Borgers Hans 29-12-2020

Vroeger ging altijd voor iedere Audio spullen naar de Harense Smid en werd door jaren goed geholpen. Toen deze werd overgenomen had ik bedenkingen, maar ik zeggen dat ik zeer goed geholpen in BBC Dukenburg, elk probleem wordt op het hoogste nivo opgelost door Marcel Sander en Riko.
Met andere woorden een zeer te vreden klant die daar graag koop, omdat ik weet dat de klant centraal staat bij BBC Dukenburg
Wil dit graag mondeling toe lichten mochten er vragen daar over zijn.

Vr. Gr. Hans Borgers.

Beste Borgers Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Nijmegen Dukenburg.

Slechtere service dan ik op voorhand had verwacht 29-12-2020

Laptop gekocht á 800 euro die al na één jaar schade laat zien die niet door mijn toedoen komt (het kader om het beeldscherm laat los). BCC vraagt mij om de volledige kosten voor de reparatie te voldoen á 400 euro en beweegt niet echt mee om een andere oplossing te vinden. Ik koop nooit meer elektronica van waarde bij deze winkel. Wat een ontzettend slechte service. Jammer dat de slogan niet waar blijkt te zijn.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons een case nummer doorgeven? We willen hier graag meer over weten.

DTolhuisen 30-12-2020

Hoi,

Het betreffende referentie-nummer van deze kwestie betreft 202011-9683287. Ik hoop er graag alsnog samen uit te kunnen komen met een passende oplossing.

Delano

Hans van Slooten 29-12-2020

Binnen een half uur kon ik de benodigde coax kabel bij
de bcc winkel in Middelburg afhalen waar ik bij 2 andere winkels 1 tot 2 dagen moest wachten, prima geregeld!!

Beste Hans Scholten,

Mari 29-12-2020

Goede communicatie over moment dat we de bestelling konden afhalen. Ter plekke goed afgehandeld.

Beste Mari,

Bedankt voor jouw review.

Clau 29-12-2020

De website van BCC vind ik overzichtelijk, duidelijk uitleg en foto’s. Ik was ook heel erg tevreden over de 2 bezorgers.

Beste Clau,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgers.

D. Geers 29-12-2020

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwam ik uit bij BCC. Op hun overzichtelijke website kon ik makkelijk zoeken en vond ik vrij snel (na wat vergelijken) de wasmachine die bij mijn behoefte past. Zodra ik deze in het 'mandje' deed kon ik hem snel en probleemloos betalen. Ik had een wasmachine met plaatsing aangeschaft. Op de dag van levering (erg snel gezien de kerststukje, 1 werkdag) namen zij iets voor aankomst netjes contact op. Het aansluiten ging echt heel snel en ik kreeg nog een duidelijke instructie. Echt precies de geweldige service zoals je verwacht van een grote speler als BCC. Alle afspraken punctueel nagekomen ik deze drukke tijd. Absoluut een aanrader.

Beste D. Geers,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgservice.

Noor Schotgerrits 29-12-2020

Ik heb voor de webshop van BCC gekozen omdat het een overzichtelijke site is met een duidelijke beschrijving van de aangeboden producten. Nu in deze Coronatijd de winkel gesloten is, krijg ik op de website van BCC voldoende informatie om toch mijn keuze te kunnen maken. Ondanks dat het rondom de feestdagen en door de Corona druk is bij de pakketbezorging, had ik mijn bestelling toch binnen enkele dagen in huis. Mijn oude aparaat werd netjes mee terug genomen door de zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Een prettige bestelervaring, en een mooi product met een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Bij de volgende aankoop zal ik weer voor BCC kiezen.

Beste Noor Schotgerrits,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service bij levering.

don leo 29-12-2020

makkelijk zoeken een goede beschrijving . bestellen gaat simpel . goed overzicht van de diverse modellen

Beste don leo,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Lees beoordeling! 29-12-2020

Vlotte afwerking! Bestelling stond de ander dag al klaar in de winkel! ( Bergen op Zoom ) Bij ophalen vriendelijk ontvangen!
Pierre Vlamings.

frans 29-12-2020

Prima winkel ruime keus snelle afhandeling goede comunicatie.
Ik zocht en vond de perfecte wekker radio.

Beste frans,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

C.Gelderblom. 29-12-2020

Een zaak met veel sortering scherpe prijzen En oog en oor voor de klant. en daarom goed voor kleine en grote aankopen

Beste C.Gelderblom.,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

P.S.M van Embden 29-12-2020

Het is makkelijk shoppen op de BCC site.
Mijn ervaring is , gisteren besteld en vandaag heb ik het al ontvangen .

Beste P.S.M van Embden,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Moos 29-12-2020

Ik had een iPad besteld en deze kon ik gelukkig ophalen in het filiaal Leidschendam. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kon ik mijn bestelling meenemen. Wat fijn dat het zo kan in deze tijd en wat een vriendelijk personeel!!

Beste Moos,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke afhaalservice.

Frans Hanssen 29-12-2020

Een jaar of 3/4 geleden een scheerapparaat gekocht bij BCC in Sittard. Gaat nu net met kerstmis mijn scheerkop van het apparaat kapot. Ook nog de winkels dicht, dacht ik. Op tweede kerstdag een mailtje gestuurd naar BCC in Sittard. De volgende dag al meteen antwoord gekregen. Ze hadden de rekening nog van mijn oude apparaat en wisten precies welke kop ik moest hebben. Vandaag de nieuwe kop besteld en......ik kon hem al na een uur afhalen bij hun.(DHL-servicepunt!) Ik ben geweldig geholpen. Moet er niet aan denken om me tot het einde van de lockdown niet meer te kunnen scheren....

Beste Frans Hanssen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Linda 29-12-2020

Vandaag mijn nieuwe stofzuiger opgehaald. Super fijn dat dit nog mogelijk is in deze tijd. BCC heeft een eigen uitgiftepunt gemaakt, zodat je jouw spullen alsnog kunt ophalen. De medewerker was zeer vriendelijk. Het bestelproces is heel makkelijk. Op de site je product kiezen. ( er staat een duidelijke onschrijving bij, en anders kan je heel makkelijk de klantenservice bellen) Je afleveradres of -punt kiezen en vervolgens betalen. Mijn product was op voorraad, dit betekent dat je de volgende dag gelijk je product kan ophalen. Echt heel fijn.

Beste Linda,

Marco 29-12-2020

Overzichtelijke en fijne site. Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Bestellen gaat heel eenvoudig en je wordt keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

Cindy Post-Koster 29-12-2020

De webshop is duidelijk van opzet en werkt snel. Het contact met de verkoper via de chat (die je kunt printen en/of digitaal kunt bewaren) verloopt prima! Aanschaf is zelfs verlopen via de chat!

Beste Cindy Post-Koster,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de chatservice.

Anja 29-12-2020

Makkelijk on-line geshopt en de volgende dag opgehaald in filiaal dicht bij huis ( Middelburg, Mortiere boulevard) vriendelijke personeel.

Beste Anja,

DJanse 29-12-2020

Goede duidelijke communicatie, alle stappen die vooraf worden aangegeven met bezorgen en ons op de hoogte houden worden goed nagekomen! Erg blij met de vriendelijke en degelijke service! Bedankt BCC! Pluim voor jullie

Beste Djanse,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Gaas 29-12-2020

Winkel met lokale vestiging. Bezorging keurig volgens afspraak. Helaas oude apparaat niet meegenomen. Daar het de bezorger 'geen opdracht voor gekregen'. Stond op de website toch aangevinkt.

Beste Gaas,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat het oude apparaat niet is meegenomen, excuses. Heb je een ordernummer voor ons?

nina 29-12-2020

verreweg de meest duidelijke site en ook een leuke cashback actie bij deze winkel. supersnel geleverd in deze drukke tijden.

Beste nina,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Ellie 29-12-2020

Ondanks de drukte rond de feestdagen heeft BCC ervoor gezorgd dat ik mijn bestelde Woox R5085-DIAMOND lampen op tijd heb ontvangen. De lampen waren heel goed verpakt, kwamen onbeschadigd aan en voldoen geheel aan de beschrijving op de website. Ik kreeg ook netjes mail over de verzending en met de factuur. Ik ben zeer tevreden en beveel Bcc zeker aan!

Beste Ellie,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Davina 29-12-2020

Vandaag voor het eerst bij bcc een televisie besteld.
Mijn televisie was vanmorgen kapot gegaan ik heel erg in de stress.

Wat nu een heel turbulent jaar achter de rug van moeder dat is overleden en dan dit er ook nog eens bij.

Maar ik belde bcc om dat ik een vraag en eigenlijk ook met spoed opzoek was naar een nieuwe tv en ik wilde ook heel graag een 4K tv om dat ik met de Ps5 als ik die straks binnen krijgt van de preorder als het zo ver is.
En ik kreeg al via het algemeen chat het nummer van bcc Spijkenisse en vroeg de desbetreffende man dat ik maar een bepaald budget had tussen de 450 en 480.
En ik dacht door de lockdown dat het allemaal niet zou gaan.

Maar de man vertelde me ik ga voor u kijken wat ik in het magazijn hebt staan dan bel ik u terug.

Nou nog geen paar minuten later belde de man al terug en ja hoor de man had twee televisies zowel een Samsung als een Phillips 4K televisie.

Maar ja welke zou ik dan moeten kiezen ik had geen flauw idee en ik vroeg aan de man wat zou u adviseren toen is de man samen met zijn andere collega gaan overleggen welke beter was en nee bcc doet niet het geld over je neus halen dat ze je juist de duurdere product laten kopen maar ze geven daarin tegen juist het fijne advies waarom een van de twee producten dan net iets beter is.

En dat is voor ieder verschillend natuurlijk maar bcc kijkt ook echt naar u portemonnee en doet niet hel vuil over u neus halen.

En zelfs kreeg ik ook nog te horen dat de service zo goed is dat er een collega van bcc bij mij in de buurt woond en dat de man dus de collega van bcc hem vanavond al komt brengen hele goede en fijne service onlangs de lockdown heel erg blij mee favorieten winkel geworden.

Beste Davina,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over onze service. Geniet van de nieuwe TV!

Eveline 29-12-2020

Gister heb ik een product besteld via de website van BCC en heb ik aangegeven dat ik het product graag ophaal in Zoeterwoude. Binnen 1 uur zal het product klaarliggen en vervolgen heb ik geen e-mail gekregen. De volgende dag heb ik BCC proberen te bereiken om te vragen of het al klaar ligt of wat de status is van mijn bestellingen. De algemene klantenservice aan de telefoon gehad (locatie Zoeterwoude was niet te bereiken) en zij gaven aan dat de bestelling klaar lag. Vervolgens heb ik gevraagd waarom ik dan geen e-mail heb gekregen ( ook niet spam) dat konden ze mij niet vertellen. Maar ze gaf aan het ligt gewoon klaar in de vestiging. Ik daar naartoe gereden in circa 20 minuten en natuurlijk lag er niks klaar en hadden ze het product niet op voorraad.... BCC heeft mij gisteren twee keer gebeld maar anoniem. Ik kon dus niet terug bellen maar er was ook geen voicemail ingesproken. Ik kon dus niet weten dat het product niet op voorraad was. In de vestiging Zoeterwoude konden ze mij alleen een showmodel geven die beschadigd was of de bestelling annuleren. Uiteindelijk bestelling geannuleerd maar voor niks naar Zoeterwoude gereden. Vervolgens klantenservice weer opnieuw gebeld. Klantenservice kon niks doen. Uit het gesprek bleek dat BCC het product was als showmodel heeft staan ook als voorraad aanhoudt voor de webshop. Dit lijkt mij niet de juiste manier hoe je producten moet aanbieden. Net nog even op de site gekeken van BCC en ik kan gewoon weer hetzelfde product op dezelfde locatie ophalen alleen klopt dit natuurlijk niet..... Er gaat het een en ander fout bij het voorraadniveau van de winkels en de communicatie vanuit de klantenservice.

Beste Eveline,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We willen hier graag meer over te weten komen, kun je het ordernummer doorgeven?

A.Bakker 29-12-2020

Hebben via de site gekocht. Simpel en snel . Heel snel geleverd. prima , we zijn heel blij met
deze service. Goed om te onthouden voor een volgende keer

Beste A.Bakker,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak via onze website en de snelle levering.

Mike Berg 29-12-2020

In deze coronatijd heb ik een Senseo besteld, welke de zelfde avond nog werdt verstuurd. Helaas moest ik tot 2 keer toe zelf de afspraak rondom de levering aanpassen. Maar ook dat is gewoon mogelijk.

Bcc heeft gewoon goede en scherpe prijzen, die mij er voor zorgen dat we steeds vaker via bcc.nl als eerste kijken.

Daarbij ben ik blij met de mogelijkheid om met vvv bon te betalen.
Ook de klantenservice heeft me al eerder goed geholpen.

Bij deze zeer tevreden over alle facetten van deze webshop.

Beste Mike Berg,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

Diane 29-12-2020

De communicatie betreffende de levering was goed, een SMS toen de DHL niet tijdig kon leveren dat het een andere dag werd. Nette prijzen en goede afhandeling van de bestelling
Volgende x zeker weer bcc !

Beste Diane,

Bedankt voor jouw review over onze communicatie m.b.t. de levering.

Joop Pardoel 29-12-2020

Via internet BCC opgezocht om een nieuwe vaatwasser te kopen. Zelf doe ik de aankoop persoonlijk of telefonisch. Via het 06 nummer in de chatlijn kom ik in Veenendaal terecht. Geef aan dat ik in Leiden woon en mogelijk naar Zoeterwoude moet bellen. ... geeft meteen aan dat dit niet nodig is Vakkundig behandeld/koop gesloten en met als resultaat dat de vaarwasser de volgende dag geinstalleerd kon worden. Super. Monteurs op de afgesproken tijd aanwezig, zeer vriendelijk en deskundig. BCC top!! georganiseerd op Advies, Prijs, Levering en klant Communicatie

Beste Joop Pardoel,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige service.

Sunil Kumar 29-12-2020

i wanted an urgent internat device during COVID lockdown period and i lot what i wanted at BCC.nl. the device was ordered online and picked up from the stores in under an hour. thanks for such fast service.

Dear Sunil Kumar,

Thank you for your review about our quick pick up service.

Kind regards,

WJM 29-12-2020

Ondanks de Coronasluiting toch telefonisch bereikbaar en supersnel geanticipeerd op mijn wens om mijn plotseling stuk gegane wasdroger voor een nieuwe te vervangen!
Supersnelle en goede service!

Beste WJM,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Loek 29-12-2020

Goede oplossing om online te kunnen bestellen en de bestelling bij het BCC DHL ophaalpunt op te kunnen halen.

Beste Loek,

Kelly 29-12-2020

Goede webshop. Lekker duidelijk. We konden onze combi magnetron nog geen half uur later ophalen. Wat heel fijn is met een baby in huis.

Beste Kelly,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle afhaalservice.

Rob 29-12-2020

Niks op aan te merken, geleverd op de dag zoals aangegeven op de site. BCC is zeker aan te raden, ook voor online bestellingen!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze service.

jc van baal 29-12-2020

duidelijk en snelle service overzichtelijk en met filteren zie je direct wat je wil hebben

Beste jc van baal,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Ralf 29-12-2020

Prima service en klantvriendelijk. Communicatie voor bestelling en levering top.

Beste Ralf,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Dave Vogel 29-12-2020

Leveren een vaatwasser zonder snoer en als enige oplossing vervolgens of retour of 2 weken wachten op een stroomkabel. Onacceptabel.

Beste Dave Vogel,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

davevogel0 30-12-2020

Natuurlijk. 451254029

Peter 29-12-2020

Alles top op tijd bezorgd op zijn plek gezet en aangesloten dat ik mijn aeg droger bij BCC besteld heb is simpel was 50 euro goedkoper als ..... en omdat ik vroeger alle elektrische apparaten bij BCC kocht toen ze in utrecht zuid zaten was voor mij de service bekend .

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de service bij de levering.

Louise 29-12-2020

Fijn om nog advies in een winkel te kunnen krijgen van mensen met verstand van hun waar. Goede prijs. Komen hun afspraken na.

Beste Louise,

Bedankt voor jouw review oer onze deskundige service.

Ron van Kolck 29-12-2020

Zoals altijd , makkelijk mijn aankoop te vinden in de webshop, BCC.NL. Ondanks alle drukte m.b.t. leveringen, toch binnen 1 dag mijn wasmachine geleverd en aangesloten. De mannen van BCC werkten snel en accuraat. Heel erg blij met met mijn nieuwe aankoop.

Beste Ron van Kolck,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgservice.

Willy 29-12-2020

Gisteren besteld en vandaag afgehaald
Uitstekende service kosten geen enkele moeite met bestellen echt een aanrader in deze tijd
Prima service

Beste Willy,

Karin Schmidt 29-12-2020

Received my order very quick, well packed! Very satisfied! Website was very clear, with all the descriptions of the items (much better than other websites).

Dear Karin Schmidt,

Thank you for your review about our website and the fast delivery.

Kind regards,

mattheus dijkman 29-12-2020

heel goed geholpen buiten afhalen ivm corrona ,superbeeld mooi tablet en muis. snel en goed beeld zeer tevreden.

Beste mattheus dijkman,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice. Veel plezier met de aankoop!

Henk 29-12-2020

Gewoon heel goed. Doen wat ze beloven, snel en zonder poespas. Prima webshop.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Karolien Runia 29-12-2020

Mooie prijs voor een goede wasmachine, snelle levering en prettige service! Tijdvak gegeven voor bezorging, belletje 5 min van tevoren en keurig aangesloten.

Beste Karolien Runia,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze bezorgers.

TondlR 29-12-2020

In de loop der jaren verschillende apparaten aangeschaft via de webshop. Keurig afgeleverd via eigen koeriersdienst. Vriendelijke bezorgers, bellen een kwartier van te voren dat ze er aan komen. Kortom een aanrader.

Beste TondlR,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Marco van den Bosch 28-12-2020

Ik vind het een fijne webshop omdat het overzichtelijk is en makkelijk je product kan vinden ik heb voor bcc gekozen omdat ik ook mijn vvv kaart kon inleveren en in andere webshop niet je word ook op de hoogte gehouden over je pakketje.

Beste Marco van den Bosch,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Miranda 28-12-2020

zeer vertrouwd en ondanks deze rare coronatijd kon ik het zoals normaal lekker snel ophalen bij het filiaal waar ik voor gekozen had, Daar alles netjes volgens de regels. een Super goede nette services weer zoals ik gewent ben. Zondag besteld maandag netjes ophalen top top top

Beste Miranda,

Katinka 28-12-2020

Makkelijk zoeken, eenvoudig bestellen en snel geleverd (ondanks feestdagen) bij een afhaalpunt in de buurt met ruime openingstijden (zonder extra kosten).

Beste Katinka,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

NN 28-12-2020

Uitstekend : op tijd en probleemloos. Heb nu ruime ervaring met BCC en geen enkele klacht of negatief commentaar

Beste NN,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

afzuig kap 28-12-2020

Na vele bestellingen is ook deze bestelling snel en goed verpakt aangekomen,alleen al door de goede bezorging zal ik het volgende product ook weer bij bcc bestellen.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!