Eric Voorn 26-08-2019

Via chatroom contact opgenomen met Bcc over een geleverde wasmachine. Uiteindelijk hadden wij de verkeerde uitvoering besteld. Ze stelden zelf voor om de vaatwasmachine om te ruilen met een betaling van het verschil wat de betere uitvoering kost. Alles binnen 1 week geregeld. Nieuwe vaatwasser is echt veel beter. De service van Bcc is echt TOP. Bcc Deventer bedankt.

Paola 26-08-2019

Vriendelijk en kundig personeel. Zeer behulpzaam en meedenkend. Bestelling na 1 dag gecanceld vanwege de recente ontdekte slechte reviews van monteurs van het door mij bestelde merk wasmachine. Was geen probleem om te annuleren en een andere te bestellen. Scherpe prijs. Goede en vriendelijke service bij het brengen, installeren en afvoeren van het oude apparaat. Levertijd is volgens de site van BCC 1 dag, dat bleek 4 werkdagen te zijn. Minpuntje.

Dicky 26-08-2019

Ik kom al jaren in deze winkel en zoals altijd ben ik ook deze keer weer uitstekend geholpen. Er wordt eerlijk meegedacht en geadviseerd. Ben ik erg blij mee!!
Mede omdat ik er alleen voorsta is betrouwbaar advies voor mij heel belangrijk.

Willem J 26-08-2019

De jongen kwamen de droger super gehaast brengen, de droger was al compleet uitgepakt wat niet het gevoel geeft dat je een nieuw product ontvangt, dit wordt nog extra onderstreept doordat het apparaat onder een laag groezelig stof zit. (Ik snap dat dit efficiënter is)

Stekker er in, knop aan hij doet het hoor meneer, tot ziens. De ervaring met de Coolblue bezorgers was veel beter, daar werd nog een stukje instructie gegeven tips etc.

Beste Willem,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Taco 26-08-2019

Ondanks de ruime keuze en aanwezigheid van medewerkers, was er vanaf binnenkomst tot de de periode van beslissing nemen geen medewerker die de moeite nam om contact op te nemen voor hulp in de keuze / advies. Ieder liep gewoon voorbij, ondanks verzoek tot hulp. Om de reden dat we op dat moment maar internet hebben ingeschakeld hebben we toch onze keuze kunnen maken (en kunnen vergelijken).

Beste Taco,

Wat vervelend om te horen dat er geen personeel zichtbaar was in de winkel om te helpen of advies te geven.Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Taco 26-08-2019

Beste BCC,
Erg net om hierop te anticiperen.
Mijn ordernummer is 201908-005812740

Pol 26-08-2019

Ik was opzoek naar een telefoon, en keek rond naar een verkoper. Na 1x oogcontact werd ik gelijk tewoord gestaan, en mijn vraag werd direct beantwoord.

Fijne service, hiervoor ga ik naar de BCC i.p.v. de buurman (mediamarkt Hengelo)

Anja 26-08-2019

Ik wilde het in de winkel kopen en helaas was het niet op voorraad meer, 5 dagen levertijd.
De bestelling werd geleverd, bleek het strijkijzer op 2 plekken al beschadigd en de strijkplank wiebelde enorm. Levensgevaarlijk om daar een heet strijkijzer op te gebruiken.
Terwijl het geleverd was moest ik het toch zelf terugbrengen naar de winkel, niet heel handig als de winkel midden in een overdekt winkelcentrum zit waardoor je met je spullen nog een hele weg moet afleggen.... wel mijn geld terug gekregen maar ja dat lijkt me niet meer dan reëel.
Officiële reactie van BCC 05-09-2019

Beste Anja,

Wat vervelend om te horen dat we het gewenste artikel beschadigt was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Anoniem 26-08-2019

Super vriendelijk personeel die je goed helpen en net dat stapje extra voor je willen zetten. Ook zijn ze pro actief en vragen ze netjes of ze je ergens mee kunnen helpen i.p.v. dat jij naar hun op zoek moet.

Bert 26-08-2019

Duurde wat lang totdat er een medewerker kwam. Verder alles prima. Kreeg een showmodel (magnetron) mee. Vergeten te vragen om de handleiding. Of zij zijn het vergeten te melden?
Later kreeg ik een mail met de volgende opmerking 'Je ontvangt deze e-mail omdat je recent een aankoop hebt gedaan bij BCC. Je kunt je hiervoor niet afmelden', In total dus voor 1 aankoop 3 mails gekregen zonder me daarvoor aangemeld te hebben. Daar stoor ik me wel een beetje aan.

Jan Taco 26-08-2019

Stilzitten als je geschoren wordt. Maar om mijzelf beter te kunnen scheren moest ik toch wel in actie komen. Bij een grote retailer in mijn woonplaats bot gevangen. Zeker, er was een demonstratiemodel van het gewenste apparaat. Maar geen voorraad en evenmin online, aldus de verkoper. Maar via BCC had ik binnen een etmaal het scheerapparaat naar keuze. Goed werk!

maarten 26-08-2019

Op zoek naar een smartphone kwamen we ook bij BCC. Zeer duidelijk werd ons uitgelegd wat de meerwaarde van een duurder toestel was, en wat deze meerwaarde voor mijn gebruik van de gsm zou kunnen zijn. Ik heb nu geen te duur toestel gekocht en ben er nog steeds erg tevreden over.

Irene 26-08-2019

BCC in de Wall is erg makkelijk te bereiken, de reden om hier naar toe te gaan voor mij. In de winkel ben ik heel vriendelijk geholpen, een meisje hielp mij bij de keuze voor een stofzuiger, toen ik vragen had over computers werd ik bij een andere verkoper voorgesteld, hij was gespecialiseerd in dat deel. Beide gaven mij een goed gevoel en legde alles prima uit. Ik kom zeker terug!

Eduan 26-08-2019

I would recommend buying any electronics at BCC. The on floor staff are really helpful! They have good knowledge on the products and made good suggestions regarding the products that we were looking at. The delivery was also spot on!
Ik zou BCC aanbevelen. Success!

Tony 26-08-2019

Epson Ecotank printer gekocht. BCC Hoogeveen bezocht om toch het verschil in printers "live" te bekijken. Toch gekozen voor de Epson vanwege het inkt systeem. Goede service, goed advies en lekker dicht bij huis.

ivan 25-08-2019

Prima geholpen door de medewerkers, de eerste verkoper gaf netjes aan dat hij geen antwoord had op mijn specifieke vraag en verzind geen onzin maar haalde netjes iemand erbij die er meer verstand van had.

Koert 25-08-2019

Snel en correct behandelt zonder te pushen naar verdere aankopen of bijbehorende producten.

Jan Kees 25-08-2019

Erg netjes en kundig geholpen door de verkoper. Eerlijke adviezen gekregen.

Cliff 25-08-2019

In vergelijking met andere websites een van de laagste prijzen en geen extra kosten voor meenemen oude wasmachine en aansluiten nieuw exemplaar. Tijdsslot waarin apparatuur wordt geleverd verplicht je niet de gehele dag thuis te blijven

G. Otten 25-08-2019

Was op zoek naar een telefoon en deze was bij bol.com 20 euro goedkoper dan bij BCC maar de prijs werd zondermoeite aangepast door de verkoper Rick .
goede service en vriendelijk geholpen .

D 25-08-2019

Goede garantievoorwaarden, zeer snelle levering, zeer scherpe prijs. super tevreden!

Gaby 25-08-2019

Vanmiddag in BCC op zoek naar een goede Blu Ray speler. De verkoper had direct tijd voor ons en vroeg even waar wij hem exact voor wilden gebruiken. Toen we hem aangaven dat hij voor op de tienerkamer was, heeft de verkoper de voor ons beste optie laten zien en ons dus NIET zomaar de duurste aangesmeerd. Blij met een eerlijke verkoper!

D de Jong 25-08-2019

Perfect geholpen en Belofte van de laagste prijsgarantie nagekomen! wederom een fijne aankoop bij BCC.

ouder echtpaar 25-08-2019

Prettige winkel en overwegend beleefd en behulpzaam Personeel.Komen er al jaren. Deze maal wat comunicatie problemen per mail ,maar alles is prima opgelost

Loes 25-08-2019

Heel aardig en behulpzaam personeel. Ik kwam een ereader ruilen die kapot was gegaan. Mijn probleem werd perfect en geduldig opgelost.

Herman 25-08-2019

Ik. Kwam in de winkel voor kunststofringetjes voor mijn Philips scheerapparaat. In eerste instantie moest ik aan een geheel nieuwe kop, maar vond deze te duur. De verkoopster zocht verder in de computer en kon ook apart de nieuwe ringetjes bestellen. Bedankt voor de moeite en kom zeker in deze zaak terug voor een vraag of artikel.

Sarah Tan 25-08-2019

Ik heb laatst de Sony Cybershot DSC-HX90V aangeschaft, en ik ben er erg tevreden mee.
Ik ben naar de winkel geweest, om te kijken welke camera ik nodig had. Ik heb voor de BCC gekozen, want deze was makkelijk te bereiken en ik wist dat het betrouwbaar was. Hier werd ik vriendelijk geholpen. Later heb ik de site opgezocht. Deze vond ik erg overzichtelijk en ik heb snel kunnen vinden waar ik naar zocht. Ik heb de camera besteld, en deze werd netjes en snel geleverd, en via de Track and Trace kon ik mijn pakketje volgen. Dat was erg fijn, want zo zag ik precies tussen welke tijden mijn camera binnen kon komen.

Ricardo 25-08-2019

In de BCC in beverwijk een Jura koffie machine gekocht. De verkoper nam alle tijd en had duidelijk kennis van zaken. Goed geholpen en de machine direct mee kunnen nemen.

Jan Willem Gouverneur 25-08-2019

Terugkomende van vakantie met drie bergen van wasgoed is het pijnlijk om te bemerken dat de wasmachine kapot is! Maar dankzij de goede deskundige en vriendelijke benadering van de BCC medewerker .... wisten wij snel wat onze nieuwe machine zou worden, dat hij er ook nog voor zorgde dat hij binnen 2 dagen in huis was en op z'n plek geplaatst en aangesloten werd maakte alles compleet. Dus BCC Apeldoorn dank voor de goede service in de winkel en thuis. De was is inmiddels weg gewerkt.

A,J. Bliek 25-08-2019

Wij zijn al langer klant van BCC, m.n. het filiaal aan het Buikslotermeerplein te Amsterdam-Noord. Het is een prettige zaak met vriendelijk en deskundig personeel waar wij altijd prima zijn geholpen.We krijgen goede uitleg en goed advies, met de bezorging wordt rekening gehouden met onze wensen/mogelijkheden. De service is prima en BCC doet wat ze belooft.

Pépé 25-08-2019

Het was twijfelen tussen een 1 en een 10. Bij aanschaf van vaatwasser ben ik zo slecht geadviseerd dat ik een exemplaar heb gekocht die niet bleek te passen. Vol boosheid terug naar de winkel, ik zou ze leren. Daar werd alle boosheid ontnomen door empathische, deskundige en humorvolle medewerker. Vol geduld alles hersteld, kleine compensatie en wat extra spullen gekocht. Voldaan de winkel weer uit. Deze medewerker verdient voor mij een prijs in klantwaardering, super. En alle vertrouwen dat vaatwasser straks goed past!

Beste heer/mevrouw Pépé,

Wat vervelend om te horen dat je eerste instantie niet goed geadviseerd bent. Wel top dat je toch terug bent gegaan naar de winkel en blij om te horen dat het BCC gevoel terug is gekomen. Graag willen we weten welke winkel het was.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Meghan 25-08-2019

Ik ben goed geholpen. De medewerker heeft mij erg geholpen bij het maken van de juiste keuze. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

John 25-08-2019

Mijn Haartrimmer na jaren Ineens overleden op zaterdagochtend
En planning dagje strand met gezin .
Aangezien ik bijna kaal ben en haartrimmer elke dag gebruik ging ik voor het strand nog snel een haartrimmer uitzoeken bij BCC Roosendaal
Ben super goed en snel geadviseerd en stond binnen 10 minuten weer buiten met mijn nieuwe aankoop
Op naar het strand
Souper blij !
Bedankt BCC

ger 25-08-2019

goede deskundige en met de klant meedenkende medewerkers
ruime en overzichtelijke winkel
geen opdringerige medewerkers die je rustig benaderen en gepaste afstand bewaren

William 25-08-2019

Goede en correcte uitleg over het product.
Vriendelijke verkoper.
Ruime keuze

bert 25-08-2019

goede prijs-kwaliteit verhouding
perfect advies
snelle levering
op afgesproken tijdstip

Marja & Marius 25-08-2019

Het is en blijft een genot bij BCC te kopen. De laagste prijsgarantie werkt als een trein. Goudeerlijk en snel wordt het toegepast. Leuke ervaring. Snelle levering binnen 24 uur. Ik zou niet anders willen.

ten Brink 25-08-2019

Wat ons opviel was het perfecte optreden en uitvoering van het “installatie team”, perfect in optreden en vakkundigheid met de installatie van een lastige inbouw klus.

Reijn 25-08-2019

Vriendelijk personeel die weet waarover ze praten. Vakkennis. Mooie overzichtelijke winkel. Mooie aaan biedingen.

Patrick Driessen 25-08-2019

BCC heeft klantvriendelijk personeel en je wordt er goed geholpen. Mankeert er iets aan het door jouw bij BCC gekochte artikel dan kun je ten allertijden bij BCC terecht voor advies.

Travelbart 24-08-2019

Gratis parkeren en ruime winkel met groot assortiment. En mooie aanbiedingen.

Johan du PON 24-08-2019

ik heb voor bcc sliedrecht gekozen in verband de goeie service en klantvriendelijkheid. wij zijn daar geholpen door yoeri die veel verstand had van het product en niks aan drong. we hebben daar en laptop gekocht. zou er zeker terug naar gaan. werk zelf ook in een winkel dusvindt klantvriendelijkheid en goeie kennis heel belangrijk.

Anna Dadela 24-08-2019

Bardzo miła, kompetentna i pomocna obsługa. Sprawne załatwienie. Jestem zadowolona już nie po raz pierwszy jestem klientem tej placówki i z pewnością będę wracać. Jedyny minus - problemy z systemem i tylko dlatego oceniam na 7

Anke 24-08-2019

BCC Leeuwarden is een fijne, overzichtelijke winkel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Simon Kraak 24-08-2019

Vandaag heengegaan om te kijken voor een galaxy tab s6.
En uiteindelijk aangeschaft.
Heb een goede uitleg gekregen over de mogenlijkheden van het apparaat.
Snel en vriendelijk geholpen , de persoon kon ons nog wel van eerdere aankopen .
Zeer klantvriendelijk .
Wij zijn vaste klanten .

C. de Vos 24-08-2019

Fijne medewerkers, kundig, vriendelijk en behulpzaam. We kwamen voor een telefoon en hebben meteen nog advies gevraagd over inductie, vaatwasser en een condensdroger. Verschillende mensen gesproken en goed geholpen.

Adh 24-08-2019

Een product gekocht wat binnen 2 weken goedkopen is geworden, het was helemaal geen probleem om met de bon dit verschil terug te krijgen
Prima service dus

E. B Muller 24-08-2019

Ik kom uit Meppel en was op zoek naar een I -Pad 32 gb. Natuurlijk heb ik eerst op internet gekeken hoe deze i -pad beviel. Na de reviews gelezen te hebben wist ik het wel. De prijs was bij BBC in Hoogeveen aanzienlijk goedkoper dan in Meppel. Ik werd goed en vriendelijk geholpen . Binnen een kwartier stond ik weer buiten met mijn nieuwe aankoop.

Roy 24-08-2019

Goede en snelle service door richard.
Product thuis uitgepakt en het werkt ook nog eens super.
Na veel gekloot en oplossingen te hebben gezocht eindelijk de juiste gevonden bij bcc.

Bedankt voor de goeie service.

Leo 24-08-2019

Vriendelijke ontvangst, deskundig geholpen, waarbij het advies ons op de juiste weg heeft geholpen.

Sander Feijtel 24-08-2019

Echt een top winkel met goede service.
Bij een andere zaak was het goedkoper dus ik kreeg het voor dezelfde prijs. Ook handig is dat de bon ook in hun systeem blijft staan.