Constance I. Kramer 22-08-2019

Ik word altijd fijn geholpen en de verkopers zijn vriendelijk.
Ze hebben ook een ruime keuze.

Ad Looijmans 22-08-2019

Vlotte service, verkoper weet waar hij het over heeft en product nog goedkoper dan bij vergelijkbare winkel

Barbara de Vries 22-08-2019

Wat ik heel prettig vind bij BCC (in dit geval BCC Bilderdijkstraat in Amsterdam) is dat je nooit weggaat met het idee dat je je iets hebt laten aansmeren. Er wordt duidelijk verteld wat de voor- en nadelen zijn van een product, en er wordt een eerlijk beeld gegeven van de verschillen met een duurder of een goedkoper model. BCC is voor mij lang niet de dichtstbijzijnde winkel in zijn soort, maar ik fiets er graag een stukje voor om.

Menno 22-08-2019

Een vrieskast gekocht bij BCC Hoogeveen, goede uitleg en juiste afspraak gemaakt voor het afleveren (gratis) en mail gekregen ook 2x een telefoontje met het tijdstip wanneer de vrieskast geleverd zou worden en ook helemaal correct 100% oke

geco 22-08-2019

's Avonds om 22.00 besteld en de volgende dag om 13.30 de zending in huis. Ondanks, dat ik een foutief e-mail adres had opgegeven. Direct na de bestelling een mail naar BCC gedaan en om 11.15 de volgende dag een reactie, dat het e-mail adres was aangepast met daarin de track and tracé gegevens. Super service.

Nico 22-08-2019

Je kunt rustig kijken, en als je iets wilt vragen staan de medewerkers direct voor je klaar met goede adviezen waar je wat aan hebt.

Fam. Koks 22-08-2019

Wij kregen heel goed uitleg over de apparaten waar we belangstelling voor hadden. De aangeschafte inbouwkoelkast kon de andere dag al geplaatst worden. De 2 monteurs waren zeer terzake kundig en bovendien ontzettend aardig en humoristisch. Ze stelden ook nog 2 andere keukendeurtjes bij die een beetje scheef hingen. Niets dan lof voor Paulus en Erik!

John Koot 22-08-2019

Wij kregen een uitgebreid en goed advies over onze aankoop. De verkoper zocht eerst naar het doel van het gebruik en kwam daarna met een voorstel.

Adel 22-08-2019

Prettige bediening, personeel laat je eerst rustig het product bekijken.
Goed advies.

Martin 22-08-2019

Duidelijke informatie vooraf. Ik heb een inbouw koelkast gekocht en laten inbouwen. Het was even een klus maar ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ze gingen pas weg tot ik helemaal tevreden was.

Bertina 22-08-2019

Goede service, korte wachttijd ondanks drukte in de winkel. Spontane verkoopster die weet waar ze over praat en geen flauwekul verhalen ophangt.

F. Gaughan 22-08-2019

Erg vriendelijk geholpen in de winkel. De verkoper dacht echt met mij mee. Hij was er niet op uit om het duurste model te verkopen - in dit geval een huistelefoon - maar heeft echt doorgevraagd om te kijken welk apparaat het beste bij mij past. Daarnaast heeft hij mij geattendeerd op de mogelijkheid om via Essent een korting op de telefoon te krijgen. Dit was in mijn geval helaas niet mogelijk maar erg attent dat hij mij daar op wees. Fijn om te ervaren dat iemand zo goed zijn werk doet en de klant echt centraal stelt!

Rosa 22-08-2019

Mijn eerste aankoop, medewerkers zijn geduldig, begripvol en klantvriendelijk. Alles wordt goed uitgelegd (ik had 10 duizend vragen zoals altijd) maar ze hadden toch wel de tijd voor mij ook al waren ze niet zeker als ik wel of niet zou kopen.

Ik geef jullie een 10

Joost 22-08-2019

Wasdroger besteld via BCC. Geen extra kosten voor bezorgen en meenemen oude droger. Goedkoopste prijs op internet. Hetzelfde type gekocht als 8 jaar geleden maar nieuwste versie daarvan. Er werd goed gecommuniceerd over de levering en bezorger belde van tevoren dat hij er bijna was. Droger werd netjes naar zolder gebracht en aangesloten. Oude droger mee genomen van zolder.Prima geregeld dus. Erg tevreden dus.

H schaap 22-08-2019

Sinds ik freebees spaar is de BCC de beste winkel voor mij om hier uitgaven en inkopen te doen. Hoewel niet bij mij inde buurt. Rij ik er graag voor om

Jan 22-08-2019

Wij zijn bij de aankoop van een Bosch vaatwasser vriendelijk geholpen door een vrouwelijke medewerkster.Aan het eind van diezelfde week werd via een sms en een telefoontje verteld dat de vaatwasser om 10.00 uur afgeleverd zou worden.Nadat ze de vaatwasser hadden neergezet namen ze niet de oude vaatwasser mee,wat wel de afspraak was,ze zeiden dat er geen ruimte voor was,we zullen het z.s.m. regelen mevrouw zeiden de twee bezorgers.Vrijdag geen bericht en ook zaterdag nog niet.Ik heb een mail gestuurd wanneer de oude machine opgehaald wordt,dat wordt volgende week op 22 augustus,dus bijna een week later.Wij vinden dat niet netjes.Misschien een incident,maar toch!!!!

Tom 22-08-2019

Perfecte service, zonder zelf aan te geven prijs aangepast vanwege laagste prijsgarantie, goed product met goede productomschrijving door winkelmedewerker!

hbloembergen 22-08-2019

In de winkel van BCC te Leeuwarden een nieuwe Smartphone HUAWEI Y5 2019 gekocht.
Werd op uitstekend en correcte manier zonder opdringerig te zijn geholpen door Daniel.
Deze medewerker heeft mij tevens geholpen met het uitzoeken van een voor mij geschikt abonnement en heeft dit verder voor mij geregeld.

Herby 22-08-2019

De wasmachine is keurig op tijd bezorgd en aangesloten. Hij staat ondertussen al te snorren.
Netjes dat je ruim van te voren wordt gebeld over wanneer de bezorgers aan de deur komen.

Ingrid 22-08-2019

Overzichtelijke website en een goede beschrijving van de apparaten. Voldoende informatie betreft de bezorging en ook op tijd bezorgd. Goede uitleg over gebruik apparaat en aardig personeel. Administratief ook goed afgehandeld. Mijn factuur had ik dezelfde dag nog per mail toegestuurd gekregen.

Rob 22-08-2019

Nette overzichtelijke winkel waar je vlot geholpen kan worden. Goederen waren op voorraad(bij een andere winkel 2 weken levertijd). Klein minpuntje was dat de verkoper niet wist of de subwoofer naast een ruit mag staan ivm trillingen. Had kunnen vragen of hij het uit moest zoeken.
Verder prima geholpen.

C.F.A. Zantboer 22-08-2019

BCC Bergen op Zoom. Hier vakkundig geadviseerd bij de aankoop van een wasdroger.
Gekozen voor een Bosch warmtepomp droger.
Deze is precies volgens afspraak op tijd afgeleverd, geplaatst en aangesloten.
1e droogbeurt achter de rug. Voldoet prima. Je hoort hem amper en de was is prima droog.
Uiterst tevreden.

H. D. M. Linthorst Homan 22-08-2019

Goede en adequate service.
Alleen de bezorging viel wat tegen omdat dat twee keer was uitgesteld.

Den Haag 22-08-2019

Snelle / adequate installatie van de vaatwasser. Goede communicatie omtrent de aflevering.

Marina 22-08-2019

Altijd spannend, online iets bestellen, maar wow wat ging dit soepel.
Bestellen was een eitje. Keurig gisteren zoals beloofd een email waarin stond hoe laat er geleverd zou worden. Vervolgens werd ik vlak voor de bezorging gebeld dat de heren onderweg waren. (Keurig binnen het beloofde tijdsvak).
Twee heren, goed op elkaar ingesteld, keurig beleefd, hadden de wasmachine zo op hun plek. De ene ontfermde zich over de trekschakelaar, de ander over de machine. Het was in een mum van tijd gereed. De machine draait inmiddels en ik ben een gelukkig mens. Dank heren voor de nette service. Bedankt BCC voor de nette levering.

Marina 22-08-2019

Ik ben een echte BCC-KLANT, koop er alles wat ik op dat moment nodig is. Ik raad het iedereen aan , je word goed geholpen en geven goed advies.

Hans 22-08-2019

Vriendelijk, bekend met je wensen, goed assortiment, denken met je mee, en altijd een kopje thee of koffie.

Geus 22-08-2019

Wijn werden keurig geholpen en kregen op al onze vragen heel duidelijk antwoord ook op de technische vragen

M van Summeren. 22-08-2019

Braun stoomstrijkijzer /generator gekocht. 4 jaar garantie. Na 2 jaar werkt het niet meer . Bij BCC gebracht en die zouden het opsturen naar Delonghi. Omdat ik zelf contact zocht met Braun en te horen kreeg dat ons apparaat na 3 weken nog niet was aangekomen. Nu hebben wij inmiddels al 2 keer hetzelfde apparaat zelf opgestuurd en bericht dat het na 3 dagen bij hun was aangekomen. Slechte service ,denk dat ons apparaat bij BCC bijna 3 weken heeft gestaan . Toen wij in de winkel de verkoper confronteerde met dit feit ,werd deze boos en erg onvriendelijk. Nee ,voor ons geen BCC meer ,vooral ook omdat deze norse verkoper nooit iets gehoord van onze klacht.
Officiële reactie van BCC 23-08-2019

Beste heer/mevrouw van Summeren,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Ruud van den Berg 22-08-2019

Bij de aankoop van een stofzuiger bezochten we op 19 augustus 2019 de BCC in de Heerlenstraat te Arnhem. Van eerdere aankopen kennen we deze vestiging; je wordt er vriendelijk begroet en deskundig geholpen.
Dat was deze keer niet anders. Via internet hadden we al uitgezocht welke stofzuiger we wilden hebben. De verkoopster die ons aansprak vertelde dat het betreffende model niet meer bij hun voorradig was, maar keek na of het model nog online leverbaar was.
Toch wilden wij meteen een apparaat kopen en de verkoopster schakelde naadloos over in een vergelijkbaar Philips model. Ze pareerde moeiteloos onze wensen. Een groot bereik, goede zuigkracht ook voor tapijt, praktisch op de trap, anti allergiefilter en stil.
Op haar aanraden hebben we de Philips FC 8781 aangeschaft. Thuisgekomen en geprobeerd ben ik overtuigd dat dit een goed advies was.
BCC blijft voor mij een heel prettige zaak om mijn aankopen te doen.

W Blanke 22-08-2019

Zeer goede service in dit filiaal. Niks is teveel om mee te denken hoe wij last minute voor onze vakantie de door ons bestelde droger in huis konden hebben. Top service, waardoor wij al jaren iedere keer weer terug komen in dit filiaal.

Janneke 22-08-2019

BCC is de Beste Winkel voor alle apparaten die je nodig bent in huis service is geweldig medewerkers zijn super

Bobbie Joy 22-08-2019

Enorm klantvriendelijk en altijd waar voor je geld. De kwaliteit van de producten en de verdere service is super en de prijs laag.

Jolanda 22-08-2019

Samen met mijn vader van 80 een nieuwe tv uitgezocht. Hierbij werd door de medewerker van BCC zorgvuldig geluisterd en kon hij zich goed verstaanbaar maken. Erg belangrijk bij een man die nog maar 40% gehoor heeft.

ten Brink 22-08-2019

Wat ons opviel was het perfecte optreden en uitvoering van het “installatie team”, perfect in optreden en vakkundigheid met de installatie van een lastige inbouw klus.

Annemarije 22-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop. Ik werd vriendelijk ontvangen door een medewerkster. De medewerkster vroeg goed door naar mijn voorkeuren en waar ik naar op zoek was. Vervolgens zocht ze de juiste laptop voor mijn voorkeuren en gaf ze nog een aantal tips. Top service van deze medewerkster, ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe laptop!

Nicky 22-08-2019

Wij waren opzoek naar een stofzuiger die een goede zuigkracht heeft ivm 5 huisdieren! Hier advies om gevraagd en kregen eerlijke antwoorden welke wel en welke niet fijn waren ook werd er heel netjes uitgelegd wat de stofzuiger allemaal kan! Echt top!

Bij thuiskomst meteen geprobeerd!! Nou koet zeggen mijn bankstel ziet er als nieuw uit!!!

TvK 22-08-2019

Erg overzichtelijke site, makkelijk om dingen te bestellen. Werkt prima! Zeker aan te raden.

Lindsey 22-08-2019

Het was een prettig bezoek!
Ik werd heel goed en vriendelijk geholpen ik ging heel tevreden en zonder vragen naar huis.
Top!!

Jacky 21-08-2019

Vanwege een defecte soundbar, via Bol.com gekocht van BCC, ben ik naar de BCC-winkel in Muiden gegaan. Ik werd direct kundig geholpen door een van de medewerkers. De soundbar werd ter reparatie opgestuurd naar de fabrikant en amper een week later kreeg ik al bericht van BCC dat het defect niet te verhelpen was. Ik werd gevraagd terug te gaan naar de winkel om de opties te bespreken. Ik mocht een nieuwe soundbar uitzoeken of kreeg het bedrag in een waardebon van BCC retour. Uiteindelijk met een nieuwe speaker naar huis gegaan na uitgebreid advies. Erg blij met de snelle en goede service én de speaker!

Chris Vos 21-08-2019

Zoals altijd weer een deskundig advies gekregen van een zeer behulpzame medewerker bij de aanschaf van een smartphone en mogelijk binnenkort een all-in-one printer. Het is ook fijn dat deze artikelen op voorraad zijn en je ze dus ook goed kunt bekijken.

Ria Beijer 21-08-2019

Ik werd keurig en vakkundig geholpen, en ging de winkel uit met een voldaan gevoel wat betreft mijn aankoop.
Ik heb voor deze winkel gekozen i.v.m eerdere positieve ervaringen.

Michelle Maria 21-08-2019

Bezoek gebracht aan BCC Lisse want wilde wat informatie inwinnen over speakers. Even later 200,- lichter de deur uit. De service was namelijk super goed. Ik werd geholpen door Floris, die me van alles kon vertellen. Samen de verschillende artikelen vergeleken en waar ik het meeste baad bij zou hebben. Het was zelfs gezellig! De medewerkers ‘maken’ uiteindelijk de winkel en in dit geval maakte Floris mijn dag! Vlgnde dag de speaker (Harman/Kardon) opgehaald, suuuper blij mee !!! Stijlvol en prachtig geluid, plus Google Assist dus een leuk speeltje ;)

theo 21-08-2019

duidelijke verkoper en vriendelijk
ze geven goede advies over je aankoop
en uitstekende dienstverlening

H.van Wezel 21-08-2019

Product werd verkeerd geleverd en ik moest zelf naar BCC Tilburg om product om te gaan ruilen. Ik had gevraagd dat BCc dat product kwam omruilen. Dat ging niet. Ik vind dat geen goede service.

Arie 21-08-2019

Goed advies gekregen en uitgebreid uitleg over voor- en nadelen van de diverse merken en types machines.

Nancy 21-08-2019

Goede voorlichting door een deskundige medewerker. Medewerker dacht echt goed mee

Helene 21-08-2019

Onderbouwde motivatie om het beste apparaat te kopen. Eerlijke antwoorden op mijn vragen. Vlotte afhandeling van aankoop. Verkoper toonde kennis van zaken.

R. Malczewski 21-08-2019

De navigatie die ik heb gekocht is goedkoper bij BCC dan in de directe winkel van de fabrikant. Zeer snelle levering aan huis. Ik raad zeker de BCC-winkel aan.

wilma 21-08-2019

kundig personeel en vriendelijk,helpen je prima en hebben veel kennis in huis