Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lucie Voskuil 23-08-2019

Ik liep binnen om me op een laptop te oriënteren en werd door een hele vriendelijke jongeman geholpen. Een uur later ging ik met een nieuwe laptop de deur uit en had ik ook nog geld bespaard omdat een medewerker van Essent mij hielp mijn energiezaken op een rijtje te zetten.
Ik vind de desbetreffende winkel heel prettig. Ik koop er al twintig jaar mijn apparaten. De medewerkers zijn professioneel en behulpzaam, maar nooit opdringerig. Van harte aan te bevelen.

Renate 23-08-2019

Goede service en duidelijk advies. Geen opdringerige verkooppraatjes. Er wordt ook geadviseerd om bij de concurrent te kopen als dat voordeliger is. Verder wordt de prijs afgestemd op een aantal concurrenten.

Toon 23-08-2019

Al langere tijd ga ik naar BBC omdat je er zeer goed geholpen wordt. Vriendelijk en deskundig personeel. Ze nemen alle tijd om het product uit te leggen en ondertussen kun je nog genieten van een kopje koffie of thee. Mvrgr. Toon

Marijke Kwak 23-08-2019

Deze shop is fantastisch . Je wordt heel prettig geholpen. Ook krijg je heel goed advies.
Kortom helemaal TOP.

Lian 23-08-2019

Vriendelijk.
Attent.
Aandacht voor mijn vragen en wensen.
Behulpzaam (magnetron naar de auto gebracht)
Parkeerplaats voor de deur.

JT 23-08-2019

Werd door de verkoper goed te woord gestaan. Hij nam ruimschoots de tijd om de mogelijkheden van de wasmachine uit te leggen. Zo ook voor en nadelen.

Caroline Bax 23-08-2019

We hadden een nieuwe wasmachine nodig en besloten naar de dichtsbijzijnde BCC te rijden.
Daar aangekomen hadden we hulp nodig van een verkoper. Hier waren er helaas heel weinig van waardoor we echt 15 min. moesten wachten tot we geholpen werden. Toen we geholpen werden werd excuus aangeboden en zijn we netjes geholpen

Wendy 23-08-2019

Keurige winkel met vriendelijk kundig personeel.
Wasmachine aangekocht in Nijmegen.
In alle opzicht meedenkend ,zodat de keuze wat makkelijker wordt.
Zoals ze adverteren ,komen ze dit ook na.
Levering perfect zoals besproken zelfs een andere leverdag is geen probleem.
AANRADER
BCC GA ZO DOOR

Bauke 23-08-2019

Strakke en duidelijke site. Je kunt hier makkelijk je weg vinden en je bent ook snel bij de pagina of bij het product dat je zoekt. Zowel de desktop- als de mobiele versie van de site ziet er goed uit en werkt naar behoren. Reden voor het kiezen van deze site is de laagste prijs op het product dat ik zocht, zoals de stereo type Nederlander.

Richard 23-08-2019

Snel het gezochte item kunnen vinden.
Bestelproces loopt duidelijk en het afleveren met de voorkeursdatum werkt perfect.
De bezorging door DHL, precies volgens de aangegeven tijd, heeft ervoor gezorgd dat ik mijn bestelde item snel in huis had.
Topservice van BCC

John Greeve 23-08-2019

De tablet die we wilde was niet op voorraad maar men heeft er alles aangedaan om er voor te zorgen dat we hem zo snel mogelijk hadden.

J en E 23-08-2019

Fijne winkel!
Vanwege de persoonlijkheid van het personeel (met uitzondering van 1 man) :super aardige en gekwalificeerde mensen.
Sfeer van winkel erg prettig!
Wij verkiezen BCC boven die andere winkel met rood/wit...
Want: wij zijn toch niet gek!!😉

Emilio Kraus Torres 23-08-2019

Eerst gekeken op het internet naar voor ons interessante prijzen van televisie’s ,daar kwam BCC gunstig uit. In de winkel meer informatie gekregen en toen tot aankoop over gegaan.

p van beugen 23-08-2019

vriendelijke verkoopster goede levertijd hele vriendelijke bezorgers en installatie was ook oke

Marcel B 23-08-2019

Snelle levering.
Apparatuur laten installeren. Vakkundig door vriendelijk gemotiveerde medewerkers van BCC

Swelsen Huub 23-08-2019

Deskundig personeelslid met vriendelijke en hulpzame uitstraling. Legde verschillen in types duidelijk uit

Mar 23-08-2019

Mijn laptop ging stuk. Zat gelukkig nog in de extra garantietijd. Mocht ik gelijk een nieuwe uitzoeken, echt top!

Siebe 23-08-2019

BCC is zeker aan te raden! Yoeri had ons erg fijn geholpen, leuke aanbiedingen van de BCC zelf maar een eerlijk advies van deze medewerker. Zo hoorde wij direct verschil van een soundbar met bass en zonder en werden wij aan het denken gezet. Even goed nagedacht en geluisterd samen en uiteindelijk zonder pushen van de werknemer gekozen voor de Bose Solo. Stofzuigers waren duidelijk neergezet met de nodige info, dus ook deze keuze was snel gemaakt. Wij zijn helemaal blij met onze aankoop met extra garantie! Topwerk Yoeri!

Sandra 23-08-2019

Zeer goed en deskundig geholpen door een hele vriendelijke medewerker! Top service!

Saskia 23-08-2019

Rust heerst in deze winkel in tegenstelling tot Media Markt daarom vind ik t bij BCC prettiger. Kundige vriendelijke en geduldige mensen met duidelijk advies en proberen je tevens niet het duurste artikel aan te praten. Ik kom hier zeker teug voor mijn volgende aankoop!

Nazhamoed 23-08-2019

De medewerker die mij heeft geholpen in de winkel was heel aardig en behulpzaam. Hij heeft goed geluisterd naar wat ik graag wilde hebben. Ik ging met een voldaan gevoel de winkel uit! Mijn complimenten.

Peter 23-08-2019

De verkoper in de winkel luisterde goed naar mijn wensen en gaf goed advies zonder ongewenste verkooppraatjes.
Het thuis opmeten en later de installatie van de vaatwasser verliep volgens planning en zeer vakkundig.
Alles binnen één week. Perfecte organisatie.

==================================

Review 01-07-2019

Mijn soundbar is vastgelopen. Hij is niet aan en uit te zetten en reageert op geen enkele afstandbediening. Ik ging naar BCC om een nieuwe te kopen. Daar raadde de verkoper mij aan om op internet te zoeken naar een algehele reset van de soundbar. Deze heb ik niet gevonden dus toch maar een nieuwe gekocht. Kijk, dat geeft vertrouwen in BCC.

Tsjerk 23-08-2019

Klantvriendelijke en deskundige begeleiding in de winkel Oostpoort. Je krijgt rustig de tijd om een goede keuze te maken en men dringt niets op. Daarnaast garandeert BBC de laagste prijs en dat geeft een goed gevoel dat je niet teveel betaald.
Bestel, afleveringsprocedure en klantvriendelijke bejegening zijn top!

Jan uit Apeldoorn 23-08-2019

Vakkundig personeel die met je mee denkt. Erg prettig. Vriendelijk en hulpvaardigheid. Zal er zeker de volgende keer weer een aankoop doen,mits het artikel in de reclame zit,lol
Maryse 24-08-2019

Toen ik naar de kassa liep vroeg de verkoopster mij of ik toevallig klant bij Essent was? Oh jee dacht ik. Maar, ja, dat ben ik toevallig. Ze zei; heb je wel eens wat cadeau gekregen? Euh, nee. Loop even naar die jongen daar (het schijnt dat Essent daar elke dag standaard zit) Hij vroeg naar mijn adres en keek naar mijn contract, dat bleek in November af te lopen, dat klopt. Aangezien ik niet over wil stappen en alles zo wil houden zei hij; dan is het prima, ik moest een handtekening zetten dat ik de eerst komende twee jaar bleef (voor dezelfde vaste prijs betreft het gas en elecktrisch) dan kreeg ik 5€ korting per maand en ik kreeg een waardebon van 75€. Ik had een diepvrieskast gekocht en kon gelijk 75€ in mindering laten brengen. In mijn geval pakte het dus wel positief uit.

A. Huijgens 23-08-2019

BCC is een winkel met een grote keuze aan artikelen waarbij de medewerkers klantvriendelijk zijn: zij leven zich in in de vraag of opmerking van de klant en geven een deskundig advies. Daarnaast zijn de prijzen zeer aantrekkelijk!

Arno ten Voorde 23-08-2019

Wij hebben al eerder wat gekocht bij BCC. Toen en nu zijn we goed geholpen en tevreden.

Bert 23-08-2019

Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Kies altijd deze ivm de service.
Kwam voor een relatief klein artikel maar er werd evengoed alle moeite gedaan!

Edwin 23-08-2019

Toen ik binnen kwam vroeg een medewerker of hij me kon helpen en dat heeft hij ook goed gedaan.

Glenn 23-08-2019

Op zondag een droger besteld, er stond duidelijk bij dat die donderdag geleverd zou worden. Dag van levering een mail + sms met het tijdstip en 15 min voor levering netjes een telefoontje ontvangen dat ze er bijna zijn. Vervolgens droger op de plek gezet, aangesloten en weg waren ze. Dus wat dat betreft top service! Droger nog niet kunnen testen, dat is dus nog afwachten.

Bart 23-08-2019

Koffie apparaat aangeschaft was niet op voorraad in de winkel.
Maar medewerkster zorgde ervoor dat ik binnen 24 uur het apparaat in huis had.
Prima geregeld.

harm jan 23-08-2019

vriendelijke mensen en op tijd afgeleverd De tijd tussen bestellen en afleveren was precies twaalf uur

Nico 23-08-2019

Overzichtelijk en scherp geprijsd. Bezorging was perfect op tijd, belden van tevoren en installatie was kundig en snel gedaan.

Karen 23-08-2019

Hele overzichtelijke winkel. Goede service, ik kwam binnen en gelijk kwamen er twee medewerkers naar me toe om te vragen of ze konden helpen. Ik hoefde dus niet te zoeken naar het product waarnaar ik op zoek was. Daarna kreeg ik een snelle service en werd ik aan de kassa vriendelijk geholpen door een hele aardige mevrouw. Zo zou het in iedere winkel moeten gaan. Top dus!!

J. de Jonge 23-08-2019

Bij binnenkomst werd ik al aangesproken door een zeer vriendelijke meneer die vroeg of hij mij kon helpen. Hij heeft het door mij gevraagde artikel gehaald en ik was zeer tevreden hoe hij mij heeft geholpen een TOPPER.

Marleen Potocnik 23-08-2019

We hebben een kookplaat, oven en een koelkast gekocht. Mooi strak design we zijn er erg blij mee. In het verleden meerdere artikelen bij BCC gekocht en altijd naar tevredenheid. Snelle levering en goede service daarom durven wij deze aanbeveling ook te doen.

Gert 23-08-2019

Voor een nieuwe televisie ben ik naar BCC in Beverwijk gegaan. Ik ben zeer professioneel en vriendelijk geholpen en de verkoper had duidelijk kennis van zaken. Ik had een bepaald budget in mijn hoofd en wat ik wilde viel net even duurder uit. De verkoper maakte mij attent op een kortingsactie i.s.m. Essent en daar heb ik toen gebruik van gemaakt waardoor de televisie binnen mijn bereik kwam. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Paul S 23-08-2019

Je wordt op een vriendelijke wijze geholpen. Er is altijd wel iemand die alles weet over het product dat je wilt aanschaffen. Geen schreeuwende muziek, tv's of iets dergelijks. In alle rust je keuze maken. De prijzen zijn altijd goed.

L 23-08-2019

Top, duidelijk, houdt zich aan afspraken en tijden!
Van tevoren werd er gebeld wanneer ze eraan kwamen. Ook per mail krijg je een dag van tevoren een mail. Prima en duidelijke site zonder dat je word misleid.

Carlo 23-08-2019

Zeer vriendelijk personeel. Goede rustige uitleg gekregen. Nette en overzichtelijke winkel.

Sterre 23-08-2019

BCC heeft een ruim assortiment tablets en ruime voorraad. Ik kon de door mij gekozen IPad dan ook meteen mee naar huis nemen. Er waren ook verschillende accesoires op voorraad en zo was ik ook meteen voorzien van een geschikte hoes.
Enige minpunt is dat ik vrij lang moest wachten voordat een medewerken me kwam helpen. Er was dan ook weinig personeel aanwezig (dinsdagmiddag in de zomervakantie) Maar ik werd toen wel vriendelijk en correct geholpen tot aan de kassa.

Vuurman Metalen 23-08-2019

Keurige en nette winkel, kom er graag mijn elektrische apparaten halen krijg ook netjes advies als ik wat wil weten

Franka de Groot 22-08-2019

onze zoon had een t.v. voor ons gekocht in filiaal Vleuterweide. Prima geholpen ook daar. Vanochtend kwam hij naar ons in Nijmegen om de t.v. te installeren. Maar helaas de beeldbuis was kapot. Alles weer in de doos en na overleg met callcenter naar filiaal Nijmegen.
Daar werden wij echt super vriendelijk behandeld. Alles keurig opgelost. Dezelfde t.v. was er niet meer maar na rondkijken en goede uitleg hadden wij snel een ander die ook naar wens was. Voor het ongemak kreeg ik nog een fles reiniger voor het beeldscherm. Dus kort gezegd na een half uurtje weer helemaal tevreden naar huis om alsnog de t.v. te plaatsen

Paul 22-08-2019

Bij BCC te Veghel afgelopen week een koelkast gekocht omdat we zaterdag een feestje hebben. Ondanks de drukte hebben ze de koelkast op tijd kunnen keveren zodat we zaterdag een top avond kunnen hebben!! Thanks voor de goede service!

Roland 22-08-2019

Goede service. Ik werd heel goed geinformeerd over de producten die ik heb gekocht. Goede uitleg gehad over het onderhoud dat een wasmachine nodig heeft. Hij word over een paar dagen al gratis geleverd en ze nemen de oude wasmachine mee, dus zelf geen gedoe met zelf tillen. Omdat ik een wasmachine en stofzuiger kocht kreeg ik korting op de stofzuiger, helemaal top dus! Zeker een aanrader.

Opgenoorth 22-08-2019

Super geholpen en geadviseerd ergens anders was het goedkoper hebben ze de prijs bij bcc meteen aangepast
Op en top service

Frits 22-08-2019

Iets gaat stuk, BCC ruilt het om. Geen gedoe, doen ze gewoon. Thanx en tot ziens.

Bo 22-08-2019

Top TV en bezorging. Vriendelijk persooneel aan de telefoon en bij de bezorging.

Francis 22-08-2019

Mooie webshop zeer overzichtelijk ruime keuze en mega snel geleverd kortom een dikke tien👍🏻

Alwx 22-08-2019

Uitstekende service, duidelijke informatie gegeven en vriendelijke medewerker die je prettig helpt

Madelon 22-08-2019

BCC heeft een overzichtelijke site en mooie aanbiedingen. De winkel is dicht bij mijn huis en doordat ze ook helpen bij eventuele problemen of als er iets niet werkt, koos ik ervoor om bij hun mijn laptop aan te schaffen. Eerder ook een stofzuiger gekocht. Voor welk product je ook komt ze kijken goed wat past, qua budget, je wensen en wat je nodig hebt. Tot nu toe allemaal klantvriendelijke werknemers en nemen de tijd voor je.