Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jolanda 22-08-2019

Samen met mijn vader van 80 een nieuwe tv uitgezocht. Hierbij werd door de medewerker van BCC zorgvuldig geluisterd en kon hij zich goed verstaanbaar maken. Erg belangrijk bij een man die nog maar 40% gehoor heeft.

ten Brink 22-08-2019

Wat ons opviel was het perfecte optreden en uitvoering van het “installatie team”, perfect in optreden en vakkundigheid met de installatie van een lastige inbouw klus.

Annemarije 22-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop. Ik werd vriendelijk ontvangen door een medewerkster. De medewerkster vroeg goed door naar mijn voorkeuren en waar ik naar op zoek was. Vervolgens zocht ze de juiste laptop voor mijn voorkeuren en gaf ze nog een aantal tips. Top service van deze medewerkster, ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe laptop!

Nicky 22-08-2019

Wij waren opzoek naar een stofzuiger die een goede zuigkracht heeft ivm 5 huisdieren! Hier advies om gevraagd en kregen eerlijke antwoorden welke wel en welke niet fijn waren ook werd er heel netjes uitgelegd wat de stofzuiger allemaal kan! Echt top!

Bij thuiskomst meteen geprobeerd!! Nou koet zeggen mijn bankstel ziet er als nieuw uit!!!

TvK 22-08-2019

Erg overzichtelijke site, makkelijk om dingen te bestellen. Werkt prima! Zeker aan te raden.

Lindsey 22-08-2019

Het was een prettig bezoek!
Ik werd heel goed en vriendelijk geholpen ik ging heel tevreden en zonder vragen naar huis.
Top!!

Jacky 21-08-2019

Vanwege een defecte soundbar, via Bol.com gekocht van BCC, ben ik naar de BCC-winkel in Muiden gegaan. Ik werd direct kundig geholpen door een van de medewerkers. De soundbar werd ter reparatie opgestuurd naar de fabrikant en amper een week later kreeg ik al bericht van BCC dat het defect niet te verhelpen was. Ik werd gevraagd terug te gaan naar de winkel om de opties te bespreken. Ik mocht een nieuwe soundbar uitzoeken of kreeg het bedrag in een waardebon van BCC retour. Uiteindelijk met een nieuwe speaker naar huis gegaan na uitgebreid advies. Erg blij met de snelle en goede service én de speaker!

Chris Vos 21-08-2019

Zoals altijd weer een deskundig advies gekregen van een zeer behulpzame medewerker bij de aanschaf van een smartphone en mogelijk binnenkort een all-in-one printer. Het is ook fijn dat deze artikelen op voorraad zijn en je ze dus ook goed kunt bekijken.

Ria Beijer 21-08-2019

Ik werd keurig en vakkundig geholpen, en ging de winkel uit met een voldaan gevoel wat betreft mijn aankoop.
Ik heb voor deze winkel gekozen i.v.m eerdere positieve ervaringen.

Michelle Maria 21-08-2019

Bezoek gebracht aan BCC Lisse want wilde wat informatie inwinnen over speakers. Even later 200,- lichter de deur uit. De service was namelijk super goed. Ik werd geholpen door Floris, die me van alles kon vertellen. Samen de verschillende artikelen vergeleken en waar ik het meeste baad bij zou hebben. Het was zelfs gezellig! De medewerkers ‘maken’ uiteindelijk de winkel en in dit geval maakte Floris mijn dag! Vlgnde dag de speaker (Harman/Kardon) opgehaald, suuuper blij mee !!! Stijlvol en prachtig geluid, plus Google Assist dus een leuk speeltje ;)

theo 21-08-2019

duidelijke verkoper en vriendelijk
ze geven goede advies over je aankoop
en uitstekende dienstverlening

H.van Wezel 21-08-2019

Product werd verkeerd geleverd en ik moest zelf naar BCC Tilburg om product om te gaan ruilen. Ik had gevraagd dat BCc dat product kwam omruilen. Dat ging niet. Ik vind dat geen goede service.

Arie 21-08-2019

Goed advies gekregen en uitgebreid uitleg over voor- en nadelen van de diverse merken en types machines.

Nancy 21-08-2019

Goede voorlichting door een deskundige medewerker. Medewerker dacht echt goed mee

Helene 21-08-2019

Onderbouwde motivatie om het beste apparaat te kopen. Eerlijke antwoorden op mijn vragen. Vlotte afhandeling van aankoop. Verkoper toonde kennis van zaken.

R. Malczewski 21-08-2019

De navigatie die ik heb gekocht is goedkoper bij BCC dan in de directe winkel van de fabrikant. Zeer snelle levering aan huis. Ik raad zeker de BCC-winkel aan.

wilma 21-08-2019

kundig personeel en vriendelijk,helpen je prima en hebben veel kennis in huis

Margriet Flierman 21-08-2019

Zeer deskundig en klantvriendelijk advies. Edwin heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Ik kom er graag als ik oets nodig heb. Edwin je bent een vakkundige topper

Jan Gooren 21-08-2019

Men is hier klant vriendelijk en deskundig. men heeft altijd wel iemand die meer weet van een bepaald product, dus al je vragen kunnen worden beantwoord. Verder is de koffie goed.

Jeroen 21-08-2019

Zeer overzichtelijke winkel en zeer adequaat advies. Werd keurig gewezen op de extra service-mogelijkheden maar werd verzekerd dat de installatie niet ingewikkeld zou zijn. Dat bleek in de praktijk ook zo te zijn.

Vanderstad 21-08-2019

Ondanks de grote voorraad was het door ons gekozen model niet beschilbaar op deze lokatie. Er werd alle moeite gedaan om onze keuze toch beschikbaar te krijgen via andere locaties, hoofdkantoor en importeur.

Ikzelf schermer 21-08-2019

Gedegen vriendelijk vrolijk vakbekwaam en gei teresseerde medewerkers die als ze een antwoord neit weten, zorgen dat ze het antwoord wel kunnen geven. Voelde me welkom gezien gehoord en geholpen. Voor deze service ga ik naar een winkel!!

Helena 21-08-2019

Ik ben van mening dat een fysieke BCC winkel broodnodig blijft. Online winkelen is niet aan mij besteed. Ik wil graag de produkten ZIEN, en met een verkoper de verschillen tussen 2 keuzes kunnen maken. Ik heb toch voor de Miele gekozen. De verkoper heeft verstand van zaken en heeft me geholpen met het maken van de juiste keuze.

Jeroen 21-08-2019

Nette en duidelijke webshop welke hun bezorgafspraken netjes volgens afspraak nakomt. Voor levering word nogmaals telefonisch contact opgenomen wanneer de bezorger onderweg is. Vriendelijke bezorger die het product tot in de woonkamer heeft bezorgd.

Quinta 21-08-2019

Ik heb online keukenapparatuur aangeschaft bij BCC, de levering was gratis, snel en duidelijk binnen welk tijdsbestek de bezorgers zouden komen. Ook werd ik vooraf nog gebeld, wat erg fijn is.

Nadat ik de apparatuur had uitgepakt en in de keuken had gezet bleek dit toch niet mooi te staan in de keuken. Ondanks dat ik de verpakking niet meer had kon ik de apparatuur toch nog retourneren. Dit is ook netjes opgehaald en vervangen voor een ander apparaat die ik had gekozen. Dikke plus dus!

Klantenservice via Whatsapp werkt ook erg fijn en snel.

Het enige jammere vond ik dat bij het elektrisch fornuis niet stond aangegeven dat het snoer en de stekker niet bij het apparaat zitten en dat je deze er los moet bij kopen. Dit kan duidelijker online worden aangegeven, dat is het enige verbeterpunt.

Ik zou BCC absoluut aanbevelen!

Hans 21-08-2019

Ik vind het prettig dat er altijd wel een zekere rust is in de winkel en je goed geholpen wordt. Onze laatste aankopen zijn prima.
Bij laatste aankoop werd prijs bijgesteld, omdat ik net bij concurrent lagere prijs had gezien.

Duikeend 21-08-2019

In de winkel was het apparaat wat ik wilde hebben niet aanwezig. Verkoper keek in het systeem en er waren in het magazijn voldoende exemplaren. Zou de volgende dag al thuis bezorgd worden hetgeen ook gebeurd is. Prima service!

Jolanda 21-08-2019

Dit is een geweldige winkel die weet wat ze in de winkel hebben staan en ook precies kunnen vertellen wat de voordelen en nadelen zijn... ik ben in elk geval fantastisch geholpen.

Henk 21-08-2019

Ruime plezierige winkel met vriendelijk personeel.
Bezorgingsprobleem werd vervolgens snel en adequaat opgelost.

Catherine 21-08-2019

Goede service en medewerkers die verstand van zaken hebben en goed kunnen helpen bij de juiste aankoop.

Karel ramakers 21-08-2019

BCC super goed winkelen.
De winkel medewerkers zijn super en snel dus ga naar BCC Venray.

Robert Delforterie 21-08-2019

goed geholpen in de winkel

prima, prima de service bij de thuisbezorging; er is geleverd vanuit de winkel; de persoon die bezorgde heeft alles (tv, soundbar, playstation, koelkast) aangesloten en geinstalleerd; verder rustige duidelijke uitleg

Daisy Janssen 21-08-2019

Ik ben heel goed geholpen door medewerker Tom. Ik had op jullie website een soundbar gezien die ik aan wilde schaffen maar had daar nog wat vragen over dus ben ik naar BCC Nijmegen gegaan. Daar ben ik dus netjes te woord gestaan door Tom. Hij beantwoordde al mijn vragen en liet toen ook de bewuste soundbar zien en horen. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en het product. Bedankt

Els Oomen 21-08-2019

Prima producten in de webwinkel duidelijke omschrijving volgens goede afspraken aan huis geleverd en ik weet uit eerdere ervaringen dat er een goede service is bij BCC

Ans 21-08-2019

Voordelige aankoop (na uitgebreide digitale check). Prima bestelprocedure en goede aflevering op de dag zoals aangevraagd.

Joop 21-08-2019

Vlotte en hulpvaardige informatie vooraf bij de aankoop.
Extra voordeel voor mij was dat er ook met VVV tegoed/cadeaubonnen kon worden afgerekend.
Dit laatste is een extra bonus voor winkelen bij BCC

Joke 21-08-2019

Perfect, klantvriendelijk geholpen door medewerkster.
Aankoop Philips steelstofzuiger.
Eerste indrukken, prettig werkend
apparaat.
Prima roterend, niet al te zwaar.
Ietwat kleine opslag voor vuil.
Ook deksel wat zwaar werkend.
Zuigt perfect.

Vroone 21-08-2019

Zeer klantvriendelijk personeel en goede uitleg en advies. Winkel overzichtelijk en zijn de artikelen redelijk geprijsd.

Hannah 21-08-2019

Super snelle levering van add wash machine van samsumg. Op een donderdag bestelt en de volgende dag werd die al geleverd! Binnen 10 min aangesloten door de mannen van BCC

Hallohallo 21-08-2019

Een hele vriendelijk winkel. Het personeel staat gelijk voor je klaar als je de winkel instapt. Voor alles wat je zoekt hebben ze iets voor je. Ze doen hun uiterste best om je tevreden te hebben en met het juiste product voor u te vinden.
Top winkel!

Edwin 21-08-2019

Mooie rustige winkel met deskundig en vriendelijk personeel.
Laten je alle voor en tegens horen, en helpen je met de juiste beslissing, zelf als dit geen koop oplevert.
Met rustig bedoel ik geen herrie van allerlei apparatuur.
Echt een TOP winkel !

Luuk 21-08-2019

In de winkel zeer vriendelijk geholpen en ook de installateurs waren vriendelijk, snel en vakbekwaam.
Over de leveringscondities en klantenservice ben ik niet enthousiast. De klantenservice was na 20 min wachten nog steeds niet bereikbaar. Toen via FAcebook een bericht gestuurd; in plaats van binnen twee uur kreeg ik van 18 uur later een reactie.
Daarnaast is het niet van deze tijd dat je een HELE dag vri moet houden voor bezorging, totdat ke smorgens te horen krijgt tussen welke tijden ze komen. Onacceptabel.
Officiële reactie van BCC 23-08-2019

Beste Luuk,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. En dat je lang op een antwoord heb moeten wachten dat is niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Barbara 21-08-2019

Top geregeld, aangegeven tijdstip voor de levering klopte precies, heel aardige medewerkers die snel en efficiënt het nieuwe fornuis plaatsten en het oude meenamen.

Silvia 21-08-2019

Ik ben naar een BCC winkel gegaan om een vaatwasser te kopen. Ik werd heel vriendelijk geholpen. Ik wilde gaan voor een goed bekend staan merk. De medewerkster ging voor mij een aantal merken vergelijken. We kwamen uit op een goedkoper merk die meer plussen had. Het gaat bij BCC dus niet om een zo duurder mogelijk product te verkopen. Dat vind ik een goed streven. De vaatwasser is net geïnstalleerd door 2 vriendelijke medewerkers. Ik ben dik tevreden met de BCC. Het was voor mij ook niet voor het eerst dat ik iets kocht. Altijd dik tevreden en kan BCC aan iedereen aanraden.

Adri Franke 21-08-2019

Goede en snelle hulp, het meeste is via de email gegaan. Maar de begeleiding en antwoorden en hulp, duidelijkheid was zeer goed.

Rob 21-08-2019

Koop al 10 jaar bij BCC, al mijn electrische aankopen komen van BCC. Goed en eerlijk advies, vriendelijke bediening. De bezorgers waren netjes en vriendelijk. Zal zeker mijn vrienden adviseren hun aankopen bij BCC te doen.

Mustafa 21-08-2019

Eerlijk en goed advies , vriendelijk personeel ik ben goed geholpen in de winkel. En ik ben zeer tevreden met de aankoop. Je word beter geholpen in de winkel van BCC dan elders.

Jozien Lazonder 21-08-2019

In de winkel goed en vakku dig geholpen het inbouwen werd ook goed en vakkunfig gedaan, afvoerpijpje brak af en dat werd door de medewerkers van bcc vakku dig vervangen echt super, zeer Kiantvriendelijk

Luuk 21-08-2019

We zijn naar BCC Oss gegaan voor een middenklasse televisie en naar huis gegaan met een topklasse voor dezelfde prijs. Superservice en goed advies.

Olivier 21-08-2019

Super goede service: duidelijke e-mails, snelle bezorging, goed verpakt pakketje en geen overbodige post en e-mails!