoek naar een stekkerdoos van het merk monster voor minder dan 4 aansluitingen. Ze hadden alleen nog een voor 8 aansluitingen. Bij aankoop van b.v. een nieuwe televisie kreeg je 25% korting op een accessoire, wat voor ons eigenlijk niet van toepassing was. Toch kregen we 25% korting op de Monster stekkerdoos van 8 aansluitingen omdat ze de andere modellen niet voorradig hadden. Zeer netjes, maar ik had ook niets anders verwacht. BCC Beek we zien ons snel weer!

Harrie Strijbos 18-08-2019

in het grote aanbod snel een goede keuze kunnen maken
en de goede uitleg van de verkoper

Rob 18-08-2019

Vandaag in Heerlen geweest en geholpen door ..... met mijn nieuwe printer. Ik ben zeer slecht en onbeshoft geholpen door deze man. Wij hebben al veel bij BCC in Heerlen gekocht maar dit was de laatste keer.
Officiële reactie van BCC 19-08-2019

Beste Rob,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en je niet prettig behandeld bent in het filiaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

jo 18-08-2019

behulpzaam personeel.komt afspraken na en geeft goede uitleg over het product.

Marcel 18-08-2019

Goede prijs en kwaliteit, uitgebreide betaal mogelijkheden.
Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

jan 18-08-2019

duidelijke omschrijving van de wasmachine
vriendelijke bezorgers
wasmachine naar boven gedragen en geplaatst op een moeilijk bereikbare plaats
alle lof voor deze 2 bezorgers

Miriam 18-08-2019

Klantvriendelijke benadering.
Medewerker geeft goede uitleg en neemt de tijd voor je.
Ik kom hier graag omdat ik weet dat er altijd goede service is.

Pieter 18-08-2019

De medewerker was geduldig en deskundig. Hij nam ruim de tijd voor ons. Het assortiment is prima

Sjorsie 18-08-2019

Ik heb op vrijdag bij BCC in Oss een e-reader Kobo Forma aangeschaft. Uiteraard direct aan de slag maar helaas, werkte niet zoals de verwachting en bedoeling was. Zaterdag nog een paar uurtjes proberen maar toch maar terug naar de winkel. Aan D. van BCC uitgelegd wat de reader wel en niet deed. Conclusie was dat de reader zonder problemen direct vervangen werd door een nieuw exemplaar. D. heeft zelfs nog geholpen bij het installeren en twee boeken gedownload om te controleren of alles nu wel functioneerde zoals de bedoeling was. Dit onder het genot van een beker koffie. Topservice !! Volgende aankoop zal hoogstwaarschijnlijk weer bij BCC plaatsvinden. Gelukkig zijn er nog zaken waar service hoog in het vaandel staat. Dank u wel.

Carlijn 18-08-2019

Wat een slechte en lange levertijd heeft BCC. Dit is helemaal niet anno 2019.
5 werkdagen na iets te hebben besteld is het nog niet geleverd. Nieuwe bezorgdatum besproken. Krijg ik daarna een mailtje dat de bestelling geannuleerd is... zonder overleg!
Officiële reactie van BCC 19-08-2019

Beste Carlijn,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel konden leveren en het zonder overleg is geannuleerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, Sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Matty 18-08-2019

Wederom prima geholpen. Ik heb een SD kaartje gekocht voor mijn telefoon. Ondanks de drukte was er toch even tijd om met mij even te gaan zitten en rustig uit te leggen hoe ik bestanden uit mijn telefoon kan overzetten op dat kaartje. Fantastisch, daarom kom ik steeds weer terug bij BCC Breda.

Jac van Loenhout 18-08-2019

zeer goede uitleg en vriendelijk en vooral geduldig geholpen door uw medewerker.heeft zeer zeker tot de aankoop meegeholpen

Carla 18-08-2019

Fouten kunnen gemaakt worden maar bij hen kunnen ze in het systeem zien wat er mis is gegaan, dat is fijn want dan kunnen vergissingen hersteld worden.

Arjan Werink 18-08-2019

Uitstekende klantenservice. Lag op de route en was goed aangemerkt. Ben hartstikke tevreden met het product

Ton Bos 18-08-2019

koop eigenlijk altijd bij BCC de grote en soms kleine apparatuur; altijd deskundig, vriendelijk en correct, prima!

Bruijn 18-08-2019

Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door het personeel, mooie verzorgde winkel.
BCC is een prima winkel met scherpe prijzen Tevreden

Nico koevoets 18-08-2019

Vriendelijk en goede voorlichting. Niet opdringerig. Geven verschil aan in een goedkoper en duurder apparaat en laat aan ons de keus.

P.M. Bakker 18-08-2019

Deze winkel in Alkmaar is een fijne winkel met deskundig personeel. Vooral de medewerkster Patricia !!!!! Zij heeft mij al meerdere keren geholpen en daar ben ik ZEER tevreden over.

info 18-08-2019

Wat een vrolijk team ' het platina' team. Alles uiterst keurig geplaats, gecontroleerd, aangesloten én schoongemaakt. Top

FPL 18-08-2019

De verkoper wist precies hoe het werkte en gaf een duidelijke uitleg. ook de gedane adviezen waren goed en onderbouwd

Ton Schuitemaker 18-08-2019

Erg vriendelijk personeel met verstand van zaken. Iedere keer weer weten ze een goed advies te geven en hebben ze veel productkennis.

Jack Asselbergs 17-08-2019

Zeer goede, attente en deskundige voorlichting van de voorkomende verkoper. Veel keuzemogelijkheden maar dankzij zijn advies de juiste keuze kunnen maken.

Samira 17-08-2019

Ik ben vandaag bij BBC geweest in de Oostpoort en werd hele vriendelijke, persoonlijke behulpzame mannier geholpen.

Ga zo door en tot snel! :)

Robert 17-08-2019

We werden prima geholpen bij de keuze en aanschaf van een nieuwe gsm. Vriendelijk personeel.

Iris 17-08-2019

Zorgvuldige levering en aansluiting van de tweede hands vaatwasser. De oude/kapotte werd weer retour genomen. Vaatwasser was goed onderhouden, schoon en voorzien van oorspronkelijke gebruiksaanwijzingen. Bezorgers waren zeer vriendelijk, de oude vaatwasser lekte na de loskoppeling nog water. Ook dit ruimde ze vervolgens op.

Scheetepeet 17-08-2019

We zijn goed geholpen.
Kregen meer dan genoeg info over een nieuwe laptop.
En komen zeker hier terug voor een andere aankoop voor in huis.
Binnenkort een nieuwe tv nodig.....dus.
BCC Alkmaar zou ik aanprijzen bij andere mensen.

GillesdeGeus 17-08-2019

Snelle bediening, beste prijs, mooie winkel in Bergen op Zoom. al met al een topaankoop in een topwinkel, veel beter dan de MM

Linda 17-08-2019

Ik ben in de fysieke winkel geweest en ben daar erg vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Hans 17-08-2019

Goede passende adviezen. Er wordt goed geluisterd en met je meegedacht. Vriendelijk en deskundig personeel.

Diana 17-08-2019

Breed assortiment, vriendelijk personeel. En het personeel was erg behulpzaam en meedenkend in het zoeken naar een oplossing.

H. de Bruijn 17-08-2019

Ik werd uitstekend gehoplen mijn vele vragen zijn bevredigend beantwoord en de verkoper nam de tijd voor mij

Marijke 17-08-2019

Fijn geholpen. Ik vind het prettig dat er de tijd genomen wordt voor je als klant en de service is goed. Ook blij met de aankoop. Het installeren van de printer was even een klusje maar hij print snel en helder. Tevreden met de aankoop.

Ron 17-08-2019

Supergoed geholpen door Diane in winkel te Arnhem. Zij is erg deskundig en we kregeneen goed en vrijblijvend advies. Zelf de keuze voor dit tv toestel gemaakt.
Laagste prijsgarantie direct zelf aangeboden door BCC.
Zeer nette informatie over tijdstip levering via sms, mail vooraf en telefoontje 20 minuten voor levering. Wij zijn erg tevreden over de geboden service.

Tv zelf geïnstalleerd. Dit bleek erg eenvoudig. Zeer mooie kleuren. Prachtige beeldkwaliteit.

Maurice Kempe 17-08-2019

vriendelijk personeel , goede uitleg van het product wat we hebben gekocht eerlijk en betrouwbaar.

Muriël Versluis 17-08-2019

De uitleg was zeer goed. Er werd geluisterd naar mijn wensen. De wasmachine is vandaag bezorgd, en ik heb al twee wasjes gedraaid. De wasmachine draait redelijk geruisloos, en in een snel tijdsbestek. En dat voor een prijs van rond de 500 euro. Ik ben zeer tevreden met mijn wasmachine.

Nanaja 17-08-2019

Gisteren heb ik een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Omdat deze telefoons erg duur zijn, hielpen de medewerkers me meedenken. Het was de allerlaatste en hij stond in de vitrine, dus ik kreeg korting en via een overstap naar Essent kon ik nog eens 150 euro besparen.
Zo was het toch nog mogelijk en omdat het op dat moment rustig was i.v.m. de regen, is mijn telefoon ook nog even gebruiksklaar gemaakt. Dikke complimenten voor de medewerkers van de BCC.

WIL 17-08-2019

Overzichtelijke winkel.
Goed geholpen door mevrouw die ons deskundig heeft geïnformeerd.

Engels 17-08-2019

Doen wat ze beloven, snelle heldere afhandeling van bestelling. Gemakkelijk bestelproces.

Vanessa 17-08-2019

Goede uitleg over tv met alle mogelijkheden en eventuele bekabeling. Oude tv werd netjes ingenomen.

Ad van Baal 17-08-2019

Hulp in winkel zeer gped. Deskundig en behulpzaam. Personeel klantenservice hoofdkantoor zorgt voor frystratie em onbegrip. Zijn knoken in klantencontacten. Jammer, anders was het cijfer zeker een 10 geweest.

Marco kieft 17-08-2019

Wij hebben onze tv ook bij de BCC gekocht. Nu waren wij op zoek naar een geluid installatie. Dus gingen we ook hier kijken door dat we goede hulp kregen hebben wij hier onze set van bose gekocht.

Sven 17-08-2019

De jongens belde netjes optijd (35min) van te voren en hebben het apparaat met een glimlach geïnstalleerd dit gaf mij een hele fijne zorgeloze ervaring

Mike 17-08-2019

Netjes beleefd en voldoende personeel. Het versturen van de bon digitaal naar de mail is nieuw voor mij en zeker een goede zaak :)

Christine 17-08-2019

Was de eerste keer dat ik deze webshop bekeek, maar duidelijke en een hele snelle en nette levering.

Theo 17-08-2019

Ik kocht een laptop in de vestiging in Lisse. De laptop bleek niet op voorraad te zijn maar de volgende dag op het afgesproken tijdstip werd deze thuis bezorgd. Na de aankoop toch even op Internet gekeken en een andere aanbieder bleek € 50 goedkoper te zijn. Het verschil werd mij contant terug betaald zonder moeilijk te doen. Top dus!

Frans van der Veen 17-08-2019

Leuke winkel in Leeuwarden, vriendelijk personeel, goed geadviseerd. Bij aanschaf tv voor op de slaapkamer, een winkel waar we zeker terug komen.

Miranda 17-08-2019

Enthousiast ontvangen. Overzichtelijk en netjes uitgestalde producten. Personeel weet wat waar te vinden is en is professioneel/ heeft productkennis. Weet fijn en vriendelijk te adviseren in keuze. Wenst je een fijne dag/ een goed weekend bij verlaten van de winkel.