Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R. Malczewski 21-08-2019

De navigatie die ik heb gekocht is goedkoper bij BCC dan in de directe winkel van de fabrikant. Zeer snelle levering aan huis. Ik raad zeker de BCC-winkel aan.

wilma 21-08-2019

kundig personeel en vriendelijk,helpen je prima en hebben veel kennis in huis

Margriet Flierman 21-08-2019

Zeer deskundig en klantvriendelijk advies. Edwin heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Ik kom er graag als ik oets nodig heb. Edwin je bent een vakkundige topper

Jan Gooren 21-08-2019

Men is hier klant vriendelijk en deskundig. men heeft altijd wel iemand die meer weet van een bepaald product, dus al je vragen kunnen worden beantwoord. Verder is de koffie goed.

Jeroen 21-08-2019

Zeer overzichtelijke winkel en zeer adequaat advies. Werd keurig gewezen op de extra service-mogelijkheden maar werd verzekerd dat de installatie niet ingewikkeld zou zijn. Dat bleek in de praktijk ook zo te zijn.

Vanderstad 21-08-2019

Ondanks de grote voorraad was het door ons gekozen model niet beschilbaar op deze lokatie. Er werd alle moeite gedaan om onze keuze toch beschikbaar te krijgen via andere locaties, hoofdkantoor en importeur.

Ikzelf schermer 21-08-2019

Gedegen vriendelijk vrolijk vakbekwaam en gei teresseerde medewerkers die als ze een antwoord neit weten, zorgen dat ze het antwoord wel kunnen geven. Voelde me welkom gezien gehoord en geholpen. Voor deze service ga ik naar een winkel!!

Helena 21-08-2019

Ik ben van mening dat een fysieke BCC winkel broodnodig blijft. Online winkelen is niet aan mij besteed. Ik wil graag de produkten ZIEN, en met een verkoper de verschillen tussen 2 keuzes kunnen maken. Ik heb toch voor de Miele gekozen. De verkoper heeft verstand van zaken en heeft me geholpen met het maken van de juiste keuze.

Jeroen 21-08-2019

Nette en duidelijke webshop welke hun bezorgafspraken netjes volgens afspraak nakomt. Voor levering word nogmaals telefonisch contact opgenomen wanneer de bezorger onderweg is. Vriendelijke bezorger die het product tot in de woonkamer heeft bezorgd.

Quinta 21-08-2019

Ik heb online keukenapparatuur aangeschaft bij BCC, de levering was gratis, snel en duidelijk binnen welk tijdsbestek de bezorgers zouden komen. Ook werd ik vooraf nog gebeld, wat erg fijn is.

Nadat ik de apparatuur had uitgepakt en in de keuken had gezet bleek dit toch niet mooi te staan in de keuken. Ondanks dat ik de verpakking niet meer had kon ik de apparatuur toch nog retourneren. Dit is ook netjes opgehaald en vervangen voor een ander apparaat die ik had gekozen. Dikke plus dus!

Klantenservice via Whatsapp werkt ook erg fijn en snel.

Het enige jammere vond ik dat bij het elektrisch fornuis niet stond aangegeven dat het snoer en de stekker niet bij het apparaat zitten en dat je deze er los moet bij kopen. Dit kan duidelijker online worden aangegeven, dat is het enige verbeterpunt.

Ik zou BCC absoluut aanbevelen!

Hans 21-08-2019

Ik vind het prettig dat er altijd wel een zekere rust is in de winkel en je goed geholpen wordt. Onze laatste aankopen zijn prima.
Bij laatste aankoop werd prijs bijgesteld, omdat ik net bij concurrent lagere prijs had gezien.

Duikeend 21-08-2019

In de winkel was het apparaat wat ik wilde hebben niet aanwezig. Verkoper keek in het systeem en er waren in het magazijn voldoende exemplaren. Zou de volgende dag al thuis bezorgd worden hetgeen ook gebeurd is. Prima service!

Jolanda 21-08-2019

Dit is een geweldige winkel die weet wat ze in de winkel hebben staan en ook precies kunnen vertellen wat de voordelen en nadelen zijn... ik ben in elk geval fantastisch geholpen.

Henk 21-08-2019

Ruime plezierige winkel met vriendelijk personeel.
Bezorgingsprobleem werd vervolgens snel en adequaat opgelost.

Catherine 21-08-2019

Goede service en medewerkers die verstand van zaken hebben en goed kunnen helpen bij de juiste aankoop.

Karel ramakers 21-08-2019

BCC super goed winkelen.
De winkel medewerkers zijn super en snel dus ga naar BCC Venray.

Robert Delforterie 21-08-2019

goed geholpen in de winkel

prima, prima de service bij de thuisbezorging; er is geleverd vanuit de winkel; de persoon die bezorgde heeft alles (tv, soundbar, playstation, koelkast) aangesloten en geinstalleerd; verder rustige duidelijke uitleg

Daisy Janssen 21-08-2019

Ik ben heel goed geholpen door medewerker Tom. Ik had op jullie website een soundbar gezien die ik aan wilde schaffen maar had daar nog wat vragen over dus ben ik naar BCC Nijmegen gegaan. Daar ben ik dus netjes te woord gestaan door Tom. Hij beantwoordde al mijn vragen en liet toen ook de bewuste soundbar zien en horen. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en het product. Bedankt

Els Oomen 21-08-2019

Prima producten in de webwinkel duidelijke omschrijving volgens goede afspraken aan huis geleverd en ik weet uit eerdere ervaringen dat er een goede service is bij BCC

Ans 21-08-2019

Voordelige aankoop (na uitgebreide digitale check). Prima bestelprocedure en goede aflevering op de dag zoals aangevraagd.

Joop 21-08-2019

Vlotte en hulpvaardige informatie vooraf bij de aankoop.
Extra voordeel voor mij was dat er ook met VVV tegoed/cadeaubonnen kon worden afgerekend.
Dit laatste is een extra bonus voor winkelen bij BCC

Joke 21-08-2019

Perfect, klantvriendelijk geholpen door medewerkster.
Aankoop Philips steelstofzuiger.
Eerste indrukken, prettig werkend
apparaat.
Prima roterend, niet al te zwaar.
Ietwat kleine opslag voor vuil.
Ook deksel wat zwaar werkend.
Zuigt perfect.

Vroone 21-08-2019

Zeer klantvriendelijk personeel en goede uitleg en advies. Winkel overzichtelijk en zijn de artikelen redelijk geprijsd.

Hannah 21-08-2019

Super snelle levering van add wash machine van samsumg. Op een donderdag bestelt en de volgende dag werd die al geleverd! Binnen 10 min aangesloten door de mannen van BCC

Hallohallo 21-08-2019

Een hele vriendelijk winkel. Het personeel staat gelijk voor je klaar als je de winkel instapt. Voor alles wat je zoekt hebben ze iets voor je. Ze doen hun uiterste best om je tevreden te hebben en met het juiste product voor u te vinden.
Top winkel!

Edwin 21-08-2019

Mooie rustige winkel met deskundig en vriendelijk personeel.
Laten je alle voor en tegens horen, en helpen je met de juiste beslissing, zelf als dit geen koop oplevert.
Met rustig bedoel ik geen herrie van allerlei apparatuur.
Echt een TOP winkel !

Luuk 21-08-2019

In de winkel zeer vriendelijk geholpen en ook de installateurs waren vriendelijk, snel en vakbekwaam.
Over de leveringscondities en klantenservice ben ik niet enthousiast. De klantenservice was na 20 min wachten nog steeds niet bereikbaar. Toen via FAcebook een bericht gestuurd; in plaats van binnen twee uur kreeg ik van 18 uur later een reactie.
Daarnaast is het niet van deze tijd dat je een HELE dag vri moet houden voor bezorging, totdat ke smorgens te horen krijgt tussen welke tijden ze komen. Onacceptabel.
Officiële reactie van BCC 23-08-2019

Beste Luuk,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. En dat je lang op een antwoord heb moeten wachten dat is niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Barbara 21-08-2019

Top geregeld, aangegeven tijdstip voor de levering klopte precies, heel aardige medewerkers die snel en efficiënt het nieuwe fornuis plaatsten en het oude meenamen.

Silvia 21-08-2019

Ik ben naar een BCC winkel gegaan om een vaatwasser te kopen. Ik werd heel vriendelijk geholpen. Ik wilde gaan voor een goed bekend staan merk. De medewerkster ging voor mij een aantal merken vergelijken. We kwamen uit op een goedkoper merk die meer plussen had. Het gaat bij BCC dus niet om een zo duurder mogelijk product te verkopen. Dat vind ik een goed streven. De vaatwasser is net geïnstalleerd door 2 vriendelijke medewerkers. Ik ben dik tevreden met de BCC. Het was voor mij ook niet voor het eerst dat ik iets kocht. Altijd dik tevreden en kan BCC aan iedereen aanraden.

Adri Franke 21-08-2019

Goede en snelle hulp, het meeste is via de email gegaan. Maar de begeleiding en antwoorden en hulp, duidelijkheid was zeer goed.

Rob 21-08-2019

Koop al 10 jaar bij BCC, al mijn electrische aankopen komen van BCC. Goed en eerlijk advies, vriendelijke bediening. De bezorgers waren netjes en vriendelijk. Zal zeker mijn vrienden adviseren hun aankopen bij BCC te doen.

Mustafa 21-08-2019

Eerlijk en goed advies , vriendelijk personeel ik ben goed geholpen in de winkel. En ik ben zeer tevreden met de aankoop. Je word beter geholpen in de winkel van BCC dan elders.

Jozien Lazonder 21-08-2019

In de winkel goed en vakku dig geholpen het inbouwen werd ook goed en vakkunfig gedaan, afvoerpijpje brak af en dat werd door de medewerkers van bcc vakku dig vervangen echt super, zeer Kiantvriendelijk

Luuk 21-08-2019

We zijn naar BCC Oss gegaan voor een middenklasse televisie en naar huis gegaan met een topklasse voor dezelfde prijs. Superservice en goed advies.

Olivier 21-08-2019

Super goede service: duidelijke e-mails, snelle bezorging, goed verpakt pakketje en geen overbodige post en e-mails!

Bart 21-08-2019

Wat een slechte klantenservice, geen rechtstreeks contact met de winkel mogelijk, echt hele lange wachttijden om klantenservice te bereiken (voor deze bestelling 3 keer gebeld en meer als 1 uur in de wacht). Door een aanbieding uit de folder naar de winkel gegaan, artikel niet aanwezig dus besteld, zou volgende dag aanwezig zijn. Bijna een week moeten wachten en geen bericht uit de winkel vandaar diverse malen gebeld. Toen ik hem eindelijk op kon gaan halen was de digitale kassa kapot, alleen contant betalen was mogelijk. Zelfs geen verontschuldiging of sorry voor de lange wachttijd. Hopeloos, ik weet niet of ik hier nog een keer naar toe ga.
Officiële reactie van BCC 21-08-2019

Beste Bart,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je op deze review willen reageren met het ordernummer, zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Patricia 21-08-2019

Wij zijn erg tevreden over onze aankoop! De verkoper heeft ons uitgebreid en vakkundig geïnformeerd. De artikel was gedeeltelijk niet voorradig. Dit zou de volgende dag bezorgd worden. Dit is niet goed verwerkt door de bezorger en BCC heeft het goed en snel opgelost.

MPA 21-08-2019

We hebben een aanschaf gedaan in het filiaal in Hulst. Er werd ruim de tijd genomen om ons van goede informatie te voorzien om tot onze keuze te komen. Product was niet in voorrad maar werd de volgende dag geleverd, waarbij we meerdere opties hadden (thuis bezorgen of ophalen in de winkel). Prima service.

Linden 21-08-2019

Ik kreeg goede informatie ben fijn geholpen, Had een vrolijke prettige verkoper!
Kon in de winkel bestelling doen die volgende dag bezorgd zou worden.

Kim 21-08-2019

Fijne winkel. Aardig en deskundigen personeel.
Duidelijk verstand van zaken en daardoor heb het juiste koffiezet apparaat in huis!

Maarten 20-08-2019

Mooie overzichtelijke winkel, met personeel dat kennis van zaken heeft. Goede uitleg van werking apparaat en de procedure van bezorging. Gelukkig ook after sales mochten zich er nadien problemen voordoen.

Willem 20-08-2019

Prettige, overzichtelijke website. Super snelle levering. Keurig verpakt afgeleverd.

Zeer tevreden!

Monique 20-08-2019

Bij bcc Zutphen een Zanussi wasmachine gekocht met extra garantie. (bijgekocht) Op maandag 11 augustus stopte de machine ermee hij draaide niet meer, het programma moest nog 2 minuten.
Stekker eruit en opnieuw geprobeerd maar hij begon te stinken en er kwam rook uit. Contact opgenomen met de klantenservice. Telefonisch kwamen we er niet doorheen, toen via zowel de mail als Facebook. Volgende dag via Facebook en de mail reactie dat we een schade formulier moesten invullen gelijk gedaan er zou binnen 4 uur contact met ons opgenomen worden nou niet dus. Zelf gebeld dezelfde dinsdag,ontzettend lang in de wacht gestaan , er zou binnen 2 werkdagen een monteur bellen voor een afspraak. 2 dagen later geen reactie. Volgende dag weee zelf gebeld, weer eindeloos in de wachtrij, waren ze alle gegevens kwijt. Werden we doorverbonden met de planning voor een monteur, wordt de verbinding verbroken. Weer opnieuw in de wacht rechtstreeks nummer gekregen voor de planning van een afspraak, kon niet eerder dan woensdag 21 augustus, nou was niet anders dus afspraak vast gezet. Dinsdag nog niets gehoord over de tijd dus weer BCC gebeld, weer lang in de wacht, zijn ze weer alles kwijt en is er geen afspraak. Pfff dat verzin je toch niet, eerst vlg mogelijkheid vlg week maandag! 2 weken na onze reparatie melding. Daar koop je dan extra garantie voor bij, en dan heb ik nog niet eens genoemd dat de wasmachine slechts 4 jaar oud is. BCC wat een slechte zaak!!!!
Officiële reactie van BCC 21-08-2019

Beste Monique,

Wat vervelend om te horen dat je meerdere malen contact met ons hebt moeten leggen voor een monteursbezoek en dat er vervolgens telkens iets mis is gegaan met je afspraak. Wij kunnen ons je frustratie goed begrijpen en willen onze welgemeende excuses aanbieden.

Wij willen je graag een oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Monique 21-08-2019

We hebben geen nieuw ordernummer gekregen. Ons ordernummer van de aankoop is 6186626. Inmiddels hebben wij gisteravond een nieuwe wasmachine gekocht omdat we omkwamen in de was, inclusief vakantie was. Mijn man heeft een eigen zaak en heeft meerdere malen onder werktijd met jullie aan de telefoon gezeten , dit heeft ook geld gekost, zowel belkosten als werkuren. Een financiële vergoeding lijkt mij ip zijn plaats.

Vinh 20-08-2019

Goede winkel. Ben langsgekomen om een printer te kopen en het personeel was erg behulpzaam, maar niet te opdringerig. Winkel ziet er zelf ook erg netjes uit

Corne 20-08-2019

Een fijne winkel waar je nog op een ongedwongen manier advies krijgt.
Het personeel helpt je graag bij het maken van de juiste keuzes.

Monique 20-08-2019

Duidelijke productinformatie en snelle levering. Meerdere espressomachines vergeleken op Kieskeurig.nl, en gisteravond heb ik m'n espressomachine besteld bij BCC. Vandaag werd 'ie keurig bezorgd, en nu al aan m'n kopje koffie van verse koffiebonen. Ik ben zeer tevreden!

Peter Simons 20-08-2019

Ben prima geadviseerd en geholpen, ook toen mijn aankoop binnen was is alles keurig geregeld . De prijs was goed en de service uitstekend.

IJnte 20-08-2019

Ruime, overzichtelijke winkel. De jongedame die ons hielp, was zeer vriendelijk, deskundig en geen moeite was haar teveel!! Fijn dat er nog zulke enthousiaste verkopers zijn. Kortom, wij zijn zeer tevreden over deze BCC winkel in sliedrecht .

Jac 20-08-2019

Ik heb deze winkel gekozen vanwege de bereikbaarheid. Werd er vriendelijke en deskundig geholpen met de aankoop van een nieuwe smartphone. Wat mij betreft een aanrader!

CharlieVV 20-08-2019

De site is prima in orde. Net als andere aanbieders. BCC verzorgt zelf de aflevering en installatie. Dus niet, zoals Mediamarkt, door een extern bedrijf. Bij Mediamarkt werd de afwasmachine wel afgeleverd, maar niet ingebouwd en ook bouwden ze de oude niet uit. Dus ter plekke afbesteld. Bij BCC ging het een paar dagen later wel prima. Oude afwasmachine geen probleem, nieuwe met zorg geïnstalleerd, inclusief verlengset voor aan- en afvoer. Namen er de tijd voor en is keurig afgeleverd én geïnstalleerd. Door prima kerels (1 ervaren en 1 nog aan het leren).