Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingrid 27-08-2019

Het is een super fijne, klantvriendelijke en zeer deskundige shop. Ze kunnen je overal een antwoord op geven, helpen je heel goed en duidelijk zijn ze, heel behulpzaam.
De levering van mijn product is prima verlopen. Kreeg van te voren duidelijk een mail en sms wanneer ze kwamen en 5 min van te voren werden we nog eens gebeld. Ja kan niet beter toch!! In 1 woord fantastisch geregeld allemaal.
Ook het product de samsung wasmachine werkt heel goed , fijne functies erop, van een snel wasje tot extra bevuild. Een extra klep voor als je bv nog een sok vergeten bent. Dus zeer tevreden met onze aankoop bij bcc.

Carla Vos 27-08-2019

Zeer vriendelijk geholpen en goede informatie kunnen geven. Ging zeer tevreden de winkel uit met mijn nieuwe aankoop.

W Seelen 27-08-2019

Nette levering. Vooraf via mail en SMS het tijdvak van de levering te horen gekregen. Op de dag zelf via SMS en telefoon een bericht dat ze er bijna waren, erg fijn. Aansluiting en meenemen van oude droger was zo gedaan.

leopold 27-08-2019

We zijn perfect geadviseerd en het aanbod was voldoende met genoeg mogelijkheden voor om een weloverwogen keuze te maken. Uitermate tevreden!

Fajan 26-08-2019

Bij BCC had ik een ruime keus in vaatwassers, en waren de specificaties van verschillende typen erg makkelijk te vergelijken. Samen met de scherpste prijs en een simpel bestelproces met veel vrijheid in het kiezen van de bezorgdatum was het bestellen een snel en prettig geregeld.

Gerard Bouwman 26-08-2019

Verkoper/bedrijfsleider een terzake kundige man die goed advies gaf en de tijd nam om alles door te nemen.het betrof aankoop vaatwasser geschikt om volledig ingebouwd te worden.

Edwin van der Wolf 26-08-2019

De verkoper nam uitgebreid de tijd om een tweetal headphones met elkaar te vergelijken. Hij vond het oprecht leuk om mijn vragen te beantwoorden en nam daarvoor zelfs contact op met BOSE zelf. De verkoper werd regelmatig bijgeschoold in de vorm van cursussen, zoals hij vertelde, en vond het dan ook leerzaam / interessant om vragen waar 'zelf hij het antwoord niet op wist' alsnog te beantwoorden mbv internet of contact met de fabrikant. Voor mijn gevoel hebben we wel bijna 2 uur kunnen besteden aan de vergelijking in werking, kwaliteit, comfort e.d. Ik vond het bijzonder fijn om te merken dat er in deze hectische tijden van internet nog steeds menselijk mensen zijn die echt luisteren en de klant te woord staan. Hartelijk dank hiervoor! (het enige wat ik miste was een kopje koffie)

Frans 26-08-2019

Ik vind deze winkels van BCC behoorlijk goed, ik heb hier langer als 10 jaar geleden mijn 1e apparaat gekocht wat nog steeds goed werkt, tussendoor ben ik wel eens ergens anders geweest maar ben nu op mijn retour bij BCC, ze geven de laagste prijsgarantie en dat is ook zo, ze doen ze ook!! Vind het jammer dat ik dit niet altijd heb gedaan maar elders kocht voor een lagere prijs met minder service want die is geweldig bij BCC!!, heb intussen 2 x een flinke prijs garantie gehad en 1 x een redelijke, als ik dit eerder had gedaan had BCC mij meer bespaart!!, dit komt natuurlijk ook door internet en reclames, iedereen kijkt naar zijn beurs, ik doe nu beide, naar de beurs EN service!! EN kwaliteit!! Dus op naar de volgende aankoop bij BCC

Sjoerd Pot 26-08-2019

Vorige maand hebben we een wasmachine gekocht bij BCC.
De levering ging snel en de bezorging was perfect: keurige, vriendelijke en hard werkende bezorgers!
Daarom hebben we afgelopen week een koelkast bij BCC besteld en bovenstaande is ook hier weer geheel van toepassing!

Marcussen 26-08-2019

Deze aankoop ging via de website. Luisterde goed naar je klachten en hoe jij zelf dacht de klacht op te lossen. (normaal gaan wij liever naar een fysieke winkel.) Werden voortreffelijk geholpen en verder was de oplossing snel geregeld.

Kris Nowak 26-08-2019

Slechte zaak , vandaag samsung magnetron gekocht. Bij inladen van het pakket had ik al slecht voorgevoel .
Thuis doos open gemaakt en inderdaad , het apparaat is al eerder uit de doos geveest , verpakking materiaal was kapot , geschuurd en slordig terug geplakt . Het apparaat zelf was ook beschadigd , deuken en krassen , kromme plateau draai mechanisme ect .
Ik vindt dat het niet kan BCC !!!!!
Officiële reactie van BCC 05-09-2019

Beste Kris,

Wat vervelend om te horen dat we het gewenste artikel beschadigt in de doos zat.Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Bekema 26-08-2019

Eerlijk is eerlijk; ik koos BCC omdat ze de Miele wasmachine tegen de laagste prijs aanboden, maar ook omdat het een degelijke firma is met goede reviews. De goede reputatie werd bevestigd toen de wasmachine werd afgeleverd. Nette bezorgers. Zorgvuldig werd het apparaat uitgeladen, verreden, en getild tot hij (zij?) op de plaats stond. Goede uitleg erbij. Helemaal top. De oude machine werd netjes afgevoerd.
Volgende keer weer BCC!

Monty 26-08-2019

Voor 22:00 uur besteld en de volgende dag al in huis, supersnel geleverd en gelijk lekker kunnen genieten van een heerlijk bakkie koffie, helemaal top !

Debora 26-08-2019

Bcc osdorp Amsterdam, geven goed advies korting die krijg je echt...!....goed verzorgde heren netjes en welbespraakt ...vind ze stiekem ook best knap...ik beveel Bcc aan bij alijn vrienden, familie, en kennissen een dikke pluim

N.J.G.Jansen 26-08-2019

Ik heb deze winkel gekozen, omdat, evenals de vorige bezoeken, ik zeer vriendelijk en gezellig geholpen ben. Ik kwam voor een cd wisselaar maar ging na een werkelijk perfect advies naar huis met Bose Homespeaker 500. Na mijn eerder twijfels heeft de verkoper mij zeer correct over de streep geholpen. Mijn complimenten.

Eric 26-08-2019

Ik koop al vele jaren al mijn elektronische produkten e.d. bij BCC. BCC doet wat het belooft. Al een paar keer heb ik een beroep gedaan op de laagste prijsgarantie, en elke keer krijg ik zonder morren het produkt tegen de lagere prijs van de concurrent. Bovendien wordt ik altijd zeer goed geholpen door vriendelijke en zeer terzakekundige medewerkers.
Een topwinkel!

Mitch 26-08-2019

Online gezocht naar een eenvoudige 7" tablet om te gebruiken als e-reader. BCC had een prima modelletje (Lenovo E7) dat voldeed aan mijn minimale eisen. Ik had de beschikking over wat ouderwetse VVV-bonnen, dus kon deze niet online inwisselen.
De vestiging in Nijmegen Dukenburg was het dichtste bij, dus daar naar binnen gewandeld.

De tablet was niet op voorraad, maar dat had ik via de site al gezien. De verkoper heeft voor de zekerheid nog wel even 'achter' gecheckt, maar hij moest echt besteld worden.

Mijn idee was om dan de tablet in de winkel op te halen (na betalen met de VVV-bonnen), maar de verkoper adviseerde om de tablet gewoon thuis te laten bezorgen. Dat zou namelijk enkele dagen sneller zijn i.v.m. met de twee-wekelijkse leveringen aan het BBC-filiaal zelf.

Prima advies dus. Netjes en snel geholpen en de tablet was inderdaad de volgende dag via DHL in huis.

Rina 26-08-2019

Na een discussie met fabrikant van mijn droger over reparatiekosten binnen de garantie, heeft BCC dit overgenomen en perfect opgelost. Dat noem ik nou goede service!!! Ik beveel BCC danook van harte aan.

Heddy 26-08-2019

De winkel is lekker ruim en Heel vriendelijke mensen en een hele goede service En je wordt heel duidelijk uit gelegd Super Ik kom vaak in deze winkel Ze hebben al de tijd met je en dat vindt ik Super
Cijfer 10

Henk van de Weijer 26-08-2019

Ik wordt altijd prima geholpen. Alles wordt netjes uitgelegd zonder enige dwang om te kopen. En inderdaad de laagste prijsgarantie. Dit bleek bij het kopen van een tv.

Linda 26-08-2019

Super goede service bij BCC in Hoogeveen. Personeel is altijd vriendelijk en altijd bereid om duidelijke uitleg te geven. Ze komen afspraken na.

Hans Stoel 26-08-2019

Snelle en professionele ondersteuning bij de aankoop van apparatuur.
Grote transparantie bij het vaststellen van de laagste verkoopprijs.
Gaan uit van hun eigen kracht en flexibiliteit onder het motto “afspraak is afspraak”.

Jannie Boertje 26-08-2019

Een hele goede shop
Veel keus makkelijk alles te vinden
Goede vergelijking
Niet duur
Snelle bezorging

Henk Kersten 26-08-2019

Ik kocht een vivobook in Beek (BCC).. Na overleg. met kassabon naar BCC Sittard om de garanties verzekering af te sluiten....
Zeer snel geholpen .vriendelijk personeel..

William 26-08-2019

Ik was opzoek naar een kleine koelkast en ben prima geholpen daar BCC.
De bezorgdienst en service is super.
Mooi op tijd en aardige mensen.

Josje 26-08-2019

We zijn bij BCC Breda en de medewerker daar super geholpen. We kwamen voor een laptop met wat specifieke vereisten. We hadden al wat vooronderzoek thuis gedaan en wilde nog twee modellen met elkaar vergelijken. Deze medewerker had een vergelijkbare studie als onze dochter gedaan en wist ons de voor- en nadelen heel goed te schetsen. We kwamen naar BCC Breda omdat zij een goede reparatieservice erbij hebben; dicht in de buurt van waar we wonen.

Marja 26-08-2019

Wij kopen al jaren bij BCC omdat we goed geholpen worden prijs en kwaliteit prima.
Service heel goed en duidelijk. Voor ons een hele fijne winkel met een ruim assortiment

Eric Voorn 26-08-2019

Via chatroom contact opgenomen met Bcc over een geleverde wasmachine. Uiteindelijk hadden wij de verkeerde uitvoering besteld. Ze stelden zelf voor om de vaatwasmachine om te ruilen met een betaling van het verschil wat de betere uitvoering kost. Alles binnen 1 week geregeld. Nieuwe vaatwasser is echt veel beter. De service van Bcc is echt TOP. Bcc Deventer bedankt.

Paola 26-08-2019

Vriendelijk en kundig personeel. Zeer behulpzaam en meedenkend. Bestelling na 1 dag gecanceld vanwege de recente ontdekte slechte reviews van monteurs van het door mij bestelde merk wasmachine. Was geen probleem om te annuleren en een andere te bestellen. Scherpe prijs. Goede en vriendelijke service bij het brengen, installeren en afvoeren van het oude apparaat. Levertijd is volgens de site van BCC 1 dag, dat bleek 4 werkdagen te zijn. Minpuntje.

Dicky 26-08-2019

Ik kom al jaren in deze winkel en zoals altijd ben ik ook deze keer weer uitstekend geholpen. Er wordt eerlijk meegedacht en geadviseerd. Ben ik erg blij mee!!
Mede omdat ik er alleen voorsta is betrouwbaar advies voor mij heel belangrijk.

Willem J 26-08-2019

De jongen kwamen de droger super gehaast brengen, de droger was al compleet uitgepakt wat niet het gevoel geeft dat je een nieuw product ontvangt, dit wordt nog extra onderstreept doordat het apparaat onder een laag groezelig stof zit. (Ik snap dat dit efficiënter is)

Stekker er in, knop aan hij doet het hoor meneer, tot ziens. De ervaring met de Coolblue bezorgers was veel beter, daar werd nog een stukje instructie gegeven tips etc.
Officiële reactie van BCC 26-08-2019

Beste Willem,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Taco 26-08-2019

Ondanks de ruime keuze en aanwezigheid van medewerkers, was er vanaf binnenkomst tot de de periode van beslissing nemen geen medewerker die de moeite nam om contact op te nemen voor hulp in de keuze / advies. Ieder liep gewoon voorbij, ondanks verzoek tot hulp. Om de reden dat we op dat moment maar internet hebben ingeschakeld hebben we toch onze keuze kunnen maken (en kunnen vergelijken).
Officiële reactie van BCC 26-08-2019

Beste Taco,

Wat vervelend om te horen dat er geen personeel zichtbaar was in de winkel om te helpen of advies te geven.Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Taco 26-08-2019

Beste BCC,
Erg net om hierop te anticiperen.
Mijn ordernummer is 201908-005812740

Pol 26-08-2019

Ik was opzoek naar een telefoon, en keek rond naar een verkoper. Na 1x oogcontact werd ik gelijk tewoord gestaan, en mijn vraag werd direct beantwoord.

Fijne service, hiervoor ga ik naar de BCC i.p.v. de buurman (mediamarkt Hengelo)

Anja 26-08-2019

Ik wilde het in de winkel kopen en helaas was het niet op voorraad meer, 5 dagen levertijd.
De bestelling werd geleverd, bleek het strijkijzer op 2 plekken al beschadigd en de strijkplank wiebelde enorm. Levensgevaarlijk om daar een heet strijkijzer op te gebruiken.
Terwijl het geleverd was moest ik het toch zelf terugbrengen naar de winkel, niet heel handig als de winkel midden in een overdekt winkelcentrum zit waardoor je met je spullen nog een hele weg moet afleggen.... wel mijn geld terug gekregen maar ja dat lijkt me niet meer dan reëel.
Officiële reactie van BCC 05-09-2019

Beste Anja,

Wat vervelend om te horen dat we het gewenste artikel beschadigt was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Anoniem 26-08-2019

Super vriendelijk personeel die je goed helpen en net dat stapje extra voor je willen zetten. Ook zijn ze pro actief en vragen ze netjes of ze je ergens mee kunnen helpen i.p.v. dat jij naar hun op zoek moet.

Bert 26-08-2019

Duurde wat lang totdat er een medewerker kwam. Verder alles prima. Kreeg een showmodel (magnetron) mee. Vergeten te vragen om de handleiding. Of zij zijn het vergeten te melden?
Later kreeg ik een mail met de volgende opmerking 'Je ontvangt deze e-mail omdat je recent een aankoop hebt gedaan bij BCC. Je kunt je hiervoor niet afmelden', In total dus voor 1 aankoop 3 mails gekregen zonder me daarvoor aangemeld te hebben. Daar stoor ik me wel een beetje aan.

Jan Taco 26-08-2019

Stilzitten als je geschoren wordt. Maar om mijzelf beter te kunnen scheren moest ik toch wel in actie komen. Bij een grote retailer in mijn woonplaats bot gevangen. Zeker, er was een demonstratiemodel van het gewenste apparaat. Maar geen voorraad en evenmin online, aldus de verkoper. Maar via BCC had ik binnen een etmaal het scheerapparaat naar keuze. Goed werk!

maarten 26-08-2019

Op zoek naar een smartphone kwamen we ook bij BCC. Zeer duidelijk werd ons uitgelegd wat de meerwaarde van een duurder toestel was, en wat deze meerwaarde voor mijn gebruik van de gsm zou kunnen zijn. Ik heb nu geen te duur toestel gekocht en ben er nog steeds erg tevreden over.

Irene 26-08-2019

BCC in de Wall is erg makkelijk te bereiken, de reden om hier naar toe te gaan voor mij. In de winkel ben ik heel vriendelijk geholpen, een meisje hielp mij bij de keuze voor een stofzuiger, toen ik vragen had over computers werd ik bij een andere verkoper voorgesteld, hij was gespecialiseerd in dat deel. Beide gaven mij een goed gevoel en legde alles prima uit. Ik kom zeker terug!

Eduan 26-08-2019

I would recommend buying any electronics at BCC. The on floor staff are really helpful! They have good knowledge on the products and made good suggestions regarding the products that we were looking at. The delivery was also spot on!
Ik zou BCC aanbevelen. Success!

Tony 26-08-2019

Epson Ecotank printer gekocht. BCC Hoogeveen bezocht om toch het verschil in printers "live" te bekijken. Toch gekozen voor de Epson vanwege het inkt systeem. Goede service, goed advies en lekker dicht bij huis.

ivan 25-08-2019

Prima geholpen door de medewerkers, de eerste verkoper gaf netjes aan dat hij geen antwoord had op mijn specifieke vraag en verzind geen onzin maar haalde netjes iemand erbij die er meer verstand van had.

Koert 25-08-2019

Snel en correct behandelt zonder te pushen naar verdere aankopen of bijbehorende producten.

Jan Kees 25-08-2019

Erg netjes en kundig geholpen door de verkoper. Eerlijke adviezen gekregen.

Cliff 25-08-2019

In vergelijking met andere websites een van de laagste prijzen en geen extra kosten voor meenemen oude wasmachine en aansluiten nieuw exemplaar. Tijdsslot waarin apparatuur wordt geleverd verplicht je niet de gehele dag thuis te blijven

G. Otten 25-08-2019

Was op zoek naar een telefoon en deze was bij bol.com 20 euro goedkoper dan bij BCC maar de prijs werd zondermoeite aangepast door de verkoper Rick .
goede service en vriendelijk geholpen .

D 25-08-2019

Goede garantievoorwaarden, zeer snelle levering, zeer scherpe prijs. super tevreden!

Gaby 25-08-2019

Vanmiddag in BCC op zoek naar een goede Blu Ray speler. De verkoper had direct tijd voor ons en vroeg even waar wij hem exact voor wilden gebruiken. Toen we hem aangaven dat hij voor op de tienerkamer was, heeft de verkoper de voor ons beste optie laten zien en ons dus NIET zomaar de duurste aangesmeerd. Blij met een eerlijke verkoper!

D de Jong 25-08-2019

Perfect geholpen en Belofte van de laagste prijsgarantie nagekomen! wederom een fijne aankoop bij BCC.

ouder echtpaar 25-08-2019

Prettige winkel en overwegend beleefd en behulpzaam Personeel.Komen er al jaren. Deze maal wat comunicatie problemen per mail ,maar alles is prima opgelost