Greetje en Rein 31-08-2019

Een nieuwe stofzuiger kopen kan een heel ding zijn; zeker als de vorige ongeveer een miskoop was. Helaas lieten we ons toen bij een andere zaak leiden door de “aanbieding”. Omdat we met verschillende aankopen al fijne ervaringen hadden met BCC, was het logisch om op de site te kijken voor een nieuwe zuiger. Het bleek dat deze niet op voorraad was in onze plaats. Omdat we toch in de buurt van de BCC moesten zijn, konden we de winkel inlopen en werden direkt fijn geholpen en de bestelling werd digitaal klaargemaakt. Altijd vriendelijk, attent en ze weten waar ze het over hebben. De winkel werkt trouwens met een pakketdienst die goed werk levert. De volgende dag werd dan ook keurig op de aangegeven tijd het pakket afgeleverd. Zo blijft BCC een winkel waar je snel weer terug komt vanwege de grote verscheidenheid aan merken, types enz. Je wordt er nog serieus behandelt als klant. Ze denken mee, geven advies en begeleiden kundig het hele proces. Volgende keer weer BCC!

Roozewas 31-08-2019

Tijdens het kopen van een wasmachine werd ik uiterst deskundig en vriendelijk geholpen.
Verder was de bezorging geheel volgens afspraak en ook daar weer heel behulpzaam en vriendelijke medewerkers.

Raoul 31-08-2019

Behulpzaam, kundig en vriendelijk winkelpersoneel. Denken pro-actief mee in hun adviezen. Ben blij met de aankoop.

Anke 30-08-2019

Nog net voor het einde van het afleverblok van 2 uur arriveren de twee heren van BCC! Als blijkt dat de afstand van de waterafvoer langer dan normaal is en je dat ook moet vervangen ( ik dacht aansluiten op bestaand systeem,) zijn de heren heel aardig en sluiten met onderdelen uit de bus toch mijn nieuwe afwasmachine aan. Wat een service! Na installatie volgt uitleg over het nieuwe apparaat, betaal ik met pin en wordt de machine in werking gezet. Super heren, heel veel dank! een volgend apparaat bestel ik ook bij BCC!

Tineke Oosterhuis 30-08-2019

Wij zijn binnen drie maand 2x fantastisch geholpen door de medewerkers van BCC Emmen!, 1x met witgoed en 1x met een laptop. Super vriendelijke medewerkers, top service en een uitstekende klantenservice!
Wij raden iedereen BCCEmmen aan.

Peter 30-08-2019

BCC Den Helder is een top winkel altijd snel en goed geholpen, ga er zelf heen vanuit Amstelveen.
Verkopers zijn klantvriendelijk.
Prijzen worden aangepast als het elders goedkoper is.
Top winkel, zeker bezoeken!

Titus 30-08-2019

Betreft bestelling en installatie vaatwasser.
Met enkele andere aanbieders de laagste prijs.
Biedt als enige 7 jaar garantie (betaald).
Is helaas wel de enige die voor uitpakken geld rekent.
Montage is goedkoper dan bij menig ander.
Montage werd gedaan door zeer vriendelijke en correcte heren die Pietje Precies werkten.
Levertijd incl montage was 1 week, dat viel me wat tegen.

Meep Moesbergen 30-08-2019

In de winkel in Venray alle tijd voor de klant. Duidelijk uitgelegd de verschillen van de machines. Goed rekening gehouden met de wensen van de klant. Vriendelijke verkoper met verstand van zaken.

dgiesbert 30-08-2019

Goeie webshop/snelle levering/goede installatie door BCC/ Prijs kwaliteit is goed/top producten

P. Peters 30-08-2019

Wij zijn zeer tevreden over de informatie en de aankoop van onze laptop. De verkoopster in deze is goed op de hoogte van de specs van de laptops en die wij uiteindelijk hebben aangekocht. Ze was klantvriendelijk maar ook verkoopgericht.

Geertjan 30-08-2019

Super service en vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpuntje is dat de winkel telefonisch niet rechtstreeks te bereiken is

Rob Smink 30-08-2019

Medewerker was vriendelijk ,klant gericht en deskundig. Wist goed de verschillen in het aanbod koelvries combinaties.

Bernardos 30-08-2019

Na wat geharrewar van de een naar de ander bij BCC.
What'sapp berichtjes heen en weer...
Valt het mij allemaal 120% mee.
Uitleg met geduld....en passie, niet gewend
ontstaat een band en een tevreden cliënt.

Dymphna Daams 30-08-2019

Ik ben bij BCC door de verkoper fantastisch geadviseerd de voor en nadelen die ik vroeg naar een wasmachine, De wasmachine kwamen 2 jonge gasten de brengen zeer correct en netjes afgeleverd ik adviseer iedereen om naar de BCC tegaan geweldig.

a.bakker 30-08-2019

de levering was in orde en de plaatsing van de apparaten zijn snel, deskundig geplaatst

Bjorn en Bas 30-08-2019

Het product was op voorraad. Verkoopster heeft het gehele pakket (dat niet bepaald klein was) voor ons ingepakt! Service in LELYSTAD DUS TOPPP!

sjaak55 30-08-2019

Heldere productomschrijving , scherpe prijs, Comfortabele levering met een tijdvak van 2 uur en een telefoontje vlak voor aankomst.En gratis oude koelkast retour.

Ton 30-08-2019

De webshop was prima! Overzichtelijk en duidelijk, wat voor mij de doorslag gaf om de site te gebruiken. Ook de levering was prima op tijd en de service was vriendelijk, beleefd en vakkundig.
Het enige aandachtspuntje wat ik zou willen meegeven is de belading van de wagen.
Moet toch mogelijk zijn om deze te laden in volgorde van levering. Mijn product stond nl helemaal achterin de wagen.

Coret 30-08-2019

Zeer ruime gesoteerde winkel
Enorm fijn geholpen door een zeer kundige jonge man.
Hij nam echt de tijd.
Zeker een aanrader de laptop was niet op voorraad maar werd keurig op tijd bezorgd de volgende ochtend op ons huisadres.

Erik 30-08-2019

Ik heb voor de online shop van BCC gekozen omdat er een outlet model vaatwasser gunstig geprijsd was. Deze besteld en zou op zaterdag tussen 11 en 13 geleverd worden. Keuken deze gedemonteerd op vrijdag, we zouden immers de volgende dag een nieuwe krijgen.
Zaterdag een mail gekregen, uw bestelling is bij ons binnengekomen en u kunt een afspraak maken om te bezorgen. Ehm......die komt toch al vandaag??
Toch maar even bellen naar klantenservice. Na 20 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn.
De jongedame ging het uitzoeken, en wat bleek......ik kreeg vandaag geen vaatwasser want waarschijnlijk was iemand anders mij net voor geweest met bestellen.
Dat is raar want ik heb de bevestiging in de mail gekregen. Mevrouw stelde voor om als alternatief maar een andere te bestellen, na veel vijven en zessen maar afscheid genomen van elkaar want met haar kwam ik nergens.

Toen maar de appservice van BCC geprobeerd, hele verhaal weer verteld, alle documenten bijgevoegd die ik had gekregen. Na enige tijd wachten werd mij verteld dat de vaatwasser er wel was en gereserveerd stond voor mij, ze hadden ook meteen maar een afspraak ingepland voor de komende vrijdag. Nog gevraagd of dit 100% zeker was, ja hoor, zeker weten.
Vooruit dan maar, ik blijf nog wel even met een half gesloopte keuken zitten voor een week.

De vrijdag brak aan, en kreeg geen mail en geen sms van de te verwachten bezorgtijd. Wel kreeg ik een sms dat er iets mis was gegaan en dat er niks bezorgd zou worden, ze zouden snel bellen voor een passende oplossing. Ik knalde zowat uit elkaar en ben maar weer de appservice in gedoken.
Na een paar uur kreeg ik antwoord dat er inderdaad niks bezorgd zou worden want de vaatwasser was niet op voorraad.
Toen heb ik vriendelijk toch dringend verzocht dat ze mij moetsen bellen, dat hadden ze immers gezegd, het was al 10 uur geweest, dus ruim 3 uur later.
Om 11.30 uur nog niks, maar weer een app gestuurd of ze misschien de slogan "high service " na zouden willen komen, ik merkte er nog niet veel van.

Ruim een uur later was er iemand wakker geworden en vertelde mij dat de vaatwasser kwijt was geraakt en dat de betreffende collega nooit die toezegging hadden mogen doen. Hij bood mij een zelfde vaatwasser aan met een behoorlijke korting en dan nieuw, geen Outlet model.

Hier ben ik maar mee akkoord gegaan en als het goed is, het is nu vrijdag, wordt de vaatwasser maandag bezorgd.....eerst zien dan geloven.

Ik ben altijd goed geholpen bij BCC in Arnhem bij ons onder hoek, koop er bijna alles als ik wat nodig heb. Maar de BCC webshop zal ik nooit of te nimmer meer gebruiken. Ik weet niet wat daar voor mensen werken, maar ze hebben geen enkele empathie voor de klant, sommige daargelaten, die wel nadenken en de klant goed helpen.

Het vinkje"ja, ik zou deze winkel aanbevelen" ga ik zeker niet gebruiken. Let wel.......dit geld voor de webshop van BCC.

Beste Erik,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest van uit de web shop en de klantenservice. Ook spijt het ons om te horen dat bij bezorging niet goed is verlopen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Moniek Kraan 30-08-2019

Fijne , overzichtelijke winkel met een vriendelijke verkoper, Ton, die rustig en beleefd antwoord gaf op mijn vragen en nog het nodige ging uitzoeken voor mij! Dat is het voordeel van een winkel bezoeken. Kom hier zeker terug!

Robert 30-08-2019

prima geregeld het voor de tweede keer niet werken van een Apple kabel dit kunnen omruilen

Rik Bant 30-08-2019

Uitstekende service. Koelkast gekocht vorige week en binnen 3 dagen stond die in het magazijn waar ik hem zelf kon ophalen en vriendelijk gebruik mocht maken van de steekwagen. Personeel zeer vriendelijk, sociaal, professioneel en altijd in voor een grapje! Samengevat: bij de BCC zou ik zeker nog langskomen om iets te kopen maar ook om gezellig een praatje te maken en een kopje koffie te drinken. Bedankt!

kees goorden 30-08-2019

goede winkel, deskundig personeel, vriendelijk personeel, lekker dichtbij en gezellig, prijs kwaliteit verhouding heel goed, goede adviezen.

Ellis Rutten 30-08-2019

Tijdens mijn aankoop ben ik ontzettend goed geholpen. Hierbij kreeg ik op al mijn vragen uitgebreid antwoord en werd ik goed geadviseerd. Verder werd ik ook goed geholpen met het kiezen van de accessoires en ben ontzettend tevreden met de super goede service in deze winkel!

BETSY 30-08-2019

BBC, Erge goede service, Zondag middag besteld, Maandag al in huis, ik had een stofzuiger gekocht via de site en ik wou hem graag zo snel mogelijk hebben omdat de oude kapot was, want anders kon mijn hulp niet stofzuigen, erg Vriendelijk goede kwaliteit zo koop je nog eens vaker daar Hartelijk Bedankt nog Groetjes

Hans 30-08-2019

Gewoon geweldig geholpen! Wat ik wel mis is de expertise van de medewerker. Uiteindelijk kies ik het produkt, zonder dat de medewerker mij daarbij helpt. Maar service is great!

Marcel 30-08-2019

De wasmachine werd keurig op tijd geleverd,
Helemaal op zolder neergezet en de oude werd meegenomen.
Keurige medewerkers van BCC.
Online gekocht,dus kan niks over de winkel vertellen

Laura 30-08-2019

Jammer genoeg hebben wij een slechte ervaring gehad met onze bestelling bij de BCC.

Ruim een maand geleden hebben wij een wasmachine besteld, en er werd afgesproken dat deze zou worden afgeleverd bij een verhuisbedrijf.
Om 7.15 's ochtends werden wij gebeld door de bezorger. Hij was er vroeg bij, want de bestelling zou pas na 8 uur geleverd worden. Hij kon het adres niet vinden en besloot verder te rijden. Een beetje raar, maar vooruit. We hebben met de klantenservice gebeld, om nogmaals de naam van het verhuisbedrijf door te geven. Een nieuwe afspraak werd gemaakt.

Leveringsdag nummer 2 brak aan en wij ontvingen de mail dat onze bestelling niet geleverd kon worden. Waarom? Onze wasmachine stond een week geleden nog in de BCC bestelwagen? Is zij geleverd aan een andere klant? -Dit is natuurlijk niet hoe het hoort, wij hebben al voor haar betaald- De klantenservice kon dit ook niet verklaren.

Op leveringsdag 3 werden wij geïnformeerd dat de bezorgder het adres opnieuw niet kon vinden, en is vertrokken. Nu raakten we toch wel geïrriteerd. Begrijp dat wij op deze dagen ook ons werk afzeggen, wat we niet kunnen blijven doen! Deze bezorger heeft ons geprobeerd te bereiken, helaas was mijn partner op dat moment nèt niet bereikbaar (6 gemiste oproepen, chapeau voor de volharding van deze bezorger). Onze irritatie steeg wel: Waarom worden wij gebeld als het adres niet gevonden kan worden, als er meerdere malen duidelijk is gemaakt dat het om een verhuisbedrijf gaat? De naam en het telefoonnummer van dit bedrijf zijn doorgegeven. Het antwoord van de klantenservice was: de bezorgers krijgen maar één nummer doorgegeven, en ze bellen dat specifieke nummer. Nu brak onze klomp: Dus de bezorgers zijn niet op de hoogte gebracht van de situatie? Zij krijgen alsnog één nummer mee? Konden ze het nummer niet op een post-it schijven (+ naam verhuisbedrijf)? Misschien even googelen? Ik neem niet aan dat de bezorger zonder telefoon vertrekt, dat ze met GPS werken en niet met een papieren kaart?
Wij besloten zelf naar het adres te rijden, via Google maps. In één keer! Er hingen zelfs vlaggen voor de ingang!

Leveringsdag 4: Adres niet gevonden
Leveringsdag 5: Product kan niet geleverd worden

Tips voor de BCC
- Communicatie tussen klantenservice, bezorgers en andere partijen kan beter. We hadden het idee dat een hoop informatie niet duidelijk werd doorgegeven.
- In situaties als deze, waarbij een product bij een bedrijf wordt afgeleverd en niet bij een huisadres: geef de bezorgers meerdere telefoonnummers
- Als een klant een product bestelt, houd dit product achter. Wij weten dat onze wasmachine meerdere malen achterin een bezorgwagen stond, dus "niet leverbaar" is een beetje vreemd. Dit wekt de suggestie dat onze wasmachine bij de voorraad is teruggeplaatst, en vervolgens bij andere klanten terecht is gekomen. Een kwalijke zaak, na de aankoop zou het product van ons moeten zijn, en mag niet worden doorverkocht aan andere klanten.
Hierdoor lagen de leveringsdagen erg ver uit elkaar. We hadden er niet op gerekend zo lang zonder wasmachine te zitten, en voor twee werkende volwassenen is het erg lastig om hele middagen in de wasserette door te brengen.

Wij bewonderen de bezorger die 6 keer heeft gebeld! Daarom krijgt de BCC van ons een 2 in plaats van een 1. Wel hebben wij onze bestelling geannuleerd... Coolblue schijnt wel bij dit adres te kunnen leveren...

De reactie van de BCC?

"Hartelijk bedankt voor je vertrouwen in BCC en je bezoek aan BCC Webshop. Wij vertrouwen er op dat wij je goed hebben kunnen helpen en wensen je nogmaals veel plezier met je aankoop"

Communicatie.... iemand?

Beste Laura,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Ook dat het adres niet vindbaar was is niet fijn. We vinden het zeer vervelend dat dit geleid heeft tot een annulering van de order.Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Laura 13-09-2019

Hoi BCC,

Dat is 201907-004508621

De 2 visitekaartjes van BCC Purmerend 30-08-2019

Prima geholpen in BCC Purmerend bij de aankoop van mijn wasmachine. Topservice bij het aanleveren. Geen vage tijdsaanduiding, maar vooraf een vriendelijk en concreet sms'je met de aankondiging dat het tussen 8 en 10 uur gaat worden en 10 minuten van tevoren een belletje 'dat we er zo aankomen'. De wasmachine soepel en snel via een kronkelende trap naar 2 hoog gebracht door 2 goedgeluimde heren die zichtbaar lol hebben in hun werk, het apparaat aangesloten en een proefwasje gedraaid en de oude machine neuriënd meegenomen. Een wasmachine verkopen, dat kan iedereen, maar met een dergelijke service maak je het verschil.

Familie van Duijn 30-08-2019

Helaas zelf achter de levering aan moeten gaan. Communicatie tussen lokale vestiging en hoofdkantoor onduidelijk. Wasmachine wel in de levering, dan weer niet. Samen met de lokale vestiging opgelost en de machine een week later afgeleverd met een bijpassende korting.
Lokale vestiging Den Haag, heeft absoluut haar best gedaan. Toch twijfel over een volgende aankoop.

Beste familie van Duijn,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en de communicatie niet goed is verlopen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Francesca 30-08-2019

Ik kom heel graag bij de BCC bij de Ave fabriek word er altijd erg netjes en vakkundig geholpen. Ze weten de juiste adviezen te geven over de producten. Heb je vragen dan weten ze deze ook altijd netjes te beantwoorden.

Peer 30-08-2019

Goed meedenkende medewerker, heeft inzicht in de vraag van de klant, komt zelf met voorstellen, werkt e.e.a. (ook korting!) vlot en correct af.

Gerdien 30-08-2019

Monitor gekocht op koop Zondag.Maar was niet op voorraad in de winkel.Volgende dag had ik hem al om 12.00 uur binnen. Top geregeld 👍👍👍Zeer goede en betrouwbare service.

Arend 30-08-2019

deskundige en buitengewoon plezierige medewerker om terug te komen !!

Sija 30-08-2019

Goede ensnelle levering. Werd keurig gebeld vijf minuten van te voren. Jongens hebben alles meegenomen qua verpakkingsmateriaal. Top

eam4 30-08-2019

Ik vind het geweldig dat ik mijn Samsung Galaxy s50 heb gekregen de ochtend na mijn bestelling. Precies 24u vóór mijn vertrek naar Australië (half jaar), liet mijn oude mobiel mij in de steek. Gelukkig met de service van BCC, had ik voor deze reis optijd een nieuwe.

Sonia 30-08-2019

I bought a laptop in monthly installments and the price was a bit lower than on other websites even. The delivery was also fast. I recommend.
The purchasing process is fast and detailed, you have various options of purchase, you can see a valid comparison of the products of your interest, in my case i could first compare the laptops details with others before deciding on my product.

C Willemse 30-08-2019

Goede service in de winkel voor de aankoop van een wasmachine en een droger.
De wasmachine en droger zijn op tijd bezorgd door vriendelijke bezorgers en we werden goed op de hoogte gehouden via mail en sms. De wasmachine en droger bevallen ons goed.

A. Rump 30-08-2019

Klantvriendelijke winkel, behulpzaam personeel!
Voor de mensen die niet alles online willen bestellen, maar net zo als wij, liever naar een fysieke winkel gaan, zijn hier prima op hun plaats!

Rene 29-08-2019

Fijne jongens. Super aardig en deden goed hun werk. Snelle services en zal dit zeker aanbevelen aan de BCC. Wij zijn hun namen vergeten, maar nogmaals dank.

Judith 29-08-2019

We zijn super goed geholpen in BCC op de Loosduinsekade in Den Haag. Vriendelijke medewerkers die het juiste advies geven en daar ook kennis van hebben. Dit zorgde ervoor dat we de deur uit gingen met 2 producten waar we coor kwamen. We zijn ook erg tevreden over de prijs die we voor de producten moesten betalen. Nergens waren deze producten goedkoper dan bij de BCC. Hiermee maken ze hun slogan ook waar.
We kunnen dan ook niet anders zeggen dan dat we heel erg tevreden zijn.

Nooy v.Dijk 29-08-2019

Service top..geduldige verkopers en goed op de hoogte van de product kennis.

Erzebeth 29-08-2019

Mooie smartphone, niet duur, is zijn geld dubbel en dik waard !!
Service is uitstekend, had de smartphone de volgende dag al in huis.
Ja, ik beveel dit product aan.
Ja, ik beveel deze winkel aan.

Andre Gimbergh 29-08-2019

Ben zeer tevreden over BCC Arnhem na 6 jaar ging onze tv defect .Bij aankoop werd ons aangeraden om een verlengde garantie te nemen .Nu onze tv niet meer te repareren was hebben ze er voor gezorgd dat wij een nieuwe konden uit zoeken .Ben zeer tevreden hoe de afhandeling is uitgevoerd .Bedankt BCC Arnhem voor de nieuwe tv.

pierre 29-08-2019

De verkoper was duidelijk, direct to the point., en dat vind ik prettig. Ook de voor en nadelen van de door mij gekozen producten wed benoemd zodat ik makkelijk een keuze kon maken.

PascalErp 29-08-2019

Ik zocht een wekkerradio en had een paar eisen waaraan deze moest voldoen. De wekker die ik wilde hebben was echter niet in winkel aanwezig. Ze keken graag met me mee of deze in de voorraad zat. Gelukkig nog een paar aanwezig en de wekker werd de volgende dag bezorgd.

Ans 29-08-2019

Voor mijn vorige aankoop van een e reader kwam ik per ongeluk bij dit filiaal terecht. Ik werd toen zo vriendelijk en kundig geholpen dat ik voor mijn huidige aankoop van een koffieautomaat direct voor dit filiaal heb gekozen.

Daphne 29-08-2019

Altijd de laagste prijs. Product was de dag erna al geleverd. Vriendelijk personeel.

Bergman 29-08-2019

ik ben altijd zeer tevreden over bcc in de bilderdijkstraat als ik iets nodig heb ga ik altijd daar naar toe altijd vriendelijk en behulpzaam als er een probleem met iets is niets is hun te veel .