Anna Dadela 24-08-2019

Bardzo miła, kompetentna i pomocna obsługa. Sprawne załatwienie. Jestem zadowolona już nie po raz pierwszy jestem klientem tej placówki i z pewnością będę wracać. Jedyny minus - problemy z systemem i tylko dlatego oceniam na 7

Anke 24-08-2019

BCC Leeuwarden is een fijne, overzichtelijke winkel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Simon Kraak 24-08-2019

Vandaag heengegaan om te kijken voor een galaxy tab s6.
En uiteindelijk aangeschaft.
Heb een goede uitleg gekregen over de mogenlijkheden van het apparaat.
Snel en vriendelijk geholpen , de persoon kon ons nog wel van eerdere aankopen .
Zeer klantvriendelijk .
Wij zijn vaste klanten .

C. de Vos 24-08-2019

Fijne medewerkers, kundig, vriendelijk en behulpzaam. We kwamen voor een telefoon en hebben meteen nog advies gevraagd over inductie, vaatwasser en een condensdroger. Verschillende mensen gesproken en goed geholpen.

Adh 24-08-2019

Een product gekocht wat binnen 2 weken goedkopen is geworden, het was helemaal geen probleem om met de bon dit verschil terug te krijgen
Prima service dus

E. B Muller 24-08-2019

Ik kom uit Meppel en was op zoek naar een I -Pad 32 gb. Natuurlijk heb ik eerst op internet gekeken hoe deze i -pad beviel. Na de reviews gelezen te hebben wist ik het wel. De prijs was bij BBC in Hoogeveen aanzienlijk goedkoper dan in Meppel. Ik werd goed en vriendelijk geholpen . Binnen een kwartier stond ik weer buiten met mijn nieuwe aankoop.

Roy 24-08-2019

Goede en snelle service door richard.
Product thuis uitgepakt en het werkt ook nog eens super.
Na veel gekloot en oplossingen te hebben gezocht eindelijk de juiste gevonden bij bcc.

Bedankt voor de goeie service.

Leo 24-08-2019

Vriendelijke ontvangst, deskundig geholpen, waarbij het advies ons op de juiste weg heeft geholpen.

Sander Feijtel 24-08-2019

Echt een top winkel met goede service.
Bij een andere zaak was het goedkoper dus ik kreeg het voor dezelfde prijs. Ook handig is dat de bon ook in hun systeem blijft staan.

E. De Haas 24-08-2019

Wasmachine gekocht! Persoonlijke voorkeur ging naar model die ik via internet vond. Na persoonlijk advies verkoper een iets duurder model gekozen omdat dit beter bij onze lifestyle ofwel wasbeurten past. Netjes gratis op de tweede etage geïnstalleerd door 2 vakkundige BCC bezorgers. Tot nu toe zeer tevreden met de aankoop.

Ton Horst 24-08-2019

Ik heb gekozen voor de winkel omdat ik het persoonlijker vond en ik graag een persoonlijk contact wil over het te kopen artikel, in dit geval betrof het de aankoop van een nieuwe was-droogcombinatie. De aanschaf van deze combinatie is vanaf de bestelling in de winkel tot aan de aflevering vlekkeloos verlopen .

Wout C 24-08-2019

Er hangt een fijne sfeer in de winkel en er word echt tijd voor je gemaakt. De medewerker heeft ons uitstekend geholpen en ons met een mooie deal richting de kassa gestuurd.

Mathijs 24-08-2019

Er lopen mensen met kennis, maar je moet wel lang wachten tot dat je geholpen wordt.

M@RTIN 24-08-2019

Het assortiment en de prijs is prima. Helaas was de door mij gekochte TP-Link Echo door iemand geretourneerd, de binnenverpakking was kapot. Daardoor duurde het installeren (wat super simpel is!) iets langer, omdat ik ze alledrie moest resetten. Het duurde even voordat ik dat doorhad. Verder ben ik super tevreden met mijn aankoop.

Mark Van der Meulen 24-08-2019

Onze dochter had een chromebook gekocht. Deze bleek echter beschadigd maar ivm 2 weekse terugbreng tijd kon deze niet meer ingenomen worden en moest deze opgestuurd worden. Echter hadden we de chromebook deze maandag nodig. Medewerker was heel erg meedenkend en heeft er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat onze dochter maandag over een nieuwe chromebook kan beschikken. Alle credits voor BCC Muiden

Angel M 24-08-2019

Kwam voor een combi magnetron die ik elders voor €32,- goedkoper had gezien. Prijs keurig aangepast, geen probleem. Altijd zeer hulpvaardige mensen bij BCC en ik vind het superhandig dat ik de bon digitaal krijg.

M. van Eckendonk 24-08-2019

Op zoek naar een tablet zijn we bij BCC uitgekomen voor een Samsung Galaxy Tab A 10.1 2019. Goede prijs, en een snelle levering.

Dhr. H.A. 't Hoen 24-08-2019

Goede uitleg over het product (Mobiele telefoon Motorola G7 Power) alsmede het installeren van de data oude telefoon op de nieuwe, waardoor ik met goed functionerende nieuwe, de winkel (BCC Den Helder) kon verlaten.

Charm 24-08-2019

Vandaag een nieuwe wasdroger besteld via BCC. Uitstekende service. Wasdroger stond zo boven en netjes was uitgepakt. Bezorgers waren heel attent en hebben zelfs een korte uitleg gegeven over het onderhoud van de droger.
Van te voren netjes een mail en een sms gekregen over de bezorgtijd. 10 min van te voren zelfs nog een telefoontje dat ze er bijna zijn! Top voor elkaar.

Patricia 24-08-2019

Beetje chaotisch, eerst kon de de telefoon niet gevonden worden maar uiteindelijk kwam het helemaal goed.

Flip 24-08-2019

BCC omdat die het voordeligste is en een korting van 12%
Makkelijk te bedienen tablet en snel.Ligt goed in de hand,prima aankoop.
Min puntje: als je er de plakstrip Levovo vanaf haalt blijft de lijm achter op tablet

Caroline Hoogteijling 24-08-2019

Deze shop is erg gebruiksvriendelijk. Het was eenvoudig om je bestelling te plaatsen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de transactie. Ik kreeg op tijd bericht van het tijdsvak waarin ze langs kwamen en een kwartier voor ze kwamen een telefoontje. De wasmachine werd geinstalleerd en de oude machine meegenomen. Kortom ik ben erg tevreden

Jose 24-08-2019

Op het moment dat ik binnen kwam was iedereen bezig met een klant maar toen aan de beurt was , ben ik ,met goed advies in alle rust .geholpen kreeg een stoel aangeboden ,om te wachten zodat ze de artikelen konden halen uit het magazijn .

Nikita 24-08-2019

Ik vond dat je goed werd geholpen ! Ze konden mij veel vertellen over de laptop die ik besteld had ! Hele lieve mensen die met je meedenken met wat voor laptop jij nodig had !

BettyHellevoetsluis 24-08-2019

Altijd behulpzame medewerkers, ze weten veel van de producten en kunnen je goed adviseren.

Ellen 24-08-2019

Super fijn geholpen in mijn keuze. Snel geleverd door 2 aardige en kundige mannen. Ik kan weer wassen!

Cees 24-08-2019

Andy is een gouwe pik. Hij kan lullen als brugman. Je kan er zelfs een kopje koffie krijgen. Alleen jammer dat er geen koekje was.

abo 24-08-2019

online wasmachine gekocht. twee vriendelijke bezorgers die de wasmachine aansloten en een goede uitleg van de machine gaven. Heel fijn

WG Middelkoop 24-08-2019

Deze vestiging heeft geduldige en vriendelijke medewerkers. Niet opdringerig, laten je eerst even rustig kijken en komen dan pas naar je toe. Leggen steeds uit wat de verschillen en voordelen van apparaten uit.

Sieger 24-08-2019

Goede service, Heb daar een laptop gekocht en ben daar super geholpen , laten je niet lang wachten en je kunt er ook lekker rustig rond kijken zonder dat ze je “ lastig” vallen.
Ga er zeker weer heen als ik weer wat nodig ben.

Ingrid 24-08-2019

Het is een super fijne, klantvriendelijke en zeer deskundige shop. Ze kunnen je overal een antwoord op geven, helpen je heel goed en duidelijk zijn ze, heel behulpzaam.
De levering van mijn product is prima verlopen. Kreeg van te voren duidelijk een mail en sms wanneer ze kwamen en 5 min van te voren werden we nog eens gebeld. Ja kan niet beter toch!! In 1 woord fantastisch geregeld allemaal.

Ruud 24-08-2019

Zeer goede serves duidelijk en eerlijk.
Wij zijn super geholpen. Aanrader !

Eddy 24-08-2019

Fijn en kundig personeel. Een fijn winkel en ruim assortiment.
Als het niet voorradig is in de winkel word het vlot besteld en bezorgd.

Serro 24-08-2019

Webshop geeft duidelijke beschrijving betreft de vaatwasser. Prijs was goedkoper dan bij andere webshops. Levering prima geleverd en de oude hebben ze meegenomen

Guus Nijhof 24-08-2019

Fijn geholpen. Zelfs na sluitingstijd nog een dikke 20minuten opengebleven om ons verder te helpen.

Nicole 24-08-2019

Top service! Goede uitleg. Fijne bezorging! De klantenservice is erg klantvriendelijk en denken met je me.

Diaan 24-08-2019

Naar BCC gegaan omdat er in de buurt geen andere winkel was. De winkel was vrij leeg, veel lege schappen, waarschijnlijk door de verbouwingen in de buurt.
Ik moest om hulp vragen en zelf aandragen of er een vergelijkbaar product was.
Medewerkers erg behulpzaam, maar aan het einde werd ineens gevraagd of ik bij essent was en of daar naar gekeken kon worden. Ik was even in de war, maar blijkbaar reclame om over te stappen naar andere energie leverancier.

N van Dieren 24-08-2019

De medewerker die ons hielp was uitermate behulpzaam en gaf goede tips die onze keuze van onze aankoop gemakkelijker maakten. Mijn dochter, die een fotocamera kocht, was erg blij met zijn hulp. De medewerker richten zich ook volledig op haar, zelfs met het afrekenen wat hij samen met haar behandelde. Wij waren erg tevreden!

Mariya Vasileva 24-08-2019

Niet te laat en zonder enige schade bezorgt geen extra betalingen en gratis bezorg over de 20€

Lex 24-08-2019

Prettige bediening en overzichtelijke winkel. Eén verdieping, personeel neemt de tijd voor je.
Heel veel producten te koop.

A. Minderman 24-08-2019

Deze shop is klantvriendelijk en altijd behulpzaam bij het uitzoeken van een product, gezellige en deskundig personeel! We hebben voor deze shop gekozen omdat we al jaren bij hun kopen. Levering was op tijd en netjes afgeleverd

B.Tamboer 24-08-2019

Prima voorlichting over het gekochte product en de prettige afhandeling, met een goed gevoel de winkel verlaten.

Adje 24-08-2019

Bij binnenkomen van de winkel werdt ik direct aangesproken en geholpen. had snel mijn keuz gemaakt en binnen een kwartier stond ik weer lekker snel buiten.

Erik Tijssen 24-08-2019

De winkel/shop is een moderne en verzorgde winkel. Ik heb gekozen voor het Buikslotermeerplein omdat ik in Nieuwendam/Noord woon. Er klinkt Geen harde cq luide muziek. De verkopers komen niet direct op je af maar laten wel blijken dat ze er zijn voor hulp en of vragen. Wanneer je geholpen wordt door een verkoper(ster) dan doen ze ook echt hun best voor je. Ze nemen de tijd en helpen tot aan de kassa. Echt Klasse!!!!!!!

L. 23-08-2019

BCC Nijmegen-Dukenburg.

Een hele fijne verkoper, deskundig en eerlijk over verschillen in producten. Vraagt goed door, zodat er een juiste match ontstaat tussen klant en product.
Nemen de tijd voor klanten. Goede balans tussen afstand nemen en informatie geven.

Ron 23-08-2019

We zijn prettig en deskundig geholpen bij de aanschaf van een iPad voor de school van onze zoon. Vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Lucie Voskuil 23-08-2019

Ik liep binnen om me op een laptop te oriënteren en werd door een hele vriendelijke jongeman geholpen. Een uur later ging ik met een nieuwe laptop de deur uit en had ik ook nog geld bespaard omdat een medewerker van Essent mij hielp mijn energiezaken op een rijtje te zetten.
Ik vind de desbetreffende winkel heel prettig. Ik koop er al twintig jaar mijn apparaten. De medewerkers zijn professioneel en behulpzaam, maar nooit opdringerig. Van harte aan te bevelen.

Renate 23-08-2019

Goede service en duidelijk advies. Geen opdringerige verkooppraatjes. Er wordt ook geadviseerd om bij de concurrent te kopen als dat voordeliger is. Verder wordt de prijs afgestemd op een aantal concurrenten.

Toon 23-08-2019

Al langere tijd ga ik naar BBC omdat je er zeer goed geholpen wordt. Vriendelijk en deskundig personeel. Ze nemen alle tijd om het product uit te leggen en ondertussen kun je nog genieten van een kopje koffie of thee. Mvrgr. Toon

Marijke Kwak 23-08-2019

Deze shop is fantastisch . Je wordt heel prettig geholpen. Ook krijg je heel goed advies.
Kortom helemaal TOP.